Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Agent Pedro Bravo insists star strikers Kylian Mbappe and Erling Haaland will play in Spain next season.

PSG striker Mbappe and Borussia Dortmund's Haaland have been linked with both Real Madrid and Barcelona.

Bravo, who is close to Haaland's agent Mino Raiola, said on El Chiringuito: "If Kylian Mbappé goes to Real Madrid, Erling Haaland will play at FC Barcelona.

Mbappe comes off contract in June.

Bravo added, "If Kylian Mbappé had wanted to extend his contract at PSG, he would have done so a long time ago."

- Tribal Football

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

EasyBuddhist skrev:
tirs jan 18, 2022 6:40 pm
Antimadridista skrev:
tirs jan 18, 2022 3:13 pm
Der er bare noget over Brasser talent rygter… :glad: :cool: En mellemting mellem forventninger, forhåbninger og good old days :razz: :thumbup:
Endrick, som det halve af fodboldeuropa er ude efter, ser mere spændende ud. Ronaldo Og Romario bliver han sammenlignet med. Og, ikke uden grund, når man ser ham spille...
Havde aldrig hørt om ham, men er du vild han ser god ud for en 15-årig.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

EasyBuddhist skrev:
man jan 17, 2022 10:53 am
Det er muligt, du har en anden opfattelse og det skal du være velkommen til. Men jeg ser store fællestræk ved de fire nævnte spillere. For det første, så kan alle fire spille alle tre frontpositioner. De har nogenlunde samme kvaliteter, når det kommer til fart, drible- og afslutningsevner, i forhold til vision og i forhold til deres løbemønstre. De kan afslutte fra de fleste positioner og de er gode pasningsspillere. Så er der selvfølgelig nogle spidskompetencer, hvor de hver især adskiller sig en smule fra de andre og som gør at de kan sættes op taktisk en smule anderledes end de andre, hvis det ønskes, men i det store hele, som kan alle fire spilles på samme måde, uden at ændre nævneværdigt på det taktiske oplæg.

Der hvor jeg ser en forskel på Oyarzabal i forhold til de andre, er på overblikket og det visionære. Det er meget sjældent, han tager forkerte beslutninger og derfor kan han agere som offensiv playmaker, hvilket man ikke har haft i denne sæson. Ferran har noget af det samme, men han er ikke nær så moden i sit spil og har heller ikke helt de samme spidskompetencer, når det kommer til afleveringsspillet. Jeg ser den rolle, som Ferran får under Xavi, som meget lig den, Pedro havde under Pep og her tænker jeg specielt på løbemønstre og positionering. I hvert fald her i starten og indtil hans andre kompetencer bliver mere veludviklet.

Fati har i forhold til de andre, nogle mere veludviklede afslutningsevner og til at komme ind i boxen, så det er klart, man gerne vil have ham sat op til afslutning så ofte som muligt.

Når du dermed snakker om en kantspiller, der kan piske op og ned af flanken, så er Adama et langt mere oplagt emne, end de andre fire, som jeg ser det. Men det er selvfølgelig muligt, jeg har misforstået, hvad det er, du mener. Men i forhold til Pedro, så synes jeg, man har rigeligt med muligheder i truppen, der kan udfylde de taktiske muligheder, som han vil give.

Og, det her skal ikke ses, som et ønske fra min side om at man skal hente Adama. Den er jeg lunken overfor, netop pga det manglende slutprodukt, som han oftest render rundt med. Men som type, hvis man skal erstatte Dembélé, så er han ikke et dårligt valg. Dembélé har også et meget lavt slutprodukt og deres fart og dribleevner matcher hinanden. Adama vil kunne give holdet meget af det samme, som Dembélé tilbyder. Fart og mand-mand kompetencer.
Med offensivspillere vil der oftest være fællestræk, men dykker man dybere ind i sammenligningen, synes jeg ikke umiddelbart, at man (overbevisende) kan argumentere for, at de spillere du nævner, er så ens, som du giver udtryk for. Oyarzabal rummer fx langt mere playmaker-gen end fx Ferran, alt imens Fatis spidskompetencer langt mere dufter af en imponerende placeringsevne og killerinstinkt end Pedros evindelige stikken-i-dybden. Med det ikke sagt at sidstnævnte ikke også kunne afslutte.

At vi skulle lede efter en typemæssig erstatning for Dembélé (altså en spiller uden slutprodukt), må stå for egen regning. Pedro deler ikke synderligt mange ligheder med hverken franskmanden eller Adama, så det er netop ikke den rute, vi burde gå. Jeg læser derudover ingen steder, at jeg efterspørger en spiller, der kan piske op og ned ad flanken. Men det kunne være rart med en intelligent kantspiller, der vidste, hvornår han skulle tage dybdeløb, og gerne tog dem forgæves, og samtidig kunne finde ud af at afslutte. Jeg ser ikke for alvor de kvaliteter i fx Adama.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@martinezferran] | Barça are interested in Christensen but his signing will not be an easy and affordable operation. Christensen's renewal talks with Chelsea have stalled due to high commission demands of the player's father. Barça are aware of these demands.
Ikke optimalt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
ons jan 19, 2022 10:07 am
[@martinezferran] | Barça are interested in Christensen but his signing will not be an easy and affordable operation. Christensen's renewal talks with Chelsea have stalled due to high commission demands of the player's father. Barça are aware of these demands.
Ikke optimalt.
Aaah super :| Alle de lorte fædre :mad:

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Mon ikke der bliver gjort plads i talentspejder-teamet? :D

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

[BILD] | Andreas Christensen demands a salary of €7M annually. Barça and Bayern are in pole position to sign him
For helvede, det er ikke mere end Lenglet får. Kan de ikke tage ham i bytte? :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

@gerardromero

Barcelona and Valencia are negotiating for the loan of Oscar Mingueza until June. Some details are yet to be polished, but the operation is in progress
@HelenaCondis | Oscar Mingueza's entourage confirm that they are negotiating a loan deal with Valencia
Senest rettet af EasyBuddhist ons jan 19, 2022 11:33 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er virkelig nervøs for at Bayern tager ham. De kan vinde alt med det samme. De plejer dog at være nærige så måske kan vi overbyde en lille smule.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jan 19, 2022 11:33 pm
Jeg er virkelig nervøs for at Bayern tager ham. De kan vinde alt med det samme. De plejer dog at være nærige så måske kan vi overbyde en lille smule.
Ja, det er en hård modstander at være oppe i mod. Men man kan håbe, AC´s ønske om at spille for Barca vejer tungere. Han har trods alt trukket kontraktforhandlingerne med Chelsea, fordi han vidste Barca er interesseret. Jeg tror, han har et meget stort ønske om at spille på Camp Nou og han ved, det er nu, hvis det skal være.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi krydser alt hvad der kan krydses. At hente ham på en fri ville være et enormt steal. Så mangler vi bare et par backer og haaland og så spiller vi med om ligaen igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons jan 19, 2022 11:52 pm
Vi krydser alt hvad der kan krydses. At hente ham på en fri ville være et enormt steal. Så mangler vi bare et par backer og haaland og så spiller vi med om ligaen igen.
Præcis
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

There were rumours earlier today that we had scouts at this game to watch Endrick, that we were willing to pay 45M to secure a 15 year old's future (as absurd as that sounds) eventhough he couldn't play for us until he turned 18.
I kampen i aftes scorede han i øvrigt denne her på u-21 holdet

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| Well known agent Mino Raiola is in ICU at the San Raffaele Hospital in Milan due to a lung disease. His situation is very serious. [Bild]
Ved godt, det burde være i OT-forum, men hvis Raiola er ukampdygtig, må det, alt andet lige, påvirke transfers.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨[ @sanantheone🥇] | JUST IN: Mateu Alemany fears that Barça will fail to qualify for the Champions League next season and want to reinforce the squad by signing a Striker, left-back and a Centre-Back immediately.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster