Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Men har vi brug for, eller råd til at hente en til den tid 30 årig forsvar for et kæmpe beløb? Det virker ikke særlig gennemtænkt, uagtet at han vil styrke forsvaret.

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Han vil gå direkte ind i startopstillingen og få 3-4 gode år i klubben, de skal self heller ikke hente ham for enhver pris men hvis det er en rimelig pris synes jeg han kunne være god at få hentet ind. Konkurrencen i forsvaret vil også blive større, det tror jeg faktisk vil gavne en spiller som pique som føler sig urørlig til tider og føler han kan tillade sig at lave de fejl han laver.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Ja. Og ja det har vi. Eller nej egentlig ikke. Vi har brugt 75 mio euro da PSG legede Galacticos og hentede Ney. Det har tilladt os at bruge en masse penge på positioner vi alligevel skulle forstærke. Nu har vi bare pengene til det hvorfor vi ikke behøver at satse på mindre etablerede spillere.

Der er mange spillere der kan blive solgt - Gomes, Denis, Dølle, Verm, Rak, Paco osv. Jeg siger forresten ikke om de skal sælges eller ej men mere bare at det er mulige salgsemner.

Arda og Masche er allerede væk.
Det er stadig en fandens masse penge at bruge og man ved ikke engang hvor sikkert det ville fungere. Valverde har lavet rotationer og positionsskift, men nogle af dem har været hovedløse, bl.a. Suarez på venstre kant, så hvordan vil han bruge Griez/Coutinho? For hvis de får totalt forkerte instrukser og positioner så ender vi ud i LE igen.

Tror desværre heller ikke, at vi kan få ret meget for de nævnte spillere.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:En 19-årig ung gut med ca. 14 kampe for Lyon eller en 20-årig ung gut med ca. 10 kampe for Ajax er vel forhåbentlig ikke forstærkninger, men mere talenter, som man køber for at udvikle og gøre til stjerner en dag. Hvis Cou glipper, så skal man gå efter en anden verdensklasse spiller, ikke to unge talenter, der lige har begyndt deres professionelle karriere.
Det var jo også argumentet mod Dembele, da han var i Rennes og vi kunne hente ham for 15m. Vi endte med at betale mindst 125m et år senere. Aouar er en af de bedste i ligaen i år, på trods hans unge alder. Som Mbappe sidste år. Vi bliver nødt til at købe de bedste unge spillere, der allerede i en ung alder har gjort sig bemærket i de bedste ligaer. Når de spiller for de bedste klubber, skal vi betale 125m som med Dembele ellers er de umulige at hente.

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Ja. Og ja det har vi. Eller nej egentlig ikke. Vi har brugt 75 mio euro da PSG legede Galacticos og hentede Ney. Det har tilladt os at bruge en masse penge på positioner vi alligevel skulle forstærke. Nu har vi bare pengene til det hvorfor vi ikke behøver at satse på mindre etablerede spillere.

Der er mange spillere der kan blive solgt - Gomes, Denis, Dølle, Verm, Rak, Paco osv. Jeg siger forresten ikke om de skal sælges eller ej men mere bare at det er mulige salgsemner.

Arda og Masche er allerede væk.
Det er stadig en fandens masse penge at bruge og man ved ikke engang hvor sikkert det ville fungere. Valverde har lavet rotationer og positionsskift, men nogle af dem har været hovedløse, bl.a. Suarez på venstre kant, så hvordan vil han bruge Griez/Coutinho? For hvis de får totalt forkerte instrukser og positioner så ender vi ud i LE igen.

Tror desværre heller ikke, at vi kan få ret meget for de nævnte spillere.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det kan man sige om alle transfers. Transfers er altid forbundet med usikkerhed.

Faktum er dog at vi har mistet en af vores bedste offensive spillere men fået en masse penge. Dem kan vi så bruge på nogle nye offensive spillere der har vist noget. At få dembele, Coutinho og griez for omkring 100 mio af egne penge er fremragende.

Omkring det med taktikken så ved jeg det ikke. Valverde har dog gjort et fremragende job med det han har så kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne gøre det samme (bedre) med bedre spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Ja. Og ja det har vi. Eller nej egentlig ikke. Vi har brugt 75 mio euro da PSG legede Galacticos og hentede Ney. Det har tilladt os at bruge en masse penge på positioner vi alligevel skulle forstærke. Nu har vi bare pengene til det hvorfor vi ikke behøver at satse på mindre etablerede spillere.

Der er mange spillere der kan blive solgt - Gomes, Denis, Dølle, Verm, Rak, Paco osv. Jeg siger forresten ikke om de skal sælges eller ej men mere bare at det er mulige salgsemner.

Arda og Masche er allerede væk.
Det er stadig en fandens masse penge at bruge og man ved ikke engang hvor sikkert det ville fungere. Valverde har lavet rotationer og positionsskift, men nogle af dem har været hovedløse, bl.a. Suarez på venstre kant, så hvordan vil han bruge Griez/Coutinho? For hvis de får totalt forkerte instrukser og positioner så ender vi ud i LE igen.

Tror desværre heller ikke, at vi kan få ret meget for de nævnte spillere.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det kan man sige om alle transfers. Transfers er altid forbundet med usikkerhed.

Faktum er dog at vi har mistet en af vores bedste offensive spillere men fået en masse penge. Dem kan vi så bruge på nogle nye offensive spillere der har vist noget. At få dembele, Coutinho og griez for omkring 100 mio af egne penge er fremragende.

Omkring det med taktikken så ved jeg det ikke. Valverde har dog gjort et fremragende job med det han har så kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne gøre det samme (bedre) med bedre spillere.
Det er bare noget andet med spillere til 100 mill. euro, end spillere til eksempelvis 30. Det er mange penge i begge tilfælde, ja, men kravene til de helt store navne og de prisskilte/lønninger der følger med, gør at der er større chance for, at man bliver skuffet end hvis man havde en lille forventning om det alligevel.

Sæt nu at Neymar flopper helt vildt i PSG, så er det noget andet end hvis Paco flopper hos os.

Når man stiller det sådan op (100 mill. af egne penge) så lyder det okay, men det er ikke alle der gør det. Mange medier og sites kommer til at få en fest.

Stillingerne ser fine ud og resultaterne ser fine ud på papiret, men spillet.. Hvis man har Messi, Griez, Cou og Dembélé rendende på banen, så forventer man drømmebold.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og? Jeg kan vitterligt ikke se problemet. Så skal vi holde os fra at købe store spillere eller?

Jeg vil desuden godt lige se hvad Valverde kan med de spillere før jeg afskriver drømmebold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Og? Jeg kan vitterligt ikke se problemet. Så skal vi holde os fra at købe store spillere eller?

Jeg vil desuden godt lige se hvad Valverde kan med de spillere før jeg afskriver drømmebold.
Just saying; hvis de flopper (risikoen er der), så er 100 mill. euro og en ugeløn på 1-2 mill kroner pludselig et problem, og der kommer pres på spilleren og klubben.

Den chance skal man også give ham. Kan godt selv være i tvivl, men we'll see.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:En 19-årig ung gut med ca. 14 kampe for Lyon eller en 20-årig ung gut med ca. 10 kampe for Ajax er vel forhåbentlig ikke forstærkninger, men mere talenter, som man køber for at udvikle og gøre til stjerner en dag. Hvis Cou glipper, så skal man gå efter en anden verdensklasse spiller, ikke to unge talenter, der lige har begyndt deres professionelle karriere.
Det var jo også argumentet mod Dembele, da han var i Rennes og vi kunne hente ham for 15m. Vi endte med at betale mindst 125m et år senere. Aouar er en af de bedste i ligaen i år, på trods hans unge alder. Som Mbappe sidste år. Vi bliver nødt til at købe de bedste unge spillere, der allerede i en ung alder har gjort sig bemærket i de bedste ligaer. Når de spiller for de bedste klubber, skal vi betale 125m som med Dembele ellers er de umulige at hente.

Billede
Både Dembele og især Mbappe havde vist mere end de to, du henviser til. De havde også flere kampe på CV'et, før der var snak om dem til Barca. Når det er sagt, så burde man selvfølgelig gå efter sådanne talenter, men de kan på ingen måde måle sig med spillere som Cou; altså nogle der kan gå direkte ind på start 11'er og gøre forskel. Man har brug for en verdensklasse spiller, der kommer og gør en forskel. Jeg har intet imod et køb af de to, men de er jo ikke forstærkninger lige nu og her. Måske kan de blive det på hensigt, men ikke lige nu, og det er, hvad man har brug for lige pt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... enter.html

Lad nu bare vær, og invester i noget ordenligt i stedet for de kort sigtede løsninger, som vi så ikke kan slippe af med igen.

Hvem sagde Arda :-o
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... nited.html

Helt fint med mig hvis kan ryger til Man U, så kan han få sin kæmpe løn der på omkring 10 mil :-o :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tolquhon »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sim ... nsiv-klub/

Et mere offensivt hold? *hint, hint*

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Arthur bekræfter interesse fra RM

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

SPORT og MD melder begge, at Mina kommer her til vinter. Problemet er, at vi har mulighed for at hente ham for 9m, men gælder kun næste sommer. Nu vil klubben kompensere lidt ved at byde 12m. Dortmund har i følge brasilianske og spanske medier allerede sendt et bud på 27m afsted.

Med Mina vil det sige enten Arthur eller Coutinho pga EU spots. På den måde er det sgu lidt kedeligt at bruge en af tre af disse pladser på en CB backup

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville være sygt kedeligt! Drop Mina og find en anden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster