Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nói NPO skrev:Spændene, kender ikke spillerne, men helt tosset er det jo ikke ;-) http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... enter.html

Villa handlen var dog stadig dårlig. I det mindste kunne de have solgt ham til 10 mil. euro :oops:
Tror du ikke de havde solgt ham for 10 mio hvis der var nogen der bød det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg havde nu været mindre ligeglad hvis en af disse var en cb.

For fanden mand! Walderieveld ( staveplade) kostede kun 5,6 og han kunne da i det mindste have suppleret forsvaret og samtidig ville pique blive presset. Hvilket måske kunne bevirke til at han optimerede sit spil, bare fra piv ringe til ringe?
Senest rettet af Mkj 77 tirs sep 03, 2013 7:43 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
Nói NPO skrev:Spændene, kender ikke spillerne, men helt tosset er det jo ikke ;-) http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... enter.html

Villa handlen var dog stadig dårlig. I det mindste kunne de have solgt ham til 10 mil. euro :oops:
Tror du ikke de havde solgt ham for 10 mio hvis der var nogen der bød det?
Nej, det tror jeg ikke. Han ville blive i Spanien og ville til Atl.. Der var jo højere bud på ham udefra, men Barca ville opfylde hans ønske om at blive i Spanien.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
Nói NPO skrev:Spændene, kender ikke spillerne, men helt tosset er det jo ikke ;-) http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... enter.html

Villa handlen var dog stadig dårlig. I det mindste kunne de have solgt ham til 10 mil. euro :oops:
Tror du ikke de havde solgt ham for 10 mio hvis der var nogen der bød det?
Nej, det tror jeg ikke. Han ville blive i Spanien og ville til Atl.. Der var jo højere bud på ham udefra, men Barca ville opfylde hans ønske om at blive i Spanien.
Spurs og viola bød 5 mio... Så der er stadig et stykke op til de 10. Det jeg prøver på at sige er at for det første så var der ingen der bød i nærheden af 10 og for det andet så lyttede ledelsen til villa. Derfor mener jeg ikke at man kan kalde handlen for dårlig. Vi kom af med en ekstrem løntung spiller og vi respekterede spilleren. Var selv utilfreds i starten men efter at have tænkt over det synes jeg det var en fin handel for alle parter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Nói NPO skrev:Spændene, kender ikke spillerne, men helt tosset er det jo ikke ;-) http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... enter.html

Villa handlen var dog stadig dårlig. I det mindste kunne de have solgt ham til 10 mil. euro :oops:
Jeg havde gerne set Óliver Torres som en af dem :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Arsenal var fremme med 10 i Januar mener jeg, og var Spurs ikke over 5, det tror jeg, tror de lå mellem 7-10.

Var det blot penge kunne Barca have solgt ham til andre, tvivlsomt om han ville acceptere sådan et skifte.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Arsenal var fremme med 10 i Januar mener jeg, og var Spurs ikke over 5, det tror jeg, tror de lå mellem 7-10.

Var det blot penge kunne Barca have solgt ham til andre, tvivlsomt om han ville acceptere sådan et skifte.
Ja det var de og hvis vi skulle have solgt ham for mere så var det i januar. Spurs og viola bød omkring de 5... Jeg tror ikke vi kunne have fået ret meget for ham. Husk på hvor løntung han er og tvivler på at viola og spurs havde pengene til det. Vi havde 3 muligheder og vi sendte ham til den klub han helst ville til. Vi kunne måske have tjent mere andre steder men aldrig 10 mio eller over.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona is interested in River Plate centre back Eder Alvarez Balanta (20). The Colombian could be option for January transfer window [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

... og han er såårt! Kan kun linke til det fremragende JonasV indlæg fra tidligere i dag/ i går/ i forgårs.

Lækkert at der kommer scouting udefra, ligner et bæst. Dunno hvorfor han skulle være bedre end alle de andre talenter som er blevet nævnt. Er han gratis eller næsten gratis, så kom da med ham.
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Barcelona is interested in River Plate centre back Eder Alvarez Balanta (20). The Colombian could be option for January transfer window [md]
Ved ikke rigtig med ham. Han er kun 181 cm høj, så her vi samme problem i luftrummet igen.
Så skal han i hvert fald have rigtig høj spring kræft og timing lige som Puyol.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Barcelona is interested in River Plate centre back Eder Alvarez Balanta (20). The Colombian could be option for January transfer window [md]
Hent nu bare Zouma, så har I aggression, fart, bæsthed, hovedstødsstyrke, som er hans helt store forcer. Så får modstanderen ikke de her næsten-agtige straffespark, som det efterhånden er ved at blvie til, når der er hjørne.

Han koster i følge nogle artikler 15 mio. euro. Medmindre Neymar og hans far har tømt Barcas pengekasse, så burde det da ikke være noget problem.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ham Zouma som ikke kunne holde Efb og HHA. Dog skal enhver spiller der rent faktisk kan løfte en bold fra HHA have ros.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis zouma var så god så var han endt i en anden klub. Det siger en del for mig at hans eneste mulighed i dette vindue var wolfsburg. Nej lad os hente et talent som doria eller balanta og se hvad de kan. Tata har tjek på sydamerika og hvis han mener at balanta er god så er det ham vi skal have.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona will probably sign a centre back in January. River Plate's Balanta (20) and Estudiantes' Vergini (25) among options. [md]

Gode nyheder!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Var Vergini ikke ham der var på fri, som man snakkede om lige da Tata kom til?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster