Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Beløbet er 53 mio. euro(altså klausulen), Raman93. For øvrigt er han slet på Mascheranos eller Piques niveau, imo.
Senest rettet af Kubala tirs jul 28, 2015 3:36 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Jeg holder dig kun op på dine tidligere udsagt on at du er fløjtende ligeglad med pris, så længe det er en markant forstærkning :P Det gælder så åbenbart kun med din elskede Pogba.
Skrev jeg noget sted at man ikke skulle hente ham fordi han var dyr? Vil mene at jeg gav udtryk for at man skulle hente ham og det selvom han blev dyr.

Så nej dette stemmer egentlig fint overens med min holdning til købet af unge kæmpe talenter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Altså, når John Stones formegentligt ryger til Chealsea for 45 millioner euro, synes jeg ikke prisen for Laporte er voldsom. Jeg vil tro, at Bilbao vil sælge for 40 millioner euro.

Det kunne dog være ret, hvis Braida og co. var i stand til at finde et forsvarstalent til billige penge, som Varane, Zouma eller da Milan hentede Silva. Vi har prøvet igennem årene med Caceres, Henrique og Dmytri, men alle fejlede.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ja, altså markedet er lidt ude af proportioner, og det er også voldsomt at give 45 mio. euro for en spiller, der for nyligt har slået sig fast, men de engelske spillere bliver generelt solgt for meget mere end de er værd. Mht. Laporte, så er han jo en rigtig dygtig spiller, som har potentiale til at blive en af de bedste eller den bedste midterforsvarer, men han er ikke på det niveau lige nu. Han er rigtig dygtig, ingen tvivl om det, men ikke på det niveau endnu, som sagt. I øvrigt tror jeg ikke på, at de slipper ham for 40 mio. euro, men for mere end det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Monaco vice-president Vasilyev was yesterday in Barcelona for talks on Aymen Abdennour. No deal, but talks are well-advanced. [footmercato]
Tror i seriøst at vi er ved at hente ham?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis det er, så skal der i hvert fald sælges en. Ellers giver det slet ikke nogen mening what so ever. Heller ikke selvom Mathieu skulle dække halvt for Alba. Med den logik vedr. talenter der har været under Bartemøv, så sælger de nok Bartra.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bartra bliver ikke solgt - klubben vil ikke sælge og han vil ikke væk. Tror nærmere det betyder et farvel til adriano (hvilket er helt ok) hvor mathieu så skal dække reserve-tjansen på backen. Desværre er det så et "fuck dig" til grimaldo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Bartra bliver ikke solgt - klubben vil ikke sælge og han vil ikke væk. Tror nærmere det betyder et farvel til adriano (hvilket er helt ok) hvor mathieu så skal dække reserve-tjansen på backen. Desværre er det så et "fuck dig" til grimaldo.
Tror skam heller ikke Bartra bliver solgt. Men selvom Mathieu skulle dække reservetjansen for Alba, ville han jo stadig være tilgængelig i som mditerforsvar, hvor man stadig ville have Bartra og Vermalen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Det ville ikke give ret meget mening at hente en til cb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are among clubs following Zaragoza centre back Jesus Vallejo (18). 6M buyout, Zaragoza want him on loan for one more season. [md]
Kæmpe talent i fm ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

100% Jesus
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Abdennour er dårlig i fm15

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvad med Douglas i FM?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hvad synes vi om Marquinhos? Der var mange rygter sidste år, og vi har jo mødt PSG flere gange i den forgangne sæson, han havde én rigtig god kamp, kampen hvor han clearede en bold fra målstregen og generelt spillede rigtigt godt, ellers har jeg ikke rigtig lagt mærke til ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så ikke meget til ham sidste sæson men har læst flere steder at han skulle have gjort det rigtig godt. Han er dog ikke relevant for os da vi aldrig får købt ham fra PSG.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster