Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona's top target to reinforce the defensive midfield position is Ruben Neves. The club also likes Tchouaméni and Zubimendi, but their prices are absolutely inaccessible for the club.


@sport
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Sergiño Dest will not continue at Barça next season.


@sport
Barcelona have not found a good right back at an affordable price, so Dani Alves will likely continue as per Xavi's request. Negotiations for a renewal could start next week.


@sport
Hurra for, vi missede Mazraoui. Vi får så mange problemer på den HB igen næste år at alt andet der sker på markedet er tæt på ligegyldigt. Jeg ville langt hellere have Mazraoui end Lewa. Øv
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7136
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lewandowski wants to play for Barça despite interest from Chelsea. [SPORT1]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona have ruled out Alejandro Grimaldo for the left back position. Valencia's Jose Gaya has become an option again. However, Marcos Alonso is still the favorite, as he fits into the club's sporting economic situation the best.


@mundodeportivo
Alonso... suk. Gider ham ikke på nogen tænkelig måde. Hellere sats på Balde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7136
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Bartomeu set Frenkie de Jong's salary in a manner that it will increase in his fourth season (2023/2024).

If Frenkie stays and the club proposes a pay-cut, he won't reject it.

[Gerard Romero]

Note : 50% of Frenkie de Jong's salary is paid by Nike.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi would consider signing another centre back if the economic situation allows it. His favorites are Koulibaly and Koundé.


@mundodeportivo
Giver ingen mening. Koundé er way out of touch med de meldinger, der kommer i øjeblikket. Koulibaly giver kun mening, hvis Piqué stopper. Ellers sats på Mika som 5. mand.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:48 pm
Xavi would consider signing another centre back if the economic situation allows it. His favorites are Koulibaly and Koundé.


@mundodeportivo
Giver ingen mening. Koundé er way out of touch med de meldinger, der kommer i øjeblikket. Koulibaly giver kun mening, hvis Piqué stopper. Ellers sats på Mika som 5. mand.
Vi skal have en ny CB, det må være topprioritet. Hellere en top CB end Lewandowski. Jeg er træt af at vi spiller med 2.violin stort set hele sæsonen. Garcia er ikke god nok til at spille os blandt de bedste i verden - alt for overvurderet. Piques skader bliver ikke mindre, det ville være for underligt hvis man satser på at han holder hele næste sæson. Langlet/Umtiti/Mingueza taler sit eget tydelige sprog. Vi får AC, det er fint, men er det nok? Koulibaly for 20-30 mio. vil være en god handel. Han er en fremragende CB og han bør kunne træde til fra dag 1.

Derudover får Xavi mulighed for at teste en 3-back kæde af med Araujo - AC - Koulibaly. Mika får ikke spillet os blandt trofæerne, sådan er realiteten bare.

Desuden er jeg godt nok træt, at samtlige af vores bærende kræfter de sidste par sæsoner pludselig kan stå for skud (Ter Stegen seneste melding). Hvad blev der af Laportas "Barca kan igen til sommer være med blandt de største handler". Gu kan vi ej. Hvis man vil sikre sig Lewandowski ved at sælge Ter Stegen/FdJ så giver jeg en mellem finger til Laporta. FdJ/Ter Stegen er blandt de bærende kræfter på holdet og yder en formidabel indsats.

Laporta taler lidt for meget imo. og jeg er bange for, at vi går et vindue igennem hvor vores gennemsnitsalder stiger betydeligt og at vi får udskiftet vores fremtidige bærende kræfter med midlertidige løsninger.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tirs maj 17, 2022 2:09 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:48 pm
Xavi would consider signing another centre back if the economic situation allows it. His favorites are Koulibaly and Koundé.


@mundodeportivo
Giver ingen mening. Koundé er way out of touch med de meldinger, der kommer i øjeblikket. Koulibaly giver kun mening, hvis Piqué stopper. Ellers sats på Mika som 5. mand.
Vi skal have en ny CB, det må være topprioritet. Hellere en top CB end Lewandowski. Jeg er træt af at vi spiller med 2.violin stort set hele sæsonen. Garcia er ikke god nok til at spille os blandt de bedste i verden - alt for overvurderet. Piques skader bliver ikke mindre, det ville være for underligt hvis man satser på at han holder hele næste sæson. Langlet/Umtiti/Mingueza taler sit eget tydelige sprog. Vi får AC, det er fint, men er det nok? Koulibaly for 20-30 mio. vil være en god handel. Han er en fremragende CB og han bør kunne træde til fra dag 1.

Derudover får Xavi mulighed for at teste en 3-back kæde af med Araujo - AC - Koulibaly. Mika får ikke spillet os blandt trofæerne, sådan er realiteten bare.

Desuden er jeg godt nok træt, at samtlige af vores bærende kræfter de sidste par sæsoner pludselig kan stå for skud (Ter Stegen seneste melding). Hvad blev der af Laportas "Barca kan igen til sommer være med blandt de største handler". Gu kan vi ej. Hvis man vil sikre sig Lewandowski ved at sælge Ter Stegen/FdJ så giver jeg en mellem finger til Laporta. FdJ/Ter Stegen er blandt de bærende kræfter på holdet og yder en formidabel indsats.

Laporta taler lidt for meget imo. og jeg er bange for, at vi går et vindue igennem hvor vores gennemsnitsalder stiger betydeligt og at vi får udskiftet vores fremtidige bærende kræfter med midlertidige løsninger.
Jeg er meget enig i dit indlæg. Min pointe med at det ikke giver mening med Koundé/Koulibaly er netop den finansielle situation. Det giver ikke mening at skulle erstatte bærende spillere med midlertidige løsninger, hvis alligevel svækker holdet på andre positioner.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7136
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [L'Equipe] | Bayern Munich are interested in signing Ousmane Dembele as a free agent. The Bavarians have already opened talks with the Frenchman over a move.

Dembele is seen as a player who can help Bayern compete strongly in the Champions League next season.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tirs maj 17, 2022 2:44 pm
📰 [L'Equipe] | Bayern Munich are interested in signing Ousmane Dembele as a free agent. The Bavarians have already opened talks with the Frenchman over a move.

Dembele is seen as a player who can help Bayern compete strongly in the Champions League next season.
Tror han kan blive ret vild i Bayern. Bliver i hvertfald spændende at se hvad han ender med. Bayern har ofte været ude og udtale at de ikke vil være med på de skøre lønninger og sign-on fees. Lad os se om Dembeles agent (klaphatten) kan lykkedes med at presse dem..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Joan Laporta met this afternoon in Barcelona with Valencia owner, Peter Lim.
Soler/gaya?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7136
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 17, 2022 3:54 pm
Joan Laporta met this afternoon in Barcelona with Valencia owner, Peter Lim.
Soler/gaya?
Læste tidligere at Gaya åbenbart skulle være faldet af klubbens radar grundet økonomi. Vil lige prøve at finde link, der underbygger. Kan bare ikke huske hvor jeg læste det...!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1579
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Medier i Spanien skriver vi er tilbudt begge spillere.
Valencia er totalt i brand i det nye ejerskab.

Guedes, Soler, Gaya er alle på vej væk.
Og de indfører et lavt lønloft, som gør de hverken kan holde eller tiltrække gode spillere (4 mio euro årligt).

Så vi skulle være tilbudt begge. Og jeg er klar. God alder hos begge, liga-kendskab og omkring det spanske. Perfekt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7136
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1857 gange
Blevet takket: 1106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 [Roger Torello 🥇] | Barcelona are tempted with the idea of offering Memphis Depay in a swap deal for Robert Lewandowski.

The Blaugrana have no intention to bid more than €35m for Lewandowski. That's why they could include Memphis to slash the price being paid for the Polish goal machine.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster