Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Final decision on goalkeeper in Jan-Feb. Ter Stegen main option, Courtois and Reina among alternatives. Max 25M to be spend. [marca]
Te Stegens agent udtalte fornyligt at to klubber har meldt deres interesse og Barca ikke er en af dem. Underligt at vi angiveligt ikke har henvendt os, hvis han er det foretrukne valg, som mange medier skriver han er.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

I går (mod Bilbao) kunne vi satme godt bruge Lewandowski, og så en bedre midtbane.

Lewandowski + en uskadet Gündogan ville være en god pakke at få sendt i vores retning.


Ud: Pedro, Valdes, Puyol

Ind: Lewan, Gündogan, ter Stegen + klasse CB

ter stegen er godt på vej til os. Gündogan er vidst ikke den dyreste qua en klausul. Lewan har kontraktudløb og bør da forsøges!

Kom med et frisk pust til Catalonien til sommer tak. Og måske allerede til vinter!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan vi ikke kapre Agüero i stedet for?

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Fantomet »

@ Blaugrana92

Du har fået en besked til din pb fra mig, håber du vil svare.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Uuh, kærligheder :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

DP som i double post ikke double pen...
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... amsey.html

Jeg kan ikke forstå at man snakker om en ny CM, fordi Xavi er oppe i årene. Jeg troede at Cecs skulle overtage den plads, også kan Xavi være backup. Også har vi jo også Roberto på vej, selv om Tata ikke rigtig stoler på ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tag nu lige en slapper... Ramsey bliver jo ikke hentet. "Man skal ikke tro på alt hvad man læser"!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Tag nu lige en slapper... Ramsey bliver jo ikke hentet. "Man skal ikke tro på alt hvad man læser"!
Nej nej tror heller ikke Ramsey bliver hentet, det var bare mere fordi det var det seneste nye.

Men har læst flere gange at vi er ude efter en CM, og det synes jeg ikke vi burde, med mindre man ikke tror på Roberto.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Skader og manglende spilletid gør åbnebart at Agger muligvis kan være på vej væk fra Liverpool. Rygterne for tiden er at Rafa vil have ham til Napoli, på en leje. Her tænker jeg, han er ikke fremtiden, men kunne han være en løsning/gardering, en leje-aftale frem til sommer, for os !? Hvis det er fordelagtigt, hvad angår prisen.
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

emo skrev:Skader og manglende spilletid gør åbnebart at Agger muligvis kan være på vej væk fra Liverpool. Rygterne for tiden er at Rafa vil have ham til Napoli, på en leje. Her tænker jeg, han er ikke fremtiden, men kunne han være en løsning/gardering, en leje-aftale frem til sommer, for os !? Hvis det er fordelagtigt, hvad angår prisen.
Det mener jeg i hvert fald.

Det her er en af de her sager, hvor jeg ikke mener man kan bruge argumentet "Hvis han ikke spiller for dem, hvorfor skulle han så være god nok til os".
Jeg mener ganske enkelt Liverpool begår en kæmpe fejl ved ikke at spille ham, når han er fit.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Han er slet ikke god nok. Hans mangler i duel spillet er alt for store, og de vil i endnu højere grad blive udstillet hos os end i Liverpool. Det rigtige valg for Agger er Italien, hvor forsvars spillet typisk er mere organiseret og med mere back up på, så han ikke skal spille så mange afgørende 1 mod 1 situationer.
Agger i barca vil ikke være en løsning men et problem.
Derimod syntes jeg at vi skal kigge på Musacchio, han virker stærk. Kan huske ham fra da Villareal købte ham, hvor han var et stort talent, men med akt for mange udsving i sit spil. I dag virker han til at have udviklet sig mere rolig i sin spillestil, han leder og organisere forsvaret med vad der ser ud som stor autoritet. Han er god i pasnings spillet, stærk i luften (dog uden at være særlig høj) stærk i duellerne og han kan løbe og vende sig sådan nogenlunde hurtigt.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han var god imod os, senest, Musa...
Allez...


Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Det må man sige han var... Må indrømme at jeg ikke så Villareal sidste sæson og i denne sæson kun har set 3-4 kampe med dem, men han har imponeret mig i alle de kampe, samt at han viste sine talenter sidst han var i la liga...

Desuden løber der en 18 årige knægt rundt i Lazio, halv spanier, halv et eller andet afrikaner som hedder Balde Keita og han virker i den grad også spændende. Klart en gut vi skal holde øje med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80 og 74 gæster