Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Coutinho er alle pengene værd... som postet tidligere, premier leagues bedste spiller i denne sæson.
Fint nok at være fin af Liverpool, men det er netop de der overdrivelser, der gør, at det er sommetider svært at tage Liverpool-fans seriøst. De har det med at overdrive.

Han har ikke engnag været Liverpools bedste spiller. Der er en vis egypter, der har gjort det der bedre.
Billede

Der er andre sites der har Kevin D B som bedste, og nogle har Salah over Coutinho.

Faktum er at Coutinho er en af de bedste spillere i PL.

Coutinhos touch og flair med bolden ved fødderne, teknik og driblinger er helt fantastisk og han er som skræddersyet til Barca.
Hvornår har det været faktum, at Coutinho har været en af de bedste spillere, når han på intet tidspunkt i sin tid i Liverpool har været den bedste spiller? Sidste år overstrålede Mané ham, i år er det Salah, og for to sæsoner siden kæmpede han fælt med at vedligeholde et højt nok niveau, da han var god i en kamp, og dårlige i de tre næste.

Statistikker er ofte til at lukke op og skide i, for ellers kan jeg da bar efortælle, at Jesse Lingard har flere mål og assist end Hazard, så i følge din logik, så er Lingard bedre end Hazard, hvilket enhver med bare en smule fodboldindsigt godt kan se, at det er langt fra den sande virkelighed.

Så jeg har svært ved at se det som et faktum, at Coutinho er en af PLs bedste spillere. Manden har knapt nok spillet på en CL-scene, og så skal vi gudhjælpemig brænde 145 mio. euro på ham? Det er idiotisk forhandling af os. Der er langt flere muligheder end Coutinho. Hazard kan vi f.eks. få billigere, og han har vist langt mere end Coutinho på de største scener, og har i to omgange været Chelseas altoverskyggende stjerne i deres to seneste PL-titler.

Det er hovedløst forhandling af os, hvis vi brænder så mang epenge af for en som Coutinho, der i en alder af 25½ år, stadigvæk har problemer med ato pretohlde et verdensklasseniveau mere end 3 kampe ad gangen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:Coutinho kan vel spille kant, og Iniesta har jo ikke mange år tilbage, så det letter jo noget på midtbanen. Derudover vil nogle af købene nok også være køb og så udlejning med det samme. Hvor er Rakitic i din opremsning af midtbanespillere?
Hov, glemte lige at skrive inden for de næste 18 måneders tid, da jeg forventer, at det er, hvad Iniesta har tilbage.

Men du har ret, at udlejning tilbage kan være en mulighed for at overkomme alle de spillere i truppen, hvis vi skulle formå at hente fire nye spillere til midtbanen.

Og Rakitic? Han er væk fra Barca. Jeg er simpelthen træt af hans fantastiske evne til at være blind passager hver evig eneste gang. Jeg elskede ham i Sevilla, hvor han var fantastisk at se spille, men i Barca ligner han ofte det, vi kalder ham. En våd hånd.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:Ang. Liverpools køb af van Dijk.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ymore.html

Dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Nu er situationen jo også en anden, eftersom de sandsynligvis er ved at sælge Coutinho til næsten det dobbelte. Købet af Dembele er jo også komplet vanvittigt, hvis altså ikke pengene kom fra salget af Neymar.
Men stadigvæk? Det er jo særdeles hyklerisk at man 16 måneder efter gør en spiller som van Dijk til historiens dyreste forsvarsspiller. Da United købte Pogba, var han en stjerne på et CL-hold, der året forinden havde været i CL-finalen, og lige havde vundet 5 Serie A-titler i træk, plus var stjernen på et fransk landshold, der lige havde været i EM-finale og en af styrmændene på det hold sammen med Grisen og Payet. Læg dertil, at Pogba var på årets hold i fodbold også. Læg dertil, at Pogba har fodboldens anden største PR-værdi efter Neymar, og derfor er der utrolig mange penge at hente på hans navn også, der gør, at man kan forsvare en anelse af de sindssyge 89 mio. pund-handel, United foretog.

I Liverpool har de købt en spiller fra Southampton, der absolut intet har vist på topniveau i mere end en sæson, og for to år siden var i Celtic, som er en vanvittig ringe liga, og ikke har manifesteret sit store talent på de største scener.

Jeg tror dog på van Dijk, men der er langt mere hjemmel for at forsvare Pogbas transferbeløb end van Dijks.
Prisen på Van Dijk er helt hen i vejret. Men der er intet hyklerisk over at bruge grotesk mange penge på indkøb, hvis hvis man lige har tjent grotesk mange penge på salg. Dette afhænger selvfølgelig af, om Coutinho bliver solgt, hvilket denne handel indikerer.
Jeg tror, vi to snakker fuldstændig forbi hinandne.

Klopp stod jo og legede helgen, da United købte Pogba, og sagde, at han aldrig ville bruge så mange penge på en spiller. At han ville gøre tingene anderledes. At hvis dette er normen, så er han færdig med topfodbold, for så at gå ud 16 mdr efter og købe van Dijk for 75 mio. pund. 14 mio. pund under Pogbas pris. Hvis det ikke er hyklerisk, så ved jeg ikke, hvad det er.

Det er klamt og ulækkert at være vidne til, og jeg er bare træt af at se alle de her managers konstant tude. Mest af alt, Mourinho, der er førende inden for tuderiorkestret, men Klopp er fandme også en tudeprinsesse med den kommentar.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hazard kan vi f.eks. få billigere, og han har vist langt mere end Coutinho på de største scener, og har i to omgange været Chelseas altoverskyggende stjerne i deres to seneste PL-titler.
Kan vi virkelig det? Og har han det? Nu ved jeg godt at vi sikkert ender i noget fodbold iq, Barca dna eller andet som er ret svært at gøre op men jeg synes virkelig ikke at hazard har været så god igen (i forhold til hvordan du beskriver ham). Vi skal f.eks. heller ikke ret langt tilbage før han faldt fuldstændig fra hinanden og på trods af at være holdets helt store stjerne intet viste da Chelsea havde deres elendige sæson.

Coutinho er en klassespiller og det er han også godt i gang med at vise os i denne sæson. Og nu må vi snart stoppe med at falde bagover pga priser. Markedet har ændret sig. Man får ikke topspillere til mindre end de penge der bliver nævnt. Så skal man lave steals men har vi virkelig råd til at satse på det? Det mener jeg ikke. Jeg vil langt hellere omringe Messi med topsspillere end vente og se om vi er "heldige" med nogle handler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Statistikker er ofte til at lukke op og skide i, for ellers kan jeg da bar efortælle, at Jesse Lingard har flere mål og assist end Hazard, så i følge din logik, så er Lingard bedre end Hazard, hvilket enhver med bare en smule fodboldindsigt godt kan se, at det er langt fra den sande virkelighed.
Hvorfor er det det? I ingen af de tabeller der bliver linket til er lingard foran hazard. Han er tværtimod slet ikke med hvorfor det vel er tættere på din holdning?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

For the first time, Liverpool's coach does not guarantee that Coutinho will continue at LFC, who is closer to joining Barça [sport]

Klopp: "Giving him the captain's armband does not mean he's going to stick with us" [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Hazard kan vi f.eks. få billigere, og han har vist langt mere end Coutinho på de største scener, og har i to omgange været Chelseas altoverskyggende stjerne i deres to seneste PL-titler.
Kan vi virkelig det? Og har han det? Nu ved jeg godt at vi sikkert ender i noget fodbold iq, Barca dna eller andet som er ret svært at gøre op men jeg synes virkelig ikke at hazard har været så god igen (i forhold til hvordan du beskriver ham). Vi skal f.eks. heller ikke ret langt tilbage før han faldt fuldstændig fra hinanden og på trods af at være holdets helt store stjerne intet viste da Chelsea havde deres elendige sæson.

Coutinho er en klassespiller og det er han også godt i gang med at vise os i denne sæson. Og nu må vi snart stoppe med at falde bagover pga priser. Markedet har ændret sig. Man får ikke topspillere til mindre end de penge der bliver nævnt. Så skal man lave steals men har vi virkelig råd til at satse på det? Det mener jeg ikke. Jeg vil langt hellere omringe Messi med topsspillere end vente og se om vi er "heldige" med nogle handler.
Ja. Hazard har to år tilbage af sin kontrakt, mens Coutinho forlængede i foråret 2017, hvis jeg husker rigtigt med fem år. Det giver ikke Chelsea de bedste forhandlingsmuligheder. Læg dertil, at Hazards far lige har været ud eog sige, at sønnen vil prøve noget nyt måske og Real er en mulighed.

Han faldt ikke igennem. Mourinho ødelagde dem den sæson, hvor han fuldstændig tog teten fra Hazard. Alle kan have en offseason, men at han kom stærkt tilbage året efter viser, at det bare var en lille sidehistorie, som hna kom stærkt tilbage fra.

Jeg er dog enig i, at han ikke er 100 procent i omdrejninger, men hna missede en del af pre-season pga. sin ankeloperation, så han er stadigvæk ikke i fuld vigør.

Hvad mener du med heldige eller vente på handler? Vi kan jo hellere ikke bruge Coutinho i CL, som er nok der, at messi har mest brug for hjælp. Med Dembeles tilbagevenden, virker det ikke til, at vi har akut brug for hjælp for ligaen i hvert fald, mens jeg ikke har forventninger til CL, medmindre Valverde frigør offensiven, og Messi genfinder 2011-2012-formen.

Endeligt, vi skal stoppe med at falde bagover prisen? Coutinho er fandme ikke 145 mio. euro værd. Han er ikke engang Liverpools bedste, han har ikke vist sig frem i CL i flere sæsoner, og han er ikke engang PLs bedste spiller. Det er jo vildt, at du vil have os til at se igennem, at vi vil brænde 145 mio. euro af på en spiller, der ikke engang er i top 3 i Premier League.

Ikke engang KDB, David Silva eller Eden Hazard ville jeg betale de penge for, selvom de alle tre IMo er noget bedre end Coutinho. For 145 mio. skal du enten være Messi, eller en 18-årig Messi, så du får noget for pengene for flere år. Det er jo idioti, at vi brænder så mange penge på Coutinho.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5439
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba... jeg er glad for at det ikke er dig der skal forhandle vores transfers...

Hvad er den rigtige pris , i din optik, lige nu på henholdsvis:
Coutinho
KdB
Hazard

?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja. Hazard har to år tilbage af sin kontrakt, mens Coutinho forlængede i foråret 2017, hvis jeg husker rigtigt med fem år. Det giver ikke Chelsea de bedste forhandlingsmuligheder. Læg dertil, at Hazards far lige har været ud eog sige, at sønnen vil prøve noget nyt måske og Real er en mulighed.
Nu tror jeg overhovedet ikke at Chelsea vil sælge hazard og jeg er overbevist om at det er for at få en ny kontrakt at papa hazard snakker. Men hvis de sælger ham så vil han uden tvivl koste omkring 150 mio hvis ikke mere. Også selvom han kun har et par år tilbage af sin kontrakt.
Hvad mener du med heldige eller vente på handler? Vi kan jo hellere ikke bruge Coutinho i CL, som er nok der, at messi har mest brug for hjælp. Med Dembeles tilbagevenden, virker det ikke til, at vi har akut brug for hjælp for ligaen i hvert fald, mens jeg ikke har forventninger til CL, medmindre Valverde frigør offensiven, og Messi genfinder 2011-2012-formen.
Nej men vi kan bruge ham i ligaen hvor han kan hjælpe med at en spiller som ini får noget hvile og kan være frisk i cl.

Og jeg må sige at det er ret imponernede at du stadig ikke har forhåbninger om cl selvom vi lige har slået real 3-0 ude og er ubesejrede indtil videre.
Endeligt, vi skal stoppe med at falde bagover prisen? Coutinho er fandme ikke 145 mio. euro værd. Han er ikke engang Liverpools bedste, han har ikke vist sig frem i CL i flere sæsoner, og han er ikke engang PLs bedste spiller. Det er jo vildt, at du vil have os til at se igennem, at vi vil brænde 145 mio. euro af på en spiller, der ikke engang er i top 3 i Premier League.

Ikke engang KDB, David Silva eller Eden Hazard ville jeg betale de penge for, selvom de alle tre IMo er noget bedre end Coutinho. For 145 mio. skal du enten være Messi, eller en 18-årig Messi, så du får noget for pengene for flere år. Det er jo idioti, at vi brænder så mange penge på Coutinho.
Ok først - når man læser lidt rundt omkring hvor poolfans kommenterer så bliver han sgu ofte nævnt som deres bedste. Og jeg tror markant mere på dem end dig.

Og ja du skal stoppe med at falde bagover pga prisen. Markedet har ændret sig så meget over de sidste par år. Bare det at Coutinho er på markedet er vildt. Han er normalt ikke en spiller som ville kunne købes for menneskepenge. Der er så mange spillere i dag som slet og ret ikke kan købes fordi klubberne ikke mangler penge og spillerne er for vigtige.

Jeg vil ærlig talt være spændt som Barcafan over at klubben var ved at hente spillere som Coutinho og griez. Det er topspillere. Og det viser at vi har økonomien til at lege med på markedet. Men ok det er heller ikke særligt overraskende at du ikke er tilfreds. For hvornår er du egentlig det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev: Endeligt, vi skal stoppe med at falde bagover prisen? Coutinho er fandme ikke 145 mio. euro værd. Han er ikke engang Liverpools bedste, han har ikke vist sig frem i CL i flere sæsoner, og han er ikke engang PLs bedste spiller. Det er jo vildt, at du vil have os til at se igennem, at vi vil brænde 145 mio. euro af på en spiller, der ikke engang er i top 3 i Premier League.
Er rimelig uenig i det du skriver her! Hvis du tænker på markedet som det var for 10 år siden, så ja ville det være absurde beløber, ja.
Når du siger at Coutinho ikke er Liverpools bedste ved jeg ikke hvilke kampe som du har set. Han gør lige hvad der passer ham. I denne sæson har han været forrygende med 12 mål og 9 assist i 19 kampe. Hvor Mane har lavet 7 mål og 5 assist i 18 kampe, mens Salah har været i virkelig god form og lavet 21 mål og 8 assist i 28 kampe. Men er det stats du vil bedømme ham på? Vil helt klart mene at Coutinho er den bedste i Liverpool.

I PL kan det diskutteres, men på hvilket top 4 hold vil han ikke kunne være i startformationen?
Hvis du udelukkende ser du på stats begynder du at minde om de Real fans der sammenligner Kroos/Modric med Iniesta/Xavi.
Lad vær med at sammenligne Liverpool holdet for 2-3 år siden, for de var elendige der, ingen kunne spille sig på et top 4 hold - og så forvente at Coutinho alene bærer dem til et Chl triumf.

Nu om dage koster en reservespiller nærmest +40 mio euro. (Danilo, Arda, Gomes for blot at nævne nogle). Det er umuligt at sammenligne markederne som vi prøver på. Vi må indfinde os i det, og prøve så vidt muligt at være med.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8340
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Disse priser minder bare om hvor godt et køb Umtiti var..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og MAtS!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af batistuta »

145 mio euro for Coutinho er grotesk. Jeg er helt med på at markedet har ændret sig, men det lykkedes stadigvæk nogle klubber at hente spillere til fornuftige penge. Skal vi virkelig bare acceptere trenden og følge med PrL klubberne som stadig ikke formår at præstere i ChL på trods af de enorme penge? Jeg ville ønske at vi var mere end det! Og igen, hvis man lønner en hær af talentspejdere, som jeg formoder at vi gør, hvordan kan det så være at vi ikke kan finde andre end Coutinho og Hazard til at forstærke truppen? Enhver kan se de er gode, ligesom at enhver kan se at PrL transfermarkedet er løbet løbsk. Lad os nu kigge mere fremtidsorienteret!
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal forstærke holdet! Vi har for mange spillere der ikke er på niveau og/eller er ved at være for gamle. Man kan satse med transfers og købe unge/ukendte spillere når man har en stamme af klassespillere. Men på nuværende tidspunkt står vi i en situation hvor vi kan falde meget tilbage hvis vi ikke får hentet topspillere. Og desværre gør vi det på et tidspunkt hvor markedet er åndssvagt.

Og så er det altså heller ikke mere unormalt i forhold til vores historie at købe dyre spillere til starteren. Det har vi gjort i flere år med blandt andet ney og suarez.

Udover det så forstår jeg ikke hvorfor pris skal fylde så meget? Hvad er det i er bange for? At vi ikke har nok penge? At vi ikke kan købe til andre pladser? Jeg gider overhovedet ikke tænke på økonomi længere da jeg lige på det punkt stoler på ledelsen og samtidig har vi stadig rigeligt med penge tilbage fra ney-handlen. Jeg er bare glad for at vi vil hente så gode spillere som Coutinho og griez. Det viser at man har forstået alvoren af den situation vi står i og samtidig vil omringe Messi med klasse her til sidst i dennes karriere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

I sidste ende kan vi få griez (100 mio), Coutinho (140 mio) og dembele (120 mio) for 135 mio af vores egne penge når vi fratrækker ney-pengene. Det er sgu kvalitet og vi vil få noget fremtid ind på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster