Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Det ville være sygt kedeligt! Drop Mina og find en anden...
Ja især når den anden er gået til en CM backup. Men alt ser ud til vi henter Mina og også Arthur, alle medier skriver det med stor sikkerhed. Derfor har vi ikke plads til Coutinho. Jeg tror ikke han kommer, som det ser ud nu.

Kan se Cou har været en del år i Italian, måske har han italiensk pas? Intet rapporteret så går ud fra han har brasiliansk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det fordi vi har valgt griez over Coutinho.

Men jeg tror faktisk Coutinho kommer. Medierne i England (dem tæt på pool) er virkelig begyndt at åbne op for et salg. Det virker derfor lidt underligt at man vil bruge 1 eu plads på mina der efter alt at dømme skal være reserve et par år til.

Jeg håber stadig vi tager martinez fremfor mina. Mina ligner et kæmpe skur og jeg synes han virker tung. Ok det er bare youtube der taler osv men imo har vi mere brug for Arthur og Coutinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Tror den hedder Griezmann-Arthur-Mina eller Coutinho-Martial/Werner-Mina

Lige nu peger alt dog med den første. Arthur og Mina her til vinter, Griezmann til sommer. Jeg kan dog godt se det ikke harmonerer med det der kommer fra England om Coutinho. Men de peger jo også på 145m, hvilket jeg kan forstå på spanske medier vi under ingen omstændigheder vil betale

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det kunne du godt have ret i! Og ja Coutinho vil stadig koste ufatteligt mange penge. Og en del mere end griez.

Jeg håber dog stadig det bliver griez, Coutinho, Arthur og martinez. Så ville vi virkelig stå stærkt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Starnils »

Så må vi håbe at Arthur lige sørger for, at Madrid ikke vinder endnu en pokal i aften, før vi får købt ham
Socio. no. 54.257

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han er skadet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Han er skadet...
Hvis Ronaldo kunne vinde EM ved at inspirere holdet fra bænken, så kan Arthur vel også motivere de andre riddere uden selv at være ved det runde bord.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu met with Griezmann's sister and parents at a restaurant in Barcelona to discuss the transfer of the French international. His family told Bartomeu that Griezmann has given the OK and wants to join Barça next season. The club will pay Atlético €100m in June. [md]

Also, a British newspaper, The Independent, recently published an article stating how Manchester United are struggling to sign Griezmann, since Barça are in advanced talks with Atlético Madrid and the French international. [md]

Griezmann will be Barça's first signing this summer. [md]

Griezmann's signing does not affect any other signings. If Barça manage to sign Coutinho this winter, they will still sign Griezmann in the summer. [md]
Det kommer fra mig rico som er en af de mere troværdige journalister fra MD. Jeg synes virkelig det trækker op til en transfer. Især fordi der som sådan ikke er noget der står i vejen for den. Betal 100 mio og så er det på plads.

Hvad siger folk til griez?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Griez - Messi - Dembele
Cou - Bus - Roberto
Alba - umtiti - pique - semedo
Stegen


Er vel ok... men ville nok foretrække en hurtigere spiller end griez på kanten.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Alle troværdige catalanske medier melder den. Tror vi får ham 100%. Jeg ville nok have gået for en lidt yngre især for 100m men ikke rigtigt noget på markedet. Griezmann er en fantastisk spiller. Sidste år på den her tid var der vist ingen af os der kendte til Mbappe, lad os håbe på en ny inden sommeren :smile:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad ville en Malcom fra Bordeaux koste?
Ville man ikke kunne få ham for under det halve? Synes at 100 mio. for Griez'en er for meget. Ville hellere kaste lidt efter ham Malcom fra Ligue 1. Han er trods alt kun 20. Så har man Messi, Demb, Suarez, Paco og Malcom. Suarez er kun på vej i en retning - men som vi kan se, så tegner det sig ikke til at man vil fjerne ham fra den startplads.

Hvis Paco bliver ved med at vise det niveau han har gjort indtil videre, de sidste to måneder, vil der ikke gå lang tid før vi egentlig har den angriber som vi købte ham for at være, så vil Messi, Demb, og Malcom i mine øjne være fint nok til de øvrige pladser i angrebet.

Godt nok har Griez vist meget mere en Malcom. Men han er trods alt 6 år ældre, og kan ikke se hvorfor Malcom ikke har potentialet til at blive lige mindst lige så god. Hvorfor ikke få ham i god tid, inden han ryger til en af de andre mellem/store klubber og virkelig udfolder sig.
Eller bør vi virkelig smide de 100 mio. for Griez? :?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Man kan købe en spiller som Malcom når man har angrebet på plads. Så kan han få tid til at udvikle sig osv. Men på nuværende tidspunkt har vi imo brug for kvalitet. Og her snakker jeg etablerede spillere der har leveret over flere år.

Det må man sige griez har. Og udover det så er han ikke helt vildt gammel, kender ligaen og kan spille på flere positioner.

Jeg er helt med på at man skal købe ungt osv men først når man har holdet på plads. Og det mener jeg ikke vi har endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Alt det her kræver så også bare at vi får solgt.. Og det gør vi ikke. Vi ender med at lave en masse lejeaftaler og får kastet lortet tilbage om et par år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor kræver det det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Det meldes, at United vil smide et bud på 30m euro afsted for Malcom. Til den pris synes jeg vi skal være med. At have to af de bedste u21 wingers(Dembele en af de bedste generelt) ville gøre os meget stærke og fleksible, lidt ala City. Problemet er, at han ikke har EU-pas. Der er ikke plads til ham med rygter om Coutinho, Arthur, Mina og vi har allerede Paulinho. Det er nok årsagen til, at han ikke er nævnt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster