Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Både MD og sport skriver det samme - torres var målet med mødet i dag og han har selv givet udtryk for at han vil til Barca. Hvordan man vil få sådan en aftale gennemført ved jeg ikke men alemany kender torres godt efter deres tid i Valencia.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

It can be confirmed that not only Mateu Alemany was present at Manchester City’s training ground today, but Ferran Reverter traveled as well. City say ‘they're [Barça] in the UK for business meetings’.
@Jack_Gaughan
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Kom med Ferran. Han kan score godt med mål og arbejder hårdt for tingene, men vi skal også hente en 9'er. Det burde være førsteprioritet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Må sku indrømme, det at hente nok en kant, ikke rigtig giver mening, når vi mangler en 9’er!?!?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

BREAKING NEWS | The Financial Police at Continassa to seize documents relating to the 2018-19, 2019-20 and 2020-21 seasons. #Juventus under investigation for false accounting: in the crosshairs #Agnelli , #Nedved and #Paratici .
Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ved sgu ikke rigtig med Torres, han siger mig bare ikke så meget som fodboldspiller. Jeg ville langt hellere, de gik efter Adeyemi.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
lør nov 27, 2021 11:34 am
Ved sgu ikke rigtig med Torres, han siger mig bare ikke så meget som fodboldspiller. Jeg ville langt hellere, de gik efter Adeyemi.
Jeg kender ikke meget til de to spillere, men vil klart foretrække, at der fremfor endnu en kantspiller, satset mere på én der kan løse opgaven som 9'er og der virker Adeyemi umiddelbart som et stærkere valg - Men hvis rygterne passer, er det Xavi, der har efterlyst en kantspiller og den sportslige ledelse, der foretrækker en ren 9'er.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
fre nov 26, 2021 8:57 pm
Dytrax skrev:
fre nov 26, 2021 8:47 pm
Antimadridista skrev:
fre nov 26, 2021 8:37 pm
Tror overhovedet ikke på Werner. Selv i Leipzig kunne jeg simpelthen ikke forstå virakken! Brændte virkelig meget også der..

Ferran torres har jeg ikke meget kendskab til.. hvad er egentlig hans styrker??
Jeg måtte også lige lure en YouTube-video med highlights, men det siger jo i virkeligheden ikke så meget, ud over at han i hvert fald godt kan ramme kassen - men så intet highlight-reel af missere. :grin:
Torres blev købt af City efter en fantastisk sæson hos Valencia i 19-20, altså det år, hvor Valencia havde et rigtigt godt hold. Som dog floppede stort mod Atalanta.

Han er en meget bold og driblestærk højrekant , måske ikke så målfarlig, men med et fantastisk godt blik for spillet og med store evner som oplægger. Og så er han hurtig.
Altså en kopi af ham vi har udlånt til Wolves?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg kunne forestille mig, at noget af tanken bag Torres er, at han både kan spille falsk 9 / 9 og højre kant.

16 mål i 43 kampe i City tegner heller ikke billedet af en spiller, der ikke kan ramme målet.

For Torres taler det, at han allerede præstere fornuftigt i en stor klub med dertilhørende pres, vil komme 'hjem' til spanien osv. - chancen for succes er trods alt større end for en 19 årig franskmand, tysker mv..

Men jeg syntes fortsat, at man skulle forsøge at finde spillerne, der er mere på vej - med dertilhørende priser.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Apropos pris;

Manchester City is asking €70M for Ferran Torres and Barça, for now, would offer €50M. Ferran's agreement with Barça is total, the player would significantly lower his salary.

[Gerrard Romero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça will offer Manchester City more than €50M (to be paid in 5 years) for Ferran Torres. The club will do everything possible to complete the transfer next week. [Foot Mercato]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
lør nov 27, 2021 3:36 pm
Jeg kunne forestille mig, at noget af tanken bag Torres er, at han både kan spille falsk 9 / 9 og højre kant.

16 mål i 43 kampe i City tegner heller ikke billedet af en spiller, der ikke kan ramme målet.

For Torres taler det, at han allerede præstere fornuftigt i en stor klub med dertilhørende pres, vil komme 'hjem' til spanien osv. - chancen for succes er trods alt større end for en 19 årig franskmand, tysker mv..

Men jeg syntes fortsat, at man skulle forsøge at finde spillerne, der er mere på vej - med dertilhørende priser.
Men hvad er hans naturlige position, hvis nogen?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Antimadridista skrev:
lør nov 27, 2021 4:15 pm
Madameskrald skrev:
lør nov 27, 2021 3:36 pm
Jeg kunne forestille mig, at noget af tanken bag Torres er, at han både kan spille falsk 9 / 9 og højre kant.

16 mål i 43 kampe i City tegner heller ikke billedet af en spiller, der ikke kan ramme målet.

For Torres taler det, at han allerede præstere fornuftigt i en stor klub med dertilhørende pres, vil komme 'hjem' til spanien osv. - chancen for succes er trods alt større end for en 19 årig franskmand, tysker mv..

Men jeg syntes fortsat, at man skulle forsøge at finde spillerne, der er mere på vej - med dertilhørende priser.
Men hvad er hans naturlige position, hvis nogen?
Synes det er svært at tildele ham en naturlig position. Han er super god til at finde de rigtige løb som 9'er, men han kan samtidig holde til helt ude på fløjen og smide bolde ind i feltet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗️| Coutinho’s departure is key to be able to sign in January. There is, currently no salary margin to register new players. [@FCBRAC1]

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
lør nov 27, 2021 4:15 pm
Madameskrald skrev:
lør nov 27, 2021 3:36 pm
Jeg kunne forestille mig, at noget af tanken bag Torres er, at han både kan spille falsk 9 / 9 og højre kant.

16 mål i 43 kampe i City tegner heller ikke billedet af en spiller, der ikke kan ramme målet.

For Torres taler det, at han allerede præstere fornuftigt i en stor klub med dertilhørende pres, vil komme 'hjem' til spanien osv. - chancen for succes er trods alt større end for en 19 årig franskmand, tysker mv..

Men jeg syntes fortsat, at man skulle forsøge at finde spillerne, der er mere på vej - med dertilhørende priser.
Men hvad er hans naturlige position, hvis nogen?
Inden mødet med Pep var han nok mest højre wing, men under Pep er han blevet anvendt lige så meget som stand-in angriber, formentligt også fordi City har haft store problemer på den position. Taget betragtning, at han har spillet relativt lidt angriber, så syntes jeg, at han gør det fremragende på den plads (i hvert fald det, som jeg har set).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster