Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

!Option skrev:
ons apr 28, 2021 7:59 pm
Paulinho15 skrev:
ons apr 28, 2021 7:45 pm
Michman skrev:
ons apr 28, 2021 4:05 pm
Dytrax skrev:
ons apr 28, 2021 3:18 pm
Barça told Neymar that they want him next season.

[@rac1]
Let the games begin...
Here we go again...
Jeg håber så meget han kommer tilbage - det kan godt være andre ikke kan lide ham efter hans exit i 2017, men det er jeg fløjtende ligeglad med. Neymar hører hjemme i Barca
Fuldstændig enig. Er der en reel mulighed for at få Neymar i folden igen skal det udnyttes. Så stor en spiller må man ikke lade glippe pga. fortiden!
:D
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det er jo ikke kun på grund af fortiden, men også fordi det ville være så kortsigtet en signing. Stik imod alt vi faktisk burde gøre og har brug for. Lønnen, alderen, fysikken.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

At Neymar vender tilbage til Barca, er noget af det værste som kan ske for klubben i nyere tid!! Jeg har skrevet om dette før, og gør det gerne igen:

* Manden er hele (ja hele) 29-år gammel og er i hans karrierers efterår. Jeg foretrækker, at Barcelona køber spillere som er højst 26-27 år gamle - da de er mere langtidsholdbar.

* Selvom han har kontraktudløb i 2022, så kommer han til at være mega dyr. Både i transfersum, som nok kommer til at ligge på mindst en 80-100 mio. euro, men også i løn; bliver måske anden højeste løn efter Messi.

* Han forlod Barca på en dårlig måde; og har efterfølgende kørt retssager imod Barca m.m. Han kan måske fortryde eller undskylde, men det er bare ikke godt nok.

* Hans attitude på og udenfor banen er slet ikke eksemplarisk. Behøver jeg nævne eksempler? Der er tonsvis af eksempler.

* Han er ofte skadet! Om hans skader skyldes glasben eller hans uprofessionelle tilgang til træning skal ikke kunne siges. Men, han går glip af mange kampe i løbet af en sæson, hvilket ikke er brugbart.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Men hvad med en ren byttehandel? Dembélé for Neymar. Samme skadesfrekvens, nogenlunde samme økonomi, Neymar højere niveau, Dembélé yngre, begge kontraktudløb i 2022.

Personligt orker jeg dog ikke rigtig Neymar igen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
ons apr 28, 2021 9:55 pm
At Neymar vender tilbage til Barca, er noget af det værste som kan ske for klubben i nyere tid!! Jeg har skrevet om dette før, og gør det gerne igen:

* Manden er hele (ja hele) 29-år gammel og er i hans karrierers efterår. Jeg foretrækker, at Barcelona køber spillere som er højst 26-27 år gamle - da de er mere langtidsholdbar.

* Selvom han har kontraktudløb i 2022, så kommer han til at være mega dyr. Både i transfersum, som nok kommer til at ligge på mindst en 80-100 mio. euro, men også i løn; bliver måske anden højeste løn efter Messi.

* Han forlod Barca på en dårlig måde; og har efterfølgende kørt retssager imod Barca m.m. Han kan måske fortryde eller undskylde, men det er bare ikke godt nok.

* Hans attitude på og udenfor banen er slet ikke eksemplarisk. Behøver jeg nævne eksempler? Der er tonsvis af eksempler.

* Han er ofte skadet! Om hans skader skyldes glasben eller hans uprofessionelle tilgang til træning skal ikke kunne siges. Men, han går glip af mange kampe i løbet af en sæson, hvilket ikke er brugbart.
Giver dig ret i alle dine pointer her, men min forkærlighed for Neymar er for stor til at kunne sige nej til at tage ham tilbage. Jeg vil dog sige, at Neymar ikke var en primadonna i Barca. Det er først noget han er begyndt på i PSG, fordi nu skulle han være den største stjerne og føre sig frem. I Barca opførte han sig ordenligt og stod ydmygt i skyggen af Messi. Med hensyn til skader er det også noget der først er kommet til i PSG. I Barca havde Neymar ikke de lignende skadesperioder, som han har haft i PSG. Hvis Neymar kommer tilbage til Barca, så tror jeg han vil rette ind med hensyn til sin opførsel, og jeg tror også, at han vil holde sig mere fri fra skader end i PSG. I forhold til hans alder vil han sagtens kunne spille på sit nuværende niveau til han er 35-36 år.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Philippe Coutinho is set to sign for Everton for a reported fee of 40.3 million, three years after costing Barcelona a massive 167 million euros.

[@The Sun]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fin deal! 40 mio for Cou ville være intet mindre end fremragende.

Problemet er så at det ser ud til at ney bliver vores helt store transfermål. Jeg ser gerne ney tilbage i klubben og jeg kan sagtens ignorere løn, pris, attitude, alder osv af den simple årsag at han imo er top 3 i verden. Men jeg kan ikke ignorere de mange skader. Han er skadet konstant og det er ofte problemer med anklerne. Det holder ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Enig i, at den pris på Coutinho ville være henrivende - alt taget i betragtning. Jeg tvivler dog på, at det bliver en realitet.

Men Neymar - jesus. Skaderne er en af flere ting (de fleste nævner du selv), som trækker gevaldigt ned. Men den væsentligste IMO er, at vi i så fald har 5 kantangribere i truppen, der alle skal eller bør spille meget + ingen reel 9'er. Dembele, Ansu, Messi, Neymar og Trincao = begrænset defensivt output. MSN virkede under LE, fordi midtbanen vi høj grad var sat op som stødpude for offensiven. Men det er vel næppe det, som man gerne vil i klubben.

Det er simpelthen en skæv prioritet - ikke flere Galaticos indkøb tak..., og i så fald, at man skal finde en arvtager for Messi, så find dog en med lidt moralsk integritet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
lør maj 01, 2021 7:41 am
Enig i, at den pris på Coutinho ville være henrivende - alt taget i betragtning. Jeg tvivler dog på, at det bliver en realitet.

Men Neymar - jesus. Skaderne er en af flere ting (de fleste nævner du selv), som trækker gevaldigt ned. Men den væsentligste IMO er, at vi i så fald har 5 kantangribere i truppen, der alle skal eller bør spille meget + ingen reel 9'er. Dembele, Ansu, Messi, Neymar og Trincao = begrænset defensivt output. MSN virkede under LE, fordi midtbanen vi høj grad var sat op som stødpude for offensiven. Men det er vel næppe det, som man gerne vil i klubben.

Det er simpelthen en skæv prioritet - ikke flere Galaticos indkøb tak..., og i så fald, at man skal finde en arvtager for Messi, så find dog en med lidt moralsk integritet.
Det er naturligvis gætværk, men jeg tror at Dembouz bliver solgt til sommer og han lader også til selv at være landet på den beslutning, hvis man kan tage rygterne for gode varer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Demb skal væk hvis man vil have ney. Ellers giver det ikke mening. Hvad man skulle gøre med griez ved jeg ikke. En spiller som trincao kunne også sagtens blive udlejet.

Jeg kunne godt se en 352 med ney og Messi helt fremme fungere. Så kunne griez/aguero/depay komme fra bænken. Men problemet er som sagt at ney konstant er ude med skader. Det ville være alt for risikabelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Neymar is Barça's priority signing this summer.

Barça wants it, and the Brazilian wants it.

The two parties have already spoken, and that is why he doesn't renew yet.

Barça and PSG have also spoken, but for now the French club don't want to sell to the Catalans.

[RAC1]
Kunne man forestille sig Demb indgå i den handel?

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Gerne demb og griezz
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Vil være meget træt af et køb af Ney.
Udover de mange gode grunde i nævner, så vil et køb af Neymar plus hans astronomiske løn være aldeles uansvarligt pt.
Desuden vil den helt store taber ved et Neymar køb være Ansu Fati.
Et stort nej tak til Neymar

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg havde vitterligt glemt Ansu! Shit han har været skadet længe… Men ja et køb af ney ville selvfølgelig være noget lort for Ansu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Piquénbauer skrev:
lør maj 01, 2021 7:12 am
Fin deal! 40 mio for Cou ville være intet mindre end fremragende.

Problemet er så at det ser ud til at ney bliver vores helt store transfermål. Jeg ser gerne ney tilbage i klubben og jeg kan sagtens ignorere løn, pris, attitude, alder osv af den simple årsag at han imo er top 3 i verden. Men jeg kan ikke ignorere de mange skader. Han er skadet konstant og det er ofte problemer med anklerne. Det holder ikke.
Tja, skaderne er primært noget han kun har haft problemer med i PSG. Vi må håbe, hvis kommer tilbage, at skaderne så forsvinder i Barca
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster