Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

PuyolErGud skrev:
Michman skrev:Hvis Jasper Cillessen vil have fast spille tid et sted kunne man godt sælge ham og hente José Manuel Reina på en fri transfer..?
Reina ville da næppe være indstillet på at side på bænken. Går rygterne ikke på, at han skal til Milan som Donnarumma erstatning? Og Cillesen har flere gange sagt, at han ikke har i sinde at skifte. Så synes jeg ikke der burde ske nogle ændringer.
Er ret sikker på at Reina selv tilbød sig til Barca da vi solgte Bravo. Han vil vist virkelig hjem til Barca..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men hvorfor skal man af med Cillessen? Han har vel ikke ytret, at han vil skifte?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:Men hvorfor skal man af med Cillessen? Han har vel ikke ytret, at han vil skifte?
Nej han har bare snakket meget om han vil have mere spille tid. Og det kan han ikke få i Barca da Ter Stegen er den anden bedste målmand i verden pt. Tænkte bare det var en mulighed hvis det var.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Michman skrev:Hvis Jasper Cillessen vil have fast spille tid et sted kunne man godt sælge ham og hente José Manuel Reina på en fri transfer..?
Jeg fik et chok forleden, da jeg læste, at Pepe Reina var i truppen to gang i sæsonen 98/99, som bare 15-årig. Den gang stod han dog bag mægtige Ruud Hesp (og Victor Baía, Carles Busquets og Francesc Arnau).

Tvivler på Reina er løsningen. Første prioritet må være at holde på Cillesen.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Reina skal til Milan.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det her transfer vindue skal simpelthen bare sidde i skabet. Jeg har overhovedet intet overblik over hvem der skal hentes, men de der bliver, skal bare være tophylde og må ikke skuffe...overhovedet. Hvor svært kan det være. Nu skal CL fandme hjem igen. Og la liga.

Copaen, stil med en spærer spiller i 1/16 delen, slut med den.

Messi, spar ham i hver 3 kamp hele efteråret. Jeg forlanger 3 gode år til. Og sovsen skal gemmes til foråret.

Dani alves. Få ham hjem, om ikke andet, så for at få noget puls og gejst.

Pedro. Hjem med ham også.

Arthur. Få ham over med det samme, ikke det der vinterfis

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Ud med:
Gomes, Paco, Vidal, Rafinha, sælg Dølle til højestbydende, sælg Marlon, frigør Douglas (ja, betal kontrakten ud og bed ham fucke af), sælg Munir og udlej Yerry Mina.

Ind med:
Thiago, Rojo (Messi overtaler ham, og vi sender Gomes afsted til Mourinho), Arthur, Griezmann, De Ligt.

Flyt permanent op:
Arnaiz, Alena og Palencia.

Trup:

Ter Stegen.
Cillesen.

Semedo.
Palencia.
Piqué.
Umiti.
De Ligt.
Vermaelen.
Rojo.
Alba.
Digne.

Thiago.
Arthur.
Coutinho.
Sergi Roberto.
Paulinho.
Busquets.
Rakitic.
Alena.

Messi.
Dembélé.
Griezmann.
Suarez.
Arnaiz.
Denis.

Hvis man ikke kan vinde CHL med den trup, så fortjener man slet ikke at befinde sig i byen Barcelona. FUCK vores ledelse.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er den trup ikke liiige lovlig bred..?

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:Er den trup ikke liiige lovlig bred..?
25 spillere, masser af rotation, kvalitet i bredden, pauser til de vigtigste og flere muligheder for stærke opstillinger.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Er den trup ikke liiige lovlig bred..?
25 spillere, hvor tre af dem, er meget unge spillere? Naah, det er sådan, den bør være. 20-22 rutinerede og halvrutinerede spillere og så 3-5 meget unge talenter, så man kan bevare identiteten og integrationen på holdet meget low key uden at det skal påvirke spillet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ud: Gomes, Paco, Vidal, Dølle, Rafinha, Munir, Marlon, Douglas og Mina udlejes.
Ind: Griez, Arthur, Lenglet, (Thiago)
Boblere (spillere der kan sælges hvis de vil væk eller man kan få en billig reserve der holder niveauet): Digne, Cillesen, Rak, Suarez

MAtS (Cillesen)
Roberto (Semede) - Pique (Verm) - Umtiti (Lenglet) - Alba (Digne)
Bussi (Arthur)
Thiago (Pau) - Cou (Alena)
Dembele (Arnaiz) - Messi - Griez (Denis)

Jeg tror vi fortsætter med at spille 4-3-3 som vi for det meste gjorde i afslutningen af sæsonen. Det kunne også være 4-2-3-1 som vi også så til tider. 4-4-2 er slut. Personligt vil jeg mene det er på tide at man tager en eller to store beslutninger og siger farvel til Rak/Suarez. De burde stadig kunne indbringe en del og jeg er overbevist om at det ville være bedst for holdet. Især fordi Thiago efter alt at dømme er på markedet og Griez kommer til.

Valverde har efterhånden sagt en del gange at han vil have en mindre trup så han kan bruge b-spillere og det vil han få med ovenstående. Så kan alena, arnaiz, oriol og måske endda ruiz eller puiq kommer op og få lidt spilletid.

MM: MAtS, Cillesen (? Hvis han bliver solgt)
HB: Roberto, Semedo
VB: Alba, Digne (? Hvis han bliver solgt men spændende spillere på b-holdet. Her tænker jeg især på miranda)
CB: Pique, Umtiti, Verm, Lenglet
DM: Bussi, Arthur
CM: Cou, Thiago, Pau, Alena, Oriol (kan bytte med Arthur)
HW: Dembele, Arnaiz
VW: Griez, Denis
CF: Messi
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Digne, Cillessen og især Rakitic synes jeg ville være helt åndssvagt at skille sig af med. Digne er velsagtens en af de bedste reserver i verden på sin position. Det ville være ekstremt svært at finde en med samme niveau, uden at skulle betale rigtig mange penge. Det samme gør sig gældende for Cillessen. Rakitic er vores næstbedste midtbanespiller, og er ekstremt vigtig for vores midtbane. Grêmios præsident har næsten lige understreget at Arthur ikke kommer til sommer, og selv hvis han gjorde ville det være et enormt stort sats, at smide ham direkte for løverne - hvilket man utvivlsomt ville være nødt til, hvis man skilte sig af med Rakitic - i stedet for gradvist at integrere ham på holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Digne og cillesen skulle som sagt kun ske hvis man kunne tjene lidt på det og ikke gå ned i kvalitet.

Rak skulle væk hvis thiago kom til. Ellers har vi ikke rigtigt penge til at hente thiago.

Arthur har forresten stadig en frikøbsklausul på 50 mio så præsidenten har ikke så meget at have sagt hvis ledelsen vil smide lidt flere penge efter ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Diverse rygter om, at PSG nok er nødt til at annullere deres køb af Mbappé, og de i stedet vil satse på at bevare Neymar i stedet. Dog hvis rygterne om Neymar er sande, at han vil væk og til en storklub, og de kan få de her 250-300 mio. euro, så kan PSG dog godt hente Mbappé, men hvis Neymar bliver, så er de nødt til at annullere Mbappé-købet.

Jeg ved dog ikke, om i essensen om "annullere" Mbappé-købet skal forstås som om, at han skal tilbage til Monaco, og det er Monaco, der skal sælge ham, eller om PSG dog godt kan købe Mbappé, men så er nødt til at sælge ham for at være indenfor FFP-reglerne.

Men i så fald, at Mbappe skal smutte, ville I være hooked på at droppe Griezmann og så hente Mbappé?

Synes han ville give os så oceaner meget. Han kan spille alle tre forreste pladser omtrent lige godt. Han er modbydelig hurtig, en stor individualist, og han har både en individualist og en teamplayer.

MAtS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Roberto - Busquets
Coutinho
Dembele - Messi - Mbappe

Det der er et verdensklassehold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg ville hellere hente både Griez og Mbappe og så sælge Dembele igen

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster