Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvor meget vil Juve komme til at give for Ronaldo?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Drake skrev:
Tello skrev:Og endnu engang nupper Madrid et ungt spansk talent.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja lige præcis, vi er åbenbart gået helt væk fra de spanske talenter, og egen avl, og satser på de franske :mad:

Vi burde flyttes over i den franske liga :roll:


Jeg henviser lige til mig signatur igen :ned:
Og en hel, hel, hel masse fejlkøb. Vi har La Masia, men vi har til gengæld også fucking Pep Segura, og Ratomeu, de slanger.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Pjanic... *drooling*.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Hvor meget vil Juve komme til at give for Ronaldo?
100 mio og så 30 mio i løn pr år over 4 år. Så omkring 220 mio i alt for en spiller på 33.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Hvor meget vil Juve komme til at give for Ronaldo?
100 mio og så 30 mio i løn pr år over 4 år. Så omkring 220 mio i alt for en spiller på 33.
What! det er jo fuldstændigt vanvittigt :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Der går rygter om Higuain til Chelsea for 60 mio euro. Men der er åbenbart knas med Sarri/Conte betingelser for exit.

Og det er mange penge, men det vil skabe SÅ meget hype - og merchandise, og Ronaldo har jo virkelig bevist, at han er en anden spiller nu.
Hans placeringsevne vil komme Juve til gode, selvom han bliver ældre.
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Der går rygter om Higuain til Chelsea for 60 mio euro. Men der er åbenbart knas med Sarri/Conte betingelser for exit.

Og det er mange penge, men det vil skabe SÅ meget hype - og merchandise, og Ronaldo har jo virkelig bevist, at han er en anden spiller nu.
Hans placeringsevne vil komme Juve til gode, selvom han bliver ældre.
Ronaldo er spild af spiller at bruge som spidsangriber, hvis det er juventus plan. Han er ikke særlig god til spillet med ryggen til målet, og han er mest effektiv, når han har en angriber som spids, som kan lave meget løbearbejde og servicere ham.

Ronaldo er ikke længere den vilde individualist, han var i hans meget yngre år, hvor han kunne skabe sine egne mål. Han er langt, langt mere afhængig af servicen, og nu vil han ikke længere have modric, isco og Kroos samt Benzema til at servicere ham og skabe rum.

Juventus skal finde en Benzema-lignende angribertype, hvis de skal have en så effektiv Ronaldo som mulig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Hvor meget vil Juve komme til at give for Ronaldo?
100 mio og så 30 mio i løn pr år over 4 år. Så omkring 220 mio i alt for en spiller på 33.
Det er forkert. Det er 30 millioner NETTO. Han skal have mere end 60 mio. euro om året brutto i løn. Så hele pakken kommer til at hedde 100 + minimum 240 mio. euro i løn brutto. Det er minimum 340 mio. euro i løn og transfersum. Vanvittige priser for en 33 årig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Ronaldo er jo åbenlyst heller ikke en hvilken som helst 33-årig. Hvis hans mål, erfaring og tilstedeværelse kan give Juventus det sidste de mangler for at vinde Champions League, så er det en rigtig god handel.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Ronaldo er jo åbenlyst heller ikke en hvilken som helst 33-årig. Hvis hans mål, erfaring og tilstedeværelse kan give Juventus det sidste de mangler for at vinde Champions League, så er det en rigtig god handel.
Han er måltyvsmæssigt ikke 33 nej, men spillemæssigt? Jo, det synes jeg faktisk er nemt og se.
Han er slet, slet ikke deltagende mere som før. Han har svært ved at være denne her fænomenale individualist, han var i sine højtid i United de sidste tre år og de første to år i Real, hvor Ronaldo egenhændigt kunne skabe sine egne chancer. I dag skal han serviceres og stå i de rigtige situationer. Han er stadigvæk et unikum, hvad angår at positionere sig.

Men det er som om, at folk glemmer, at Ronaldo de første 5 måneder af sæsonen knapt nok kunne ramme en ladeport, fordi holdet var i krise. Da Kroos, Modric og Isco samt Benzema ikke lige formåede at være godtspillende og ikke skabte chancer som før, så var Ronaldo nedi en suppedas, der var helt uhørt.

Denne mesterlige serviceniveau findes ikke hos Juventus. Juventus' spil er meget, meget anlagt på, at Pjanic har sine fantastiske dage, da de har svært ved at skabe chancer nok. At "blot" have Pjanic er nemt at tage ud af ligningen i modsætning til Real, hvor der var hele fire spillere, der skabte ting for Ronaldo med deres overblik. Douglas Costa er en fænomenal dribler, men ejer slet ikke samme forståelse for spillet som de fire nævnte der. Dybala er hellere ikke den helt store kreatør, men snarere en dygtig individualist. Han skaber sine egne ting, men det er ikke ham, du ser lave Isco-afleveringer. Men hans indlæg er dog gode, som Ronaldo kan heade ind.

Spørgsmålet er dog, hvordan Mandzukic skal gøre spidsangriber arbejdet her for Ronaldo, så man kan lægge Ronaldo over på en kant.

Derudover skal man virkelig ikke glemme, at spillet i Italien er så røvhamrende taktisk, at de rum, som Ronaldo nyder stort af, godt kan blive et stort problem, da man blot vil hgave ekstra fokus. Selvom holdene i Serie A ikke er så høj kvalitet, så er der mange af holdene der spiller 3-5-2.

Endeligt, så ser jeg det som et større problem, hvis Juventus vil bruge Ronaldo som frontangriber, så skal han endnu en gang omlægge sit spil, og det er her, jeg ser den største hurdle, for Ronaldo som alene angriber er simpelthen ikke et særligt godt syn for øjet. Han er bedst, når han kan lægge sig mellem backen og den ene centerback, og have en angriber, der tager forsvarsspillerne ud af position, som han med sine vanvittige atletiske evenr kan udnytte fuldt ud.

Så 100 mio. euro for sådan en spiller? Jeg ville være skeptisk. Nok er Ronaldo en indtjeningsmaskine stadigvæk i en alder af 33 år, men jeg har meget svært ved at se Ronaldo gøre den store forskel for Juventus, for de har jo vundet Serie A 7 år i træk uden ham, men jeg ser ikke ham gøre Juventus til en CL-vinder. Overhovedet ikke.

Så her er spørgsmål, du er villig til at betale optil 340 mio. euro fordelt på 4 år for en spiller, som ikke gør den store forskel rent trofæmæssigt for Juventus.

Szszsz
Cancelo - Rugani - Chiellini - Sandro
Pjanic
Marchisio - Matuidi
Dybala - Mandzukic - Ronaldo

Det bliver nok holdet for den kommende sæson, da jeg forventer Higuain bliver solgt nu med ronaldos ankomst. Kan Mandzukic udøve det nødvendige arbejde for at få Ronaldo i mest optimal gear? Jeg tvivler.

Og ovenstående hold er i min verden ikke godt nok til at vinde CL.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Juventus skabte en del sidste sæson. 86 mål er ikke så tosset. Douglas Costa, Pjanic, Cuadrado og Dybala lå alle i top 30 i ligaen i nøgleafleveringer pr. kamp. Alligevel scorede hverken Higuain eller Mandzukic overvældende mange mål. Ronaldo, som ikke er meget ældre end de to, skal nok gøre det bedre på den front.

I øvrigt passer det ikke, at Real Madrids dårlige form først og fremmest skyldtes mangel på chancer. Deres xG var meget høj ved de fleste pointtab, men de kunne ikke få bolden i mål. Det vendte ikke overraskende, og Ronaldo sluttede sæsonen af med sin vanlige høje målsnit. Så hvis Juventus kan skabe chancerne, så skal Ronaldo nok også - set over en hel sæson - sparke dem i mål.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da kæft. Det er mere end jeg troede.

Nu må vi se hvad der sker men man kan ikke løbe fra tiden. Ronaldo er blevet en dårligere spiller set over de sidste år og han bliver mere afhængig af sine medspillere. Spørgsmålet er om juve må sælge for at få ham til. Hvis deå det så ser jeg det som skidt. Hvis de kan holde holdet så tror jeg de næste par år bliver gode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

En helt anden ting, Juve har et hold som skal opdateres,det er mange penge for en "kort-varig" løsning, hvis resten ikke kan følge med, det er især deres forsvar og angreb der er ramt.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 419 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Hold da kæft. Det er mere end jeg troede.

Nu må vi se hvad der sker men man kan ikke løbe fra tiden. Ronaldo er blevet en dårligere spiller set over de sidste år og han bliver mere afhængig af sine medspillere. Spørgsmålet er om juve må sælge for at få ham til. Hvis deå det så ser jeg det som skidt. Hvis de kan holde holdet så tror jeg de næste par år bliver gode.
Hvorfor skal Juve sælge? Penge mangler de i hvert fald ikke - plads er så en anden ting.
Det dyreste indkøb de har lavet er Higuain for 2 år siden.
De har lige hentet en højre back i Cancelo, målmand i Perrin, midtbane i Emre Can, de har stadig Benatia, Alex Sandro, Rugano og Mr. Defender Chiellini.

De har brugt, hva', små 50 mio på 3 spillere i dette vindue?
Jeg håber personligt, at Higuain ryger som Ronaldo skifter til. De skal nok få et slagkraftigt hold til næste sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det ikke mig der skriver at de må sælge men flere medier.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster