Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Det er til B-holdet
El Señor de las Tartas

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 15, 2023 11:41 pm
Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Mon ikke han bare anvender huset som Messi har i Barcelona eftersom han alligevel befinder sig i Europa.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 15, 2023 11:41 pm
Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Ja vi sælger Pedri, Gavi og Araujo, så vi kan give Leo 3 milliarder i sign on :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors feb 16, 2023 12:01 am
EasyBuddhist skrev:
ons feb 15, 2023 11:41 pm
Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Ja vi sælger Pedri, Gavi og Araujo, så vi kan give Leo 3 milliarder i sign on :grin:
Du glemte Balde og Ansu :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 16, 2023 12:05 am
Antimadridista skrev:
tors feb 16, 2023 12:01 am
EasyBuddhist skrev:
ons feb 15, 2023 11:41 pm
Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Ja vi sælger Pedri, Gavi og Araujo, så vi kan give Leo 3 milliarder i sign on :grin:
Du glemte Balde og Ansu :lol:
De er for Ney ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors feb 16, 2023 12:23 am
EasyBuddhist skrev:
tors feb 16, 2023 12:05 am
Antimadridista skrev:
tors feb 16, 2023 12:01 am
EasyBuddhist skrev:
ons feb 15, 2023 11:41 pm
Nå, men mere og mere tyder på, Messi dropper PSG. Og nu, er Papa i Barcelona. Tilfældigt?

Ja vi sælger Pedri, Gavi og Araujo, så vi kan give Leo 3 milliarder i sign on :grin:
Du glemte Balde og Ansu :lol:
De er for Ney ;-)
Don´t even....!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvis man henter Messi nu, så har Xavi en gigantisk opgave…

Jeg tror faktisk, at del vil slå holdet mere tilbage end frem. Heller ikke ligefrem en tillidserklæring til vores “unge” front akse i Dembele, Ansu, Raphinha og Torres.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Skal vi have Messi tilbage?

Vi har følgende i forvejen: Lewandowski, Dembele, Ansu Fati, Ferran Torres og Raphinha. Hvis Messi gør comeback må andre smutte.

Lewandowski: Skal blive! Han er liga topscore, hvilket er imponerende når man tænker det er hans første sæson i La Liga. Han har ikke en god periode, men det er måske forståligt, når holdet spiller som det gør i øjeblikket.

Dembele: Skal blive og forlænge! Han er ikke altid stabil, men synes faktisk han er den eneste som skaber noget på kanterne med sin speed og driblinger. Han laver også mange assister.

Ansu Fati: Skal blive! Lad os lige for god orden skyld huske, at Ansu Fati STADIG KUN er 20 år gammel!! Ikke 26 år, men blot 20 :wtf: Det tror jeg bare, at vi har tendens til at glemme. Han har måske en dårlig periode efter sine langtidsskader, men kan udvikle sig meget med tiden.

Ferran Torres: Skal udlejes eller måske sælges! Det samme kan måske siges om Ferran Torres, som Ansu Fati. Han er 22 år gammel og ikke i nærheden af at have peaked. Men jeg vil ikke være grædefærdig hvis han sælges.

Raphinha: Skal sælges! Når vi taler om Raphinha, er det dog en hel andet snak, som netop er 26 år. For mig at se, så mangler han Barca niveau og er over midtvejs i sin karriere. Han kan måske begå sig som reserve og bænkevarmer, men jeg er ikke særlig pjattet med ham :roll:

Konklusion: Hvis Ferran Torres og Raphinha smutter til sommer, vil man kun have tre angriber i form af Lewandowski, Dembele og Ansu Fati, hvilket giver plads til Messi. Og da Xavi har tendens til at spille noget der minder om 4-4-2, så er fire angribere mere end rigeligt.

Messi vil give holdet meget. Han vil give erfaring, lederskab, kreativitet, mål og assister. Og ikke mindst give klubben et boost i renomme og image. Samtidig vil han have mulighed for at sige farvel og tak til klubben og fans på en ordentlig måde :thumbup:

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Som erklæret Messi fanboy mener jeg selvfølgelig vi skal have Messi tilbage. Men det afhænger af mulighederne.

1. Det skal ikke smadre lønbudgettet.
2. Der skal spilles barcabold og ikke messi-bold.

Jeg ser Messi på stort set alle ikke fysiske områder som en opgradering i forhold til dembele. Han og Pedri kan sandsynligvis næsten problemfrit lave sammenspil som vi så fra Iniesta og Messi i start 10'erne. Når man så tilsætter Gavi, en tiltagende velspillende FdJ, et superforsvar og Lewandowski, så mener jeg man muligvis har en decideret fribillet tilbage til toppen af europæisk fodbold. Der vil være så mange strenge at spille på offensivt at det vil være svært at stoppe.

Det vil desuden give tid til at få ungdommen gjort klar under mindre pres.

Det er klart det ikke skal tilsættes at man begynder bartomeu-indkøb samtidig. Det er også klart at Barca ikke skal blive Argentina og være et et-persons-hold - hvilket vi efter de glade msn dage også blev.

Det ligger helt på Messis evt krav til tilbagevenden, men har muligheden for at blive fantastisk.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Laporta, tænk dig nu om. Vi har ikke brug for en færdig Messi på en gigakontrakt, specielt ikke efter at ham og hans families respektløse opførsel overfor hans trofaste tilhængere i byen.

Vi har endelig et godt projekt, en fremtid, et HOLD. Ik fuck det op nu, det ville ikke være til at bære.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 16, 2023 2:32 pm
Gündogan er ikke en dårlig ide hvis vi fortsætter med samme midtbane struktur.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Rekick skrev:
tors feb 16, 2023 3:04 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 16, 2023 2:32 pm
Gündogan er ikke en dårlig ide hvis vi fortsætter med samme midtbane struktur.
Hvis han kan vise noget Modric agtigt vedholdende friskhed, kan der potentielt være mange år i ham endnu!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster