Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

I min verden falder den tilbage på valverde. Det er der mange ting, der gør. Dembele har været træfsikker og vist stor individuel klasse til forskel fra eksempelvis Suarez. Hvorfor satser valverde så på en gammel udbrændt spiller, fremfor at køre dembele ind på holdet?

Jeg synes ikke, valverde har klasse til Barcelona.
Antimadridista skrev:
blunderbaws skrev:Synes du, han har gjort det dårligt i sæsonstarten, de gange han har fået chancen?
Antimadridista skrev:
Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Dembeles tal er bestemt positive og jeg ved godt at mange håber/tror/ønsker at han bliver en succes.

Jeg tror bare ikke på at den balance der skal være, både fremad og tilbage, vil fungere i de største kampe med Demb som fast. Underforstået at både Messi og Suarez også skal spille!

I valverdes system og måde at anskue det på, passer han bare ikke super godt ind. I hvertfald ikke med den stil han har pt. Så kan man selvfølgelig ønske sig Valverde langt væk. Det tror jeg bare ikke sker lige foreløbigt. Så i det billede kunne jeg personligt langt hellere ønske mig den milliard, end Dembele!
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

blunderbaws skrev:I min verden falder den tilbage på valverde. Det er der mange ting, der gør. Dembele har været træfsikker og vist stor individuel klasse til forskel fra eksempelvis Suarez. Hvorfor satser valverde så på en gammel udbrændt spiller, fremfor at køre dembele ind på holdet?

Jeg synes ikke, valverde har klasse til Barcelona.
Antimadridista skrev:
blunderbaws skrev:Synes du, han har gjort det dårligt i sæsonstarten, de gange han har fået chancen?
Antimadridista skrev:
Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Dembeles tal er bestemt positive og jeg ved godt at mange håber/tror/ønsker at han bliver en succes.

Jeg tror bare ikke på at den balance der skal være, både fremad og tilbage, vil fungere i de største kampe med Demb som fast. Underforstået at både Messi og Suarez også skal spille!

I valverdes system og måde at anskue det på, passer han bare ikke super godt ind. I hvertfald ikke med den stil han har pt. Så kan man selvfølgelig ønske sig Valverde langt væk. Det tror jeg bare ikke sker lige foreløbigt. Så i det billede kunne jeg personligt langt hellere ønske mig den milliard, end Dembele!
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Vi er temmelig uenige. Suarez er ikke den optimale løsning, men det er ham vi har. Dembele er imo ikke et alternativ til Suarez. Vil du så have Dembele som frontangriber eller Messi?? Det tror jeg ikke helt på.

Dembele er bestemt talentfuld, men det hele skal passe sammen og jeg ser hellere cou og arthur samtidig og ingen Dembele.

Igen, det ville være fantastisk med den milliard til Ligt og Jong, som vi virkelig får kamp til stregen for!!!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Antimadridista skrev:
blunderbaws skrev:I min verden falder den tilbage på valverde. Det er der mange ting, der gør. Dembele har været træfsikker og vist stor individuel klasse til forskel fra eksempelvis Suarez. Hvorfor satser valverde så på en gammel udbrændt spiller, fremfor at køre dembele ind på holdet?

Jeg synes ikke, valverde har klasse til Barcelona.
Antimadridista skrev:
blunderbaws skrev:Synes du, han har gjort det dårligt i sæsonstarten, de gange han har fået chancen?
Antimadridista skrev:
Tello skrev:Eller en træner der gjorde det rigtige, og som fik det optimale ud af Dembélé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Man kan give Valverde skylden for meget, men nogen gange må man også erkende, hvis en spiller bringer flere minuser end plusser.
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Dembeles tal er bestemt positive og jeg ved godt at mange håber/tror/ønsker at han bliver en succes.

Jeg tror bare ikke på at den balance der skal være, både fremad og tilbage, vil fungere i de største kampe med Demb som fast. Underforstået at både Messi og Suarez også skal spille!

I valverdes system og måde at anskue det på, passer han bare ikke super godt ind. I hvertfald ikke med den stil han har pt. Så kan man selvfølgelig ønske sig Valverde langt væk. Det tror jeg bare ikke sker lige foreløbigt. Så i det billede kunne jeg personligt langt hellere ønske mig den milliard, end Dembele!
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Vi er temmelig uenige. Suarez er ikke den optimale løsning, men det er ham vi har. Dembele er imo ikke et alternativ til Suarez. Vil du så have Dembele som frontangriber eller Messi?? Det tror jeg ikke helt på.

Dembele er bestemt talentfuld, men det hele skal passe sammen og jeg ser hellere cou og arthur samtidig og ingen Dembele.

Igen, det ville være fantastisk med den milliard til Ligt og Jong, som vi virkelig får kamp til stregen for!!!
Jeg så gerne, man eksperimenterede med dembele på højre, Messi centralt og coutinho på venstre.

Med det materiale holdet har til rådighed på midtbanen, burde det være muligt at dominere kampene, på trods af at Messi ligger lidt længere centralt fremme. Hvis ikke det er tilfældet, så falder det jo også tilbage på valverde.


Tænk hvad Sarri kunne have fået ud af det her hold.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »



De Jong første halvleg mod Benfica. Hold nu kæft han er god. Største midt talent talent siden Thiago og isco IMO.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... barca.html

Det her er pt mit største mareridt!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blach »

Som jeg ser det, bør vi hente de Ligt og få Paco Alcacer tilbage. Så skal et køb af de Jong overvejes på baggrund af Alena og Puigs talent.

Forsvaret kunne godt bruge et højre benet talent. Så har vi Pique/de Ligt og Umtiti/Lenglet, hvilket er en stærk kombination.

Midten er stærkt besat, både med rutine og store talenter. Rutine i Rakitic, Arturo og Busquets. Talent i Alena, Puig, tildels Rafinha, Samper og Denis. De Jong skulle så erstatte Rakitic i min verden, men det vil tage spilletid fra en af de andre talenter.

Angrebet synes jeg er svært at vurdere, men med Alcacer i Dortmund der smadrer kasser ind, så skal vi prøve at hente ham tilbage! Ellers synes jeg faktisk vi har en stærkt besat trup, træneren begynder også at bruge lidt af bredden på holdet.(begynder...)
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/bera ... rebet.html

Jeg kan ikke forstå hvis vi er efter Domenico Berardi, han er jo højre wing og har kun spillet nogle få kampe som angriber.
Og er han overhoved god nok til os?

Hvad tænker i andre?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Lugter mere af et backup køb for at være ærlig selvom det ikke giver meget mening

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Hvis man virkelig ikke vil have ham, så smid Dembélé afsted til Liverpool + lidt penge, og gå efter Firmino. Klopp kan nok få meget mere ud af Dembouz. Coutinho kan nok også overtale lidt. Køb De Jong og De Ligt, hent Paco hjem, sælg Munir og Denis (har så ondt af Denis), sælg Malcom - når man alligevel ikke gider ham - og behold Rafinha til backup som kant. Skip Vermaelen afsted og ryk Miranda, Alena og Puig permanent op. Og sælg Vidal, hvis han er utilfreds, selvom jeg kan lide ham. Sælg Gomes permanent.

Målmand/forsvar
Mats - Cillesen.
Roberto, Semedo.
De Ligt, Piqué.
Umtiti. Lenglet.
Miranda, Alba.

Midt
Busquets, Alena, Rakitic.
De Jong, Arthur, Puig.

Angreb
Coutinho, Messi, Rafinha.
Paco, Firmino. Suarez.

Færdig.

Og skaf en ny træner.

Total FM mode.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arthur, Puig De Jong blir det helt store om 3 sæsoner.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SPOT ON! Kom i gang ledelse!

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/agen ... barca.html

Kan ikke helt se seriøsiteten i det der! PSG havde aldrig solgt ham i sommeren 18, lige meget hvor meget den Agent havde bimlet.. I 17, før PSG, er lidt en anden sag!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Om så de havde leveret ham med en æske Anthon Berg, i en kurv flettet af ren guld, lige på Bartomeus doorstep, så havde han afvist og købt noget ala Adebayor.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Rabiot gratis til sommer? Hvad er holdningen her inde til det?

Vi skal i så fald have luget godt og grundigt ud på midten efterhånden, da den i forvejen er overrendt af folk der ikke får spilletid nok.

Rakitic
Busquets
Arthur
Samper
Alena
Rafinha
Denis
Coutinho
Roberto
(Rabiot)
(de Jong)
(Puig)

De 12 spillere er vist mere end rigeligt til at dække de 3-4 pladser...

Hvem skal sælges og hvem skal blive?
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Jeg er overbevist om at Rafa, Denis og Samper er væk til sommer.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80, DrGink, Google [Bot] og 77 gæster