Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tirs maj 17, 2022 4:47 pm
🚨 [Roger Torello 🥇] | Barcelona are tempted with the idea of offering Memphis Depay in a swap deal for Robert Lewandowski.

The Blaugrana have no intention to bid more than €35m for Lewandowski. That's why they could include Memphis to slash the price being paid for the Polish goal machine.
10 mio plus Memphis ville være en god pris.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗️Valencia CF want €60M for Gaya and Soler (€30M each) but Barça are reluctant pay that much, as of now.

[Via: Hector Gomez🥇]

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

At bruge så mange penge på en spiller der bliver 34 år i starten af næste sæson, er noget man kan gøre hvis har uendelige mængder oliepenge eller går all in på at vinde CL inden for de næste to år. Det bliver grimt når vi om to sæsoner ikke kan komme af med ham grundet hans løn, igen skal til opbygge et hold, og i mellem tiden ikke har vundet noget nævneværdigt. Vi må simpelthen ikke sigte så kortsigtet i vores nuværende forfatning.

Og så kan jeg godt forstå hvis Messi bliver lidt fornærmet, såfremt det sker, han havde trods alt samme alder da han blev smidt på porten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Er det ikke kun en 2 årig kontrakt? Og jeg mener at have læst at han vil gå 6 mio ned i løn?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Norbit skrev:
tirs maj 17, 2022 2:09 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 1:48 pm
Xavi would consider signing another centre back if the economic situation allows it. His favorites are Koulibaly and Koundé.


@mundodeportivo
Giver ingen mening. Koundé er way out of touch med de meldinger, der kommer i øjeblikket. Koulibaly giver kun mening, hvis Piqué stopper. Ellers sats på Mika som 5. mand.
Vi skal have en ny CB, det må være topprioritet. Hellere en top CB end Lewandowski. Jeg er træt af at vi spiller med 2.violin stort set hele sæsonen. Garcia er ikke god nok til at spille os blandt de bedste i verden - alt for overvurderet. Piques skader bliver ikke mindre, det ville være for underligt hvis man satser på at han holder hele næste sæson. Langlet/Umtiti/Mingueza taler sit eget tydelige sprog. Vi får AC, det er fint, men er det nok? Koulibaly for 20-30 mio. vil være en god handel. Han er en fremragende CB og han bør kunne træde til fra dag 1.

Derudover får Xavi mulighed for at teste en 3-back kæde af med Araujo - AC - Koulibaly. Mika får ikke spillet os blandt trofæerne, sådan er realiteten bare.

Desuden er jeg godt nok træt, at samtlige af vores bærende kræfter de sidste par sæsoner pludselig kan stå for skud (Ter Stegen seneste melding). Hvad blev der af Laportas "Barca kan igen til sommer være med blandt de største handler". Gu kan vi ej. Hvis man vil sikre sig Lewandowski ved at sælge Ter Stegen/FdJ så giver jeg en mellem finger til Laporta. FdJ/Ter Stegen er blandt de bærende kræfter på holdet og yder en formidabel indsats.

Laporta taler lidt for meget imo. og jeg er bange for, at vi går et vindue igennem hvor vores gennemsnitsalder stiger betydeligt og at vi får udskiftet vores fremtidige bærende kræfter med midlertidige løsninger.

Fuck jeg synes det ville være spændende at se Lewandowski i barca trøjen, men jo CB giver bedre mening.

Frenkie har jo ikke konsekvent spillet godt denne sæson og har forsvarsmæssigt virkelig skuffet mig, jeg troede tidligere han bare skulle have tid til at forstå rollen og måske ku han med tiden konverteres til en CB, men han positionere sig bare gang på gang forkert defensivt, så vores økonomi taget I betragtning synes jeg et bud på 75 eller over er acceptabelt ( men ikke mindre end det) på den anden side har vi aldrig set Frenkie være den primære defensive spilfordeler, med en klar fordeling hvor Kessie er skraldemand ku Frenkie måske blive verdens klasse.

Ter Stegen synes jeg engang var blandt verdens bedste. Det er desværre lang tid siden. Han er stadig god, men han laver godt nok også en del blundere. Kan man få bedre med den økonomiske situation? Det er ikke til at vide.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg har læst det var 3 år, men det kan være det har ændret sig. Det klart, at hvis det giver mening økonomisk, så det en no-brainer. Men at smide 35 mio euro + en gigantisk løn efter en så aldrende spiller, det vil jeg ikke kunne forstå. Og det ville da være uhørt hvis en topspiller på toppen af hans karriere, ikke får en monsterløn i hans formentlig sidste store kontrakt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså kan vi overhovedet lave handler der ikke giver mening økonomisk? Giver det mening? Jeg tænker hverken vi kan smide store transfersummer eller lønpakker afsted…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Det har vi ellers været gode til de sidste mange år :grin: Og selv hvis han går 6 mio euro ned i løn, så vil han sådan som jeg kan forstå det stadigvæk tjene mere end Griezmann og Coutinho gjorde. Jeg kunne sagtens forestille mig at Laporta ser denne handel nødvendig, os selvom det bliver alt for dyrt, efter han har lovet så meget med nye store handler og efter Haaland er glippet.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Xavi6Smede skrev:
tirs maj 17, 2022 6:32 pm
At bruge så mange penge på en spiller der bliver 34 år i starten af næste sæson, er noget man kan gøre hvis har uendelige mængder oliepenge eller går all in på at vinde CL inden for de næste to år. Det bliver grimt når vi om to sæsoner ikke kan komme af med ham grundet hans løn, igen skal til opbygge et hold, og i mellem tiden ikke har vundet noget nævneværdigt. Vi må simpelthen ikke sigte så kortsigtet i vores nuværende forfatning.

Og så kan jeg godt forstå hvis Messi bliver lidt fornærmet, såfremt det sker, han havde trods alt samme alder da han blev smidt på porten.
Jeg prøver, men kan simpelthen ikke forstå de øjne, der mener at 30 mio euro (eller hvor den potentielt ender) er meget for Lewan. Han er en målmaskine, med over 100 mål på de sidste 3 sæsoner - og har den vildeste vindermentalitet.
Han er en pletfri rollemodel og virkelig en vellidt fyr på alle leder og kanter.
Ham kan vi få, på et tidspunkt, hvor vores økonomi sejler og vi sportsligt genopbygger.
Han er derudover aldrig skadet, har scoret absurd mængder mål i en boldbesiddende stil, er en stensikker straffesparksskytte, er vel den mest kliniske angriber i verdenen på 9’eren, og vil gå meget langt ned i løn for at tilslutte sig klubben. Kæmpe tab for Bayern også.

Det er en fuldstændig fantastisk signing - og lige hvad vi har brug for. Den stensikre og stabile frontfigur, spiller altid godt, sætter folk op, komplet spiller med både ryggen mod mål og absurd intelligent i sine løb.
Han er en vaskeægte verdensklasse striker.

Alle fans burde rende med hænderne i vejret over han overhovedet kan være en mulighed!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis vi ikke signer CVC eller sælger Barca Studios eller BLM, så bliver det en Frenkie der må forlade klubben. Klubben er mere i knæ, end hvad der kommer ud lige nu. Det ville ikke undre mig, hvis vi får en melding som sidste år med at klubben er ruineret.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
tirs maj 17, 2022 7:05 pm
Xavi6Smede skrev:
tirs maj 17, 2022 6:32 pm
At bruge så mange penge på en spiller der bliver 34 år i starten af næste sæson, er noget man kan gøre hvis har uendelige mængder oliepenge eller går all in på at vinde CL inden for de næste to år. Det bliver grimt når vi om to sæsoner ikke kan komme af med ham grundet hans løn, igen skal til opbygge et hold, og i mellem tiden ikke har vundet noget nævneværdigt. Vi må simpelthen ikke sigte så kortsigtet i vores nuværende forfatning.

Og så kan jeg godt forstå hvis Messi bliver lidt fornærmet, såfremt det sker, han havde trods alt samme alder da han blev smidt på porten.
Jeg prøver, men kan simpelthen ikke forstå de øjne, der mener at 30 mio euro (eller hvor den potentielt ender) er meget for Lewan. Han er en målmaskine, med over 100 mål på de sidste 3 sæsoner - og har den vildeste vindermentalitet.
Han er en pletfri rollemodel og virkelig en vellidt fyr på alle leder og kanter.
Ham kan vi få, på et tidspunkt, hvor vores økonomi sejler og vi sportsligt genopbygger.
Han er derudover aldrig skadet, har scoret absurd mængder mål i en boldbesiddende stil, er en stensikker straffesparksskytte, er vel den mest kliniske angriber i verdenen på 9’eren, og vil gå meget langt ned i løn for at tilslutte sig klubben. Kæmpe tab for Bayern også.

Det er en fuldstændig fantastisk signing - og lige hvad vi har brug for. Den stensikre og stabile frontfigur, spiller altid godt, sætter folk op, komplet spiller med både ryggen mod mål og absurd intelligent i sine løb.
Han er en vaskeægte verdensklasse striker.

Alle fans burde rende med hænderne i vejret over han overhovedet kan være en mulighed!
Selvfølgelig er det vildt hvis vi henter den vel bedste fodboldspiller i verden over de seneste 3 sæsoner. Og hvis man tror han kan føre os til storhed, så fair nok. Men det kræver så også at man ser os som Champions League kandidater over de næste par sæsoner. Det forestiller jeg mig ikke når nu vi mangler højre back, venstre back, def midt, højre kant og helst også forsvarsspiller. Med mindre vi pludselig får en masse penge vi ikke burde ha (cvc, kæmpe beløb for FDJ, Stegen osv).

Og så er der bare ingen sikkerhed i at hans niveau ikke falder gevaldigt over de potentielle tre år. Vi har allerede en aldrende angriber, der får en alt for stor løn i næste sæson. Få nu styr på den økonomi imens vi opbygger et hold, der skal peake om et par år når vores unge stjerneskud rammer deres bedste alder, med fokus på at være verdens bedste hold til den tid.

Jeg bliver da begejstret hvis jeg ser Lewandowski i en Barcelona trøje, men jeg kommer bestemt også til at ryste på hovedet hvis vi i vores situation henter ham og han koster spidsen af en jetager.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Let's let the football management and the technical secretariat work. I can't answer in detail, because we are working to make the team competitive. It is not easy, we come from a very difficult economic situation, We are working to reverse it, that will be when we can tackle great signings. But the priority is to clean up the club's economy.
Dårlig oversættelse af google translate. Men laporta er lige blevet spurgt til lewa og svaret var at klubbens økonomi er vægter højere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hader gentagen varm luft :|

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Talks ongoing between Gündoğan agents and Manchester City board. No discussion about new deal - just about his future with serious chances to leave the club. 🔵 #MCFC

His trip to Madrid was not linked to his future. Barça, German clubs and Arsenal [depends on UCL] interested.
Gundogan, Lewandowski, Alonso og Azpi. Vi går all in på 30+ spillerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
tirs maj 17, 2022 8:17 pm
Talks ongoing between Gündoğan agents and Manchester City board. No discussion about new deal - just about his future with serious chances to leave the club. 🔵 #MCFC

His trip to Madrid was not linked to his future. Barça, German clubs and Arsenal [depends on UCL] interested.
Gundogan, Lewandowski, Alonso og Azpi. Vi går all in på 30+ spillerne.
Og skubber dermed problemet foran os. Håber virkelig, at der bliver trukket en kanin op ad hatten snart. Og med kanin, mener jeg ikke tykke kanin, hvis I forstår.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster