Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

VB.
Stærk sæson for Lyon.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:VB.
Stærk sæson for Lyon.
Kan vi så ikke få Marcelo og omskole ham til hb :glad:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Antimadridista skrev:
Champione skrev:VB.
Stærk sæson for Lyon.
Kan vi så ikke få Marcelo og omskole ham til hb :glad:
Sådan som Marcelo har spillet de to seneste sæsoner, så tror jeg Real Madrid fans vil juble ved tanken om den idé!

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:
Champione skrev:VB.
Stærk sæson for Lyon.
Kan vi så ikke få Marcelo og omskole ham til hb :glad:
Sådan som Marcelo har spillet de to seneste sæsoner, så tror jeg Real Madrid fans vil juble ved tanken om den idé!
Aaarh, jeg tror han vil elske at komme til de spanske mestre og finde sit gamle niveau igen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De Ligt - Barcelona: €75M.

- “The transfer fee is already agreed upon and that’s what Barça will pay if De Ligt decides to come. The agreement between the two clubs is total.”
- “If he joins Barça, the announcement will take place in July, not in June.” [@orioldomenech]

In a meeting between Raiola, De Ligt & Bartomeu, Raiola told De Ligt he can still join FCB in 4/5 years and that he doesn’t have a guarantee of playing time now. Barcelona & Ajax already have the deal completed, it’s all about De Ligt having to make his decision. [@orioldomenech]
Fra domenech i nat. Der er flere ting her som er spændende. Når vi går ind i juli så går man over til næste “fodboldår” hvorfor transfers lavet der ikke tæller med i denne sæsons budget. Det giver derfor økonomisk mening at vente til juli da vi ellers kunne stå med et dårligt økonomisk resultat for sæsonen.

Men endnu vigtigere. Hvis de ligt hopper i raiolas fælde og tager ideen om at tiden med Barca ikke nødvendigvis er slut selvom de ligt tager til en anden klub så er han historieløs. Lad os sige at de ligt falder igennem hos psg - hvorfor skulle Barca så ville købe ham. Og hvis han bliver en succes så kan Barca ikke købe ham. Psg er et gyldent fængsel - det er der rigeligt med eksempler på. Endda hvor Barca er direkte involveret.

Jeg ved ikke hvad det ender med men jeg går ud fra at jo længere der går jo bedre. Problemet er bare at det er røvirriterende at skulle vente til juli...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Matthijs de Ligt (Ajax): "I must decide whether or not its the right time to go to Barça. I still don't know what my heart is saying. Of course, it would be nice to play with de Jong there." [md]

de Ligt: "Now that I'm on holiday, it's time for me to think about my future. The most important thing to me is to play at a team where I have an important role, and can play as many games as possible."

de Ligt: "I'm going to take my time to decide my future. I don't know when my future will be resolved."

de Ligt: "Money is not a problem for me. Playing with de Jong would be nice, but I must also look at what's good for me."

Frenkie or Ronaldo?
de Ligt: "I don't pay attention to anyone. I choose my own path."

Well, if money isn't a problem, and you're not afraid of the competition at Barça, why are you still thinking about your future?

de Ligt: "Maybe because it's not the time yet. I need to think about it during my vacation."
Hvis han, som han påstår, vægter spilletid højere end penge så burde han kunne få ca det samme i Barca. Ydermere kunne det godt pege mod at han har fået besked på at handlen først går igennem i Juli og derfor trækker tiden.

Med de udtalelser der så synes jeg det peger mod Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Altså igen. Jeg håber virkelig det har noget på sig PB

Men næsten endnu vigtigere. Jeg er godt nok spændt på hvad der sker omkring Cou og så det angreb



Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Hvis de udtalelser er sande, så er er det sq trættende at lytte/læse. Måske, hvis det nu, jeg må, måske... argh. Enten tie, eller meld ud.

Maybe it is not time yet. Og hvis han skifter bliver det, The time was perfect.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Frenkie de Jong already knows where De Ligt will play next season. [@orioldomenech]
Jeg tror det handler om at man ikke vil gøre det offentligt før 1 juli pga de økonomiske overvejelser jeg har nævnt tidligere. Det er trættende og det får desværre ikke de ligt til at fremstå særlig sympatisk omend han forsøger at få igennem at det ikke handler om penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5174
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Så er der fandme lang tid til juli lige pludselig...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jep og især fordi griez-handlen heller ikke bliver til noget før juli...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jep og især fordi griez-handlen heller ikke bliver til noget før juli...

Har Domenech noget nyt vedr vores lille Griez!?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Jep og især fordi griez-handlen heller ikke bliver til noget før juli...

Har Domenech noget nyt vedr vores lille Griez!?
Du kan følge fint med her hvis du har lyst. Samler lidt fra forskellige kilder. Selvf., skal man lige have sit kritiske øje med sig.

https://mobile.twitter.com/barcacentre

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://twitter.com/Blaugranagram

Tjek ham her. Han er kritisk overfor kilderne og samler dem så det hele giver mening. Men nej domenech har ikke noget omkring griez. Han holder sig ajax og Barca.

Den ser dog imo ud til at være fuldstændig på plads. De eneste der har snakket imod er sport.es og de er blevet modbevist flere gange. Griez har selv udtalt at han går ned i løn (eller rettere sagt - at han ofre for at skifte klub) og eftersom han ikke kan hentes før 1 juli hvor hans frikøbs falder så gælder det bare om at vente.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2815
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Møgunge - behøver han lige præcis at hyre grådige Raiola som sin agent...
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster