Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Antimadridista skrev:
fre jun 24, 2022 6:58 pm
Isageren skrev:
fre jun 24, 2022 5:50 pm
Antimadridista skrev:
fre jun 24, 2022 2:58 pm
Magnus Frost skrev:
fre jun 24, 2022 1:08 pm
Antimadridista skrev:
fre jun 24, 2022 12:50 pm
Magnus Frost skrev:
fre jun 24, 2022 12:13 pm
EasyBuddhist skrev:
fre jun 24, 2022 9:46 am
🚨🎖️| Barca have been surprised by Dembele’s recent desire to stay at the club. If the player does end up renewing, Barcelona will not sign any other wingers and will instead use that money on players like Lewandowski, Kounde and Bernardo Silva.
@EduPolo

Hvis vi har Dembélé på den ene kant Ansu på den anden og Lewandowski som 9’er og desuden får Bernardo Silva og koundé så er vi jo ved at have et klasse mandskab der rent faktisk også har bredde på flere positioner :-o
Det kræver så også omkring de 180m€! Minimum..

Ja omkring 180 synes jeg også lyder fair for de tre. Og det evige spørgsmål er vel så : er det en god investering på lang sigt ift. Præmiepenge, sponsorer, trøjesalg osv.
Svaret er vel måske.

På den korte bane vil det sportsligt ihvertfald helt sikkert skabe mere kvalitet!
Jeg er klart for planen vedr Lewan.

Kounde.
For det første har jeg ikke set ham spille pokkers meget, så min viden er primært bulletiner herindefra og div artikler.

På plus siden er selvfølgelig at han både kan bruges som cb og hb, at han er ung men samtidig har bevist sig

Minus siden (eller i hvertfald den ubekendte) er, om han er “nok” hb, til at satse de næste 7-8 år på ham på den position!? Er han mere tiltænkt cb, så har vi Araujo der. Hvem skal så spille venstre cb?

Bernardo kunne være vild. Men er det så på midten eller som he? Og hvad så med Gavi. Får han tilstrækkelig med tid så..?
Jeg tror nok at Gavi skal spille en del i løbet af sæsonen som 18 årig. Det er mere Kessie, Nico og Torre jeg bekymrer mig for. Det ville ikke være dumt at låne Nico til en La Liga klub.
Han ku’ evt tage til Girona et år.

Helt enig!, jeg synes faktisk Nico er den eneste der er faldet i niveau efter Xavi er startet og i Girona ville han have god chance for at være fast mand samtidig med at han ville spille mod kvalificerede modstandere uge efter uge.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Det irriterer mig at United ikke bare kan betale de 85 mio euro. Vi bør ikke sælge for under. Selvom jeg virkelig gerne vil se ham forlade klubben, så er vi også nødt til at sælge til en ordentlig pris.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Isageren skrev:
lør jun 25, 2022 11:55 am
Det irriterer mig at United ikke bare kan betale de 85 mio euro. Vi bør ikke sælge for under. Selvom jeg virkelig gerne vil se ham forlade klubben, så er vi også nødt til at sælge til en ordentlig pris.
100% enig. Det vil, igen, vise vores ringe købmandsevner og sende signalet til alle andre klubber igen at man kan handle ind hos os for langt under værdien på spilleren, fordi vi er presset.
Vi har altid (næsten) været piv elendige til at sælge spillere..
Hellere beholde FDJ end at falde for de 75 min euro og indkassere et tab på FDJ.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Dani Alves skrev:
lør jun 25, 2022 12:35 pm
Isageren skrev:
lør jun 25, 2022 11:55 am
Det irriterer mig at United ikke bare kan betale de 85 mio euro. Vi bør ikke sælge for under. Selvom jeg virkelig gerne vil se ham forlade klubben, så er vi også nødt til at sælge til en ordentlig pris.
100% enig. Det vil, igen, vise vores ringe købmandsevner og sende signalet til alle andre klubber igen at man kan handle ind hos os for langt under værdien på spilleren, fordi vi er presset.
Vi har altid (næsten) været piv elendige til at sælge spillere..
Hellere beholde FDJ end at falde for de 75 min euro og indkassere et tab på FDJ.
Jeg synes 80 er en fair pris og jeg tror desværre united køber ham for ca det. Jeg synes også 40 for Lewandowski er fair og 100 er for silva 60 for koundé synes jeg er lidt meget, men det bliver sgu spændende hvad det hele ender med. Jeg håber vi køber alle tre :glad: og desuden beholder både Dembélé og Frenkie, men det sker sgu nok ikke og økonomisk er det nok heller ikke det smarteste.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Toni Freixa, tidligere præsident kandidat i Barcelona, mener at Laporta ledelsen er nogle kæmpe løgnere og fører fansene bag lyset. :|
Toni Freixa, former candidate for the presidency of the club, has questioned Barça's signings. In a post on his networks, the lawyer stated that neither Lewandowski, nor Raphinha, nor Koundé, nor Bernardo Silva will arrive at the club in the summer
Han mener altså at trods de økonomiske forbedringer, kan Barcelona højst registrere AC og Kessie, og evt forlænge med en gratis Dembele. Men der er hverken penge til at købe blot en af følgende: Lewandowski, Kounde, Bernando, Raphinha eller andre. Og det skyldes bl.a La Ligas strikse regler.

Freixa er ikke 99%, men 100% sikker på at der ikke kommer nogle sommer signings denne sommer til Barcelona. :eek:

Læs mere her: https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/ ... _102.html

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Barca80 skrev:
lør jun 25, 2022 9:23 pm
Toni Freixa, tidligere præsident kandidat i Barcelona, mener at Laporta ledelsen er nogle kæmpe løgnere og fører fansene bag lyset. :|
Toni Freixa, former candidate for the presidency of the club, has questioned Barça's signings. In a post on his networks, the lawyer stated that neither Lewandowski, nor Raphinha, nor Koundé, nor Bernardo Silva will arrive at the club in the summer
Han mener altså at trods de økonomiske forbedringer, kan Barcelona højst registrere AC og Kessie, og evt forlænge med en gratis Dembele. Men der er hverken penge til at købe blot en af følgende: Lewandowski, Kounde, Bernando, Raphinha eller andre. Og det skyldes bl.a La Ligas strikse regler.

Freixa er ikke 99%, men 100% sikker på at der ikke kommer nogle sommer signings denne sommer til Barcelona. :eek:

Læs mere her: https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/ ... _102.html
Toni Freixa er så også tidligere Bartomeu håndlanger, så tag alle hans udtalelser med et gran salt.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det har du helt sikkert ret i, og i tider bør det meste tages med et gran salt.
Uden at ville lægge ord munden på Barca80, så tænker jeg udtalelserne ikke så meget er faktuelle, som de rejser spørgsmålet om; hvorvidt der er nogen finansiering til transfer planerne?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (ARNAU): Barcelona are attentive to Arnau Martínez's situation. They are among the many Spanish and European clubs interested in the 19 year old Girona right-back.

• Arnau has a release clause of around €10m.
#FCB 🇪🇸

Via (🟡):
@mundodeportivo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 26, 2022 12:44 pm
🔄 (ARNAU): Barcelona are attentive to Arnau Martínez's situation. They are among the many Spanish and European clubs interested in the 19 year old Girona right-back.

• Arnau has a release clause of around €10m.
#FCB 🇪🇸

Via (🟡):
@mundodeportivo
Jeg ser langt hellere sådan en investering (fint niveau, stort potentiale til små penge), end satsninger i >45 mil euro klassen, hvor vi allerede er dækket fornurftigt ind (såsom Silva og Kounde).

Dest og Arnau i kamp om højrebacken kunne godt udvikle dem begge i en god retning - med Roberto som det rutinerede tredjevalg.

Ps. Nu når de Jong er på vej væk, så er jeg ekstra ærgerlig over, at man ikke rakte Eriksen hånden i vinters. Så havde man nu haft en stabil, dygtig og rutineret spiller til interior pladsen, som kunne både agere i start.11 og agere støtte til de unge knægte. Med De Jong ude, så kræver det næsten et indkøb, da Kessie, Pedri, Gavi, Nico og Torres til to interior pladser er en rutineret hund for lidt. Det er vel også det, at Xavi har i tankerne mht. Silva (som nok pt. er en klasse over Eriksen i det offensive spil, men også en langt større udskrivning).

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Madameskrald skrev:
søn jun 26, 2022 1:55 pm
EasyBuddhist skrev:
søn jun 26, 2022 12:44 pm
🔄 (ARNAU): Barcelona are attentive to Arnau Martínez's situation. They are among the many Spanish and European clubs interested in the 19 year old Girona right-back.

• Arnau has a release clause of around €10m.
#FCB 🇪🇸

Via (🟡):
@mundodeportivo
Jeg ser langt hellere sådan en investering (fint niveau, stort potentiale til små penge), end satsninger i >45 mil euro klassen, hvor vi allerede er dækket fornurftigt ind (såsom Silva og Kounde).

Dest og Arnau i kamp om højrebacken kunne godt udvikle dem begge i en god retning - med Roberto som det rutinerede tredjevalg.

Ps. Nu når de Jong er på vej væk, så er jeg ekstra ærgerlig over, at man ikke rakte Eriksen hånden i vinters. Så havde man nu haft en stabil, dygtig og rutineret spiller til interior pladsen, som kunne både agere i start.11 og agere støtte til de unge knægte. Med De Jong ude, så kræver det næsten et indkøb, da Kessie, Pedri, Gavi, Nico og Torres til to interior pladser er en rutineret hund for lidt. Det er vel også det, at Xavi har i tankerne mht. Silva (som nok pt. er en klasse over Eriksen i det offensive spil, men også en langt større udskrivning).

Eriksen ku nemlig gi rigtig god mening ift. Han er en kvalitets spiller man ku få rigtig billigt, men synes som du også at Bernardo er bedre, og så synes jeg og Bernardo passer bedre til barca end Eriksen
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn jun 26, 2022 1:55 pm
EasyBuddhist skrev:
søn jun 26, 2022 12:44 pm
🔄 (ARNAU): Barcelona are attentive to Arnau Martínez's situation. They are among the many Spanish and European clubs interested in the 19 year old Girona right-back.

• Arnau has a release clause of around €10m.
#FCB 🇪🇸

Via (🟡):
@mundodeportivo
Jeg ser langt hellere sådan en investering (fint niveau, stort potentiale til små penge), end satsninger i >45 mil euro klassen, hvor vi allerede er dækket fornurftigt ind (såsom Silva og Kounde).

Dest og Arnau i kamp om højrebacken kunne godt udvikle dem begge i en god retning - med Roberto som det rutinerede tredjevalg.

Ps. Nu når de Jong er på vej væk, så er jeg ekstra ærgerlig over, at man ikke rakte Eriksen hånden i vinters. Så havde man nu haft en stabil, dygtig og rutineret spiller til interior pladsen, som kunne både agere i start.11 og agere støtte til de unge knægte. Med De Jong ude, så kræver det næsten et indkøb, da Kessie, Pedri, Gavi, Nico og Torres til to interior pladser er en rutineret hund for lidt. Det er vel også det, at Xavi har i tankerne mht. Silva (som nok pt. er en klasse over Eriksen i det offensive spil, men også en langt større udskrivning).
Ja, så også gerne, man hentede Arnau til højre og Gomes til venstre. To unge backs med fortid i klubben og en lang fremtid for Barca og for det spanske landshold. 25 mio euro til sammen, så er man kørende der de næste mange år. Hvis man henter Koundé, så vil det være oplagt at sælge Dest og lade Koundé klare HB det første års tid med Arnau som backup/rotation. Salget af Dest vil kunne finansiere både Arnau og Gomes og måske endda mere til.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Næste uge bliver spændende! De økonomiske aftaler er ved at være på plads og de jong sendes til man u (80 + variabler).

Jeg tror det kommer til at gå hurtigt med lewa og kounde. Silva tror jeg ikke på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Di Maria begynder at ligne en sikker Juve spiller og Raphinha virker til at være i hænderne hos Arsenal. Det efterlader os ikke med mange muligheder, hvis Dembele smutter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Chelsea er efter alt at dømme begyndt at trække sig i forhold til kounde. Er der andre der er efter ham? For ellers er det bare os hvilket vil være positivt i forhold til forhandlingerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
søn jun 26, 2022 10:27 pm
Di Maria begynder at ligne en sikker Juve spiller og Raphinha virker til at være i hænderne hos Arsenal. Det efterlader os ikke med mange muligheder, hvis Dembele smutter.
Det tænker jeg også, hvad gør vi der.

Jeg så nogle skriverier om Eriksen. Jeg ved godt jeg har sagt det mange gange, men han er bålringe. Hvornår har man sat sig ned og set Eriksen spille godt? Jeg synes han er forfærdelig overvurderet, også på det danske landshold. Nej tak til ham i Barca.

Bare min holdning.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster