Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

emo skrev:Måske pris, og at de er villige til en plads på bænken.

Men de har ikke tilnærmelsesvis klasse til Barca.

Fra verdens mest pålidelige kilde EB: "ESPN har fået bekræftet af en kilde i FC Barcelona, at der har været forhandlilnger om både Thiago og Fabregas, men mens Barcelona er villig til at sælge Thiago Alcantara for et beløb i omegnen af 150 mio. kr, så er de umiddelbart ikke villige til at lade Fabregas gå - men måske et Manchester United-bud på 220 mio. kr. kan få dem til at ændre mening"

Vi burde lade Fabregas gå i stedet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis vi sælger Thiago, har vi Xavi, Iniesta og Cesc til de tre centrale midtbanepladser. Der er selvfølgelig mulighed for at rykke Busquets og Song frem, men det er langt fra optimalt. Det er bare ikke i nærheden af at være nogenlunde holdbart, at have 3 spillere til at dække 2 pladser. Hvis de ikke har lært det efter denne sæson, kommer de aldrig nogensinde til at lære noget i resten af deres liv.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Hvis vi sælger Thiago, har vi Xavi, Iniesta og Cesc til de tre centrale midtbanepladser. Der er selvfølgelig mulighed for at rykke Busquets og Song frem, men det er langt fra optimalt. Det er bare ikke i nærheden af at være nogenlunde holdbart, at have 3 spillere til at dække 2 pladser. Hvis de ikke har lært det efter denne sæson, kommer de aldrig nogensinde til at lære noget i resten af deres liv.
Ikke fordi jeg går ind for det, men vi har stadigvæk S.Roberto, som jeg mener har større potentiale end Thiago..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Selv med Sergi, Xavi, Iniesta og Cesc synes jeg stadig at det er tyndt besat. Vi er jo, sådan helt generelt, et hold med en udpræget mangel på bredde i forhold til de andre europæiske giganter.

At jeg så er uenig i at Roberto har større talent end Thiago, er en helt anden sag. ;)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20644
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilanova has given his approval for the club to try to sign Chelsea centre back David Luiz (26). The transfer fee would be 25M. [sport]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Vilanova has given his approval for the club to try to sign Chelsea centre back David Luiz (26). The transfer fee would be 25M. [sport]

Aha, man vil købe ham, hvis man ikke kan få T. Silva. Chico er sådan ca. 4-5 gange bedre end ham, men ok, hvis man vil have ham, så må jeg affinde mig med det.
Senest rettet af Kubala tors maj 30, 2013 12:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror han bliver meget dyre end 25 mio... Luiz er en underlig spiller. Startede elendigt men er blevet en del bedre. Ser ham dog stadig ikke som en fantastisk spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Mou gider vist ikke have D. Luiz i CFC, så det er ikke urealistisk, at vi får ham. Jeg håber det ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Seriøst? Jeg er officielt enig med Cruyff, væk med Tito!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg er virkelig virkelig ikke afvisende overfor Luiz, skulle prisen være fair.

Se borte fra alt #23 hate på ham, han er en kriger på banen, han er altså hurtig, og så er han ret så dominerende i luften, desuden KAN han læse spillet. Han har udviklet sig meget siden sin start i Cfc.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man kan sikkert få ham for de 25 mio euro eller tæt på 30(det bliver ikke dyrere end 30; det er dog alt for mange penge for Luiz, som langt fra er pengene værd), da Chelsea vil sælge ham. Hvis man skal give 25 mio euro for ham eller i værste fald 28-30 mio euro, og kan få Chico for 10-15 mio euro, så burde man købe Chico, da Luiz slet ikke er de penge værd(altså de 28-30 mio euro). Jeg er villig til, at give Luiz chancen, hvis man køber ham, men vi sparer penge ved at købe Chico, samtidig med, at man får en bedre forsvarsspiller.


Hvis man nu køber Luiz, så vil jeg have samme undren og skepsis, som jeg havde ved købet af Song, det kan være Luiz overrasker positivt, men hold kæft, man sidder lidt, og frygter det værste. Piqué og Luiz, puha, bare navnene sat sammen, gør mig nervøs.



Edit: Havde glemt, at han i øvrigt er en klam spiller.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Chico bedre end David Luiz ? langt langt fra. David Luiz er langt hurtigere, stærkere i luften, fysisk stærkere, bedre på bolden, bedre på alle punkter. Hvis David Luiz kunne få nogle flade af Puyol og ikke have sine koncentrationssvigt, som han faktisk ikke har så meget mere . Så ville han blive en verdensklasse forsvarsspiller, noget som Chico aldrig bliver.
Også ville jeg ikke være ked af , at se hans frispark i Barca.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Afellay99 skrev:Chico bedre end David Luiz ? langt langt fra. David Luiz er langt hurtigere, stærkere i luften, fysisk stærkere, bedre på bolden, bedre på alle punkter. Hvis David Luiz kunne få nogle flade af Puyol og ikke have sine koncentrationssvigt, som han faktisk ikke har så meget mere . Så ville han blive en verdensklasse forsvarsspiller, noget som Chico aldrig bliver.
Også ville jeg ikke være ked af , at se hans frispark i Barca.

Ok, ja, ja, så siger vi det.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Hahhaahahhah godt nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster