Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Enig - det er ikke meget man skal have bevist, før de store slår til med absurde summer.

Vinicius har vi ingen forudsætninger for at vide om han er den enorme sum værd - og Silva har vel været en dominerende faktor i en enkelt sæson?

Hvad koster en etableret mand som Verratti så?
Vanvittigt.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Han koster 100+ mio. Eller sagt på en anden måde - han koster så meget at han ikke bliver købt. Jeg tror vi skal ud i noget decideret voldsomt som strejke før han bliver solgt og når man tænker på hvordan verratti har udtalt sig om PSG så ser jeg det ikke ske.

Det er forresten noget vi skal huske når transfervinduet er slut og vi har lavet vores handler. Priserne er blevet latterlige og det er virkelig svært at købe kvalitet. Man kan ikke "kræve" at en spiller som verratti bliver hentet. Det er virkelig svært at lave sådan en handel i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/offi ... rdo-silva/

Så er den officiel. Ingen Silva til os... Øv. Men godt nok også en tosset pris.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er simpelthen et ekstravagant køb. Jeg vil betegne det som værende meget tvivlsomt, hvorvidt han kan tilkæmpe sig en startplads, når man ser på hans direkte konkurrenter.

De burde nok have brugt pengene på defensiven i stedet. Det vil faktisk gøre en forskel, hvis de fik et par klasse spillere på backerne, en styrmand i miderforsvaret og en solid målmand.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Hvis man har en konto hos Unibet og er glad for langtidsvæddemål, så burde man smide penge på City som næste engelske mester til odds 3.50. Det odds burde helt sikkert være lavere.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ifølge bold.dk artikel kostede Silva City 69,3 mio. euro, hvis euroen er på 7,5. Det er normalt efterhånden, og markedet er ændret grundet enorme summer i fodbold i dag modsat nogle år tilbage. Der er bare kommet flere penge, især hvad angår PL-klubber med de nye tv-aftaler.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=157316&ref=fb_page

Jeg er glad for ter Stegen. Lad det være sagt.

Men Donna vil jeg skifte ud med hvilken som helst keeper i verdenen.
Mener man bør følge udviklingen i denne saga og holde sig til.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Nu skulle Kelechi Iheanacho være på vej til West ham før 24 mio pund..

Den handel så jeg egentlig godt blive foretaget mellem os og city

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Fedtmule skrev:Nu skulle Kelechi Iheanacho være på vej til West ham før 24 mio pund..

Den handel så jeg egentlig godt blive foretaget mellem os og city
Det bliver interessant at følge Iheanachos karriere fremadrettet. Stats-folkene på twitter er i hvert fald ret vilde med ham :glad:

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Kunne vi sælge Masch, Mathieu og Arda for en 35-45 samlet ville det være fint. Kunne vi så ikke rykke Alena, Palencia og Marlon op? Hente Sandro, Deulofeu og Munir hjem, samt en HB og en evt. cb. Så har vi Altså til samtlige poster. Messi, Suarez, Neymar, Munir, Paco og Sandro til angrebet. Gomes, Rakitic, Roberto, Busquets, Iniesta, Denis, Rafinha (som wing maybe?) og Deulofeu (offensiv) til midten. Marlon, Palencia, Digne, Vidal (evt. som højre cb?), Umtiti, Pique, Alba og en evt. ny hb. Valverde virker god til at få meget ud af sine spillere, så det kunne være en god mulighed. Ellers er det bare mig der ønsketænker.. Det ville nok heller ikke blive så dyrt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Tello skrev:Kunne vi sælge Masch, Mathieu og Arda for en 35-45 samlet ville det være fint. Kunne vi så ikke rykke Alena, Palencia og Marlon op? Hente Sandro, Deulofeu og Munir hjem, samt en HB og en evt. cb. Så har vi Altså til samtlige poster. Messi, Suarez, Neymar, Munir, Paco og Sandro til angrebet. Gomes, Rakitic, Roberto, Busquets, Iniesta, Denis, Rafinha (som wing maybe?) og Deulofeu (offensiv) til midten. Marlon, Palencia, Digne, Vidal (evt. som højre cb?), Umtiti, Pique, Alba og en evt. ny hb. Valverde virker god til at få meget ud af sine spillere, så det kunne være en god mulighed. Ellers er det bare mig der ønsketænker.. Det ville nok heller ikke blive så dyrt.
Det er nogle fine idéer, synes jeg. Marlon har vist, at han kan godt kan være med på det her niveau. Alena ser jeg et meget stort potentiale i. Og Palencia gør det altså rigtig godt på B-holdet, han fortjener en chance - dog ikke som førstevalg.

Tror desværre ikke vi kan hente Sandro hjem igen. Munir skal vi dog hente. Han gjorde det ærlig talt langt bedre end Paco og bidrog med mere end bare mål. Jeg ville dog også give Samper en chance. Hans udvikling er gået lidt i stå, men i Luchos første sæson fik han en kamp mod Apoel, hvor han gjorde det rigtig godt. Det kræver bare vi vender tilbage til det spil, han er vant til.

Synes også vi skal hente Deulofeu hjem. Hvis træneren ikke vil bruge ham, så send ham videre. Der er helt sikkert nogle, der vil betale mere end 12 mio euro.

Så ja, jeg er helt enig - stol mere på La Masia.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er sådan set også enig, men sandsynligheden for at Bartomeu er med på idéen, om at satse mere på La Masia, er nok desværre særdeles lille. Valverde er nok heller ikke tosset med den. Der er pres på for at præstere fra dag 1. Så er det nemmere at hente tre 28-årige end at satse på spillere som Aleñá og Palencia.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg er sådan set også enig, men sandsynligheden for at Bartomeu er med på idéen, om at satse mere på La Masia, er nok desværre særdeles lille. Valverde er nok heller ikke tosset med den. Der er pres på for at præstere fra dag 1. Så er det nemmere at hente tre 28-årige end at satse på spillere som Aleñá og Palencia.
Well, det kan man jo også høre herinde, at hvis unge spillere ikke præsterer fra første uge, så skal de bare sælges, bliver stemplet som fejlindkøb med det samt etc. Bare se Ter Stegen i starten, og nu Andre Gomes, Digne og Paco. Jeg ville også være MEGET kortsigtet som træner, hvis jeg blev ansat. Der er simpelthen ikke den store interesse i et langsigtet projekt, og da slet ikke unge spillere. Og det medvirker fans også til i høj grad.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Raman93 skrev:
Tello skrev:Kunne vi sælge Masch, Mathieu og Arda for en 35-45 samlet ville det være fint. Kunne vi så ikke rykke Alena, Palencia og Marlon op? Hente Sandro, Deulofeu og Munir hjem, samt en HB og en evt. cb. Så har vi Altså til samtlige poster. Messi, Suarez, Neymar, Munir, Paco og Sandro til angrebet. Gomes, Rakitic, Roberto, Busquets, Iniesta, Denis, Rafinha (som wing maybe?) og Deulofeu (offensiv) til midten. Marlon, Palencia, Digne, Vidal (evt. som højre cb?), Umtiti, Pique, Alba og en evt. ny hb. Valverde virker god til at få meget ud af sine spillere, så det kunne være en god mulighed. Ellers er det bare mig der ønsketænker.. Det ville nok heller ikke blive så dyrt.
Det er nogle fine idéer, synes jeg. Marlon har vist, at han kan godt kan være med på det her niveau. Alena ser jeg et meget stort potentiale i. Og Palencia gør det altså rigtig godt på B-holdet, han fortjener en chance - dog ikke som førstevalg.

Tror desværre ikke vi kan hente Sandro hjem igen. Munir skal vi dog hente. Han gjorde det ærlig talt langt bedre end Paco og bidrog med mere end bare mål. Jeg ville dog også give Samper en chance. Hans udvikling er gået lidt i stå, men i Luchos første sæson fik han en kamp mod Apoel, hvor han gjorde det rigtig godt. Det kræver bare vi vender tilbage til det spil, han er vant til.

Synes også vi skal hente Deulofeu hjem. Hvis træneren ikke vil bruge ham, så send ham videre. Der er helt sikkert nogle, der vil betale mere end 12 mio euro.

Så ja, jeg er helt enig - stol mere på La Masia.
Marlon er klar imo, Alena kan bruges som aflastning for Ini indtil han er 100% inde i systemet, og Palencia kan, som du også nævner, være andetvalg (og få erfaring/blive en vigtig spiller) Jeg havde i øvrigt helt glemt Samper, min fejl, men ham vil jeg også gerne have hjem, også selvom jeg ikke tænkte sådan om ham før. Og hvis Deulofeu kan disciplineres, så kan han blive rigtig, rigtig god. Vil uanset hvad gerne have ham hjem - også selv om jeg har ment andet tidligere.

RM har så god en ung flok spillere / bredde. Llorente og Theo (fuck ham) fra Alaves er jo også begge på vej til Real. Coutinho er jo så også godt nok kun 24 år gammel, men mindst 500 mill? Det er åndssvagt. Jeg tror inderligt på Gomes, han skal bare bruges ordentligt. Samper, Denis, Rafinha, Roberto og Alena er alle midtbane spillere. Vi har Rafinha til den ene kant og Denis til den anden. Alena, Roberto og Samper kan sagtens tage off. midt. Deulofeu kan vel også være falsk 9'er? Desuden er det også højst sandsynligt at Messi tager en position længere tilbage på banen i løbet af de næste par år. Men ja, ledelsen fucker garanteret op.. Vi har Neymar på 25 - masser af år tilbage - og han er en af verdens aller, aller bedste. Hvorfor så købe en spiller magen til for så meget.. Coutinho vil imo. heller ikke kunne afløse Ini - OGSÅ selvom jeg mente det tidligere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg er sådan set også enig, men sandsynligheden for at Bartomeu er med på idéen, om at satse mere på La Masia, er nok desværre særdeles lille. Valverde er nok heller ikke tosset med den. Der er pres på for at præstere fra dag 1. Så er det nemmere at hente tre 28-årige end at satse på spillere som Aleñá og Palencia.
Well, det kan man jo også høre herinde, at hvis unge spillere ikke præsterer fra første uge, så skal de bare sælges, bliver stemplet som fejlindkøb med det samt etc. Bare se Ter Stegen i starten, og nu Andre Gomes, Digne og Paco. Jeg ville også være MEGET kortsigtet som træner, hvis jeg blev ansat. Der er simpelthen ikke den store interesse i et langsigtet projekt, og da slet ikke unge spillere. Og det medvirker fans også til i høj grad.
Det er svært at sammenligne akademiprodukter med ekstremt dyrt-indkøbte unge spillere, der fra dag 1 ser ud til at være totalt fejlcastede.

Pointen er ikke, at et akademiprodukt nødvendigvis skal have længere snor, men fordelen er altså, at man ikke risikerer at kyle 30-40 millioner euro direkte ud af vinduet, som man nemt kan risikere, hvis man henter en 21-årig der har bevist meget lidt - hvis da egentlig overhovedet noget. André Gomes er jo fint eksempel på en spiller, der kun havde vist lovende takter i et ret så begrænset omfang, i løbet af sin stadig meget korte karriere, men alligevel gik han jo som varmt brød.

Tænk også på en spiller som Martín Cáceres. Én god sæson som lejesvend i Recreativo, og så stod vi ellers klar til at betale ved kasse 1. Og han da ekstremt lovende ud og lignede en spiller, der ville passe vores stil rigtig fint. Det gjorde han bare ikke. Så Cáceres endte med at spille omkring 20 kampe for os og vi solgte ham videre. Vi tabte godt nok "kun" 5 millioner euro på ham, men måske kunne vi med fordel have givet de 20 kampe til en Andreu Fontàs i stedet og så have brugt de 17 millioner euro, som Cáceres kostede os, et andet sted.

Man løber altid en risiko, når man tilføjer en ny spiller til truppen. Det kan jo både blive fugl og fisk. Fordelen ved et akademiprodukt er at han ikke koster 30-40 millioner euro; penge som man i øvrigt ikke engang ville kunne købe Ivan Perisic for på nuværende tidspunkt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster