Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

20 mio. for Séri ville være et kæmpe scoop! Læg dertil Davinson Sánchez, Nélson Semedo eller Andrea Conti og Gerard Deulofeu, samt ryk Marlon og eventuelt Palencia eller Aleñá op, og så burde vi være set.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:20 mio. for Séri ville være et kæmpe scoop! Læg dertil Davinson Sánchez, Nélson Semedo eller Andrea Conti og Gerard Deulofeu, samt ryk Marlon og eventuelt Palencia eller Aleñá op, og så burde vi være set.
Jeg kender ikke conti men ellers ville det være strålende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Jean Michael Seri ser spændende ud. Formidable pasningsevner, 90 % succesrate i sine afleveringer i denne sæson er imponerende, når man tager i betragtning at han laver en hel del diagonalbolde med sukker på. Han kunne være fantastisk for os; såfremt vi også henter en Coutinho til den offensive midtbane og Bellerin til højrebacken, så begynder det at ligne noget.

Omkring Davinson Sanchez, så tror jeg Ajax har ham og De Ligt i sigte som fremtidens makkerpar i forsvaret; han er vidst også på kontrakt til 2022?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Reevenge skrev:Jean Michael Seri ser spændende ud. Formidable pasningsevner, 90 % succesrate i sine afleveringer i denne sæson er imponerende, når man tager i betragtning at han laver en hel del diagonalbolde med sukker på. Han kunne være fantastisk for os; såfremt vi også henter en Coutinho til den offensive midtbane og Bellerin til højrebacken, så begynder det at ligne noget.

Omkring Davinson Sanchez, så tror jeg Ajax har ham og De Ligt i sigte som fremtidens makkerpar i forsvaret; han er vidst også på kontrakt til 2022?
Lad os for guds skyld ikke købe Countinho. Hverken som central midt som vi bruger nu, eller en eventuel offensiv midtbane vi måske får at se i næste sæson.

Ajax er en udviklingsklub, så selvom de nok gerne vil beholde Sanchez, så sælger de hvis en af de store klubber banker på. Og sjældent vanvittigt dyrt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Coutinho har intet at lave i klubben. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor folk vil have ham. Vi har ikke brug for en ny iniesta centralt da vi ikke rigtigt spiller med den rolle mere. På kanten har vi ney og hvis vi skal spille med en off midt (endnu et tegn på at vi ikke har brug for en ny iniesta) så har vi den bedste nogensinde til den plads.

Det eneste jeg kunne se med countinho er at han bliver købt til højre kant (hvilket har kun spiller på landsholdet) i en 4-2-3-1.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

.@gerardromero: Chance of Bellerin joining Barça has gone down after Wenger staying. Still 1st priority but FCB not willing to pay too much.
Barça are planning to sign a lower-profile RB as Vidal's backup if Bellerin doesn't join.

Hvad mon de mener er en ''lower-profile RB''. Det var vores svageste led sidste år, og jeg så gerne at der kom en solid, og stærk offensiv back. På den anden side, så jeg også at man hev Palencia op. Semedo er også interessant.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det giver ingen mening. Det kan kun være fordi de vil spare penge til en stor transfer. Vi skal have en kvalitets back. Længere er den ikke. Ikke flere lappeløsninger!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Men kan jo være de vurderer Vidal som den kvalitetsback, og så henter en en til at presse ham. Selvom det efter min mening ikke er nok.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vidal er lidt af en lottokupon. Det er umuligt at vide, hvorvidt han er fremtidens mand. Der er alt for meget usikkerhed grundet skader og manglende spilletid.

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Det kan jo give mening, hvis man køber en stærk defensiv back, som så måske ikke er på Barca standard offensivt.
Kombineret med Vidal, så vil det jo give Valverde en god variation af taktiske muligheder.
Hvis der ikke er en komplet back på markedet, så er det måske et godt alternativ.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15114
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1703 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil have Marlon Santos og Kaptoum rykket op på første holdet og købe en men kun en enkelt reserve angriber og helst en fra Sydamerika eller Afrika og så lukke den skide transfervindue.

17/18 squad:
MATS - CILLESSEN - MASSIP

ALBA - MARLON - PIQUE - UMTITI - MASCHERANO - S.ROBERTO - DIGNE - VIDAL

INIESTA - RAKITIC - BUSQUETS - RAFINHA - KAPTOUM - GOMES - ARDA - D.SUAREZ

NEYMAR - MESSI - SUAREZ - ???????????????? PACO
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1591
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Lopezzz skrev:Jeg vil have Marlon Santos og Kaptoum rykket op på første holdet og købe en men kun en enkelt reserve angriber og helst en fra Sydamerika eller Afrika og så lukke den skide transfervindue.

17/18 squad:
MATS - CILLESSEN - MASSIP

ALBA - MARLON - PIQUE - UMTITI - MASCHERANO - S.ROBERTO - DIGNE - VIDAL

INIESTA - RAKITIC - BUSQUETS - RAFINHA - KAPTOUM - GOMES - ARDA - D.SUAREZ

NEYMAR - MESSI - SUAREZ - ???????????????? PACO
Du KAN ikke mene at den der trup er stærk nok til at konkurrere med Real Madrid?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Champione skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil have Marlon Santos og Kaptoum rykket op på første holdet og købe en men kun en enkelt reserve angriber og helst en fra Sydamerika eller Afrika og så lukke den skide transfervindue.

17/18 squad:
MATS - CILLESSEN - MASSIP

ALBA - MARLON - PIQUE - UMTITI - MASCHERANO - S.ROBERTO - DIGNE - VIDAL

INIESTA - RAKITIC - BUSQUETS - RAFINHA - KAPTOUM - GOMES - ARDA - D.SUAREZ

NEYMAR - MESSI - SUAREZ - ???????????????? PACO
Du KAN ikke mene at den der trup er stærk nok til at konkurrere med Real Madrid?
Han har også glemt Matthieu!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lidt underligt at de spanske medier ikke skriver noget om Semedo. I portugal er man ret sikre på at han skifter til barca...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Det er lidt underligt at de spanske medier ikke skriver noget om Semedo. I portugal er man ret sikre på at han skifter til barca...
De melder nu, at forhandlinger er langt henne og Mendes står for det. Er der nogen herinde, der kan fortælle lidt om Semedo, enten udfra stats eller rent faktisk har set ham spille? Storken, Blau?

Danilo kom fra Portugal, men det gjorde Alex Sandro også. Så svært at sige noget om den liga, synes jeg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster