Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5497
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 575 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvad er holdningen til Bellerin? Kunne han være hb nr 2 efter Vidal, når Alves smutter til sommer?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5497
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 575 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Hvad med Arda? Det er vel det han er købt til.
Mja... Men han er ikke Ini afløser i min bog... Mere alt-mulig-mand uden nogen af de spidskompentencer som Ini har..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:Hvad er holdningen til Bellerin? Kunne han være hb nr 2 efter Vidal, når Alves smutter til sommer?
Jeg kunne godt tænke mig Bellerin, men som første valg. Måske ikke lige første sæson, eller anden. Jeg er godt nok ikke imponeret over Vidal ind til videre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Som jeg ser det vil vi mangle en Iniesta afløser fra 2017 sæson start...

Min top 3 afløser kandidater er pt:

1) Thiago Alcantara
2) Ozil
3) Isco
4) Rafinha
5) Roberto

Ikke Pogba...
Christian Eriksen måske? Han spiller ret vildt i øjeblikket

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Som jeg ser det vil vi mangle en Iniesta afløser fra 2017 sæson start...

Min top 3 afløser kandidater er pt:

1) Thiago Alcantara
2) Ozil
3) Isco
4) Rafinha
5) Roberto

Ikke Pogba...
Christian Eriksen måske? Han spiller ret vildt i øjeblikket
Jeg er slet ikke imponeret over Christian Eriksen, og mener ikke at han er godt nok til Barca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Han spiller nu ellers ret overbevisende i øjeblikket og er vel også spiltypen, vi leder efter. Isco er mon favorit på den liste, men om Real vil sælge er nok ikke realistisk.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jesni skrev:Han spiller nu ellers ret overbevisende i øjeblikket og er vel også spiltypen, vi leder efter. Isco er mon favorit på den liste, men om Real vil sælge er nok ikke realistisk.
Jeg har set næsten alle Spurs kampe denne sæson, og er ikke imponeret. Selvom det kunne være fedt med en dansker i Barca! :glad:

Isco er også min favorit, men det kommer næppe til at ske. Desværre!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Isco har været dårligere spillende end eriksen.

Men det er lige meget. Vi har fine spillere på midten og tror især at rafinha kan udvikle sig. Han viste i hvert fald flot spil inden skaden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Isco og eriksen!!!! Ej nu stopper det. Pogba eller ingen. Vi skal ikke købe bare for at købe.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Jønde skrev:Isco og eriksen!!!! Ej nu stopper det. Pogba eller ingen. Vi skal ikke købe bare for at købe.
Lønbudgettet må snart være så voldtaget i vores klub, at man måske må begynde at købe lidt mere fornuftigt ind. Ja tak til Pogba, men der er også nogle budgetter, der efterhånden må være utroligt pressede.

Og så er nationalitet for mit vedkommende ligegyldigt. Dog bliver Christian Eriksen rost meget for at være en meget chanceskabende spiller.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Eriksen er slet ikke dominerende nok til at kunne spille i Barca. Han falder ud af mange kampe, hvor han bare løber nytteløst rundt. Han har dog et rigtig godt skud og et fint blik for sine holdkammerater.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Enig i hvad du skriver omkring budgettet, netop også derfor jeg mener vi ikke skal købe blot for at købe. Men hvis muligheden byder sig med pogba siger jeg at vi bør slå til...
Eriksen syntes jeg slet ikke har nok kvalitet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor skulle vi købe en midtbanespiller når truppen i forvejen tæller Iniesta, Rakitic, Roberto, Arda og Rafinha, hvor vi dertil har Halilovic ude at hænge hos Sporting? Midtbanen er på plads og det er angrebet i store træk også. Det er backkæden der skal forstærkes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis. Der er desuden også denis suarez. Alena skulle forresten også være et ret stort talent.

Alle pengene skal til sommer bruges i forsvaret hvor vi har brug for en cb og vb. Hvis vi finder et godt og ok billigt supplement til angrebet så kunne det måske være en ide. Midtbanen er dog som den skal være og fremtiden er også fin der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Hvorfor skulle vi købe en midtbanespiller når truppen i forvejen tæller Iniesta, Rakitic, Roberto, Arda og Rafinha, hvor vi dertil har Halilovic ude at hænge hos Sporting? Midtbanen er på plads og det er angrebet i store træk også. Det er backkæden der skal forstærkes.
Det var mere som evt. forstærkning for Iniesta. Ja, skræmmende nok Turan, hvis vi tæller ham som en decideret midtbanespiller. Han er jo allerede 29 år. Jeg er ikke helt overbevist om hverken Roberto eller Rafinha som kvalificerede afløsere for Iniesta. Halilovic er spændende men også utrolig ung og skal vel have nogle sæsoner endnu, før han skal være fast mand på 1. holdet.

Enig med Storken. Christian Eriksen falder stadig ofte ud i kampene. Han er dog stadig kun 24 år og kan lægge meget til sidst spil endnu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster