Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke den store fan af rabiot men jeg er enig i at han er bedre end denis. Imo med en del.

Så kan man altid argumentere for om han så er god nok da denis ærlig talt ikke er ret god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -ligt.html

Sikke noget røv, hvis det er valide rygter! :mad:

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/derf ... -jong.html

Rabiot ind, Denis ud... hvor er logikken?
Jeg ser dem som ret forskellige typer..

Ja det gør jeg også, Denis er en teknisk spiller, lidt af en kreaktør... Rabiot er en boldflytter.
Hvad er det nu ignoranter til tider kalder Bussi...

Ift Denis. Han har simpelthen ikke grebet chancen. Åbenbart.! Han har ikke fået mange muligheder, men Valverde ser ham hver dag til træning. Han må kende Denis's niveau.
Det gør han sikkert.. men lad mig spørge dig.. hvis Denis ikke kan bruges, hvordan i alverden kan en som Rabiot så?
Forstår slet ikke hvorfor de 2 skal kobles sammen på den måde. De skal ikke spille samme plads.

Men går ud fra du mener, at Denis's niveau som fodboldspiller overgår Rabiots. Men det hænger jo ikke sammen på den måde! Desuden ser jeg et lidt større lys i Rabiot end flere åbenbart gør. Men nu får vi se om han kommer og hvordan han præsteter..
Men kan vi bedømme Rabiot på andet end det han har præsteret på banen i kampene? Nej vel, og du har vel aldrig sat og tænkt når du så ham spille... at han er Barca materiale.

Hvis vi bedømmer Denis på samme måde... det han har præsteret i de kampe han har været med i, har han vist et højere teknisk niveau, samt et pasningsspil der klart overgår Rabiot.

Det er 2 forskellige pladser, men jeg gad godt at vide hvilken plads Rabiot er tiltænkt på dette Barca hold. I min optisk er han sidstevalg på samtlige pladser han kan spille.

Jeg vil græde hvis han kommer til Barca og bare een gang spiller Denis’ plads!
Jeg vil bare lige lukke den her med Rabiot, fra min side. Jeg har ikke set 100 kampe med Rabiot, men da han begyndte at få en fast plads hos PSG for nogle år siden, da tænkte jeg at han var rigtig intetessant. Om han er god nok til Barca,som fast, jeg ved det ikke, men jeg tror ikke at det er umuligt.

Jeg tror ikke du ser ham på Denis's plads.

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

FC Barcelona wish to address stories published in France regarding the signing of players from Paris Saint Germain, and make clear that they have not breached any rule in this regard.

The only contact made was during the month of August and one week ago. In both cases, this contact was made with PSG's sporting management to show FC Barcelona's interest in player Adrien Rabiot.

FC Barcelona have always wanted to work with the utmost transparency in their dealings with PSG and with any other club.

FC Barcelona refute the existence of any type of agreement with PSG player Adrien Rabiot.
Officiel statement fra Barcas hjemmeside.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2800
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Kvoller skrev:
FC Barcelona wish to address stories published in France regarding the signing of players from Paris Saint Germain, and make clear that they have not breached any rule in this regard.

The only contact made was during the month of August and one week ago. In both cases, this contact was made with PSG's sporting management to show FC Barcelona's interest in player Adrien Rabiot.

FC Barcelona have always wanted to work with the utmost transparency in their dealings with PSG and with any other club.

FC Barcelona refute the existence of any type of agreement with PSG player Adrien Rabiot.
Officiel statement fra Barcas hjemmeside.
Så er den hjemme

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

RB Leipzig want to renew Timo Werner's contract, which expires in 2020, but he's hesitating & is ready to make the next step in his career. If he rejects Leipzig's offer then Liverpool are watching him & realistically a bid of around €40M (£36M) could be accepted. [@Bild]
:roll:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:
RB Leipzig want to renew Timo Werner's contract, which expires in 2020, but he's hesitating & is ready to make the next step in his career. If he rejects Leipzig's offer then Liverpool are watching him & realistically a bid of around €40M (£36M) could be accepted. [@Bild]
:roll:
Skulle vi ikke slå til der, og snuppe ham foran Liverpool?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Christian Pulisic skifter til Chelsea for ca. 480 mill. kr. Han skifter med øjeblikkelig virkning til Chelsea, men udlejes tilbage til Dortmund resten af sæsonen.

Fornuftig handel af begge parter umiddelbart.
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Synes det virker lidt voldsomt at betale 480 for en rotationsspiller. Pulisic har trods alt ikke rigtigt kunne bide sig fast som starter i denne sæson...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Helt enig. Ham sancho har henvist ham til bænken. Synes også en halv milliard lyder meget for en bænket spiller tæt på kontrakt udløb

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Han har også været skadet i efteråret, on and off.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Omvendt er han også kun 20 år og har flere gange vist at han har et højt niveau. Tror også det spiller ind, at når PL klubber skal købe så er priserne typisk en smule højere. Yderligere er der handlet i vintertransfer vinduet som nok også holder prisen højt.

I min verden de ca. 64 mill. euro en fin pris, kontra fx hvad vi gav for Malcom :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg vil sku hellere have Malcom [emoji7]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har svært ved at se dem som mere end breddespillere i de største klubber så jeg er fint tilfreds med at vi “sparede” penge og hentede malcom.

For mig er det sgu imponerende at få tæt på 500 mio for en spiller man ikke bruger så meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Fast mand i sidste sæson, og på trods ad skader i efteråret har han fået 44min i gennemsnit pr kamp han har spillet i bundens ligaen, og stort set fuld tid i alle chl kampe.

Det er lidt mere end en breddespiller for mig...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster