Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

lamsn skrev:
zqa skrev:Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
Ja, det undrer ingen. Men jeg forstår ikke hvorfor Barca vil sælge ham, og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at forstå det. I Portugal kampen imod Tyrkiet spillede han kanon, og det synes jeg egentlig at han gør hver gang jeg ser ham spille :?
Jeg forstår ikke virkelig ikke om mange af os herinde ser Barca spillerne med farvede briller. Deco var elendig i Portugals kamp. Han havde en hav af misykkede afleveringer og deltog slet ikke nok i spillet. Kommentatorene roste ham også, men kan ikke se for hvad. Ronaldo havde ikke en stor kamp, men han var mere synlig end Deco, men om Ronaldo sagde de noget ala "Svag præstation, alt for anonym og usynlig".

Det vil være sæsonens bedste transfer gjort af Barcelona hvis de kunne komme af med Deco. Ikke mindre end fanntastisk ville det være.

madsjuul

Indlæg af madsjuul »

Deco har da haft en dårlig sæson, han har bare hængt med hovedet hver gang det ikk kørte for ham (næsten hele tiden). Det er godt hvis han er på vej væk.

Læste lige at Chelsea vil byde 200 mio for Eto'o, det håber jeg barca siger nej til, for han er sgu mere værd.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Måske var det de 2-3 fuldstændige geniale afleveringer Deco lavede der fik kommentatorerne til at savle. Deco gjorde god reklame for sig selv, spillede en fremragende kamp og det vil nok bane vej for flere klubbers interesse i ham. Det er jo kun en god ting. Syntes der er rygter omkring Chelsea og Inter, men lad os nu se.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

Elbarca skrev:Måske var det de 2-3 fuldstændige geniale afleveringer Deco lavede der fik kommentatorerne til at savle. Deco gjorde god reklame for sig selv, spillede en fremragende kamp og det vil nok bane vej for flere klubbers interesse i ham. Det er jo kun en god ting. Syntes der er rygter omkring Chelsea og Inter, men lad os nu se.
Hvilke geniale afleveringer, udover de standard afleveringer de felste midtbanespillere laver så lavede han ikke noget der kunne få nogen til at savle overhovedet.

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

emo skrev:
Elbarca skrev:Måske var det de 2-3 fuldstændige geniale afleveringer Deco lavede der fik kommentatorerne til at savle. Deco gjorde god reklame for sig selv, spillede en fremragende kamp og det vil nok bane vej for flere klubbers interesse i ham. Det er jo kun en god ting. Syntes der er rygter omkring Chelsea og Inter, men lad os nu se.
Hvilke geniale afleveringer, udover de standard afleveringer de felste midtbanespillere laver så lavede han ikke noget der kunne få nogen til at savle overhovedet.
så synes jeg du skal se den kamp en gang til, fo han havde 2-3

Messi-fan

Indlæg af Messi-fan »

lamsn skrev:
zqa skrev:Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
Ja, det undrer ingen. Men jeg forstår ikke hvorfor Barca vil sælge ham, og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at forstå det. I Portugal kampen imod Tyrkiet spillede han kanon, og det synes jeg egentlig at han gør hver gang jeg ser ham spille :?
kan du ikke huske at han sagde tidligere på året, at han ville skifte klub til sommer hvis barca ikke vandt noget? for den indstilling er ikke en vi kan bruge i barcelona. selvfølgelig er det en vinderindstilling, men nu har klubben ikke vundet noget, og det må betyde at han smutter til et andet land (eller en anden klub)

lamsn

Indlæg af lamsn »

emo skrev:
lamsn skrev:
zqa skrev:Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
Ja, det undrer ingen. Men jeg forstår ikke hvorfor Barca vil sælge ham, og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at forstå det. I Portugal kampen imod Tyrkiet spillede han kanon, og det synes jeg egentlig at han gør hver gang jeg ser ham spille :?
Jeg forstår ikke virkelig ikke om mange af os herinde ser Barca spillerne med farvede briller. Deco var elendig i Portugals kamp. Han havde en hav af misykkede afleveringer og deltog slet ikke nok i spillet. Kommentatorene roste ham også, men kan ikke se for hvad. Ronaldo havde ikke en stor kamp, men han var mere synlig end Deco, men om Ronaldo sagde de noget ala "Svag præstation, alt for anonym og usynlig".

Det vil være sæsonens bedste transfer gjort af Barcelona hvis de kunne komme af med Deco. Ikke mindre end fanntastisk ville det være.
Det er jo fordi de forventer et oneman show af Ronaldo. Så kan man nærmest kun blive skuffet, hvis han ikke laver et par mål + nogle lækkerier

lamsn

Indlæg af lamsn »

Messi-fan skrev:
lamsn skrev:
zqa skrev:Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
Ja, det undrer ingen. Men jeg forstår ikke hvorfor Barca vil sælge ham, og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at forstå det. I Portugal kampen imod Tyrkiet spillede han kanon, og det synes jeg egentlig at han gør hver gang jeg ser ham spille :?
kan du ikke huske at han sagde tidligere på året, at han ville skifte klub til sommer hvis barca ikke vandt noget? for den indstilling er ikke en vi kan bruge i barcelona. selvfølgelig er det en vinderindstilling, men nu har klubben ikke vundet noget, og det må betyde at han smutter til et andet land (eller en anden klub)
Ikke umiddelbart nej, men hvis han har sagt det, skal han selvfølgelig væk, HVIS han ønsker det. Men lige pt lyder det, at han først melder noget ud efter EM. Lad os se hvad der sker :)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

FCB_er_bare_bedst skrev:
emo skrev:
Elbarca skrev:Måske var det de 2-3 fuldstændige geniale afleveringer Deco lavede der fik kommentatorerne til at savle. Deco gjorde god reklame for sig selv, spillede en fremragende kamp og det vil nok bane vej for flere klubbers interesse i ham. Det er jo kun en god ting. Syntes der er rygter omkring Chelsea og Inter, men lad os nu se.
Hvilke geniale afleveringer, udover de standard afleveringer de felste midtbanespillere laver så lavede han ikke noget der kunne få nogen til at savle overhovedet.
så synes jeg du skal se den kamp en gang til, fo han havde 2-3
Ok, måske jeg vil se Deco highlights fra den kamp, har altid tid til at spilde 2 sek. af mit liv på noget ubrugeligt. Jeg mener bestemt at han ikke havde nogle afleveringer der var over normalt foventelig standard fra en midbtanespiller og jeg mener også at Deco spillede en ikke prangende kamp og ikke var medvirkende til sejren.

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=731609

Jeg synes det lyder lidt usandsynligt, men synes lige den skulle vises.

Remmen

Indlæg af Remmen »

FCB_er_bare_bedst skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=731609

Jeg synes det lyder lidt usandsynligt, men synes lige den skulle vises.
Han kunne især være god, nu vi har fået alves, som laver dejlige indlæg..

dinero

Indlæg af dinero »

Gomez er giftig, men i mine øjne ikke den type angriber Barca har / har brug for. Ja, han scorer mange mål, men han kan virkeligt også falde ud af en kamp og jeg synes han har et lavt bundniveau. Jeg ville hellere have Barca købte en hurtig, teknisk angriber. David Villa steg nok lidt i pris efter i går aftes med et bette hat-trick over Rusland, men jeg synes stadig vi skal beholde Eto'o :)

dinero

Indlæg af dinero »

FCB_er_bare_bedst skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=731609

Jeg synes det lyder lidt usandsynligt, men synes lige den skulle vises.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=40238 - Nu er den måske ikke så usandsynlig alligevel. -v-

Kode: Vælg alt

Barcelona bekræfter interesse i tysk stjerne.
Den catalanske storklub kigger på forstærkninger fra Bundesligaen.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Nu har indkast jo garanteret deres kilde fra Goal, så det skal du næppe ligge meget i
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Indlæg af emo »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... ml?forside

Kunne være at Scolari trækker ham med sig til Chelsea, lyder spændende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster