Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Jeg ved det heller ikke ;-)
Men Vinicius viste jo i perioder rimelig lovende potentiale - men selvfølgelig er der ingen garanti for, at man har den nye Neymar.
Men Real står jo over for et generationsskifte - så er en dum ide at lade de unge upcoming folk smutte.

I bund og i grund er deres interesse for at provokere og forstyrre Barca - de har i bund og i grund ikke en åbning til ham - medmindre man vil bruge ham eller Hazard ude af position ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Håber sku ikke at klubben går med til Coutinho + todibo + semedo + 90 mio euro.. undskyld mit sprog, men så må de da rådne op og sælge Neymar til Real for 100 mio + Vini. Vil gerne se hvad PSG kan få for 100 mio efterfølgende og hvor langt de kommer med Vini.
Håber klubben holder fast i Coutinho + Rakitic + maks. 60 mio euro. Det er nu at vi skal vise at vi er verdens største klub. Spillerne vil SELV til Barca. Vi kan ikke sætte alt til siden for at få Neymar. Han er trods alt heller ikke større end klubben selv. Hvis han vil hertil skal han ud og aktivt tvinge det igennem, det vil jeg som minimum kræve af ham..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Hvis vi SKAL have Neymar;

Todibo er fremtidens CB, Semedo er første HB, nu hvor Roberto er rykket op. Coutinho er jeg efterhånden ligeglad med, men de to andre skal vi ikke lade gå.

Vores forsvar har ikke råd til at miste 2 spillere.

Send Rakitic af helvedes til. Sammen med Coutinho. Se og få solgt Rafinha, og gør Puig til semi-permanent førsteholds spiller i den her sæson.

Og just for info, helvede er Uber Eats liga.

Please.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:...Send Rakitic..[væk]... Sammen med Coutinho. Se og få solgt Rafinha, og gør Puig til semi-permanent førsteholds spiller i den her sæson.

Please.
Enig enig enig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Several professionals on the books at the Parc des Princes have told Le Parisien that the Brazil star's injury has not been properly treated and could flare up again.
The PSG doctors consulted by Le Parisien have warned that “the player’s injury could reoccur if he plays games at the highest level,” adding that “there are many doubts surrounding the treatment he received in Brazil due to the methods used not being ideal in terms of curing this type of injury.”
https://en.as.com/en/2019/08/15/footbal ... 10152.html

Lidt over €200 millioner for en spiller der muligvis aldrig bliver 100% igen, well played Paris.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Arrrhhh, hvis PSG regnede med en kronisk skade, så havde Neymar været Barca spiller nu.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

ladislau skrev:Arrrhhh, hvis PSG regnede med en kronisk skade, så havde Neymar været Barca spiller nu.
Hvorfor? Neymar vil angiveligt til FC Barcelona, og de vil angiveligt også have ham - så hvorfor ikke forsøge at presse prisen så meget som overhovedet muligt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Jo jo, men så havde man, alt andet lige, taget Coutinho og de 100 mill(plus Rak). Istedet for at gamble det hele, og risikere at stå med med en fodbold invalid. Det er jo en vanvittig risiko at løbe, hvis det reelt står så grelt til.
Barca har jo også en smertegrænse(tror revisoren vil mene den er overskredet.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

ladislau skrev:Jo jo, men så havde man, alt andet lige, taget Coutinho og de 100 mill(plus Rak). Istedet for at gamble det hele, og risikere at stå med med en fodbold invalid. Det er jo en vanvittig risiko at løbe, hvis det reelt står så grelt til.
Barca har jo også en smertegrænse(tror revisoren vil mene den er overskredet.
Det er jo skørt hvis man har smidt Coutinho og Rakitić(selv udtalt at han med sikkerhed bliver) + en sum af €100 millioner efter Neymar, så den tror jeg ikke på. Man kan ikke være så desperat efter en spiller man reelt ikke har brug. (blev man egentligt ikke bedre efter Neymar blev solgt, synes ihvertfald stabilitet/en bedre Alba ret så ofte er blevet nævnt efterfølgende).

Efter at have overværet Nasser Al-Khelaifi ageren på transfermarkedet de seneste par år, er jeg af den overbevisning om at han er bedøvende ligeglad. Havde jeg været en del af ledelsen i FC Barcelona, så havde jeg gjort mit for at Neymar stadig er at finde i Paris efter sommeren - for så ender det med at Nasser Al-Khelaifi og Neymar bliver til grin, og ikke omvendt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvad med lægetjek? Handlen kan jo falde til jorden der, hvis der overhovedet skulle være hold i rygterne om skaden og PSG’s “smarte manøvre”. Som Real-fan eller PSG-fan må man jo bilde sig ting og sager ind for at dulme smerten.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og man skal hente Ney. Hvis en spiller som ham er på markedet, så skal man gøre alt for at hente ham. Barca bliver ikke til grin, hvis de henter Ney tilbage. Det er sådan jalousi snak. Alle vil have glemt, hvad Ney gjorde engang, når han begynder at levere i Barca.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Og hvor langt skal man gå for ham? En ting er Rakitic og Coutinho, men hvor mange penge som man ikke har, skal man så have med i? Det ligner heller ikke, at PSG bare accepterer de to spillere. Skal man så have en anden spiller med i, som faktisk er tiltænkt en plads på holdet? Og skal man bare tilsidesætte de masser af rapporter om Neymar's fod/ankel? De kommer fra flere troværdige kilder, som ingen grund har til at sætte fokus på hans skade.

F.eks.
Former PSG doctor Éric Rolland, who led the surgery of Fenômeno Ronaldo in the past, says Neymar's right-foot is too thin and fragile, and that this increases the chances of a metatarsal injury again. Reports say Brazil FA allegedly rushed him from injury to play 2018 World Cup.
Og vi ved jo desværre allesammen godt hvordan Neymar bliver behandlet af modspillere i Spanien. Endnu værre end han gør i Frankrig.

Og i forhold til hans image og PR-værdi så er det jo slet ikke på samme niveau som for 3-4 år siden. Han er slet ikke ligeså uundværlig for Brasilien som han var dengang. Han skuffede fælt for dem i 2018, og de har lige vundet Copa America uden ham.

Real Madrid har jo heller ikke pengene til Neymar. Hvorfor hele den der, ''hellere os end Real Madrid'' begrundelse er ved siden af. Og indtil videre har Neymar heller ikke på nogen måde gjort lige så meget for at få skiftet igennem, som han gjorde i sommeren 2017.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Troværdige kilder her og troværdige kilder der. Jeg stoler på ledelsen i Barca. Hvis de dropper Ney og begrunder det med skaden, så vil jeg stole på det. Man kan hade den her ledelse så meget som man vil, men de er ikke inkompetente, så jeg stoler på, at de gør det rigtige i sidste ende. Og jeg er slet ikke fan af dem endda.

Og hvor meget skal man give for ham? Jeg vil gå så langt som, at Rak + Cou og 150 mio. euro er til at leve med, dog heller ikke højere end det. Med Semedo, Rak, Cou, så er 100 mio. euro. maks. I øvrigt har Semedo været en joke som back i Barca, så ham vil jeg ikke savne, hvis han blev ofret i handlen.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

150 mio euro samt Coutinho og Rakitic? Selv hvis vi ikke vægter deres pris høj, er det en samlet pris på 250 mio euro. Det er absurd for Neymar. Endda efter vi solgte ham for mindre, og han kun er blevet ældre og mere skadet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ja, det er vanvittigt, men han er det værd; selvfølgelig ingenting værd, hvis rygterne om skaden er sande, da det vil gøre ham fodboldinvalid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster