Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Enig mht Ansu... Ney på venstrekant vil være det absolutte optimale.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
tirs jul 21, 2020 10:03 pm
En foryngelseskur er absolut nødvendig og Pjanic gør den ikke yngre.

Mener dog blot ikke, at alder partout skal ekskludere Abu, hvis alle øvrige parametre er optimale eller tæt på.

Aner ikke hvad han vil koste, man er han halv pris af Lautaro, burde man overveje det.

Er Lautaro et super talent, eller blot lovende og spændende??

Det skal det heller ikke nødvendigvis, men der skal trædes varsomt, såfremt man har et ønske om fremtidssikre klubben.

Lautaro er jeg ikke sikker på. Han er formentlig tættere på spændende end supertalent, så jeg ville nok ikke hente ham for mere end 70-80 mio. euro.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
ons jul 22, 2020 10:55 pm
Antimadridista skrev:
tirs jul 21, 2020 10:03 pm
En foryngelseskur er absolut nødvendig og Pjanic gør den ikke yngre.

Mener dog blot ikke, at alder partout skal ekskludere Abu, hvis alle øvrige parametre er optimale eller tæt på.

Aner ikke hvad han vil koste, man er han halv pris af Lautaro, burde man overveje det.

Er Lautaro et super talent, eller blot lovende og spændende??

Det skal det heller ikke nødvendigvis, men der skal trædes varsomt, såfremt man har et ønske om fremtidssikre klubben.

Lautaro er jeg ikke sikker på. Han er formentlig tættere på spændende end supertalent, så jeg ville nok ikke hente ham for mere end 70-80 mio. euro.
Ser selv alt for lidt Serie A, til at kunne vurdere Lau ordentlig.
Men det er sku svært med den frontplads. Pengene er der ikke til en Mane, Kane, Mbappe etc, så enten skal man niveauet ned til eksempelvis Abu, eller satse på en talentfuld yngre type (Lau) og så håbe på en god positiv udvikling!!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Christian Pulisic fra Chelsea er virkelig god og kan drible forbi forsvarere, han udfordrer og er god i pasningsspillet og udstråler energi og lyst og samtidig kan han score mål.

Han er nok urealistisk rent økonomisk, men det er netop spillere som ham man skal give kassen for, hvis man vil ud og shoppe topspillere.
Kevin De Bruyne er et andet eksempel som også er urealistisk rent økonomisk men den klasse spillere man skal gå efter.

Hvis man ikke kan købe/bytte sig til spillere i den absolutte topklasse, så skal man bruge Masia talenter i stedet.

Talenterne passer ind i spillestilen kender klubben, og har hjertet i klubben.

Men ville Stegen kunne byttes for Pulisic kunne det måske højne vores spil så meget at vi kunne nøjes med en lidt dårligere målmand - eks Kepa, så kunne Griezmann sælges til Chelsea i bytte også.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have identified Pau Torres (23 Y/O) as a centre-back target this summer. [RAC1]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have informed Umtiti that they don't count on him for next season.

Umtiti doesn't have the required level anymore, and could leave for a club in Italy.

Araújo will be promoted to the first team, and the club hope to sign García from Manchester CIty.

[Diario Sport]

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
tors jul 23, 2020 12:48 pm
Barça have informed Umtiti that they don't count on him for next season.

Umtiti doesn't have the required level anymore, and could leave for a club in Italy.

Araújo will be promoted to the first team, and the club hope to sign García from Manchester CIty.

[Diario Sport]
Håber jeg er sandt
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 23, 2020 8:36 am
Christian Pulisic fra Chelsea er virkelig god og kan drible forbi forsvarere, han udfordrer og er god i pasningsspillet og udstråler energi og lyst og samtidig kan han score mål.

Han er nok urealistisk rent økonomisk, men det er netop spillere som ham man skal give kassen for, hvis man vil ud og shoppe topspillere.
Kevin De Bruyne er et andet eksempel som også er urealistisk rent økonomisk men den klasse spillere man skal gå efter.

Hvis man ikke kan købe/bytte sig til spillere i den absolutte topklasse, så skal man bruge Masia talenter i stedet.

Talenterne passer ind i spillestilen kender klubben, og har hjertet i klubben.

Men ville Stegen kunne byttes for Pulisic kunne det måske højne vores spil så meget at vi kunne nøjes med en lidt dårligere målmand - eks Kepa, så kunne Griezmann sælges til Chelsea i bytte også.
Imo er der kæmpe forskel i niveau og kompetencer på pulisic og KDB.

Pulisic er for svingende og lidt skrøbelig på skadesfronten, men er bestemt seværdig. Tror dog ikke han kan købes (Chelsea!).

Ville aldrig bytte ham for Stegen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



Semedo for Cancelo og Eric Garcia? :thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
tors jul 23, 2020 1:52 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 23, 2020 8:36 am
Christian Pulisic fra Chelsea er virkelig god og kan drible forbi forsvarere, han udfordrer og er god i pasningsspillet og udstråler energi og lyst og samtidig kan han score mål.

Han er nok urealistisk rent økonomisk, men det er netop spillere som ham man skal give kassen for, hvis man vil ud og shoppe topspillere.
Kevin De Bruyne er et andet eksempel som også er urealistisk rent økonomisk men den klasse spillere man skal gå efter.

Hvis man ikke kan købe/bytte sig til spillere i den absolutte topklasse, så skal man bruge Masia talenter i stedet.

Talenterne passer ind i spillestilen kender klubben, og har hjertet i klubben.

Men ville Stegen kunne byttes for Pulisic kunne det måske højne vores spil så meget at vi kunne nøjes med en lidt dårligere målmand - eks Kepa, så kunne Griezmann sælges til Chelsea i bytte også.
Imo er der kæmpe forskel i niveau og kompetencer på pulisic og KDB.

Pulisic er for svingende og lidt skrøbelig på skadesfronten, men er bestemt seværdig. Tror dog ikke han kan købes (Chelsea!).

Ville aldrig bytte ham for Stegen.
Nej det ville jeg umiddelbart heller ikke. Men Stegen og Griezmann for Kepa og Pulisic og en pose penge vores vej måske.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

kklaus skrev:
tors jul 23, 2020 1:56 pm


Semedo for Cancelo og Eric Garcia? :thumbup:
Det lyder sgu ikke som en dårlig deal!


Men jeg ville ikke bytte Ter Stegen for Kepa, og Griezmann for Pulisic. Ter Stegen er alt for vigtig for os!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Stegen er i top 3 over verdens bedste, så det ville kun give mening at han skulle indgå i en handel hvor vi kunne få en top 10 målmand retur plus en af de mest lovende venstrekant spillere med i handlen.
Griezmann tror jeg aldrig kommer til at fungere hos os og han kommer heller aldrig til at sætte en mand.

Optimalt kunne vi bytte Griezmann for Pulisic, men det er jo Stegen Chelsea er ude efter, derfor kommer jeg med dette scenario... for Stegen er imo stort set urørlig.. men jeg øjner en deal der kunne skippe Pulisic vores vej, så bliver jeg sådan lidt.. mmmjjjaaam måske agtig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Pulisic er da ingenlunde dygtig nok til at overveje sådan en byttehandel. Hvad i alverden har nogensinde antydet det?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er nok bare mig så ...

Jeg synes virkelig at der i ham er en spiller der er hurtig, udfordrende, spiller med gejst og lyst, er god i pasningsspillet, driblestærk/gennembrudsstærk, ung og kan stadig udvikle sig, målfarlig/god afslutter, teknisk dygtig, har fodbold iq, udstråler sult og er sprudlende, ydmyg og arbejdsom og en som har en fysisk som gør han ikke bliver væltet 10 gange af modstandere som Feks Ansu og Neymar ofte bliver...

Men selvfølgelig er han ikke Neymar eller Messi klasse, ... man kan er imo bedre end Lau og Griezmann



Og fra i går mod Liverpool

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tors jul 23, 2020 4:01 pm
Det er nok bare mig så ...

Jeg synes virkelig at der i ham er en spiller der er hurtig, udfordrende, spiller med gejst og lyst, er god i pasningsspillet, driblestærk/gennembrudsstærk, ung og kan stadig udvikle sig, målfarlig/god afslutter, teknisk dygtig, har fodbold iq, udstråler sult og er sprudlende, ydmyg og arbejdsom og en som har en fysisk som gør han ikke bliver væltet 10 gange af modstandere som Feks Ansu og Neymar ofte bliver...

Men selvfølgelig er han ikke Neymar eller Messi klasse, ... man kan er imo bedre end Lau og Griezmann

Aaah nu fangede jeg den...Du er blevet agent for Pulisic :grin:

Jeg så ham.også i går mod Liverpool, men aahhh, syntes du oversælger gutten.

Sancho gad jeg godt. Men han koster vitterligt en.milliard eller 2 :|

Ham Garcia...hvor talentfuld er han???

Cancelo tror jeg overhovedet ikke på. Han virker ikke til at kunne tilpasse sig, nærmest ligegyldigt hvor han fforsøger! Tror han mangler lidt øverst oppe..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster