Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
fre mar 17, 2023 7:53 pm
Læste lige at Barca angiveligt ikke ville betale sølle 20 mio euro for Joao cancelo. Det er i min verden små penge og en rigtig god højre back, virker som idioti ikke at betale 20 mio euro for ham, når han er værdisat til 70 mio euro.
De 20 mio er for leje + løn i et år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Filten skrev:
fre mar 17, 2023 7:53 pm
Læste lige at Barca angiveligt ikke ville betale sølle 20 mio euro for Joao cancelo. Det er i min verden små penge og en rigtig god højre back, virker som idioti ikke at betale 20 mio euro for ham, når han er værdisat til 70 mio euro.
Har han ikke lavet rod i tingene både i hans sidste periode i City og hans tid i Bayern? Synes jeg har hørt at han har vist rigtig dårlig mentalitet, jeg kan bare ikke lige finde noget info på det.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona & Iñigo Martinez have reached TOTAL agreement for a free transfer this summer.
@gerardromero [🎖️]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs mar 21, 2023 6:32 pm
🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona & Iñigo Martinez have reached TOTAL agreement for a free transfer this summer.
@gerardromero [🎖️]
Havde håbet på N'Dicka, men ok. Inigo er en kriger og holder et fint niveau. En klar opgradering til bredden. Spørgsmålet er så bare, hvem skal ud?. Garcia giver sig selv, men en VB må også lade livet, tænker jeg. Alonso har forlænget, så det må blive Alba, der skal forlade skuden. Vil han det?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Tvivler på at Alba har lyst til at forlade klubben, men det er dog på tide...

I andre nyheder;

❌ Everything indicates that Dest and Lenglet will return to Barça in the summer, but they are not in Xavi's plans.

❌ The club will look to send them out on loan again or sell them.

[Diario AS]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs mar 21, 2023 7:57 pm
Tvivler på at Alba har lyst til at forlade klubben, men det er dog på tide...

I andre nyheder;

❌ Everything indicates that Dest and Lenglet will return to Barça in the summer, but they are not in Xavi's plans.

❌ The club will look to send them out on loan again or sell them.

[Diario AS]
Jeg håber Alba forlader Barca, men jeg tror det heller ikke.

Mht. Lenglet og Dest, så må der være et ret stort marked for dem. Dest fordi han stadig er ung og har et godt potentiale og Lenglet fordi han har præsteret ret stærkt hos Tottenham i denne sæson. Tror der vil være rigeligt med bud efter dem til sommer, specielt fordi de ligger i 15-25 mio euro prisklassen.

Umtiti skal der nok også være godt med interesse for. Trincao og Grizmann er væk og så er der Abde, Nico og Collado tilbage. Ingen af dem vil blive svære at afhænde, hvis det bliver nødvendigt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

I øvrigt i forhold til snakken om Foyth :ned:



Det tyder på, man kaster håndklædet i ringen i forhold til at styrke RB i væsentlig grad. Dette kan hænge sammen med tideligere forlydender om at Inigo Martinez på en fri transfer er en done deal, da man ikke samme grad nu har brug for Araujo eller Koundé inde centralt, da man har fået styrket bredden derinde.

At man i højere grad vil prioritere en offensiv profil er dog helt nye toner, da man ikke er blevet linket til andre end Cancelo og han er også udelukket pga økonomien. Det bliver spændende, at se, hvem der dukker op på radaren det næste stykke tid. Det kunne være et talent, der bliver hentet i stedet for én, der kan bidrage fra dag ét.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 21, 2023 10:24 pm
I øvrigt i forhold til snakken om Foyth :ned:



Det tyder på, man kaster håndklædet i ringen i forhold til at styrke RB i væsentlig grad. Dette kan hænge sammen med tideligere forlydender om at Inigo Martinez på en fri transfer er en done deal, da man ikke samme grad nu har brug for Araujo eller Koundé inde centralt, da man har fået styrket bredden derinde.

At man i højere grad vil prioritere en offensiv profil er dog helt nye toner, da man ikke er blevet linket til andre end Cancelo og han er også udelukket pga økonomien. Det bliver spændende, at se, hvem der dukker op på radaren det næste stykke tid. Det kunne være et talent, der bliver hentet i stedet for én, der kan bidrage fra dag ét.
Jeg kalder den! Det bliver arnau martinez!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
tirs mar 21, 2023 10:44 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 21, 2023 10:24 pm
I øvrigt i forhold til snakken om Foyth :ned:



Det tyder på, man kaster håndklædet i ringen i forhold til at styrke RB i væsentlig grad. Dette kan hænge sammen med tideligere forlydender om at Inigo Martinez på en fri transfer er en done deal, da man ikke samme grad nu har brug for Araujo eller Koundé inde centralt, da man har fået styrket bredden derinde.

At man i højere grad vil prioritere en offensiv profil er dog helt nye toner, da man ikke er blevet linket til andre end Cancelo og han er også udelukket pga økonomien. Det bliver spændende, at se, hvem der dukker op på radaren det næste stykke tid. Det kunne være et talent, der bliver hentet i stedet for én, der kan bidrage fra dag ét.
Jeg kalder den! Det bliver arnau martinez!
Ja, det passer bare slet ikke på en offensiv profil. Alle dem, man har været sat i forbindelse med, har haft det defensive fokus til fælles. Foyth, Pavard og Meunier. Martinez og Fresneda er det mere fansene, der har råbt på, men det er det samme billede, dog med Martinez som klart bedste all round profil. Jeg ville klart selv foretrække Martinez, men faktum er, den sportslige ledelse ikke rigtig har set hans vej. Det er medierne og fansene, der har hypet ham.

Af de offensive profiler har der været Cancelo, Frimpong og Vanderson inde i billedet. De to sidste har dog ikke været rygtet til klubben i et stykke tid og alle tre må formodes at være uden for økonomisk rækkevidde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det tog ikke lang tid for pressen at genoplive rygterne om Vanderson. Tror ikke på den dog. Han vil være lige så dyr som Foyth, tænker jeg.



https://fbref.com/en/players/ee45fd85/Vanderson

Men han ser sgu godt ud på papiret. Andre offensive muligheder, der kunne værre interessante at kigge på er Ridle Baku og Udogie.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

🚨 FC Barcelona have lost their appeal to register midfielder Gavi meaning he will move to an academy contract which activates a clause in his contract that allows him to leave for free in the summer
👀 What a signing it would be for Liverpool FC #LFC”


Er der nogen der har seneste nyt i den sag? Ville være en katastrofe, hvis Tebas får gjort Gavi tilgængelig på en fri, så han skal tynges med at sige nej til fristende tilbud hele sommeren…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🎙️🚨| Vitor Roque: “My compatibility with Raphinha? I don't know, I don't play for Barça YET.” [@mundodeportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons mar 22, 2023 9:51 am
🎙️🚨| Vitor Roque: “My compatibility with Raphinha? I don't know, I don't play for Barça YET.” [@mundodeportivo]
Savle savle :grin:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SantJordi skrev:
ons mar 22, 2023 9:46 am
🚨 FC Barcelona have lost their appeal to register midfielder Gavi meaning he will move to an academy contract which activates a clause in his contract that allows him to leave for free in the summer
👀 What a signing it would be for Liverpool FC #LFC”


Er der nogen der har seneste nyt i den sag? Ville være en katastrofe, hvis Tebas får gjort Gavi tilgængelig på en fri, så han skal tynges med at sige nej til fristende tilbud hele sommeren…
INTET tynger young Pablo! Han laver en benbrækker på tilnærmelser fra enhver agenttype :cool:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
ons mar 22, 2023 9:51 am
🎙️🚨| Vitor Roque: “My compatibility with Raphinha? I don't know, I don't play for Barça YET.” [@mundodeportivo]
Jeg er så åbenbart en af de få herinde, som må takke pænt nej til ham her :? :?

Tjek hans pris? Så kan det godt være man vil låne ham med en købsoption osv., men men..

Hans tal er altså ikke særlig imponerende. Altså 5 mål i 29 brasilianske Serie A kampe? Vi taler om i Brasilien. I de youtube video'er jeg har set med ham, er han i hvert fald ikke "den næste Ronaldo Nazario", det helt sikkert. Han virker også indimellem lidt klodset, to be honest :think:

Han er 18 år og det er et risikabelt køb for så mange penge. Prøv tjek Endrick som RM smadrede banken for (60 mio. euro inkl. variabler). Han er jo gået helt i stå og fået tilbagegang siden en europæisk storklub slog til.

Tror ikke Vitor Roque bliver meget billigere. Måske en 40 mio. euro hvis man virkelig strammer den. Så smid hellere penge på andre positioner som er tiltrængt, fx DM eller HB :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster