Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Neymar forlader PSG.
Om det bliver barca er så svært at sige. Det er vel bare at vente og se - Og være glade for barca allerede har truppen på plads.

En byttehandel med Coutinho+penge er selvfølgelig optimalt.
Skulle neymar komme tilbage til barca I en handel der reelt betyder barca har brugt flere penge på neymar end de fik for neymar - så håber jeg godt nok neymar vil være taknemmelig og loyal resten af kontrakten!! Ikke mere pis.

Men det er heldigvis ikke mine penge - så jeg håber på Neymar, selvom hans image er dukket en del - men han var stadig super god for Barca og en anderkendt top 3 spiller I verden. Nu er han slet ikke med I diverse nomineringer mere. Neymar ved godt han har fucket op. Forkert valg
Han er stadig en Giga stjerne og lad os nu have det mest optimale set-up til de sidste 2 sæsoner med Messi.
Neymar , Messi , Dembele , Suarez & Griezmann. Man bliver nærmest helt svimmel af at skrive disse 5 navne efter hinanden.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Ba sai luo na skrev:Neymar forlader PSG.
Om det bliver barca er så svært at sige. Det er vel bare at vente og se - Og være glade for barca allerede har truppen på plads.

En byttehandel med Coutinho+penge er selvfølgelig optimalt.
Skulle neymar komme tilbage til barca I en handel der reelt betyder barca har brugt flere penge på neymar end de fik for neymar - så håber jeg godt nok neymar vil være taknemmelig og loyal resten af kontrakten!! Ikke mere pis.

Men det er heldigvis ikke mine penge - så jeg håber på Neymar, selvom hans image er dukket en del - men han var stadig super god for Barca og en anderkendt top 3 spiller I verden. Nu er han slet ikke med I diverse nomineringer mere. Neymar ved godt han har fucket op. Forkert valg
Han er stadig en Giga stjerne og lad os nu have det mest optimale set-up til de sidste 2 sæsoner med Messi.
Neymar , Messi , Dembele , Suarez & Griezmann. Man bliver nærmest helt svimmel af at skrive disse 5 navne efter hinanden.
I bund og i grund er Neymar en gigantisk luksussigning - som "måske" vil skabe lidt ubalance - men også den konkurrence, som vi i et par år har manglet.
Ney skal spille venstre, Messi til højre, og så Suarez/Griezmann i midt. Og så kan Dembele presse og byde sig til på de to kanter.
De 5 mand, vil give Valverde en ekstrem grad af taktiske muligheder og variationer - 4-3-3-, 4-4-2, 4-4-2 diamant, 3-5-2, 3-4-3 osv. Mega fleksiblitet, som kan gøre os meget svære at læse og langt om længe - et signal til spillerne i front om, at der skal leveres og endelig kan Suarez mærke luften i nakken, når han går 3 kampe uden at score.

Og jeg har skrevet det før - men er HELT overbevist om, at Neymar vil lande så ekstremt fokuseret og motiveret, som man aldrig har set ham før. Han vil betale tilbage og bevise, at han selv er opmærksom på at han har truffet et forkert valg.
Og jeg har også før sagt, at åbner sig der en dør på sådan en spiller - så skal man ikke tænke sig om. Fortid og beslutninger før i tiden, bør ikke influere. Han er på dagen en kæmpe verdens klassespiller, som vil kunne give os den europæiske titel tilbage.
Med Ney i sine golden years foran sig, Griezmann med det samme, en up-coming Dembele, og rutinerede Messi og Suarez er simpelthen så voldsomt, at alle modstandere må frygte os helt sindssygt. Også med den bredde på midten, og forsvaret også.

Jeg glæder mig helt enormt til fredag :cool:
---------------------------------------
Barca is my religion!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Neymars advokater skulle befinde sig på camp nou. Spændende. Ved stadig ikke hvad jeg synes om, at han evt kommer tilbage.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

blunderbaws skrev:Neymars advokater skulle befinde sig på camp nou. Spændende. Ved stadig ikke hvad jeg synes om, at han evt kommer tilbage.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Har det lidt, vil hellere have at vi render med ham end at Real gør.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
blunderbaws skrev:Neymars advokater skulle befinde sig på camp nou. Spændende. Ved stadig ikke hvad jeg synes om, at han evt kommer tilbage.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Har det lidt, vil hellere have at vi render med ham end at Real gør.
Præcist!

Så må vi suge på labben et par år!!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

Antimadridista skrev:
Ponte skrev:
Antimadridista skrev:"Jegvil hjem rygterne". Disse, hvis de så er sande, betyder ikke så meget, hvis PSG er ligeglade.

Der er også rigeligt med argumenter i denne tråd for at det bliver ualmindeligt svært.

Et brændende Real ønske, vil langt lettere kunne ske, end et brændende Barca ønske, da PSG ikke ønsker at handle med Barca.

Man har altså tidligere set storklubber pludselig blive overhalet indenom, mod alle rygter og formodninger. Så sent som med De Ligt.!!

Du ved ikke om han har indgivet en request.

Du ved heller ikke om han har godtaget Real muligheden og de flere millioner.

Pariserne, HAR allerede et vanskeligt rygte. Veratti, Rabiot, Marquinos mfl. Ser ikke ud til at stoppe deres ageren.
Læser du overhovedet hvad du selv spørger om og hvilke svar du får? Du er da virkelig en mester i, at fordreje ordene ud af kontekst :eek:

Hvor har jeg nævnt, at Ney til Barca vil blive nemt? Du mener Real har en fordel og jeg mener vi har en fordel, det var udgangspunktet for debatten.

Igen, som jeg har tidligere skrev, så skal han nok komme til Real hvis det er dét han ønsker. Og hvor ved du fra PSG ikke vil forhandle med os? De kan desuden ikke tilllade sig at være ligeglade, Neys kontrakt udløber i 2022.

Virkelig? Kan dog ikke se hvad dit Di Ligt postulat har af sammenhæng her.

Så du mener, at Leonardo sidder og udtaler sig om fremskredne forhandlinger med deres dyreste spiller der er under kontrakt, uden Ney har gjort noget aktivt? Okay..

Nej jeg ved ikke om han har godtaget Real og de flere millioner og jeg har heller ikke påstået det modsatte.

Jeps og noget kunne tyde på at deres image netop har taget skade efter eksempler med Veratti, Rabiat, Marquinhos m.fl. når de først åbner døren for et salg og nu taler åbent om, at finde en løsning med Ney.

Men tilbage til debattens kerne, jeg kan stadig ikke se nogle faktuelle beviser på, hvorfor Real skulle stå med en fordel på at lande Neymar over os.
Du er godt nok "a piece of work" Wauuw! snak om at fordreje :lol:

Men hyg dig.
Tak tak, du er mere end velkommen til at sende mig en PM med hvad jeg præcist fordrejer, der ligger du inde med viden jeg ikke gør.

Og lige over :wave:

Tråd bidrag.
PSG's fan shop har slettet alt hvad der vedrører Neymar og sælger ikke hans trøje længere. Det er eskaleret hurtigt i Paris.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

En signing af Griezmann, De Jong og (lad os nu bare indse det) Neymar - det må vel være det bedste transfervindue i historien? Der er tale om (reelle) verdensklasse spillere der omgående er klar til at træde ind i startelleveren.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

LeoMessi skrev:En signing af Griezmann, De Jong og (lad os nu bare indse det) Neymar - det må vel være det bedste transfervindue i historien? Der er tale om (reelle) verdensklasse spillere der omgående er klar til at træde ind i startelleveren.

DONT .... FORGET...

NETO!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:En signing af Griezmann, De Jong og (lad os nu bare indse det) Neymar - det må vel være det bedste transfervindue i historien? Der er tale om (reelle) verdensklasse spillere der omgående er klar til at træde ind i startelleveren.

DONT .... FORGET...

NETO!
Og Firpo. Et klogt køb der er godt forhandlet hjem. Personligt glæder jeg mig ekstremt meget til at få ham i omdrejninger. Diamond material.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

LeoMessi skrev:En signing af Griezmann, De Jong og (lad os nu bare indse det) Neymar - det må vel være det bedste transfervindue i historien? Der er tale om (reelle) verdensklasse spillere der omgående er klar til at træde ind i startelleveren.

Det er vel stadig alt for tidligt at sige. Det kræver først og fremmest, at Mr.Valverde kan få det til at fungere, at han kan stable et system sammen hvor alle spillerne indgår og kender deres pladser/roller. Det har han ikke fået gjort endnu, og så kan man måske snakke om et af de bedste transfervinduer. Vi ved jo ikke hvordan han vil stille op endnu, og jeg tror for eksempel på ingen måder, at Suarez bliver sat ud af start 11'eren.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Reals med Ronaldo, Benzema, Kaka og Xabi Alonso var også vildt selvom succesen først kom en del tid senere.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Der er helt stille vedr. Rakitic, ik?
Synes ikke jeg har set noget længe.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Forhåbentlig kommer det til at ske. Hvordan det kan lade sig gøre økonomisk og ift det iskolde forhold Barca og PSG imellem, ser jeg frem til at høre detaljer om.

Nøgternt ser, er det næsten for meget med Neymar oveni den eksisterende offensiv, men som sagt i tråden, hellere her end til Real!

Forventningerne bliver dog bare fuldstændig enorme til de kommende sæsoner..kan næsten kun skuffe...

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev:
LeoMessi skrev:En signing af Griezmann, De Jong og (lad os nu bare indse det) Neymar - det må vel være det bedste transfervindue i historien? Der er tale om (reelle) verdensklasse spillere der omgående er klar til at træde ind i startelleveren.

Det er vel stadig alt for tidligt at sige. Det kræver først og fremmest, at Mr.Valverde kan få det til at fungere, at han kan stable et system sammen hvor alle spillerne indgår og kender deres pladser/roller. Det har han ikke fået gjort endnu, og så kan man måske snakke om et af de bedste transfervinduer. Vi ved jo ikke hvordan han vil stille op endnu, og jeg tror for eksempel på ingen måder, at Suarez bliver sat ud af start 11'eren.
Det er vel ikke for tidligt at sige, at det kan ses som en af de bedste transfervinduer i historien når man får tre spillere ind af så høj en kaliber over en enkelt sommer? (Uagtet af om man får den succes man nu engang forventer.)

Jeg tror ikke på at man køber Griezmann og Neymar til henholdsvis €120 millioner og €200 millioner for så efterfølgende at henvise dem til bænken, så Suárez - med sit dalende niveau - kan fastholde sin plads. Hvis man skal være fair overfor Valverde, så havde han jo reelt ikke nogen til at true Suárez' plads i forrige sæson. (Dembélé og Malcom havde jo slet ikke niveauet, og har de stadig ikke).

Jeg er ret sikker på, at udgangspunktet kommer til at hedde Griezmann - Messi - Neymar, alt andet ville være skørt. Suárez skal nok få sine kampe for det fortjener han trods alt også, men der bliver kamp om pladserne og det er jo kun godt at man har forøget konkurrencen i truppen, da det kan være med til at hæve niveauet hos nogle af stamspillerne fra forrige sæson.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Abidal spottet i et fly på vej til Paris. Nu begynder det forhåbentlig at ligne noget med Neymar

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster