Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det skulle vi heller ikke? Vi kunne ikke offentliggøre griez før klausulen faldt den første juli.

Det handler ikke om selve betalingen. Det handler om hvornår transferen skal indskrives i årsregnskabet. Hvis vi offentliggøre en transfer før den første juli så skal den gælder med i budgettet for 17/18 men hvis vi venter til efter første juli så er det 18/19.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Lenglet will be a Barça player on July 1. Everything is closed between Barcelona and Sevilla, the clause will be paid. Lenglet will be the club's first signing this summer. [@albert_roge]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2823
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 422 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Riza på vej til Lazio for kun 6 mio. euro.
Billigt taget i betragting at var en af de bedste backs i ligaen sidste sæson.
Kunne godt tænkte mig at vi lavede sådanne handler. Han er offensiv i sit spil ligesom Alba. Så gerne at man byttede Digne ud for ham. Men han vil nok ikke sidde på bænken i sin bedste alder.
Den mand skal nok ende i Real eller i en af de andre topklubber.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det skulle vi heller ikke? Vi kunne ikke offentliggøre griez før klausulen faldt den første juli.

Det handler ikke om selve betalingen. Det handler om hvornår transferen skal indskrives i årsregnskabet. Hvis vi offentliggøre en transfer før den første juli så skal den gælder med i budgettet for 17/18 men hvis vi venter til efter første juli så er det 18/19.
Det har jeg igen svært ved at se, hvorfor det skulle gøre en forskel. Real Madrid købte for over 2 milliarder i 2009 før d. 1. juli bare som eksempel. Ved godt der ikke var FFP dengang, men alligevel.

Der findes mange kreative måder at skrive det ind i regnskabet. Det er f.eks. ufattelig sjældent, at et beløb betales over en rate, men over flere rater pr. somre, så på det punkt forstår jegi kke, hvorfor det skulle være en forskel eller ej, at der købes før 1. juli eller ej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Riza på vej til Lazio for kun 6 mio. euro.
Billigt taget i betragting at var en af de bedste backs i ligaen sidste sæson.
Kunne godt tænkte mig at vi lavede sådanne handler. Han er offensiv i sit spil ligesom Alba. Så gerne at man byttede Digne ud for ham. Men han vil nok ikke sidde på bænken i sin bedste alder.
Den mand skal nok ende i Real eller i en af de andre topklubber.
Ja, jeg skrev tidligere i maj, at vi bør kigge på en som Durmisi. Stadigvæk ung nok til at ville acceptere at stå i Albas skygge og lære af en af de bedste venstre back de sidste 5-6 år, og så erstatte ham inden for en overkommelig fremtid.

Durmisi er en lovende back i min verden. Rigtig lovende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2823
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 422 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Norbit skrev:Riza på vej til Lazio for kun 6 mio. euro.
Billigt taget i betragting at var en af de bedste backs i ligaen sidste sæson.
Kunne godt tænkte mig at vi lavede sådanne handler. Han er offensiv i sit spil ligesom Alba. Så gerne at man byttede Digne ud for ham. Men han vil nok ikke sidde på bænken i sin bedste alder.
Den mand skal nok ende i Real eller i en af de andre topklubber.
Ja, jeg skrev tidligere i maj, at vi bør kigge på en som Durmisi. Stadigvæk ung nok til at ville acceptere at stå i Albas skygge og lære af en af de bedste venstre back de sidste 5-6 år, og så erstatte ham inden for en overkommelig fremtid.

Durmisi er en lovende back i min verden. Rigtig lovende.
Desværre er det bare sådan for os, at han er kæmpe Real og Marcelo fan. Det lægger han ikke skjul på. Så meget skal gå "galt" hvis han skal til Barca.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2823
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 422 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad siger folk til både Pjanic og Thiago?
Hvis Juventus siger at Pjanic koster 80, og Bayern siger at Thiago koster 70.
Så kan vi uden at diskutterer få dem begge for 150. Dvs. Griezmann pengene + 50 mere.

Jeg synes, at vi skal gå efter dem begge ved at forhandle Thiago ned til 40 +Digne.
Pjanic kan vi nok godt få for 60 hvis man forhandler korrekt og optimalt.
Hvis vi kan få begge for 120 (højt sat) skal man gå efter det i min optik. Lenglet for 35. Så er vi oppe på de 150-155.

Sælg: Gomez(20-25), Digne(20-25), (Rakitic 45-50), Cillessen(40-50?), Vermaelen(5), Vidal(5-10).
Køb: Pjanic (60), Thiago(50), Lenglet(35), ny keeper(10) eller b-hold.
Udlej: Mina.
Hiv et par B-spillere op til at dække de mest nødvendige pladser.

Ud: 135 mio (sat efter minimumspriserne) + 60 fra budget = 195.
Ind: 155 mio (sat efter maksimum, hvilket ikke er underligt ved vores ledelse)

Så har man ca. 40-45 til at hente Martial/Malcom eller en helt anden som er på vej frem, samtidig med at man har Paco. Ellers skal han også sælges og investere alt i en angriber.

Hold kææft alt det der Manager gør en varm.


Den våde:

Ter Stegen
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bus
Pjanic - Thiago
Messi - Suarez - Coutinho

Bænken: Semedo, Demb, D.Suarez, Lenglet, Ny angriber, Keeper, B-hold, B-hold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Hvad siger folk til både Pjanic og Thiago?
Hvis Juventus siger at Pjanic koster 80, og Bayern siger at Thiago koster 70.
Så kan vi uden at diskutterer få dem begge for 150. Dvs. Griezmann pengene + 50 mere.

Jeg synes, at vi skal gå efter dem begge ved at forhandle Thiago ned til 40 +Digne.
Pjanic kan vi nok godt få for 60 hvis man forhandler korrekt og optimalt.
Hvis vi kan få begge for 120 (højt sat) skal man gå efter det i min optik. Lenglet for 35. Så er vi oppe på de 150-155.

Sælg: Gomez(20-25), Digne(20-25), (Rakitic 45-50), Cillessen(40-50?), Vermaelen(5), Vidal(5-10).
Køb: Pjanic (60), Thiago(50), Lenglet(35), ny keeper(10) eller b-hold.
Udlej: Mina.
Hiv et par B-spillere op til at dække de mest nødvendige pladser.

Ud: 135 mio (sat efter minimumspriserne) + 60 fra budget = 195.
Ind: 155 mio (sat efter maksimum, hvilket ikke er underligt ved vores ledelse)

Så har man ca. 40-45 til at hente Martial/Malcom eller en helt anden som er på vej frem, samtidig med at man har Paco. Ellers skal han også sælges og investere alt i en angriber.

Hold kææft alt det der Manager gør en varm.


Den våde:

Ter Stegen
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bus
Pjanic - Thiago
Messi - Suarez - Coutinho

Bænken: Semedo, Demb, D.Suarez, Lenglet, Ny angriber, Keeper, B-hold, B-hold.
Rakitic 45-50 mio. euro? Det er der ingen, der vil betale for ham. Han er 30 år, han er ikke længere den der dominerende CM, han var i Sevilla. Og desuden, Rakitic skal ikke sælges. Han er den eneste på vores h old, der kan spille 6'er, når Busquets skal have pause. Han er en dygtig til det, han skal. Han er bare tungrøvet nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2823
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 422 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Norbit skrev:Hvad siger folk til både Pjanic og Thiago?
Hvis Juventus siger at Pjanic koster 80, og Bayern siger at Thiago koster 70.
Så kan vi uden at diskutterer få dem begge for 150. Dvs. Griezmann pengene + 50 mere.

Jeg synes, at vi skal gå efter dem begge ved at forhandle Thiago ned til 40 +Digne.
Pjanic kan vi nok godt få for 60 hvis man forhandler korrekt og optimalt.
Hvis vi kan få begge for 120 (højt sat) skal man gå efter det i min optik. Lenglet for 35. Så er vi oppe på de 150-155.

Sælg: Gomez(20-25), Digne(20-25), (Rakitic 45-50), Cillessen(40-50?), Vermaelen(5), Vidal(5-10).
Køb: Pjanic (60), Thiago(50), Lenglet(35), ny keeper(10) eller b-hold.
Udlej: Mina.
Hiv et par B-spillere op til at dække de mest nødvendige pladser.

Ud: 135 mio (sat efter minimumspriserne) + 60 fra budget = 195.
Ind: 155 mio (sat efter maksimum, hvilket ikke er underligt ved vores ledelse)

Så har man ca. 40-45 til at hente Martial/Malcom eller en helt anden som er på vej frem, samtidig med at man har Paco. Ellers skal han også sælges og investere alt i en angriber.

Hold kææft alt det der Manager gør en varm.


Den våde:

Ter Stegen
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bus
Pjanic - Thiago
Messi - Suarez - Coutinho

Bænken: Semedo, Demb, D.Suarez, Lenglet, Ny angriber, Keeper, B-hold, B-hold.
Rakitic 45-50 mio. euro? Det er der ingen, der vil betale for ham. Han er 30 år, han er ikke længere den der dominerende CM, han var i Sevilla. Og desuden, Rakitic skal ikke sælges. Han er den eneste på vores h old, der kan spille 6'er, når Busquets skal have pause. Han er en dygtig til det, han skal. Han er bare tungrøvet nu.
Så må det blive Paulinho, og vi har allerede fået lidt fra døffe.
Tror dog næppe at Paulinho bliver solgt.
Men det var mere princip om at hente både Thiago og Pjanic hvis muligheden var der og gå all in på CHL mens man i mellem tiden får kørt nogle nye unge ind samt at etablere dembele og suarez udfaset.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Billede
Det rygte giver ingen mening. Der er ingen af Juventus' nuværende midtbanefolk, som kan skabe spillet for sit hold som Pjanic kan. Man så det jo bl.a. i kampen mod Real Madrid, hvor Pjanic ikke var med i kamp 1, og der var de så røvdårlige til at skabe noget. I returopgøret, hvor han var med, og Juventus var forvandlet.

Savic er en spiller, der er langt mere 10'er end han er 6'er/8'er som Pjanic er.

Men 80 mio. euro for Pjanic er faktisk en fin pris i de her sindssyge tider. Han kunne virkelig pynte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes 80 mil euro er for meget for en 28 årig, selv om jeg synes Pjanic er en fantastik spiller.

Men på den anden side, så har vi ikke særlig mange verdensklasse CM muligheder at vælge imellem, så vi bliver nok nød til at betale sådan en pris, for jeg synes virkelig vi mangler sådan en spiller type. Så kan vi også udvikle de unge CM spillere vi har og evt. køber stille og roligt, så de kan overtage pladsen. Spillere som Arthur og Alena.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu ikke på det med pjanic... Og tror overhovedet ikke på at han kun vil koste 80 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Piqué: "Jordi Mestre wants to talk with me about Griezmann's documentary? No problem, he has my number and he knows where the dressing room is."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster