Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ponte skrev:
Antimadridista skrev:Kan du nævne noget der taler for Barca fremfor Real, hvis du ser bort fra alle historierne om, at han vil "hjem"
Og du synes ikke de talrige og vedvarende historier om, at han vil "hjem" er et ret stærkt signal?

Der findes rigeligt med argumenter i denne tråd og i pressen for, hvad der taler mere for os end Real. Hvis Ney har et brændende ønske om at komme til Real, så kommer det også til at ske.
De 5 punkter du har listet finder jeg bare ikke som klare/afgørende argumenter for, at Real står med en fordel.
PSG har, naturligt nok, givet Neymar mundkurv på. Vi kommer ikke til at høre fra ham før et evt. skifte væk fra PSG bliver officielt. Og så er det stadig PSG der taler først.

Ney har gjort hvad han skal bag kulissen for at komme væk og PSG må nu finde en løsning.
Timingen om, at Real pludselig og i løbet af meget kort tid, skulle være favoritter til at lande ham så sent i transfervinduet er ret spøjs, medmindre Ney kun vil til Real og det hele tiden har været hans plan.
Antimadridista skrev:Selvfølgelig kan Perez og kaliffen ikke tvinge Neymar til Real, men som du selv siger, så kan han tage til Real, hvis han vil! Hvilket jeg så tror han hellere vil, end blive hos PSG. Derudover, kan kaliffen sagtens bestemme, at de ikke vil handle med Barca. Så er det lidt lige meget om Neymar gerne vil til Barca!
Ja, jeg taler om "vil" som i at Ney har indgivet request fordi han vil til os. Ikke at han har indgivet den request for at skifte til Real. For mig tror jeg ikke Ney har en plan der hedder "hvis jeg ikke må skifte til Barca, så tager jeg til Real", som du udlægger det.

Ja, Al-Khelaifi kan blokere et skifte til os. Men de står med alt for dårlige kort på hånden til at effektuere den. Det vil desuden give PSG som klub et ret kedeligt image over for hele fodboldverdenen, klubber, nuværende+fremtidige spillere, agenter osv. ved decideret at blokere et salg imod en spillers ønske, som de selv offenligt har accepteret afgangen af.
"Jegvil hjem rygterne". Disse, hvis de så er sande, betyder ikke så meget, hvis PSG er ligeglade.

Der er også rigeligt med argumenter i denne tråd for at det bliver ualmindeligt svært.

Et brændende Real ønske, vil langt lettere kunne ske, end et brændende Barca ønske, da PSG ikke ønsker at handle med Barca.

Man har altså tidligere set storklubber pludselig blive overhalet indenom, mod alle rygter og formodninger. Så sent som med De Ligt.!!

Du ved ikke om han har indgivet en request.

Du ved heller ikke om han har godtaget Real muligheden og de flere millioner.

Pariserne, HAR allerede et vanskeligt rygte. Veratti, Rabiot, Marquinos mfl. Ser ikke ud til at stoppe deres ageren.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Real Madrids nuværende trup inklusiv Neymar vil være skidt for Barca. Giftigt hold.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Goaaal skrev:Real Madrids nuværende trup inklusiv Neymar vil være skidt for Barca. Giftigt hold.
Det vil ikke betyde en dyt. Zidane er en overvurderet træner der vil få Neymar til at smide indlæg på indlæg efter Benz. Real er meget langt fra hvad man forstiller sig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrids midtbane er ekstremt stationær, og derfor vil en ankomst af Neymar egentligt ikke betyde særligt meget. For det vil ende med, at Modrić eller Kroos spiller bolden til enten Hazard eller Neymar, for så efterfølgende at stå og glo, og vente på at der sker noget. Der er ingen af dem der på egen hånd kan åbne op for spillet, eller bryde igennem en kæde, og hvor mange gange ser man dem eksempelvis lave et løb inde i boksen, det er godt nok sjældent. Målfarlige er de heller ikke ligefrem.

For at få det optimale ud af spilletyper som Hazard og Neymar så har man brug for en dynamisk midtbane, det andet er simpelthen nemt for modstanderholdet at sætte en stopper for. Jeg personligt havde regnet med at nyt blod i truppen, samt en signing af Hazard ville puste lidt liv i Modrić og Kroos, men det har overhovedet ikke været tilfældet, og det ligner noget man har set forrige sæson, hvis ikke værre.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

Antimadridista skrev:"Jegvil hjem rygterne". Disse, hvis de så er sande, betyder ikke så meget, hvis PSG er ligeglade.

Der er også rigeligt med argumenter i denne tråd for at det bliver ualmindeligt svært.

Et brændende Real ønske, vil langt lettere kunne ske, end et brændende Barca ønske, da PSG ikke ønsker at handle med Barca.

Man har altså tidligere set storklubber pludselig blive overhalet indenom, mod alle rygter og formodninger. Så sent som med De Ligt.!!

Du ved ikke om han har indgivet en request.

Du ved heller ikke om han har godtaget Real muligheden og de flere millioner.

Pariserne, HAR allerede et vanskeligt rygte. Veratti, Rabiot, Marquinos mfl. Ser ikke ud til at stoppe deres ageren.
Læser du overhovedet hvad du selv spørger om og hvilke svar du får? Du er da virkelig en mester i, at fordreje ordene ud af kontekst :eek:

Hvor har jeg nævnt, at Ney til Barca vil blive nemt? Du mener Real har en fordel og jeg mener vi har en fordel, det var udgangspunktet for debatten.

Igen, som jeg har tidligere skrev, så skal han nok komme til Real hvis det er dét han ønsker. Og hvor ved du fra PSG ikke vil forhandle med os? De kan desuden ikke tilllade sig at være ligeglade, Neys kontrakt udløber i 2022.

Virkelig? Kan dog ikke se hvad dit Di Ligt postulat har af sammenhæng her.

Så du mener, at Leonardo sidder og udtaler sig om fremskredne forhandlinger med deres dyreste spiller der er under kontrakt, uden Ney har gjort noget aktivt? Okay..

Nej jeg ved ikke om han har godtaget Real og de flere millioner og jeg har heller ikke påstået det modsatte.

Jeps og noget kunne tyde på at deres image netop har taget skade efter eksempler med Veratti, Rabiat, Marquinhos m.fl. når de først åbner døren for et salg og nu taler åbent om, at finde en løsning med Ney.

Men tilbage til debattens kerne, jeg kan stadig ikke se nogle faktuelle beviser på, hvorfor Real skulle stå med en fordel på at lande Neymar over os.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ponte skrev:
Antimadridista skrev:"Jegvil hjem rygterne". Disse, hvis de så er sande, betyder ikke så meget, hvis PSG er ligeglade.

Der er også rigeligt med argumenter i denne tråd for at det bliver ualmindeligt svært.

Et brændende Real ønske, vil langt lettere kunne ske, end et brændende Barca ønske, da PSG ikke ønsker at handle med Barca.

Man har altså tidligere set storklubber pludselig blive overhalet indenom, mod alle rygter og formodninger. Så sent som med De Ligt.!!

Du ved ikke om han har indgivet en request.

Du ved heller ikke om han har godtaget Real muligheden og de flere millioner.

Pariserne, HAR allerede et vanskeligt rygte. Veratti, Rabiot, Marquinos mfl. Ser ikke ud til at stoppe deres ageren.
Læser du overhovedet hvad du selv spørger om og hvilke svar du får? Du er da virkelig en mester i, at fordreje ordene ud af kontekst :eek:

Hvor har jeg nævnt, at Ney til Barca vil blive nemt? Du mener Real har en fordel og jeg mener vi har en fordel, det var udgangspunktet for debatten.

Igen, som jeg har tidligere skrev, så skal han nok komme til Real hvis det er dét han ønsker. Og hvor ved du fra PSG ikke vil forhandle med os? De kan desuden ikke tilllade sig at være ligeglade, Neys kontrakt udløber i 2022.

Virkelig? Kan dog ikke se hvad dit Di Ligt postulat har af sammenhæng her.

Så du mener, at Leonardo sidder og udtaler sig om fremskredne forhandlinger med deres dyreste spiller der er under kontrakt, uden Ney har gjort noget aktivt? Okay..

Nej jeg ved ikke om han har godtaget Real og de flere millioner og jeg har heller ikke påstået det modsatte.

Jeps og noget kunne tyde på at deres image netop har taget skade efter eksempler med Veratti, Rabiat, Marquinhos m.fl. når de først åbner døren for et salg og nu taler åbent om, at finde en løsning med Ney.

Men tilbage til debattens kerne, jeg kan stadig ikke se nogle faktuelle beviser på, hvorfor Real skulle stå med en fordel på at lande Neymar over os.
Du er godt nok "a piece of work" Wauuw! snak om at fordreje :lol:

Men hyg dig.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Neymar isn't wanted by Madrid. It's a strategy by PSG to get more money out of Barcelona. [fox sports]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Altså, Neymar, Hazard, Vinicius og Rodrygo spiller vel også den samme plads.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Rodrygo og vinicious er ikke gode nok endnu. Hazard kan spille 10er. Det er det jeg hører fra mine real venner i hvert fald.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
Neymar isn't wanted by Madrid. It's a strategy by PSG to get more money out of Barcelona. [fox sports]
Det tror jeg personligt ikke på. Men i bund og grund, ved vi ikke noget. Vi kan alle have vores antagelser og teorier, som selvfølgelig farves af div mere eller mindre valide medier.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Breaking | Barcelona have accelerated talks to sign Neymar with PSG this week, Les Parisiens now accept the inclusion of a player in exchange & are in talks with Philippe Coutinho, according to RMC.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Hvordan pokker kommer vi til at spille med ney? Det må da være demb og suarez der bliver sendt på bænken? Ney-Messi-griez?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Neymar-Suarez-Griezmann
Messi
De Jong - Arthur

Og så firebackkæde. Attack attack!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

PuyolErGud skrev:Neymar-Suarez-Griezmann
Messi
De Jong - Arthur

Og så firebackkæde. Attack attack!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Uagtet at jeg godt kan lide Arthur, tror jeg ikke hans løbepensum/speed er tilstrækkeligt til en 2-mands midtbane som det der reelt vil være ;-)
Rey Abi!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



:lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster