Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:00 pm
Nej det har jeg ikke isageren. Men du lyder ekstremt opsat på at fortælle mig noget ;-)
Yes, Pique 52 mio
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tror du på capology nu ;-)

Men ja det er komplet sindssygt. Det samme er bussi. De skal alle ned i løn eller smutte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:03 pm
Tror du på capology nu ;-)

Men ja det er komplet sindssygt. Det samme er bussi. De skal alle ned i løn eller smutte.
Nej, jeg tror på det jeg har læst i medierne, men du tror jo på capology, og de siger det samme nu. Alba og Pique må være en prioritet at få væk eller ned i løn. Busi stopper alligevel efter sommer, tror ikke der kan gøres meget.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ah så er det sådan en “I told you so” du er ude i. Haha!

Ja men selvfølgelig skal de ikke have sådan en løn og jeg ville ønske de, som de jong, havde muligheden for at smutte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Bellerin's scouting rapport ligner jo noget fra en dårlig gyser film. De fleste stats er jo skræmmende dårlige. Seriøst hvorfor går man efter ham?

https://fbref.com/en/players/f874dd44/s ... ing-Report
Senest rettet af Barca80 tors sep 01, 2022 12:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi han er gratis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 11:08 am
Norbit skrev:
tors sep 01, 2022 10:44 am
Kan ikke se hvordan han skulle kunne udfylde rollen som HB for os. Det er bare noget helt andet at være back hos de store drenge, end at bevise sig i en eller anden mærkelig mexico liga. Dest var forrygende i Ajax, han er vild teknisk og til landsholdssamlinger er han altid blandt de bedste med en del flotte mål. Det er bare noget helt andet når man så kommer til Barca og skal bevise at man er blandt verdens bedste. Her bliver ens stats mål oppe i mod: Hakimi, Reece James, TAA og hvad de ellers hedder. Derudover er kvaliteten på mostanderne i de "store" kampe (forhåbentligt får vi lov til at se holdet kommet så langt i CL) noget helt andet end det han har mødt hidtil.

Min våde drøm er stadigvæk: Achraf Hakimi.
Er enig i at det er anderledes at spille i Barca. Men han spiller ikke i "en eller anden mærkelig mexico liga", men i den amerikanske MLS liga, hvor han er holdkammerat med bl.a. Rique Puig. Han er født og opvokset i USA, men har valgt at spille på det mexicanske landshold. Han har 3 landskampe og blot fyldt 21 år.

Jeg vil hellere have et HB talent til billige penge, som kender Barca filosofien, og som kan videreudvikles, end fx middelmådige Dalot, Bellerin eller Bissaka, som ikke længere vil udvikle sig.

Ja Hakimi vil være fantastisk. Men det sker aldrig, da Barca ledelsen desværre tror, at man kan vinde titler ved at nedprioritere defensiven og bruge hovedparten af transferpenge på at have 6-7 stærke angribere i truppen.

Men Puig er vel nu en af " stjernerne" på det hold og han var vel ikke god nok til at sidde på bænken i Barca...
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Ok, det vel også en fed måde at tackle HB positionen på. Hente relativ dårlige spillere gratis.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
tors sep 01, 2022 12:22 pm
Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 11:08 am
Norbit skrev:
tors sep 01, 2022 10:44 am
Kan ikke se hvordan han skulle kunne udfylde rollen som HB for os. Det er bare noget helt andet at være back hos de store drenge, end at bevise sig i en eller anden mærkelig mexico liga. Dest var forrygende i Ajax, han er vild teknisk og til landsholdssamlinger er han altid blandt de bedste med en del flotte mål. Det er bare noget helt andet når man så kommer til Barca og skal bevise at man er blandt verdens bedste. Her bliver ens stats mål oppe i mod: Hakimi, Reece James, TAA og hvad de ellers hedder. Derudover er kvaliteten på mostanderne i de "store" kampe (forhåbentligt får vi lov til at se holdet kommet så langt i CL) noget helt andet end det han har mødt hidtil.

Min våde drøm er stadigvæk: Achraf Hakimi.
Er enig i at det er anderledes at spille i Barca. Men han spiller ikke i "en eller anden mærkelig mexico liga", men i den amerikanske MLS liga, hvor han er holdkammerat med bl.a. Rique Puig. Han er født og opvokset i USA, men har valgt at spille på det mexicanske landshold. Han har 3 landskampe og blot fyldt 21 år.

Jeg vil hellere have et HB talent til billige penge, som kender Barca filosofien, og som kan videreudvikles, end fx middelmådige Dalot, Bellerin eller Bissaka, som ikke længere vil udvikle sig.

Ja Hakimi vil være fantastisk. Men det sker aldrig, da Barca ledelsen desværre tror, at man kan vinde titler ved at nedprioritere defensiven og bruge hovedparten af transferpenge på at have 6-7 stærke angribere i truppen.

Men Puig er vel nu en af " stjernerne" på det hold og han var vel ikke god nok til at sidde på bænken i Barca...
Tja, det mexicanske talent er udråbt som måske den bedste HB i MLS. Og han er blot 21 år. Puig er 23 år og er afprøvet i en stor klub. Men ellers ja, mexicaneren er blot et talent og kan udvikle sig. Han er et eksperiment.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kounde kommer til at dække hb. Bellerin er en gratis reserve på en lav løn. Enten bruger man penge på Silva i dag eller også køber man en bedre spiller når muligheden er der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvis Kounde dækker HB, så drop en overflødig Bellerin, som alligevel ikke bliver til nogen nytte - han har mange skræmmende stats. For du har også Roberto som HB reserve og evt. Araujo i nødstilfælde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tja Roberto er ofte skadet og så ser det pludselig anderledes ud. Jeg deler forresten ikke denne ide men jeg kan i det mindste se hvorfor man gør det. Med andre ord - det giver mere mening end det vi er i gang med med vb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Bellerin kan være en billig løsning hvis man vælger at gå efter Malo Gusto til næste sommer.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:08 pm
Ah så er det sådan en “I told you so” du er ude i. Haha!

Ja men selvfølgelig skal de ikke have sådan en løn og jeg ville ønske de, som de jong, havde muligheden for at smutte.
Selvfølgelig, du underminerede totalt det jeg sagde, og nu har du det så sort på hvidt fra dit eget argument. Havde du troet at jeg ville forbigå det?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:43 pm
Tja Roberto er ofte skadet og så ser det pludselig anderledes ud. Jeg deler forresten ikke denne ide men jeg kan i det mindste se hvorfor man gør det. Med andre ord - det giver mere mening end det vi er i gang med med vb.
Bellerin er nødvendig efter at Dest er væk. Hvis vi skal spille offensivt, så kan vi ikke kun have Roberto. Bellerin er desuden fra La Masia, og kender systemet. Han var blandt de bedste højrebacks i verden før hans skade, og vi ved hvordan engelske medier kan fuldstændig smadre en spiller. Jeg synes det er en rigtig god signing. Han kommer til at være en 7/10 de fleste kampe han spiller.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 75 gæster