Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Xavi6Smede skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi
Arthur - de jong
Griez - Messi - ney

Fuck et hold. Det er vanvittig. Og så demb og Suárez fra bænken.

Det vil være næsten vanvittig hvis ikke det hold der vinder la liga, cdr og kommer i chl finalen
Tja, sidst Neymar var i klubben var opstillingen;
MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi
Rakitic - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og der blev vi nr 2 i ligaen og tabte både 4-0 og 3-0 i CL, vores to skrækresultater i den turnering :glad:
Året før med Neymar vandt vi CHL og La liga
Ordkløveren siger 2 år før ;-)

Men erstat Suarez med Griez + lidt mere kompakthed i Arthur og Jong = i teorien en bedre def balance!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Hmm har vi overhovedet pengene til Griezmann?

Synes jeg har læst at vi forsøger at få dem i banken men har problemer.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Når atm ikke vil gå med til en afbetalingsordning så må man finde andre der vil. Det giver fin mening omend det sikkert kommer til at koste lidt ekstra i renter...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Når atm ikke vil gå med til en afbetalingsordning så må man finde andre der vil. Det giver fin mening omend det sikkert kommer til at koste lidt ekstra i renter...
Det ville det også gøre med ATLM. Læste at hvis de skulle gå med til en ordning ville det koste os 25-30 mill kr. mere i sidste ende.

Det er bare drøn lækkert at vi er så pressede på økonomien. Håber hellere ikke det er sandt at vi har udbetalt løn 3 dage for sent, tyder ikke på en sund økonomi.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Desuden har vi også et mindre stadionrenoveringsprojekt til 600 mio euro, der snart skal starte. Jeg kan derfor stadig ikke se, hvordan vi skal få råd til både Griez og Ney.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:Desuden har vi også et mindre stadionrenoveringsprojekt til 600 mio euro, der snart skal starte. Jeg kan derfor stadig ikke se, hvordan vi skal få råd til både Griez og Ney.
En måde kunne være at skyde næste års transferbudget af på en af dem allerede nu, tænker jeg? Så er vi bare pressede næste sommer.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
klogfyr skrev:Desuden har vi også et mindre stadionrenoveringsprojekt til 600 mio euro, der snart skal starte. Jeg kan derfor stadig ikke se, hvordan vi skal få råd til både Griez og Ney.
En måde kunne være at skyde næste års transferbudget af på en af dem allerede nu, tænker jeg? Så er vi bare pressede næste sommer.
Isoleret set, kan det næsten kun blive et vulgært overdrevet transfer vindue. Men hvis man tror på, at truppen dermed er skudsikker et par år frem, så kan man skrue transfer forbruget helt ned i 2020 og 2021!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

ATM vil overhovedet ikke forhandle omkring de 120 mio. De mener at de vi lukkede aftalen mens griez stadig kostede 200 så er det de vil have nu hvorfor der er snak om 120 og semedo. Det skal vi selvfølgelig ikke gå med til.

Jeg ved ikke hvordan økonomien er men som jeg ser det så er de fleste handler med en afbetalingsordning. Derfor kan jeg også sagtens forstå at det er det man vil nu da 120 trods alt er et meget stort beløb og et beløb man sjældent ser klubber betale med mindre det er psg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Antimadridista skrev:
emo skrev:
klogfyr skrev:Desuden har vi også et mindre stadionrenoveringsprojekt til 600 mio euro, der snart skal starte. Jeg kan derfor stadig ikke se, hvordan vi skal få råd til både Griez og Ney.
En måde kunne være at skyde næste års transferbudget af på en af dem allerede nu, tænker jeg? Så er vi bare pressede næste sommer.
Isoleret set, kan det næsten kun blive et vulgært overdrevet transfer vindue. Men hvis man tror på, at truppen dermed er skudsikker et par år frem, så kan man skrue transfer forbruget helt ned i 2020 og 2021!

Hvilket den jo slet ikke er. Hvis gennemsnitsalderen i truppen var et problem i forvejen, hvad er den så ikke hvis vi sælger Cou og Malcom, og så henter Griezmann og Neymar. Og nu begynder Juventus også at nærme sig Ajax' krav mht pris.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:ATM vil overhovedet ikke forhandle omkring de 120 mio. De mener at de vi lukkede aftalen mens griez stadig kostede 200 så er det de vil have nu hvorfor der er snak om 120 og semedo. Det skal vi selvfølgelig ikke gå med til.

Jeg ved ikke hvordan økonomien er men som jeg ser det så er de fleste handler med en afbetalingsordning. Derfor kan jeg også sagtens forstå at det er det man vil nu da 120 trods alt er et meget stort beløb og et beløb man sjældent ser klubber betale med mindre det er psg.
Den har jeg så overset hvis det er 120 plus Semedo, har jeg ingen steder læst. Hans frikøb er vel 120, så der er intet at forhandle om?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Flere medier (espn feks) snakker om at grunden til at atm ikke vil forhandle er at de mener at da aftalen blev lukket i marts/april så vil de have den sum hans frikøbs var på det tidspunkt (200 mio). Det er derfor der er snak om semedo og 120 osv. I bund og grund er det bare atm der har ondt i røven og der kommer ikke en aftale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Kunne virkelig godt tænke mig, at få et sneak peak i vores nøgletal.

Bekymrende, hvis vores bedste bud på at frigøre likviditet er en rival med ondt i røven.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo pga ney. Han er på markedet nu og derfor har man ikke lyst til at smide 120 mio kontant. Og slet ikke når man også skal have forstærket andre pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hvad med den højre back? Er Alves ham vi går efter?
Med artiklen idag, om at Sergi er midtbanemand, så skal vi vel have en både VB og HB?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke på en hb. Alt peger mod at man vil beholde semedo og Valverde tror på wague. Med det sagt så er der rygter om cancelo.

Omkring vb så går de sidste rygter på at vi ikke gider Luis da man vil have en yngre spiller til at presse Alba.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster