Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, om jeg har mere forstand på Pep eller jeg følger ham mere, men altså tiderne har ændret sig og Pep prøver stadig at køre efter samme filosofi, med Foden, Brahim og Zinchenko, dog har han da også måttet sande, at tingene har ændret sig, eller det er i hvert fald min observation. Det kan også ses i spillet, hvor kontra-delen er blevet en del af filosofien, eller fylder mere.

Og ja, jeg orker ærlig talt heller ikke de endeløse diskussioner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fabián’s deal until 2023 now includes a €30m release clause. Previous deal it stood at just €15m.
Fabian Ruiz har forlænget med Betis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ommer.html

Spænende, men kan ikke lige se hvor han skal spille, da han vel skal være starter pga han vil komme til at koste kassen og have en stor løn :|

Han har dog en stor alsidighed med at kunne spille LB, CB, DM, CM og LM, så vi kan give spillere som Alba, Umtiti, Pique og Bussi flere pauser uden at vi mister særlig meget kvalitet :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ommer.html

Spænende, men kan ikke lige se hvor han skal spille, da han vel skal være starter pga han vil komme til at koste kassen og have en stor løn :|

Han har dog en stor alsidighed med at kunne spille LB, CB, DM, CM og LM, så vi kan give spillere som Alba, Umtiti, Pique og Bussi flere pauser uden at vi mister særlig meget kvalitet :thumbup:
Han er ligeså god som midtbanemand, som han er back. Alaba er en verdensklassespiller, Altid plads til spillere som ham. Jeg vil sgu da hellere have ham på CM end Rak eller Paulinho. Han kan ligeså spille LM i vores nuværende 4-4-2.

Hvis vi kan få ham, skal vi gøre det. Han er pisse god.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:
Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ommer.html

Spænende, men kan ikke lige se hvor han skal spille, da han vel skal være starter pga han vil komme til at koste kassen og have en stor løn :|

Han har dog en stor alsidighed med at kunne spille LB, CB, DM, CM og LM, så vi kan give spillere som Alba, Umtiti, Pique og Bussi flere pauser uden at vi mister særlig meget kvalitet :thumbup:
Han er ligeså god som midtbanemand, som han er back. Alaba er en verdensklassespiller, Altid plads til spillere som ham. Jeg vil sgu da hellere have ham på CM end Rak eller Paulinho. Han kan ligeså spille LM i vores nuværende 4-4-2.

Hvis vi kan få ham, skal vi gøre det. Han er pisse god.
Ja på CM er nok det mest sandsynlige, hvis vi går ud fra at han være starter. Men ved ikke hvor meget anden han kan give ind fx. Rakitic, han virker ikke som en kreativ spiller så ved ikke lige hvad han kan bidrage med der?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han bliver jo ikke hentet? Det er voldsomt urealistisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Han bliver jo ikke hentet? Det er voldsomt urealistisk.
Ligesom Neymar aldrig skiftede, ikke sandt? Det var du jo meget sikker på.

Det er sjovt, at du hele tiden skal benægte ting, når alt kan ske i fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Prøv nu lige at tænk dig lidt om. For det første kommer det fra AS - ikke lige den mest troværdige kilde med hensyn til barcanyheder.

Men hvis det ikke er nok så se på vores hold og de troværdige rygter der er. Her går alle rygterne på at vi vil have Arthur til midten og griez. Der er intet om alaba. Og selvfølgelig er der ikke det da det ikke vil give mening at bruge så mange penge på en spiller vi ikke har brug for.

Men ok du ved jo hvad du snakker om. Det er derfor de gea, hazard og mbappe render rundt i real ikk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg vil overhovedet ikke betegne det som urealistisk. Der var masser af rygter om ham og Barca i 2016 - også fra de store aviser i Barcelona. Dog fungerer pressen i spanien sådan, at lige så snart at det lækkes at en spiller figurerer på en liste i klubben, selvom der er 20 andre spillere på den liste, så blæses det helt vildt op som om at klubben kun vil have ham. Så i bedste fald er han blot en ud af flere spillere som klubben ser som en mulig signing. Men jeg tror bestemt ikke at det er urealistisk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skulle barca betale 100+ mio for ham? Især når man efter alt at dømme smider 130+ mio efter griez og Arthur.

Det ville være en af de mest random handler nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg tror heller ikke at det sker, men jeg vil ikke betegne det som urealistisk. Det kan jo være at de har set noget som vi ikke ser. Som de gjorde med Paulinho. Men som sagt tror jeg bare at han er en ud af en masse spillere på en liste over spillere man holder øje med. Og så er lige hans navn lækket og blæses derfor op

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men paulinho var trods alt ikke så dyr. Alaba er en af verdens bedste backs og han spiller for en af de største klubber overhovedet. Jeg tror slet ikke han kan købes men hvis det var så ville han koste en formue.

Jeg synes sgu det er urealistisk. Men ok jeg har taget fejl før...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lavyi ... barca.html

Kunne han ikke være en mulighed i stedet for Digne, som jeg synes er ligegyldig når han spiller?
Eller er det ikke realistisk, både at PSG vil slippe ham, og om han gider at være reserve for Alba?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Ifølge flere sider så vil Zidane af med Isco..

Skal vi forsøge?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster