Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Lyder godt!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja, forhåbentlig kommer han til et godt hjem :grin:

Og hvis Ansu så får genfundet formen, begynder det at dufte af et mere potent angreb.

Og Lewan skal også se at få røven i gear.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2598 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes godt nok det er et stort slag at miste Mateu Alemany!

Nu ser fremtidige transfers endnu mere sort ud :mad:

Først Ramon Planes og nu Mateu Alemany, der er endnu større chance for at vores køb fremadrettet ikke komme til at vore gode nu :mad: vi er jo ikke lige frem gode til køb og salg i forvejen :lolno:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons maj 03, 2023 8:37 pm
Jeg synes godt nok det er et stort slag at miste Mateu Alemany!

Nu ser fremtidige transfers endnu mere sort ud :mad:

Først Ramon Planes og nu Mateu Alemany, der er endnu større chance for at vores køb fremadrettet ikke komme til at vore gode nu :mad: vi er jo ikke lige frem gode til køb og salg i forvejen :lolno:
Øhm. Har du ikke kritiseret næsten alle de køb vi har lavet og kaldt dem flops? Det var Alemany der endte med at betale 125 mio euro for Ferran og Raphinha.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1784
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Spørgsmål: Bør Barca sælge Raphinha til Newcastle for 80 mio. euro?

Mit svar: Et tusinde (1000) gange ja !!

Sælg ham ASAP! Kan kun gå for langsomt. Ville faktisk være villig til at sælge ham for det halve af det omtalte beløb!

Jeg har altid sagt fra start, at man aldrig skulle have købt Raphinha, da man brugte en masse penge på Ferran omk. 6 måneder før.

Raphinhas tal for denne sæson (10 mål og 11 assister i 45 kampe) er måske ikke dårlige, men fremragende har han i hvert fald ikke været. Og bliver det nok aldrig. Så afsted med ham :wave:

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er nu heller ikke sikker på, at jeg ligefrem kommer til at savne Alemany - udover AC har han vel næppe gjort underværker. Men ja vi har brug for massiv kvalitet på posten...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
ons maj 03, 2023 11:09 pm
Jeg er nu heller ikke sikker på, at jeg ligefrem kommer til at savne Alemany - udover AC har han vel næppe gjort underværker. Men ja vi har brug for massiv kvalitet på posten...
Alemany's rolle, har ikke været at finde spillerne. Han chefforhandler og den der lukker handler fremfor at finde dem. Man er nødt til at finde én med samme profil og Deco er IKKE den. Han vil være mere oplagt som Cruyff's afløser, skulle han smutte. Man er nødt til at have kompetente folk til at tage sig af forhandlingssituationerne og det var/er Alemany i den grad.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
ons maj 03, 2023 11:06 pm
Spørgsmål: Bør Barca sælge Raphinha til Newcastle for 80 mio. euro?

Mit svar: Et tusinde (1000) gange ja !!

Sælg ham ASAP! Kan kun gå for langsomt. Ville faktisk være villig til at sælge ham for det halve af det omtalte beløb!

Jeg har altid sagt fra start, at man aldrig skulle have købt Raphinha, da man brugte en masse penge på Ferran omk. 6 måneder før.

Raphinhas tal for denne sæson (10 mål og 11 assister i 45 kampe) er måske ikke dårlige, men fremragende har han i hvert fald ikke været. Og bliver det nok aldrig. Så afsted med ham :wave:
Jeg synes også, man skal sælge ham, men jeg ser gerne, man har nosser til at skrue prisen et stykke op. Det kan godt være, Raphinha ikke lige er den kræsne Barca kenders foretrukne spiller og herunder heller ikke min. Men, man kan ikke fornægte den kvalitet, han besidder og det er meget svært at sidde at kalde hans første sæson i Barca for andet end, ret fremragende, når man ser på outputtet. Pl kaster penge i grams for spillere der er langt fra er lige så gode som Raphinhe, så lad dem for én gangs skyld få lov at betale prisen for en spiller fra Barca og lad dem hoste op med 100 mio euro.

Samme forhold har jeg i øvrigt også til Ferran. Lad os få 60-70 mio euro for ham, eller synes jeg, man skal beholde ham. Han kan lægge en del på i forhold til det, han har vist det sidste års tid og han er stadig ung. Meget vigtigere at få solgt Raphinha eller Dembélé imø. Det vil simpelthen være åndssvagt at beholde dem begge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1784
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor Yannick Carrasco på snart 30 år bliver sat så meget i forbindelse med Barca??

Er han forresten blevet back spiller nu?

Jeg synes det er lidt små uhyggeligt, hvis man går efter en spiller som ham. Vi har jo ikke de bedste erfaringer med spillere fra A. Madrid; fx Arda Turan og Griezmann :?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
ons maj 03, 2023 11:36 pm
Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor Yannick Carrasco på snart 30 år bliver sat så meget i forbindelse med Barca??

Er han forresten blevet back spiller nu?

Jeg synes det er lidt små uhyggeligt, hvis man går efter en spiller som ham. Vi har jo ikke de bedste erfaringer med spillere fra A. Madrid; fx Arda Turan og Griezmann :?
Arda Turan var man sgu selv ude om, det var en komplet hovedløs handel. Grizmann blev købt ind til en plads, der var besat af Messi, lige så snot dumt. Man ser dog tydeligt, hvor god en spiller han er nu igen.

Mht. Carrasco, så er det jo ikke lige den kvalitet, man gerne så, men det vil uden tvivl være en system spiller for Xavi, som kan udføre en rolle og det vil på mange måder, være den samme rolle, som Raphinha udfører i højresiden lige nu. Altså en spiller der ligger et kæmpe arbejde og som holder en vis offensiv kreativitet. Carrasco er dog en tand bedre 1v1 og til at gå til baglinjen med indlæg end Raphinha, som så til gengæld er bedre i dybden og på den indvendige side. Carrasco spiller ganske rigtigt back i denne sæson, men det er som wingback og Atletico spiller uden wingers for øjeblikket, så forskellen er ikke så stor. Det er stadig ham, der skal holde bredden og det er jo det, Xavi gerne vil have fra sine wingers, for det meste.

Jeg tror egentlig nok, Carrasco kunne få fin succes i Barca på linje med netop Raphinha, men spørgsmålet er, om det er den form for succes, som man ønsker sig, som tilhænger. Jeg er i hvert fald ikke den store tilhænger og jeg ser, som sagt, langt hellere man satser, ikke bare på Fati, men også på et mere offensivt system. Dertil er der alderen og økonomien, men altså, som med alt muligt andet, så handler det om det muliges kunst for øjeblikket, så det kan selvfølgelig være bedre, end et rap i røven med en kæp.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 702
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 677 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 11:35 pm
Barca80 skrev:
ons maj 03, 2023 11:06 pm
Spørgsmål: Bør Barca sælge Raphinha til Newcastle for 80 mio. euro?

Mit svar: Et tusinde (1000) gange ja !!

Sælg ham ASAP! Kan kun gå for langsomt. Ville faktisk være villig til at sælge ham for det halve af det omtalte beløb!

Jeg har altid sagt fra start, at man aldrig skulle have købt Raphinha, da man brugte en masse penge på Ferran omk. 6 måneder før.

Raphinhas tal for denne sæson (10 mål og 11 assister i 45 kampe) er måske ikke dårlige, men fremragende har han i hvert fald ikke været. Og bliver det nok aldrig. Så afsted med ham :wave:
Jeg synes også, man skal sælge ham, men jeg ser gerne, man har nosser til at skrue prisen et stykke op. Det kan godt være, Raphinha ikke lige er den kræsne Barca kenders foretrukne spiller og herunder heller ikke min. Men, man kan ikke fornægte den kvalitet, han besidder og det er meget svært at sidde at kalde hans første sæson i Barca for andet end, ret fremragende, når man ser på outputtet. Pl kaster penge i grams for spillere der er langt fra er lige så gode som Raphinhe, så lad dem for én gangs skyld få lov at betale prisen for en spiller fra Barca og lad dem hoste op med 100 mio euro.

Samme forhold har jeg i øvrigt også til Ferran. Lad os få 60-70 mio euro for ham, eller synes jeg, man skal beholde ham. Han kan lægge en del på i forhold til det, han har vist det sidste års tid og han er stadig ung. Meget vigtigere at få solgt Raphinha eller Dembélé imø. Det vil simpelthen være åndssvagt at beholde dem begge.
Er det et rygte? 80 mio for raphinha? Med afskrivninger osv er det vel over 30 mio lige ned i ffp kassen.
Det skal man vel bare gøre?

Og det samme med Ferran Torres.

De er fine spillere og kan sagtens være en del af bredden, men de er bare og bliver nok heller ikke superstjerner for os - og lige nu synes det vigtigere at få dækket noget ffp.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Er det et rygte? 80 mio for raphinha? Med afskrivninger osv er det vel over 30 mio lige ned i ffp kassen.
Det skal man vel bare gøre?

Og det samme med Ferran Torres.

De er fine spillere og kan sagtens være en del af bredden, men de er bare og bliver nok heller ikke superstjerner for os - og lige nu synes det vigtigere at få dækket noget ffp.
Det er ikke et rygte. Buddet skulle være vedlagt den FFP plan, som ledelsen har sendt til la liga. Med den første afskrivning overstået og lønbesparelse, så burde et salg på 80 mio euro bringe i omegnen af 50 mio euro til FFP regnskabet. Med afgang fra Pique, salget af Grizmann og Trincao og de forventede salg af Umtiti og Lenglet, så burde man være tæt fairplay grænsen med et sådan salg af Raphinha.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Neymar will leave Paris Saint-Germain this summer! He does not want to stay if Messi departs. In fact, PSG are looking for a club to sign him on loan, with an option to buy.
@La_SER [🎖️]
Der går nok et par minutter, inden Ney rygtes til Barça

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 Aston Villa are ready to pay more than €100M for Ferran Torres & Dusan Vlahovic this summer! However, Ferran doesn't want to leave.
[@MCTorresA]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Offers received by FC Barcelona, so far:

• €80M from Newcastle for Raphinha
• €60M from Aston Villa for Ferran Torres
• Ruben Neves + Money from Wolves for Ansu Fati

Neves og Ansu er afvist. Xavi vil ikke have Neves og vil, efter sigende, ikke af med Ansu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster