Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesni »

Coutinho kan vel spille kant, og Iniesta har jo ikke mange år tilbage, så det letter jo noget på midtbanen. Derudover vil nogle af købene nok også være køb og så udlejning med det samme. Hvor er Rakitic i din opremsning af midtbanespillere?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesni »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:At Liverpool har givet 85 millioner for van Dijk, det MÅ betyde, at Umtiti nægter at forlade Barca så :lol: :lol:
Og at Coutinho nok kommer til Barcelona.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Det er nok bare muligheder, vi henter dem ikke alle. På den liste er Aouar og Arthur helt klart mine favoritter. Arthur er der blevet skrevet rigeligt om, men Aouar dominerer i den franske liga i en alder af 19 år. Han glider forbi spillere som Iniesta.

Og jeg tror stadig ikke på Coutinho handlen. Iniesta gør det stadig fantastisk, så det giver mening med en som Aouar, der stille og roligt kan spilles ind. De Jong er også en spændende spiller, som Pep allerede vil hente.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor tror du ikke på coutinho? Imo peger rigtig meget på at den kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Coutinho er alle pengene værd... som postet tidligere, premier leagues bedste spiller i denne sæson.
Fint nok at være fin af Liverpool, men det er netop de der overdrivelser, der gør, at det er sommetider svært at tage Liverpool-fans seriøst. De har det med at overdrive.

Han har ikke engnag været Liverpools bedste spiller. Der er en vis egypter, der har gjort det der bedre.
Billede

Der er andre sites der har Kevin D B som bedste, og nogle har Salah over Coutinho.

Faktum er at Coutinho er en af de bedste spillere i PL.

Coutinhos touch og flair med bolden ved fødderne, teknik og driblinger er helt fantastisk og han er som skræddersyet til Barca.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvis vi får Cou og han spiller som han gør lige nu (forventer han bliver 5-10% bedre med Messi på holdet) - samt en Demb i form. Så har vi godt nok et skræmmende hold igen. Hvis vi kan slå de "bedste" uden disse spillere, burde vi også kunne med.

Men jeg går stadig ind til vinter vinduet med 0 forventninger - lad mig blive positivt overrasket.
Underligt er dog, at ingen fra ledelsens side har været ude og sige at vi henter en kæmpe stjerne til vinduet. Det har de ellers haft til vane at gøre. Dette transfervindue har gået stille for sig. Forhåbentligt betyder det, at der sker noget bag dørene siden de ikke har haft tid til at ytre sig! :roll:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:Ang. Liverpools køb af van Dijk.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ymore.html

Dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Nu er situationen jo også en anden, eftersom de sandsynligvis er ved at sælge Coutinho til næsten det dobbelte. Købet af Dembele er jo også komplet vanvittigt, hvis altså ikke pengene kom fra salget af Neymar.
Men stadigvæk? Det er jo særdeles hyklerisk at man 16 måneder efter gør en spiller som van Dijk til historiens dyreste forsvarsspiller. Da United købte Pogba, var han en stjerne på et CL-hold, der året forinden havde været i CL-finalen, og lige havde vundet 5 Serie A-titler i træk, plus var stjernen på et fransk landshold, der lige havde været i EM-finale og en af styrmændene på det hold sammen med Grisen og Payet. Læg dertil, at Pogba var på årets hold i fodbold også. Læg dertil, at Pogba har fodboldens anden største PR-værdi efter Neymar, og derfor er der utrolig mange penge at hente på hans navn også, der gør, at man kan forsvare en anelse af de sindssyge 89 mio. pund-handel, United foretog.

I Liverpool har de købt en spiller fra Southampton, der absolut intet har vist på topniveau i mere end en sæson, og for to år siden var i Celtic, som er en vanvittig ringe liga, og ikke har manifesteret sit store talent på de største scener.

Jeg tror dog på van Dijk, men der er langt mere hjemmel for at forsvare Pogbas transferbeløb end van Dijks.
Prisen på Van Dijk er helt hen i vejret. Men der er intet hyklerisk over at bruge grotesk mange penge på indkøb, hvis hvis man lige har tjent grotesk mange penge på salg. Dette afhænger selvfølgelig af, om Coutinho bliver solgt, hvilket denne handel indikerer.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Aleix's ideal move is to go back to Sevilla. Sevilla are also interested in recruiting the winger. Since the club just appointed Vincenzo Montella as their new manager, Aleix is waiting to hear if he's still wanted.

Valencia, Inter Milan, and Roma are also interested. [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Der snakkes om at både Vidal og Deu skal udlejes til Inter. Jeg har laenge undret mig over, hvorfor vi er så dårlige til at saelge spillere. Her mener jeg ikke bare denne ledelse, men Barca generelt.

De fleste topklubber har det med at saelge sine spillere dyrt. Vi derimod har det med, enten at slippe spillere gratis eller leje dem ud. Jeg tror de fleste topklubber havde fået mange penge for spillere som Deu og Vidal, vi ender enten med at leje dem ud, eller i Vidal tilfaelde er der snak om 10 Mio euro, som Sevilla er villige til at betale.4

Det er ikke helt godt nok, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mou ... dijk-koeb/

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det men her er jeg sgu enig med Mou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mou ... dijk-koeb/

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det men her er jeg sgu enig med Mou.
Enig men igen. Med det kan jo være at Van Dijk faktisk er en verdens klasse forsvars spiller. Som f.eks. Umtiti udviklede sig til. Ændre dog ikke på at marked er fuldstændigt sindsygt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Michman skrev:Enig men igen. Med det kan jo være at Van Dijk faktisk er en verdens klasse forsvars spiller. Som f.eks. Umtiti udviklede sig til. Ændre dog ikke på at marked er fuldstændigt sindsygt..
Så kunne det jo også være, at Pogba havde udviklet sig til en verdensklasse midtbanespiller. Og han er allerede nu ikke engang så dårlig endda.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Marcelo Bechler (journalist): "I can tell you something... in 2 to 3 days, it will get very hot [regarding Coutinho's transfer]."

The journalist also claims that this deal will not be managed like the way it was done in the summer; it won't be a "soap opera." There will be a lot of discussions between both clubs early January.
Samme person der breakede ney til psg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Alle skriver at Liverpool kræver 145m euro. Så må vi se om vi er parate til at betale. Behovet for Coutinho er ikke så stort som i sommers, der er alternativer og Coutinho vil virkeligt gerne til klubben og boykottede træningen i sommers. Vi står i en god forhandlingsposition. Lad os se.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det hele har ændret sig. Klopp og co udtaler sig anderledes og de britiske journalister der er tæt på pool snakker nu om at det er et spørgsmål om tid. Man går heller ikke ud og bruger 85 mio på en cb med mindre man har en ide om at der sker noget.

Det ville virkelig være en god spiller at få ind. Han kan så meget. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med prisen. Hvis man betaler pengene så er det fordi man har dem og samtidig har til andre positioner. Hvis vi stod skidt økonomisk så ville vi ikke bruge de penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster