Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man jun 20, 2022 11:42 am
Norbit skrev:
man jun 20, 2022 11:38 am
Gættekonkurrence:
Hvor ender Dembele?

Mit bud: Real Madrid.
Jeg tænker Bayern.
2 udmærkede gæt. Tænker måske Newcastle, når alle CL klubberne har trukket sig!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Norbit skrev:
man jun 20, 2022 11:38 am
Gættekonkurrence:
Hvor ender Dembele?

Mit bud: Real Madrid.
Gætter på han ender med en forlængelse hos os.. Og med garanti til en alt for høj løn (læs: højere end det "sidste" tilbud Barca har givet) - ud fra den tanke at alle de store klubber trækker sig qva lønkravene og hans historik.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg håber ikke Demb bliver. Han kan i glimt noget, ja, men slutprodukt er der ikke meget af og han har efterhånden været længe i klubben, uden sådan rigtigt at efterlade aftryk.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Dytrax skrev:
man jun 20, 2022 12:09 pm
Jeg håber ikke Demb bliver. Han kan i glimt noget, ja, men slutprodukt er der ikke meget af og han har efterhånden været længe i klubben, uden sådan rigtigt at efterlade aftryk.
Enig.. Jeg håber heller ikke klubben giver efter og tilbyder ham en ny kontrakt til det han og hans agent mener han burde have.. Det er han simpelthen ikke god nok til.
Håber han ender med at stå uden klub og se alle de store forbigå ham og så ende i en middel engelsk klub fx.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Håber han ender med at stå uden klub og se alle de store forbigå ham og så ende i en middel engelsk klub fx.

Det ville nærmest være poetisk.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

10)- At Pablo Torre får chancen, samt andre unge spillere får mere spilletid i kommende sæson.

9)- At man ikke overforbruger på transfermarkedet blot fordi man kan og nu har fået en masse penge mellen hænderne. Økonomien er stadig langt fra stabil, hvorfor man bør tænke langtsigtet og spare lidt på pengene. Et transferbudget på højst 100 mio. euro vil være rigeligt, da man i forvejen har fået AC og Kessie gratis.

8)- At Busquest takker af eller i det mindste accepterer bænken og giver sin plads til Frankie de Jong eller en anden midtbane spiller.

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.

6)- At Lewandowski ikke bliver købt og man satser fuldt ud på Aubameyang på toppen (desuden har man stadig Depay). Man sparer dermed mindst 40 mio. euro og en kæmpe løn på en 34-årig spiller, hvilket er mange penge som man kan bruge på andre ting.

5)- At Xavi får optimal betingelser under Pre-sæson; dvs. igen irriterende skader ved sæson optakten.

4)- At Pique får sparket eller skrider selv, så klubben slipper fra hans skandaler og støj i truppen.

3)- At man bruger det meste af budgettet på at styrke backerne, og ikke går efter fesen lappeløsninger som Alonso og Azpilicueta. Backerne skriger efter forstærkning, da Dani Alves er stoppet, Dest ikke præsterer, Alba er gammel og har ingen backup på venstre side m.m.

2) At Gavi forlænger sin kontrakt langt om længe, så man ikke oplever en lignende situation som Ilaix Moriba.

1)- At Ansu Fati omsider overvinder sine skader og bliver total klar til kommende sæson. :thumbup:

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

7-erne kan ende med at koste mere hvis Demb bliver, for hans løn er nok en del over den Raphina ville kræve. :D
Allez...

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

.....

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.


Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?
Nej, langfra enig. Dembele er en humørspiller - en meget, meget dyr humørspiller. Og han skaber da mindst lige så meget uro i truppen som Pique - som trods alt stadig præsterer på et pænt højt niveau, når han er skadesfri.

Så glem Dembele, han er ikke stabil nok, og han er slet ikke værdig til at bære blau-grana trøjen
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

10)- At Pablo Torre får chancen, samt andre unge spillere får mere spilletid i kommende sæson.

9)- At man ikke overforbruger på transfermarkedet blot fordi man kan og nu har fået en masse penge mellen hænderne. Økonomien er stadig langt fra stabil, hvorfor man bør tænke langtsigtet og spare lidt på pengene. Et transferbudget på højst 100 mio. euro vil være rigeligt, da man i forvejen har fået AC og Kessie gratis.

8)- At Busquest takker af eller i det mindste accepterer bænken og giver sin plads til Frankie de Jong eller en anden midtbane spiller.

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.

6)- At Lewandowski ikke bliver købt og man satser fuldt ud på Aubameyang på toppen (desuden har man stadig Depay). Man sparer dermed mindst 40 mio. euro og en kæmpe løn på en 34-årig spiller, hvilket er mange penge som man kan bruge på andre ting.

5)- At Xavi får optimal betingelser under Pre-sæson; dvs. igen irriterende skader ved sæson optakten.

4)- At Pique får sparket eller skrider selv, så klubben slipper fra hans skandaler og støj i truppen.

3)- At man bruger det meste af budgettet på at styrke backerne, og ikke går efter fesen lappeløsninger som Alonso og Azpilicueta. Backerne skriger efter forstærkning, da Dani Alves er stoppet, Dest ikke præsterer, Alba er gammel og har ingen backup på venstre side m.m.

2) At Gavi forlænger sin kontrakt langt om længe, så man ikke oplever en lignende situation som Ilaix Moriba.

1)- At Ansu Fati omsider overvinder sine skader og bliver total klar til kommende sæson. :thumbup:

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?


Mine største ønsker er

1: formations ændring til 3-4-3

2: købe Bernardo Silva

3: købe Lewandowski

4: købe en ung verdensklasse cb ( bedre end koundé)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

....

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?
Mit største ønske er, at man træder tre skridt tilbage, tager en dyb indånding og får lidt ro på.

Vi kommer IKKE til at vinde Champions League næste år, og næppe heller Ligaen. Vi er i en genopbygningsfase, vi har masser af unge talenter på vej, vi har et fyrtårn med nr 5 på ryggen, som ikke er så hurtig, som han har været (og det har aldrig været prangende), men som til gengæld har et fuldstændigt fantastisk blik for spillet og står som et solidt træ, de unge kan læne sig op af.

Vi har ikke brug for at tilføre flere halvpensionister for at ledelsen skal vise handlekraft. Det holder altså bare ikke. Økonomien er elendig (tidligere ledelse) og vi sikrer f... da ikke økonomisk stabilitet ved at sælge vores cash-cows (media og merchandise og TV-rettigheder) for at investere i nogle kortsigtede vikarer i deres karrieres efterår.

Bevares, de er gode spillere, Lewandowski, Alonso, Azpilicueta, men de er ikke spillere for fremtiden. Og når de så ikke kan mere, og vi ikke får de forventede indtægter fra Barca Studio, merchandise og TV-rettigheder - hvad skal vi så købe de næste spillere for? Hvad bliver det næste vi skal sælge?

Vi pisser i bukserne for at holde varmen, men måske var det bedre at acceptere, at lige her i den kommende sæson, der kan vi ikke holde varmen. Der tager vi en fryser og sparer op i stedet for at købe brænde.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

PeterPedal skrev:
man jun 20, 2022 1:13 pm
Og han skaber da mindst lige så meget uro i truppen som Pique
Ah, det ved du også ikke passer helt. Ja, Dembele er bestemt ikke hellig, men han når da ikke Pique til sokkeholderne.

Dembele er blevet meget mere professionel end tidligere; bliver mindre skadet og præsterer bedre. Han kommer ikke på forsider for uheldige episoder ligesom Pique. Jeg har ikke hørt/læst at Dembele har skabt uro i truppen for uprofessionel adfærd de sidste 6-12 måneder?

Dembele er også helt gratis i modsætning til Raphinha, som formentlig vil koste mellem 50-60 mio. euro. Så stor lønforskel tror jeg heller ikke der bliver mellem hvad Dembele og Raphinha kræver.

Udover det, så kender Dembele klubben og La Liga, hvorimod Raphinha skal forsøge at tilpasse sig og han kan ende med at blive en Coutinho v.2 :?

Derfor synes jeg at fordelen taler for Dembele ;-)

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Største ønsker :)

Højre back - på højt niveau. Alba kan godt tage en sæson mere. Fint hvis Dest endelig får sit gennembrud, men tør man håbe på det? Men vi skal have en der både kan gå ind i banen som Alves gjorde i dette forår, men også er fremragende op langs fløjen som netop Alves også var i den yngre udgave. Det skal altså være alsidig offensive kapabiliteter og selvsagt med solide defensive kompetencer.

boldstærk 9'er - kunne vel godt være Lewa. Auba har en fremragende målnæse, men efter min mening er hans boldomgang for dårlig til Barca's spillestil. Selvsagt skal han også kunne score mål selv og også kunne tage skud udefra. Barberá fra ungdomsrækkerne ser interessant ud i den henseende.

fleksiblitet - at Xavi får passet ind at kunne skifte mellem 4-3-3 og 3-4-3 både fra kamp til kamp og i løbet af kampene. At fløjene og 9'eren i perioder kan få lidt mere frie roller, så spillet ikke bliver for statisk og forudsigeligt. For at det kan lade sig gøre skal der være to gode backs/wingbacks, der netop kan indgå i en rotation i spilsystemet - fx at der skiftes i om det er back/wingback eller fløj der står bredt.

Tror det var det.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

10)- At Pablo Torre får chancen, samt andre unge spillere får mere spilletid i kommende sæson.

9)- At man ikke overforbruger på transfermarkedet blot fordi man kan og nu har fået en masse penge mellen hænderne. Økonomien er stadig langt fra stabil, hvorfor man bør tænke langtsigtet og spare lidt på pengene. Et transferbudget på højst 100 mio. euro vil være rigeligt, da man i forvejen har fået AC og Kessie gratis.

8)- At Busquest takker af eller i det mindste accepterer bænken og giver sin plads til Frankie de Jong eller en anden midtbane spiller.

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.

6)- At Lewandowski ikke bliver købt og man satser fuldt ud på Aubameyang på toppen (desuden har man stadig Depay). Man sparer dermed mindst 40 mio. euro og en kæmpe løn på en 34-årig spiller, hvilket er mange penge som man kan bruge på andre ting.

5)- At Xavi får optimal betingelser under Pre-sæson; dvs. igen irriterende skader ved sæson optakten.

4)- At Pique får sparket eller skrider selv, så klubben slipper fra hans skandaler og støj i truppen.

3)- At man bruger det meste af budgettet på at styrke backerne, og ikke går efter fesen lappeløsninger som Alonso og Azpilicueta. Backerne skriger efter forstærkning, da Dani Alves er stoppet, Dest ikke præsterer, Alba er gammel og har ingen backup på venstre side m.m.

2) At Gavi forlænger sin kontrakt langt om længe, så man ikke oplever en lignende situation som Ilaix Moriba.

1)- At Ansu Fati omsider overvinder sine skader og bliver total klar til kommende sæson. :thumbup:

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?


Mine største ønsker er

1: formations ændring til 3-4-3

2: købe Bernardo Silva

3: købe Lewandowski

4: købe en ung verdensklasse cb ( bedre end koundé)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Lad os nu sige vi får de transfers vi vil have og sælger de spiller vi vil af med.

MATS, Peña

Dest, Azpi, (Roberto)

Kounde, Araújo, AC, Garcia, Pique

Alba, Alonso

Busi, Kessie, Roberto

Bernardo, Gavi, Pedri, Torre, Kessie og Nico. (Nogle af dem måske lejet ud)

Dembele, Collado, Abde

Lewa, Auba

Ansu, Ferran og Memphis.


Jeg siger ikke at de alle bliver, men lad os nu sige hypotetisk.

Det hold skal mindst nå en semi i CL og vinde La Liga. Jeg er ligeglad. Hvis man tilføjer Azpi, Alonso, Kessie, AC Lewandowski, Kounde og Bernardo til Pedri, Gavi, Ansu, Araújo, Dembele, Busi, Alba, MATS, osv. Så er det fandme for at vinde det hele.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
man jun 20, 2022 1:33 pm
Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

10)- At Pablo Torre får chancen, samt andre unge spillere får mere spilletid i kommende sæson.

9)- At man ikke overforbruger på transfermarkedet blot fordi man kan og nu har fået en masse penge mellen hænderne. Økonomien er stadig langt fra stabil, hvorfor man bør tænke langtsigtet og spare lidt på pengene. Et transferbudget på højst 100 mio. euro vil være rigeligt, da man i forvejen har fået AC og Kessie gratis.

8)- At Busquest takker af eller i det mindste accepterer bænken og giver sin plads til Frankie de Jong eller en anden midtbane spiller.

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.

6)- At Lewandowski ikke bliver købt og man satser fuldt ud på Aubameyang på toppen (desuden har man stadig Depay). Man sparer dermed mindst 40 mio. euro og en kæmpe løn på en 34-årig spiller, hvilket er mange penge som man kan bruge på andre ting.

5)- At Xavi får optimal betingelser under Pre-sæson; dvs. igen irriterende skader ved sæson optakten.

4)- At Pique får sparket eller skrider selv, så klubben slipper fra hans skandaler og støj i truppen.

3)- At man bruger det meste af budgettet på at styrke backerne, og ikke går efter fesen lappeløsninger som Alonso og Azpilicueta. Backerne skriger efter forstærkning, da Dani Alves er stoppet, Dest ikke præsterer, Alba er gammel og har ingen backup på venstre side m.m.

2) At Gavi forlænger sin kontrakt langt om længe, så man ikke oplever en lignende situation som Ilaix Moriba.

1)- At Ansu Fati omsider overvinder sine skader og bliver total klar til kommende sæson. :thumbup:

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?


Mine største ønsker er

1: formations ændring til 3-4-3

2: købe Bernardo Silva

3: købe Lewandowski

4: købe en ung verdensklasse cb ( bedre end koundé)
AC er stadig ung
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: jacobskytte og 62 gæster