Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Philippe Coutinho still wants to trade #LFC for Barcelona.
The Reds are more open to considering his exit than they were in the summer.
La Liga's leaders would need to replace their bluster with a blockbuster offer to have any chance of success
Endnu en af pool-journalisterne åbner op for et salg. Det kræver et kæmpe beløb (det har det gjort hele tiden) bla bla bla.

Der er virkelig stor forskel på hvordan de skriver om det nu i forhold til i sommers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:
Philippe Coutinho still wants to trade #LFC for Barcelona.
The Reds are more open to considering his exit than they were in the summer.
La Liga's leaders would need to replace their bluster with a blockbuster offer to have any chance of success
Endnu en af pool-journalisterne åbner op for et salg. Det kræver et kæmpe beløb (det har det gjort hele tiden) bla bla bla.

Der er virkelig stor forskel på hvordan de skriver om det nu i forhold til i sommers.
I sommer var det meget England vs Spanien når det kom til journalisterne og deres kilder.
Det virker som om der er mere hold i tingene denne gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14103826

Endnu en. Hvis vi vil have ham så kan vi få ham.

Jeg tror man er ved at gøre op med sig selv om man skal betale mere for at få ham nu eller måske venter til sommer og hente ham lidt billigere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14103826

Endnu en. Hvis vi vil have ham så kan vi få ham.

Jeg tror man er ved at gøre op med sig selv om man skal betale mere for at få ham nu eller måske venter til sommer og hente ham lidt billigere.
Han blir bestemt ikke billigere til sommer.. vm effekten
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Det snakkes om en aftale, om at vi køber ham nu, men først kommer til sommer ala deres med Keita.... ville være fint for begge parter da vi ikke kan bruge ham i CHL alligevel og kan få reduceret noget af prisen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meh den er jeg sgu ikke med på. Han kan løbe ind i en grim skade osv.

Hvis man vil have så køb ham. Ikke sådan nogle deals.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det virker for underligt hvis det var sandt. Hvorfor skulle man smide +100 mio euro efter en spiller man først vil have kommer til sommer. Både Cou glæder sig, og holdet behøver ham i den her halve sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Meh den er jeg sgu ikke med på. Han kan løbe ind i en grim skade osv.

Hvis man vil have så køb ham. Ikke sådan nogle deals.
Ja, enig. Og selvom vi ikke må bruge ham i CL, kan han stadig spille en vigtig rolle i forhold til La Liga titlen. Herudover bliver han integreret på holdet i god tid inden næste års CL starter. Endelig giver det bedre mulighed for at rotere på holdet allerede nu dvs. vi kan også spare nogle af vores profiler ind imellem; uden at det nødvendigvis svækker os.

Så jeg hælder også til, at vi henter ham nu.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

På en skala fra 1-10, hvor god er De Vrij? Er han god nok til vores klub, og evt. som 3.-4.-valg?

Kunne være lækkert at hente en forholdsvis rutineret 26-årig spiller helt gratis til sommer, som kan konkurrere med Pique, Umtiti og forhåbentligt de Ligt? Det ville være en fin firmandsudvalg at have til forsvaret.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Bager »

Det er altså ved at være nogle ok navne, som er uden kontrakt til sommer: Daley Blind, Ander Herrera, Mesut Ozil, Leon Goretzka, Alexis Sanchez, Juan Mata, Arjen Robben, Franck Ribery og Iker Casillas

Link:
https://www.sport-english.com/en/news/b ... th-6527191

Vi kunne sagtens gøre brug af Blind, Goretska, Sanchez og Mata. Førstenævte vil jeg endda gå så langt som at sige, at han er skræddersyet til vores system. Gomes kan intet Goretzka ikke kan. Sanchez og Mata har begge 2-3 gode år endnu.
Visca el Barca

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Bager skrev:Det er altså ved at være nogle ok navne, som er uden kontrakt til sommer: Daley Blind, Ander Herrera, Mesut Ozil, Leon Goretzka, Alexis Sanchez, Juan Mata, Arjen Robben, Franck Ribery og Iker Casillas

Link:
https://www.sport-english.com/en/news/b ... th-6527191

Vi kunne sagtens gøre brug af Blind, Goretska, Sanchez og Mata. Førstenævte vil jeg endda gå så langt som at sige, at han er skræddersyet til vores system. Gomes kan intet Goretzka ikke kan. Sanchez og Mata har begge 2-3 gode år endnu.
Virker ikke til, at du har helt fulgt med, men Goretzka er desværre ifølge mange rygter næsten Bayern-spiller. Ellres helt enig i, at han ville være god for os, og er en noget bedre spiller af Gomes.

Blind har jeg tidligere skrevet, at han ville være rigtig god i vores filosofi. En boldstærk spiller med en god fodboldforståelse, og kan bruges både i forsvaret, venstre back og som gardering for Busquets. Eneste problem er, at han er ufattelig langsom, men han plejer at kompensere fint med hans forudseenhed og boldomgang.

Mata? Tjooooooooooo. Hvis vi skal spille 4-3-3 med Messi som falsk 9'er, har jeg svært ved at se, hvor han skal spille.

Og Sanchez skulle vist være temmelig tæt på at være City-spiller - Tvivler såmænd også, at han er interesseret i at komme tilbage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

MessiPogba skrev: Virker ikke til, at du har helt fulgt med, men Goretzka er desværre ifølge mange rygter næsten Bayern-spiller. Ellres helt enig i, at han ville være god for os, og er en noget bedre spiller af Gomes.
Tror selv du skal følge lidt bedre med ;)

https://www.si.com/soccer/2018/01/02/ju ... urs-switch

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:
MessiPogba skrev: Virker ikke til, at du har helt fulgt med, men Goretzka er desværre ifølge mange rygter næsten Bayern-spiller. Ellres helt enig i, at han ville være god for os, og er en noget bedre spiller af Gomes.
Tror selv du skal følge lidt bedre med ;)

https://www.si.com/soccer/2018/01/02/ju ... urs-switch
Super. Tror bare jeg går i hi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Assistentræner for Bayern;
Hermann Gerland on Leon Goretzka: "I recommended him to FC Bayern when he was 16. I knew him for a long time"
- Looking forward to Goretzka joining Bayern?
Gerland: "I'm always happy when good players join us" [Bild]

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Hvordan ser i, hvilke typer, der skal være vores reservespillere (spillere uden for start-11)?

Er det typer der:
- Har stort talent, og som på sigt kan være i start-11
- Er lidt oppe i årene (25+) og har et niveau lige under start-11, men ikke udvikler sig meget mere
- Kun spillere fra La Masia

Personligt vil jeg helst have en spiller i hver kæde (altså CB, CM og Angriber/Kant), der har niveau nu og her, og derefter fylde op med talent, der har stort potentiale.

Angående spillere uden kontrakt til sommer, håber jeg virkelig, vi kan få hentet Goretzka. Blind vil også være en mulighed, men vi har Digne som back-up på vb, og håber, at Samper kan være back-up for Busquets, så et Blind køb er nok unødvendigt - især når truppen skal skæres ned.

Angående rygterne om De Vrij, er det fint, hvis man kan få ham gratis til sommer. Det må vel betyde, at Vermaelen og Mascherano skal væk, og man så står med De Vrij og Mina som back-up, hvilket lyder fint for mig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster