Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

kklaus skrev:
tirs aug 10, 2021 9:24 pm
Hmm, er det Yusuf Demir lillebror? det jo noget med at han også har Tyrkiske rødder.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Hvordan fanden i helvede kan vi hente endnu en spiller, når vi knap kan få registreret vores nuværende? Han skal sikkert nok på B-holdet først, men stadig? Det er vel den samme kasse pengene går ud fra?

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
tirs aug 10, 2021 8:13 pm
Nu når vi skal bruge numrene 1-11, hvad siger folk til at give nr. 10 til Memphis, da han er den der kan noget ekstraordinært, og nok er den der bedst har mentaliteten til det pres det medføre. Og så kan Aguero få nr. 9 indtil vi kan få en langsigtet løsning på angriber posten :?:

Så kunne fx Fati få Nr. 11 når Dembele forlader klubben, og Demir nr. 10 efter Memphis, hvis altså de begge udvikler sig til noget stort :idea:
Depay skal virkelig vise klasse og nosser for at overbevise mig. Ser helst ikke ham bære nr 10. Så næsten hellere Busquets….

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
tirs aug 10, 2021 9:36 pm
kklaus skrev:
tirs aug 10, 2021 9:24 pm
Hmm, er det Yusuf Demir lillebror? det jo noget med at han også har Tyrkiske rødder.
Umiddelbart har de ingen forbindelse. Yussuf er født i Wien, mens Emre er født i Tyrkiet, men det er da noget af et sammentræf. Han ser i øvrigt rigtig spændende ud på youtube. Han ser ud at have noget vildskab i sit spil og nogle lidt flagrende bevægelser, som dog gør at han er svær at dække op og tage bolden fra, men som også giver ham noget fysisk tilstedeværelse i presspillet.

Men ja, han er helt klart set, som en spiller til B-holdet i første omgang, men man ved sgu aldrig, når man kigger på Pedri og Y. Demir. Der har altså været et par lucky punches, men så heldig har man da ikke lov at være igen :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tirs aug 10, 2021 9:41 pm
Hvordan fanden i helvede kan vi hente endnu en spiller, når vi knap kan få registreret vores nuværende? Han skal sikkert nok på B-holdet først, men stadig? Det er vel den samme kasse pengene går ud fra?
Umiddelbart, nej. Ikke, hvad jeg ved af. Det er jo to forskellige budgetter, så det tænker jeg ikke. Derfor kan det også sagtens være, at spillere, der egentlig kunne rykkes op, ikke bliver det i første omgang, som f.eks. Demir.

En anden ting, jeg har tænkt over. Kunne man forestille sig at Umtiti, Coutinho og Pjanic ikke bliver registreret i La liga truppen selv om de stadig er i klubben? Nogen der ved noget om reglerne på det punkt? Det kunne jo i så fald være en mulighed at man simpelthen undlod at registrere dem, for at kunne registrere de nye og så fyldte truppen op med B-spillere.

Lad os sige at man ikke kommer af med nogen spillere inden deadline for indlevering og man så undlod at registrere f.eks. Braithwaite, Lenglet, Umtiti, Pjanic og Coutinho, men i stedet registrerede Garcia, Emerson og Depay. Hvis man kan det, så tror jeg de gør det. Det vil også give spillerne en klar fornemmelse af at nu er det slut.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 10, 2021 10:48 pm
En anden ting, jeg har tænkt over. Kunne man forestille sig at Umtiti, Coutinho og Pjanic ikke bliver registreret i La liga truppen selv om de stadig er i klubben? Nogen der ved noget om reglerne på det punkt? Det kunne jo i så fald være en mulighed at man simpelthen undlod at registrere dem, for at kunne registrere de nye og så fyldte truppen op med B-spillere.

Lad os sige at man ikke kommer af med nogen spillere inden deadline for indlevering og man så undlod at registrere f.eks. Braithwaite, Lenglet, Umtiti, Pjanic og Coutinho, men i stedet registrerede Garcia, Emerson og Depay. Hvis man kan det, så tror jeg de gør det. Det vil også give spillerne en klar fornemmelse af at nu er det slut.
Så vidt jeg har forstået, så bliver spillere med en kontrakt automatisk registreret til den nye sæson.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Mésqueunclub skrev:
tirs aug 10, 2021 8:24 pm
Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 7:03 pm
Jeg fatter hat af Laporta.. Efter sigende har han 3 dage til at reducere løn budgettet. PSG formåede at gøre alt Messi papir arbejde klar på under 1 uge, mens Barca/Laporta ikke har kunnet komme af med én eneste løntung spiller indenfor Laportas periode. Måske fortjener vi heller ikke bedre.

Kan godt være vi er pissed på PSG, men de pisser på os på samtlige parametre. Winjaldum handlen var præcis det samme.

Jeg begynder mere og mere at tvivle på Laporta. Han er en snu herre. Vandt valget på Messi-præmisser og nu fucker han det lige så meget op som Bartomeu. Sorry mit sure opstød, men nu vil jeg fandme se noget handling og ikke kun ord.
Det er nemmere at signe villige spillere end at nedforhandle kontrakter til grådige spillere.
Det håber jeg du er klar over.

W tog til Paris fordi han kunne få en langt langt højere løn end hos Barca. Laporta gjorde det rigtige at sige nej til en spiller som umiddelbart kun gå efter den højeste lønning, og dermed fremtidsmæssigt også kan blive et problem i nye kontraktforhandlinger.

Laporta er ikke skyld i Messi’s afrejse.
Bartomeu startede vores ødelagte økonomi, og Covid-19 gav den sidste lussing der skulle til.

Tebas satte FFP regler op, og mange af spillerne har nægtet af sænke deres lønninger. Vi kan ikke ophæve deres kontrakter, da de så vil kunne kræve/sagsøge os for flere penge, og så er vi bare tilbage til square one. Han kan sælge spillere eller låne, men hvis ingen klubber vil gå med til deres lønninger hvad vil du så gøre? Skal Laporta sende nogen “Bandidos” efter spillerne som truer dem?
Jo jeg er godt klar over at det er sværere at sælge end at købe. Men i vores tilfælde, har vi en præsident som hele tiden har følt sig "sikker" på sin sag. Jeg har ikke læst en eneste pessimistisk udtalelse fra Laporta vedr. Messis forlængelse. Han har forhåbeligt haft møder med både klubbens økonomi afdeling og liga præsidenten, hvis han ikke har kunnet lægge 2 og 2 sammen, så er han den som har det fulde ansvar for Messis farvel.

Det er svært at sælge en spiller (Griezmann) i dag, når Laporta indtil i går har givet spilleren den fulde tillid. Det vil være mærkeligt at du får kys og kram i dag, og i morgen bliver fortalt at klubben vil sælge dig. Enten går du All in på at beholde Messi, ellers kommer du ud i god tid og siger at det er umuligt.

Han kunne sagtens have gjort mere. Andet kan jeg ikke bildes ind. Jeg har været kæmpe fan, men har mistet rigtig meget for ham her efter Messi fadæsen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
tirs aug 10, 2021 10:50 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 10, 2021 10:48 pm
En anden ting, jeg har tænkt over. Kunne man forestille sig at Umtiti, Coutinho og Pjanic ikke bliver registreret i La liga truppen selv om de stadig er i klubben? Nogen der ved noget om reglerne på det punkt? Det kunne jo i så fald være en mulighed at man simpelthen undlod at registrere dem, for at kunne registrere de nye og så fyldte truppen op med B-spillere.

Lad os sige at man ikke kommer af med nogen spillere inden deadline for indlevering og man så undlod at registrere f.eks. Braithwaite, Lenglet, Umtiti, Pjanic og Coutinho, men i stedet registrerede Garcia, Emerson og Depay. Hvis man kan det, så tror jeg de gør det. Det vil også give spillerne en klar fornemmelse af at nu er det slut.
Så vidt jeg har forstået, så bliver spillere med en kontrakt automatisk registreret til den nye sæson.
Men i fald at de ikke bliver registreret er det så "kun" halvdelen af deres løn sidste år, der bliver regnet med, ligesom tilfældet jo var med Messi, selvom han var på en kontrakt på 0 kroner?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

nosslo15 skrev:
tirs aug 10, 2021 7:40 pm
Daluigi skrev:
tirs aug 10, 2021 4:57 pm
Norbit skrev:
tirs aug 10, 2021 1:53 pm
Den her sæson er jeg faktisk lidt ligeglad med. Jeg forventer ikke at vi vinder noget som helst. Jeg vil bare se 11 gutter som går på banen for at give den 100% for hinanden og for os fans. Så er jeg sådan set ligeglad med resultaterne. De skal bare kæmpe røven ud af bukserne, så tabet af Messi virker mindre.


... Eller det er sikkert sådan jeg har det i momentet. Det vil sikkert nå at ændre sig når vi laver dumme pointtab. Sevilla, Valencia, Real, Alt. Madrid, Sociedad bliver alle top opgør.
... Og det ved vi også bare godt, er så meget nemmere sagt end gjort i fodbold. For i Barca skal man vinde. Længere er den ikke. Gerne med flot fodbold også.

Ingen af os fans ville kunne leve med at spillerne kæmper men samtidig taber hele tiden. Sorry to say.
Jamen hvad vil du gøre Daluigi, hvis det kommer til at forholde sig sådan? Altså at vi kæmper men taber, hvis vi f.eks. ender som nr. 15 i ligaen, vil du så forlade klubben? Og hoppe på igen, når det går den anden vej?
Hvad jeg ville gøre? Såmen intet udover at være pisse utilfreds og frustreret. Det er blot min pointe - Folk der påstår de er glade såfremt vores spillere bare kæmper, det er jeg bare nødt til at adressere simpelthen er løgn i 9 ud af 10 tilfælde.

En fyr som Griezmann ville være ELSKET af alle herinde, hvis det blot gjaldt om at kæmpe - For dét gør han satme.

Men vi er Barca, og vi er ikke en klub i en proces og med mellemsæsoner. Vi skal vinde. Hvert år. Det ved spillerne også godt.
Forumlegende

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Drake skrev:
tirs aug 10, 2021 8:13 pm
Nu når vi skal bruge numrene 1-11, hvad siger folk til at give nr. 10 til Memphis, da han er den der kan noget ekstraordinært, og nok er den der bedst har mentaliteten til det pres det medføre. Og så kan Aguero få nr. 9 indtil vi kan få en langsigtet løsning på angriber posten :?:

Så kunne fx Fati få Nr. 11 når Dembele forlader klubben, og Demir nr. 10 efter Memphis, hvis altså de begge udvikler sig til noget stort :idea:
Skal nr 10 anvendes??

Mempfis overtog nr 7 efter Ronaldo i United. Kæmpe pres på en ung spiller og det gik ikke alt for godt. Ingen grund til igen at have ham et endnu større pres

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ilaix Moriba is looking to leave Barcelona and is attentive to possible offers. RB Leipzig is monitoring his situation. Several clubs in England are also interested in him. Ilaix is willing to sit out for the season if he can leave the club for free next season [espn]
Hvor er det uambitiøst og ærgerligt, at han, rent sportsligt, har den holdning.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 10, 2021 10:32 pm
Drake skrev:
tirs aug 10, 2021 9:36 pm
kklaus skrev:
tirs aug 10, 2021 9:24 pm
Hmm, er det Yusuf Demir lillebror? det jo noget med at han også har Tyrkiske rødder.
Umiddelbart har de ingen forbindelse. Yussuf er født i Wien, mens Emre er født i Tyrkiet, men det er da noget af et sammentræf. Han ser i øvrigt rigtig spændende ud på youtube. Han ser ud at have noget vildskab i sit spil og nogle lidt flagrende bevægelser, som dog gør at han er svær at dække op og tage bolden fra, men som også giver ham noget fysisk tilstedeværelse i presspillet.

Men ja, han er helt klart set, som en spiller til B-holdet i første omgang, men man ved sgu aldrig, når man kigger på Pedri og Y. Demir. Der har altså været et par lucky punches, men så heldig har man da ikke lov at være igen :grin:
Jeg kan forstå fra en kammerat med tyrkisk baggrund, at Demir er et meget udbredt efternavn. Måske ikke ligeså udbredt som Jensen og Hansen i Danmark, men stadig. Demir betyder i øvrigt (som oversat) jern eller metal.

Han er godt nok VILD PÅ MIDTBANEN ifølge youtube! Hans driblinger og især boldbehandlinger er outstanding, taget hans alder i betragtning. Han minder faktisk meget om Modric på midtbanen ift. den måde hans spiller. Ja sorry, jeg lige sammenlignede ham med en RM spiller ;)

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Rb88 skrev:
tirs aug 10, 2021 11:15 pm
Drake skrev:
tirs aug 10, 2021 8:13 pm
Nu når vi skal bruge numrene 1-11, hvad siger folk til at give nr. 10 til Memphis, da han er den der kan noget ekstraordinært, og nok er den der bedst har mentaliteten til det pres det medføre. Og så kan Aguero få nr. 9 indtil vi kan få en langsigtet løsning på angriber posten :?:

Så kunne fx Fati få Nr. 11 når Dembele forlader klubben, og Demir nr. 10 efter Memphis, hvis altså de begge udvikler sig til noget stort :idea:
Skal nr 10 anvendes??

Mempfis overtog nr 7 efter Ronaldo i United. Kæmpe pres på en ung spiller og det gik ikke alt for godt. Ingen grund til igen at have ham et endnu større pres
Ja 1-11, læste det her på FCB.dk.

Ja det er rigtigt det gjorde han, men som du siger, der var han ung og heller ikke særlig moden.
I dag har han meget mere erfaring og udviklet sig mentalt, også er han en type der trives med at vise sig frem, og tænker han nok er det bedste bud til at kunne bærer nr. 10. Synes ikke man kan sammenligne Memphis fra Man U tiden til nu.

Det kunne også være fedt at Fati fik nr. 10, men her tænker jeg det er et endnu større pres for en 18 spiller, hvor forventningerne allerede er store, og plus han er egen avl som Messi.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Puig skal have 10'eren
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster