Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Vil folk have Thiago....? For 70M€...
Meh...

Vi behøver altså en verdensklasse goalgetter. Suarez er ikke bare tyk mere... han er også gammel nu. Synes virkelig ikke det er holdbart med ham på toppen.
Nej tak til Thiago, selvom han vel er en af de få realistiske CM´ere vi kan få fat i. Arthur har vi ikke plads til i truppen, da der allerede er tre ikke-europæere i truppen (Coutinho, Yerra Mina og Paulinho).

Jeg ser gerne en arbejdsom goalgetter som Icardi, men Inter er nok ikke villige til at sælge deres anfører. Vi kunne bytte med Vidal og Rafinha plus lidt penge. En anden mulighed er Dybala, han er samtidig en alsidig angriber, der kan dække alle tre pladser i front.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Når Dybala åbenbart ikke kan fungere sammen med Messi for Argentina, så tror jeg altså ikke han er et emne for de høje herrer!

Det med at ofre Suarez, syntes jeg folk ikke skal spilde deres tid på at tænke mere over. Før der måtte komme blot den mindste indikation på at han er bare en smule på markedet, så bevarer han højest sandsynligt en fast plads. Om så vi vil det eller ej!

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Antimadridista skrev:Når Dybala åbenbart ikke kan fungere sammen med Messi for Argentina, så tror jeg altså ikke han er et emne for de høje herrer!

Det med at ofre Suarez, syntes jeg folk ikke skal spilde deres tid på at tænke mere over. Før der måtte komme blot den mindste indikation på at han er bare en smule på markedet, så bevarer han højest sandsynligt en fast plads. Om så vi vil det eller ej!
Du har en god pointe dér med Messi og Dybala.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Ud:

Messi, Suarez, Piqué, Umtiti, Alba, Busquets og Coutinho.

Ind:

Nicolai Jørgensen, Freddy Adu, Royston Drenthe, Douglas, Simon Poulsen, Fellaini og Gumbau.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Tello skrev:Ud:

Messi, Suarez, Piqué, Umtiti, Alba, Busquets og Coutinho.

Ind:

Nicolai Jørgensen, Freddy Adu, Royston Drenthe, Douglas, Simon Poulsen, Fellaini og Gumbau.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ind:
Tello

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://gianlucadimarzio.com/en/juventu ... -situation
#Juventus are determined to reject any offers for Miralem #Pjanić and will extend his contract at the club. The player has become a key player for #Allegri and #Juventus.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Ud:

Messi, Suarez, Piqué, Umtiti, Alba, Busquets og Coutinho.

Ind:

Nicolai Jørgensen, Freddy Adu, Royston Drenthe, Douglas, Simon Poulsen, Fellaini og Gumbau.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi mangler lige en stabiliseringsspiller i Jordan Henderson, nu hvor vi sælger Busquets. Han ville passe perfekt i Seguras og Valverdes verden. Høj, kan løbe solen sort og kan smaske folk ned, men kan ikke spille fodbold.

Jeg er efterhånden nået til det punkt, at jeg ikke giver en fuck for trnasfers, før jeg ser en spiller med trøjen. Om så John O'Shea var på fri transfer, ville vi fucke den handel op.

Kan Laporta ikke lige komme tilbage og så kyle alle de fucking rotter, vi har i bestyrelsen pånær Abidal, ud af Barcelona. Vi er gået fra at være en klub, alle beundrede, til at blive en joke. Tak til Segura, Robert og alle deres rotter i baglandet. Fuck Bartomeu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

A$AP@

Jamen ok. Pjanic havde sikkert også bare givet os fingeren, det er jo blevet lidt op i tiden..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Ud:

Messi, Suarez, Piqué, Umtiti, Alba, Busquets og Coutinho.

Ind:

Nicolai Jørgensen, Freddy Adu, Royston Drenthe, Douglas, Simon Poulsen, Fellaini og Gumbau.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi mangler lige en stabiliseringsspiller i Jordan Henderson, nu hvor vi sælger Busquets. Han ville passe perfekt i Seguras og Valverdes verden. Høj, kan løbe solen sort og kan smaske folk ned, men kan ikke spille fodbold.

Jeg er efterhånden nået til det punkt, at jeg ikke giver en fuck for trnasfers, før jeg ser en spiller med trøjen. Om så John O'Shea var på fri transfer, ville vi fucke den handel op.

Kan Laporta ikke lige komme tilbage og så kyle alle de fucking rotter, vi har i bestyrelsen pånær Abidal, ud af Barcelona. Vi er gået fra at være en klub, alle beundrede, til at blive en joke. Tak til Segura, Robert og alle deres rotter i baglandet. Fuck Bartomeu.
Du hader Jordan Henderson [emoji23]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kan vi ikke snart få en tråd uden de der udbrud? Det er begyndt at blive en smule trættende.

Ærgerligt med pjanic. Men altså... Alt peger mod Thiago hvis vi virkelig skal have en til midten. De jong ser efterhånden også ret svær ud. Så Thiago og Arthur? Det vil jeg have det fint med. Og det tror jeg også valverde ville på trods af at han konstant skal have skudt i skoene at han kun kan lide store stærke cm'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Piquénbauer skrev:Kan vi ikke snart få en tråd uden de der udbrud? Det er begyndt at blive en smule trættende.

Ærgerligt med pjanic. Men altså... Alt peger mod Thiago hvis vi virkelig skal have en til midten. De jong ser efterhånden også ret svær ud. Så Thiago og Arthur? Det vil jeg have det fint med. Og det tror jeg også valverde ville på trods af at han konstant skal have skudt i skoene at han kun kan lide store stærke cm'er.
Men der er ikke plads til Arthur i truppen, medmindre vi sælger/udlejer Mina eller Paulinho - Coutinho sælger vi 100% ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mina bliver sendt videre... Han er ikke klar og lenglet kommer til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Meningen er også, at man udlejer Mina, eller rygterne går på det, derfor burde der være plads til Arthur.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Man burde hente en etableret midtbanespiller ind. De Jong og Arthur er ikke opgraderinger, men det kunne godt ende med dem, og det vil ikke rykke holdet særlig meget i den kommende sæson.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Mtfisk »

Kubala skrev:Meningen er også, at man udlejer Mina, eller rygterne går på det, derfor burde der være plads til Arthur.
Så giver det jo mening.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster