Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Overhovedet ikke. Det giver ingen mening at ville hente ham, når vi også har spillere fra B-holdet der banker på. Hans løn er utvivlsomt også en del højere end de unge spillere.

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Kun som fleksibel reserve på begge kanter og backs, hvilket måske kan spare et eller to andre køb.

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

SantJordi skrev:
søn feb 12, 2023 12:48 pm
Kun som fleksibel reserve på begge kanter og backs, hvilket måske kan spare et eller to andre køb.
Det kunne sagtens være en overvejelse - det er jo heller ikke helt gratis at hente talenter op på 1. holdet.

De vil ret hurtigt forvente en anden lønning mv. - og det er den primær måde, hvor klubben kan holde alle gribbene fra fadet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hristo skrev:
søn feb 12, 2023 10:57 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... eague.html

Det er svært for mig at begribe, hvorfor vi igen og igen sættes i forbindelse med Carrasco - og helt konkret også forhandlede en forkøbsret på ham, da vi solgte Depay.

Hvis vi nu leger, at pengene er så små de næste par år, at hver eneste signing skal sidde i skabet, så fatter jeg ikke, hvad vi vil med en snart 30-årig, lidt små-middelmådig allround spiller, der har set sine bedste dage. Vi har Fati, Dembele og Raphinha, som skal satses på de næste år. Og jeg ville heller ikke foretrække ham frem for Ferran Torres, som trods alt stadig kan udvikle sig. Sælger vi Ferran Torres, vil jeg hellere bruge pengene på forlængelser og en offensiv spiller med fremtidsperspektiv - fx Vítor Rogue.

Nogen som ser lyset i Yannick Carrasco?
Jeg synes han er dygtig, og jeg tror virkelig han ville få en opblomstring på et hold som Barca, men han er 30 år gammel, og pengene er knappe. Det er et nej fra min side.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »



Jep, jeg er solgt. I min optik skal en pivot være høj og god defensivt og på bolden. Min anke med Amrabat er umiddelbart hans tekniske kvaliteter, og med Alan Varela er det hans højde (samme med Zubimendi, plus hans pris)
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man feb 13, 2023 5:55 pm


Jep, jeg er solgt. I min optik skal en pivot være høj og god defensivt og på bolden. Min anke med Amrabat er umiddelbart hans tekniske kvaliteter, og med Alan Varela er det hans højde (samme med Zubimendi, plus hans pris)
Ja, han ser godt ud og et klart bedre match end Kessie på Pivot. Men er han god nok til at cirkulere bolden?

Har du i øvrigt set rygterne, der sender N'Dicka til Barca? Ville godt være vildt med et forsvar bestående af Araujo, Konudé, AC og N'Dicka! Så kan man rotere CB kæden ud mod venstre også med en offensiv RB. Det er vel lige før, man i så fald kunne stille med Raphinha på RB. Eller man kunne stille i en ægte 3-5-2/3-4-3. Egentlig vil mulighederne være uendelige efterhånden med den trup, man er ved at få sammensat. Man kan sætte opstillingen præcist efter, hvordan man ønsker at ramme modstanderen og udnytte deres svagheder.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 14, 2023 11:37 am
Isageren skrev:
man feb 13, 2023 5:55 pm


Jep, jeg er solgt. I min optik skal en pivot være høj og god defensivt og på bolden. Min anke med Amrabat er umiddelbart hans tekniske kvaliteter, og med Alan Varela er det hans højde (samme med Zubimendi, plus hans pris)
Ja, han ser godt ud og et klart bedre match end Kessie på Pivot. Men er han god nok til at cirkulere bolden?

Har du i øvrigt set rygterne, der sender N'Dicka til Barca? Ville godt være vildt med et forsvar bestående af Araujo, Konudé, AC og N'Dicka! Så kan man rotere CB kæden ud mod venstre også med en offensiv RB. Det er vel lige før, man i så fald kunne stille med Raphinha på RB. Eller man kunne stille i en ægte 3-5-2/3-4-3. Egentlig vil mulighederne være uendelige efterhånden med den trup, man er ved at få sammensat. Man kan sætte opstillingen præcist efter, hvordan man ønsker at ramme modstanderen og udnytte deres svagheder.
Ja, jeg håber de er sande, men det ville netop åbne op for en offensiv HB, måske at Fresneda kunne komme i spil så? Det bliver spændende at se til sommer, fordi jeg synes stadig vi mangler en HB, pivot og muligvis en VW.

Jeg tror umiddelbart at Thuram godt kan cirkulere bolden, denne video viser ham fra en mere offensiv rolle, noget som han har spillet i denne sæson, men normalt er han en DM. En anden spiller Easy, som for mig er perfekt af mange årsager, men Stefan Bajcetic om nogle år? Jeg mener det ville give sindssygt god mening, og så ville Amrabat på en terrorist løn (altså en super lav løn grundet hans store ønske om at spille her) i 2-3 år også give god mening med vores situation, inden vi erstatter ham i 2025 eller 2026 med Bajcetic.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Isageren skrev:
tirs feb 14, 2023 12:15 pm
Ja, jeg håber de er sande, men det ville netop åbne op for en offensiv HB, måske at Fresneda kunne komme i spil så? Det bliver spændende at se til sommer, fordi jeg synes stadig vi mangler en HB, pivot og muligvis en VW.

Jeg tror umiddelbart at Thuram godt kan cirkulere bolden, denne video viser ham fra en mere offensiv rolle, noget som han har spillet i denne sæson, men normalt er han en DM. En anden spiller Easy, som for mig er perfekt af mange årsager, men Stefan Bajcetic om nogle år? Jeg mener det ville give sindssygt god mening, og så ville Amrabat på en terrorist løn (altså en super lav løn grundet hans store ønske om at spille her) i 2-3 år også give god mening med vores situation, inden vi erstatter ham i 2025 eller 2026 med Bajcetic.

Lad være med det.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 14, 2023 11:37 am
Isageren skrev:
man feb 13, 2023 5:55 pm


Jep, jeg er solgt. I min optik skal en pivot være høj og god defensivt og på bolden. Min anke med Amrabat er umiddelbart hans tekniske kvaliteter, og med Alan Varela er det hans højde (samme med Zubimendi, plus hans pris)
Ja, han ser godt ud og et klart bedre match end Kessie på Pivot. Men er han god nok til at cirkulere bolden?

Har du i øvrigt set rygterne, der sender N'Dicka til Barca? Ville godt være vildt med et forsvar bestående af Araujo, Konudé, AC og N'Dicka! Så kan man rotere CB kæden ud mod venstre også med en offensiv RB. Det er vel lige før, man i så fald kunne stille med Raphinha på RB. Eller man kunne stille i en ægte 3-5-2/3-4-3. Egentlig vil mulighederne være uendelige efterhånden med den trup, man er ved at få sammensat. Man kan sætte opstillingen præcist efter, hvordan man ønsker at ramme modstanderen og udnytte deres svagheder.
Raphinha som hb…..hmmmmn. Sku lige før det giver mening.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, jeg håber de er sande, men det ville netop åbne op for en offensiv HB, måske at Fresneda kunne komme i spil så? Det bliver spændende at se til sommer, fordi jeg synes stadig vi mangler en HB, pivot og muligvis en VW.

Jeg tror umiddelbart at Thuram godt kan cirkulere bolden, denne video viser ham fra en mere offensiv rolle, noget som han har spillet i denne sæson, men normalt er han en DM. En anden spiller Easy, som for mig er perfekt af mange årsager, men Stefan Bajcetic om nogle år? Jeg mener det ville give sindssygt god mening, og så ville Amrabat på en terrorist løn (altså en super lav løn grundet hans store ønske om at spille her) i 2-3 år også give god mening med vores situation, inden vi erstatter ham i 2025 eller 2026 med Bajcetic.
Ja, åbner op for en offensiv RB, jeg ved dog ikke om, Fresneda er den rigtige. Synes, han har sine forcer i det defensive, men det skal selvfølgelig også være på plads, så hvorfor ikke. En anden ting er dog, det ville overhovedet ikke give mening at forlænge med Alonso, hvis man henter N'Dicka, med mindre selvfølgelig, man pønser på, at sende Alba ud til sommer.

Har godt kigget på Bajcetic og han bliver helt sikkert en topspiller. Han har dog lige forlænget med LFC og bliver svinedyr at hente. Han er 18 år, så hvis vi er ude i at hente et talent, så synes jeg hellere, man burde kigge mos La Masia. Pau Prim fylder 17 lige om lidt og han er et kæmpe talent på positionen. Derudover så er der Guille Fernández, som også er et moster CM talent. Han er dog kun 14 og kræver lidt længere planlægning. Min pointe er, man har talenter på vej, så det er mere en midlertidig løsning, der kan levere fra dag ét, man har brug for. Jeg ville ikke have noget imod Amrabat, men der er også en Tielemans, der lurer på en fri transfer. Han ville altså ikke være dum at hente.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Men er tielemans ikke for dårlig defensivt, til det vi gerne vil bruge en dm til?

Ellers er han da en genial og gratis løsning. Man må også sige at det fungerer fint med de Jong ved siden af en spilfordeler.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DeanCassady skrev:
tirs feb 14, 2023 12:57 pm
Isageren skrev:
tirs feb 14, 2023 12:15 pm
Ja, jeg håber de er sande, men det ville netop åbne op for en offensiv HB, måske at Fresneda kunne komme i spil så? Det bliver spændende at se til sommer, fordi jeg synes stadig vi mangler en HB, pivot og muligvis en VW.

Jeg tror umiddelbart at Thuram godt kan cirkulere bolden, denne video viser ham fra en mere offensiv rolle, noget som han har spillet i denne sæson, men normalt er han en DM. En anden spiller Easy, som for mig er perfekt af mange årsager, men Stefan Bajcetic om nogle år? Jeg mener det ville give sindssygt god mening, og så ville Amrabat på en terrorist løn (altså en super lav løn grundet hans store ønske om at spille her) i 2-3 år også give god mening med vores situation, inden vi erstatter ham i 2025 eller 2026 med Bajcetic.

Lad være med det.
Så bruger du ikke Twitter. Det er ligesom man kalder Simeone, Allegri, Mourinho for terrorister fordi deres taktik er Anti-fodbold. Med terrorist kontrakt så mener jeg en så latterlig lavtlønnet kontrakt så det kan tangeres som terrorisme eller kriminelt. Utroligt at jeg skal sidde og gøre det her, men nogle mennesker har ondt i røven over alt, fandme ærgerligt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
tirs feb 14, 2023 5:54 pm
Men er tielemans ikke for dårlig defensivt, til det vi gerne vil bruge en dm til?

Ellers er han da en genial og gratis løsning. Man må også sige at det fungerer fint med de Jong ved siden af en spilfordeler.
Han er ikke dårlig i det defensive, tværtimod, så er han langt over, hvad man har til rådighed i øjeblikket, når man ser bort fra Busi, som i høj grad lukrerer på sin eminente placeringsevne.

Lige meget hvem man henter, så handler det i høj grad om, hvordan denne tilpasser sig spillet og rollen. Nogen er selvfølgelig mere naturlig i rollen som pivot og det er Tielemans ikke i top, hvad det angår. Men det handler om langt mere end, man er en naturlig pivot. Barca har jo en ekstremt høj baglinje og det stiller nogle helt andre krav til en evt pivot, end de traditionelle attributter. Både teknisk, taktisk og mentalt. Det handler i lige så høj grad om tilpasning og mentalitet, som det handler om de ting, man kan se med det blotte øje og via statistikken.

Jeg tror godt, Tielemans kunne indgå i en midtbanekonstellation, særligt hvis man vil stille med dobbelt pivot og det tænker jeg man vil i en eller anden grad i de fleste kampe og det næsten uanset, hvem man henter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 14, 2023 7:54 pm
DrGink skrev:
tirs feb 14, 2023 5:54 pm
Men er tielemans ikke for dårlig defensivt, til det vi gerne vil bruge en dm til?

Ellers er han da en genial og gratis løsning. Man må også sige at det fungerer fint med de Jong ved siden af en spilfordeler.
Han er ikke dårlig i det defensive, tværtimod, så er han langt over, hvad man har til rådighed i øjeblikket, når man ser bort fra Busi, som i høj grad lukrerer på sin eminente placeringsevne.

Lige meget hvem man henter, så handler det i høj grad om, hvordan denne tilpasser sig spillet og rollen. Nogen er selvfølgelig mere naturlig i rollen som pivot og det er Tielemans ikke i top, hvad det angår. Men det handler om langt mere end, man er en naturlig pivot. Barca har jo en ekstremt høj baglinje og det stiller nogle helt andre krav til en evt pivot, end de traditionelle attributter. Både teknisk, taktisk og mentalt. Det handler i lige så høj grad om tilpasning og mentalitet, som det handler om de ting, man kan se med det blotte øje og via statistikken.

Jeg tror godt, Tielemans kunne indgå i en midtbanekonstellation, særligt hvis man vil stille med dobbelt pivot og det tænker jeg man vil i en eller anden grad i de fleste kampe og det næsten uanset, hvem man henter.
Jeg kunne også sagtens se ham sammen med de Jong i dobbelt pivot.

Og hvis han er gratis skal man da næsten bare prøve. Man kan betale ret meget løn og sign on fee, når folk ellers ikke kræver en overgangssum.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Julián Araujo to Barcelona Here We Go!
Araujo will join Barcelona, deal finally done after crazy Deadline Day saga. Araujo will sign a contract until June 2026, deal agreed with LA Galaxy for bit less than €4m total package. It’s done.
[Via: Fabrizio Romano🥇]
En ukendt mexicaner på 21 år. Har han noget der bare er i nærheden af Barca niveau som RB?? Her tænker jeg naturligvis ikke på Dani Alves niveau, men en spiller som bare en smule kan udfordre Kounde eller Roberto på højre siden??

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster