Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Så er Semedo snart Barcelona spiller. Både Fernando Polo (mest troværdige MD-journalist) samt Albert Rogé (SPORT) siger en aftale er på plads med både Semedo og Benfica. 5 sæsoner og en pris på €30-35 mio.

Klasse signing.
Senest rettet af Zeus tors jul 13, 2017 7:18 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Hvis den handel går hjem, så har City brugt omkring £225 mio. på forsvarsspillere og målmænd i de seneste tre år. Og de er vist også stadig interesseret i Mendy.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Zeus skrev:Så er Semedo snart Barcelona spiller. Både Fernando Polo (mest troværdige MD-journalist) samt Albert Rogé (SPORT) siger en aftale er på plads med både Semedo og Benfica. 5 sæsoner og en pris på $30-35 mio.

Klasse signing.
Hvornår er vi begyndt at betale med dollars? ;-) :glad: :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Hvis den handel går hjem, så har City brugt omkring £225 mio. på forsvarsspillere og målmænd i de seneste tre år. Og de er vist også stadig interesseret i Mendy.
Og uden den store succes.

Hvor er jeg dog glad for at vi fik umtiti for 25 mio euro.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Storken skrev:
Zeus skrev:Så er Semedo snart Barcelona spiller. Både Fernando Polo (mest troværdige MD-journalist) samt Albert Rogé (SPORT) siger en aftale er på plads med både Semedo og Benfica. 5 sæsoner og en pris på $30-35 mio.

Klasse signing.
Hvornår er vi begyndt at betale med dollars? ;-) :glad: :razz:
Jeg er åbenbart træt, men vi retter det da lige til euro ;)

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tror i Semedo er det store køb ingen havde forventet?
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke der er noget i det der med det store køb... Men hvis det er rigtigt så tror jeg ikke semedo er det store køb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Ifølge pålidelige kilder bliver følgende transfers snart en realitet:
Bendtner købes fri af kontrakten med Rosenborg. Han fås billigt for kun 90 mio. EUR svarende til kun 15 mio. EUR for hvert mål, han har scoret i Norge. Et fund for pengene.

Herudover hyres Preben Elkjær som erstatning for Marlboro manden. Perfekt erstatning. De er nogenlunde lige gamle, lige langsomme og spiller bedst efter et par smøgerne (og øl). Elkjær kan da kun være bedre til fodbold end som kommentator, hvor det eneste han bidrager med er "alt-er-fantastisk-i-Italien", og jeg "hader, hader Barca".

Endelig hyres Jes Dorph som hjælpetræner. Han beviste jo sin enorme fodboldviden som studievært på TV3 med viden på niveau med min kones. Undskyld kære viv. Jeg husker stadig, at da han i sine første udsendelser som studievært skulle vise de største højdepunkter efter kampene, så viste han (1) Diego Maradona der kyssede med en yngre model, og (2) Messi der under træningen blev ramt i hovedet af en bold. Det er da enestående.

Samlet skulle de tre blive hyret for blot 200 mio. EUR. Og det er billigt, meget billigt, som de siger i reklamerne.
Desværre er sandsynligheden for ovenstående scenarie bliver en realitet nok større, end at vi henter Veratti :grin: .

Beklager det meget lidt saglige indlæg - selvom mange af de rygter der florerer ikke er bedre. Men synes sgu, at der var brug for lidt humor i debatten...
Senest rettet af FCBSOCI tors jul 13, 2017 7:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Hvis den handel går hjem, så har City brugt omkring £225 mio. på forsvarsspillere og målmænd i de seneste tre år. Og de er vist også stadig interesseret i Mendy.
Og uden den store succes.

Hvor er jeg dog glad for at vi fik umtiti for 25 mio euro.
Det var en fantastisk handel fra dag ét. Han spillede solidt for Frankrig til EM kort tid efter, og jeg har været tryg ved ham lige siden. Det var ikke hans skyld, at resten af holdet ikke kunne forsvare sidste sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Og godt vi hentede ham inden EM. Han havde sikkert kostet en del mere efter.

Han laver stadig nogle underlige beslutninger engang imellem men sådan er det når man SKAL spille bolden ud af forsvaret. Ham og Pique burde kunne gøre det godt sammen de næste 2-3 år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Jaja, man skal ikke lade sig snyde af youtube videoer. Men jeg er sgu alt for begejstret over at vi med stor sandsynlighed henter Semedo.

phpBB [video]


Den første video der dukker op på youtube når man søger hans navn, er en velkommen til United video :lol:. Det forlyder også, at Valverde selv foretrækker Semedo fremfor Bellerin.

leomessi10
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør feb 11, 2017 4:09 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af leomessi10 »

Nu siger jeg bare lig noget hurtigt.

Men den store transfer er Zlatan.

I hørte det her først.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/offic ... emedo.html

VELKOMMEN til Nélson Semedo, og så til en fin pris!

Tror sku han bliver et godt køb, selvom jeg ikke har set ham spille, så har jeg en rigtig god fornemmelse ud fra det jeg har læst og set på youtube.

Jeg så ellers helst Bellerin som vores HB køb, men som tiden gik så har jeg fået en dårlig fornemmelse med ham. Det seneste var U21, og der var han sku ikke god!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Velkommen til Semedo! Endelig og nu er den vigtigste plads lukket. Så kan vi se om der dukker noget spændende op!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er glad og tilfreds. Det er et godt køb af os. Benficas fans ser ud til at være kede af at skulle miste ham, men mener til gengæld at han er godt fit for os. Det er da i hvert fald altid et godt tegn. Jeg er bare glad for, at vi ikke spyttede over 50 millioner euro efter Bellerín. For mig var de bedste umiddelbare muligheder Nélson Semedo, Ricardo Pereira og Andrea Conti, så jeg er godt tilfreds med at vi lander en af dem, selvom jeg undrer mig over, at vi ikke har vist større interesse i Ricardo Pereira, der nu ser ud til at være linet op som afløser for Kyle Walker i Tottenham. Men tilsyneladende en dygtig, ung fuldblods-back, til en ganske fin pris. Den sportslige ledelse har faktisk gjort et godt stykke arbejde her.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 71 gæster