Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Antimadridista skrev:Vi får aldrig Isco. Den båd er sejlet forlængst. Hvis de snupper Thiago, tror jeg primært det er for at irritere Barca!

Jeg vil umiddelbart også have svært ved at se Thiago tage til Real, men på den anden side, så lader det til der er kollektiv enighed om at fucke med os i de her år..
Nej, Isco muligheden glippede vi jo for nogle år siden - desværre. Umiddelbart giver det ingen mening at RM henter Thiago, jeg tror ikke på rygtet, men du har ret - det ville være for at irritere Barca.

Det er bekymrende at vi er gået fra at være verdens bedste klub og den klub alle ønskede at komme til, til at være klubben talenterne skal væk fra så snart de får et andet tilbud, og de store stjerner (ikke Cou) vil hellere til andre klubber.

Enten melder klubben ud, at vi går tilbage til gamle dyder og satser på egne talenter. Eller så henter de 2 store signings der passer ind på holdet fra dag et.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Drake skrev:Vi må bare se i øjnene at vi ikke kan tiltrække det samme som vi kunne en gang, også pga priserne på market er gået helt amok, og når Messi en gang forlader os, så går det helt galt :cry:

Vi bliver nød til at satse fuldt ud på egne talenter, selv om det kommer til at koste point. Også skal vi have en ledelse der tænker the Barca way hele vejen rundt, og det sker vel først når Xavi bliver vores træner, og Pique bliver vores præsident om en del år.
Enig. Tænk at selv ikke Messi kan trække "store" spillere til.

Pique som præsident, Xavi som træner med Iniesta ved sin side, samt en Abidal der har fået kæmpe succes som sportschef.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og nu hvor det negative er blevet udpenslet så lad os prøve at se på hvad der kan ske af positive ting. For mens de fleste gerne ville have griez til klubben så var der også enighed om at det var lidt af en luksussigning og det vi egentlig havde mest brug for var spillere til midten. Det har vi råd til nu og eftersignende er vi ude efter 2 af de støste talenter overhovedet, de jong og Arthur, og det er i høj grad spillere der "passer ind".

Ydermere er der blevet plads til at man kan gå efter Thiago. Eriksen er imo dybt urealistisk og det gider jeg ikke bruge tid på. Men Thiago er en mulighed og hvis han virkelig er på markedet så kan man hente ham. Det jeg tror der holder en evt handel nede er thiagos skader. Ikke at han smuttede eller stil osv. Manden har været konstant skadet og spørgsmålet er om man vil bruge 50-70 mio på en spiller med så mange problemer. Jeg håber man gør men jeg kan også sagtens forstå hvis man ikke gør.

En anden mulighed er martins fra sporting. Han kan muligvis hentes på en fri hvilket vil gøre ham chancen værd.

Det største problem er dog at det ikke virker til at ledelsen overhovedet overvejede at griez kunne sige nej hvorfor man ikke rigtigt havde en plan b. Heldigvis er der stadig god tid og vi plejer alligevel ikke rigtigt at handle før den 1 juli alligevel. Vigtigst er det dog at det er spillere til midten man går efter og heldigvis tyder det på at det er det man vil gøre. Så muligvis en blessing in disguise.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Salah er vel også en reel mulighed, hvis man vil have en Pedro-ish spiller til at tage dybde løb.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og lige en ting man glemmer når man snakker om Messi og tiltrækningskraft. Messi får en enorm løn. Som i kæmpe. Det er blandt andet derfor at Barca ikke kunne smide de sidste mio oveni griez kontrakt hvilket var det han krævede. Samtidig er der altså en del topspillere som ikke gider være nummer 2 (ney) hvilket man også så i griez filmen hvor det blev pointeret at han bare ville være en af flere og ikke manden.

Så mens vi har spillere som demb og cou der vil strejke osv for at komme til klubben så er der andre der ser anderledes på det. Sådan er det. Men bare er sgu stadig en af de største klubber overhovedet og de fleste spillere vil gøre alt i deres magt for at komme til. Det ændrer griez (og ney) ikke på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Jeg synes på ingen måder at Griezmann ville være en luksus signing. Vi mangler en der kan presse Suarez som CF, samt kan bruges på en af de to andre angrebspladser i en 4-3-3. Nå, men Griezmann bliver det jo ikke.

Thiago...han passer selvfølgelig ind i de systemer som Valverde opererer med 4-4-2 og 4-3-3, men hans gode pasningsspil og forberede defensive egenskaber. Men hans skadeshistorik og primadonna nykker da han sidst spillede hos os, har mindsket mit ønske om at få ham tilbage.

Jeg er enig i, at vi skal have en ny mand til midtbanen, men der skal samtidig være plads til Denis Suarez og Alena (når han er fit igen). Arthur, jeg frygter det er næsten samme transfersnak som med Griezmann - vi er sikre på at få ham, men det bliver ikke til noget.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Piques adfærd må vel ikke falde i god jord hos ledelsen? Er det ikke uproffesioenelt at gøre grin med sin arbejdsgiver?
Senest rettet af Kubala fre jun 15, 2018 12:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mtfisk skrev:Jeg synes på ingen måder at Griezmann ville være en luksus signing. Vi mangler en der kan presse Suarez som CF, samt kan bruges på en af de to andre angrebspladser i en 4-3-3. Nå, men Griezmann bliver det jo ikke.

Thiago...han passer selvfølgelig ind i de systemer som Valverde opererer med 4-4-2 og 4-3-3, men hans gode pasningsspil og forberede defensive egenskaber. Men hans skadeshistorik og primadonna nykker da han sidst spillede hos os, har mindsket mit ønske om at få ham tilbage.

Jeg er enig i, at vi skal have en ny mand til midtbanen, men der skal samtidig være plads til Denis Suarez og Alena (når han er fit igen). Arthur, jeg frygter det er næsten samme transfersnak som med Griezmann - vi er sikre på at få ham, men det bliver ikke til noget.
Jeg tror sgu ikke at griez ville spille angriber for os. Han ville spille kant. For mig at se ændrer det ikke mere på "mine" planer end at dembele starter til højre i stedet for griez i en 433 med Messi centralt cou til venstre.

Denis er ikke cm og det kommer han ikke til at spille for os. Han har stort set kun spillet kant og da han endelig begyndte at vise noget i afslutningen af sæsonen var det også som kant. Alena er skadet i lang tid og det tager tid at komme tilbage hvorfor jeg ikke tror vi skal forvente det store fra ham i næste sæson.

Omkring Arthur så har vi jo en aftale med gremio. Så vi henter ham. Spørgsmålet er om det bliver til vinter eller allerede nu. Rygtet siger det vil koste 10 mio ekstra at få ham til nu (frikøbsklausul) og det tror jeg sagtens vi kan smide nu hvor griez ikke kommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men selve holdet fra sidste sæson har alligevel været god alt i alt.
Vi har tabt 3 kampe i alt i sæsonen.
Demb og Coutinho er først kommet til sidste i sæsonen, og Cou kunne ikke bruges i Chl.
Vi forærede selv Roma kvart finalen i CHL
Der er vel grund til at tro at dette hold, selv uden Ini kan konkurrere i la liga og CHL næste sæson, med blot et par indkøb ala Arthus, Lenglet?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Piques adfærd må vel ikke falde i jord hos ledelsen? Er det ikke uproffesioenelt at gøre grin med sin arbejdsgiver.
Ikke mere uprofessionelt end at proklamere at man henter demb og cou i medierne. Eller at man siger til valverde at griez helt sikkert kommer. Så længe vi har personer som segura i ledelsen så har de ærlig talt intet at have sagt.

Nå ja - fuck segura.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:Men selve holdet fra sidste sæson har alligevel været god alt i alt.
Vi har tabt 3 kampe i alt i sæsonen.
Demb og Coutinho er først kommet til sidste i sæsonen, og Cou kunne ikke bruges i Chl.
Vi forærede selv Roma kvart finalen i CHL
Der er vel grund til at tro at dette hold, selv uden Ini kan konkurrere i la liga og CHL næste sæson, med blot et par indkøb ala Arthus, Lenglet?
Tjo tja. Jeg ved det sgu ikke. Men jeg håber!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Eller jo når jeg tænker over det så er vi vel egentlig bedre? Altså ini byttet for demb og cou. Jeg elsker ini men det er bedre med de 2.

Jeg synes dog stadig der mangler noget bredde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Thiago, de Jong, Pjanić, and Gündoğan are the players Barça are looking into now that Griezmann has rejected Barça.

Eriksen was their second priority, but it's extremely unlikely that Barça will convince the Spurs to let him go for cheap. [sport]

Barça aim to sign 1 or 2 midfielders this summer to fill in Iniesta's/Xavi's hole.

The club's intention is to keep Coutinho as a winger and not a midfielder. [md]
Det ville være det helt rigtige at gøre. Jeg synes dog at flere af navnene er urealistiske. Men mindre kan også gøre det.

Bussi
Rak - Thiago
Demb - Messi - cou

Og så med de Jong/Arthur fra bænken.
Senest rettet af Piquénbauer fre jun 15, 2018 11:24 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Eller jo når jeg tænker over det så er vi vel egentlig bedre? Altså ini byttet for demb og cou. Jeg elsker ini men det er bedre med de 2.

Jeg synes dog stadig der mangler noget bredde.
Salah og Thiago, så er bredden der
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Salah er præcis ligeså urealistisk som Eriksen. Det nægter jeg simpelthen at tro kan ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster