Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Everton også enige omkring Zouma fra Chelsea.
Slap af et vindue de har haft!!
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bernard, Mina og Gomes done til Everton. Derudover rygter om, at Everton lejer Zouma i en sæson, og Everton også henter Marcos Rojo. Så har de forstærket deres svageste led på hele holdet, hvilket var deres forsvar med kun Jagielka og Keane. Nu kan Jagielka passende skydes afsted, da han på ingen måder er god nok længere.

Pickford
Coleman - Zouma/Mina - Rojo/Keane - Digne
Gueye - Gomes
Richarlison - Gylfi - Bernard
Tosun

Det er et anstændigt hold det der. Tosun er ikke helt god nok, men så kan de måske til vinter finde en angriber. Derudover er Marco Silva en lovende træner.

Everton og Wolverhampton bliver to meget, meget spændende hold at se i Premier League.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kom nu med de skide salg!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Kom nu med de skide salg!
De er done. 30+2 for Mina, og så Gomes for 2,6 mio. for en sæson i Everton. Lad os håbe, der er noget obligatorisk købsret på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

MessiPogba skrev:Noget helt, helt andet. En katastrofal sommer for Tottenham. De har i forvejen relativt tyndt besatte i bredden og med en time tilbage af vinduet, står de til at gå ind i sæsonen uden et eneste indkøb.

At de har ladet en klubløs spiller som Bernard gå forbi dem, forstår jeg ikke. Tottenham mangler fart. De har reelt set kun Son og Lucas Moura, der kan give dem det, og Bernard kunne have givet dem noget x-faktor i offensiven og bare generelt forstærket deres bredde betragteligt. Jeg kan forstå, at Bernard har krævet 200.000 pund om ugen for at spille for Everton, hvilket de skulle have accepteret vist, og vi ved alle, at Tottenham er en rigtig gøglerklub, hvad angår pengeudbetaling, hvor Levy kategorisk lowballer alle sine spilelre i løn. Så måske det er udfaldet, men alligevel.

Derudover har de ikke formået at hente nogen angriber ind. Kane er garant for 1-2 skader pr. sæson, og når han er ude, mister de halvdelen af deres offensiv.

Elendigt, elendigt vindue af dem.
De ender udenfor top 4 i år..
Som om deres lovende projekt lidt falder fra hinanden snart.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Rb88 tors aug 09, 2018 5:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Kom nu med de skide salg!
De er done. 30+2 for Mina, og så Gomes for 2,6 mio. for en sæson i Everton. Lad os håbe, der er noget obligatorisk købsret på.
Kilde??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Kom nu med de skide salg!
De er done. 30+2 for Mina, og så Gomes for 2,6 mio. for en sæson i Everton. Lad os håbe, der er noget obligatorisk købsret på.
Kilde??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Mange ITK på Twitter. De mangler bare præsentationsarbejdet jf. flere på Twitter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Rb88 skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Kom nu med de skide salg!
De er done. 30+2 for Mina, og så Gomes for 2,6 mio. for en sæson i Everton. Lad os håbe, der er noget obligatorisk købsret på.
Kilde??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Mange ITK på Twitter. De mangler bare præsentationsarbejdet jf. flere på Twitter.

Ja men jeg har efterhånden set for mange transfers falde fra hinanden til at jeg lader mig rive med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 569 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Angleshooter
Indlæg: 16
Tilmeldt: ons jan 24, 2018 11:44 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Angleshooter »



Mina er solgt 30 mil mulighed for 1½ mere og med tilbagekøbsklausul

Kvoller
Indlæg: 5209
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.com/football/fi ... cbarcelona

Så er den på plads, også officielt :-)

Angleshooter
Indlæg: 16
Tilmeldt: ons jan 24, 2018 11:44 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Angleshooter »



Gomes også officiel 1 års låne aftale 2,25 mil og formentlig ingen købsaftale i låneaftalen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvad sker der egentlig for, at vi er blevet så transparente med vores handler og offentliggør priserne? Nye tider eller?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Perfekt med buy back! Klasse forhandlet! Sikke et transfervindue vi har gang i!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster