Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:
fre feb 21, 2020 1:08 pm
Der skal om nogle år bygges en legend-etage på stadion-museet.

Hleb, Turan, Matthieu, Douglas, Boateng, Paulinho, Mina, Gomes, Marlon, Song, and the list goes on...
Hleb.. Han er udenfor kategori.. helt speciel.
Billede


Men du glemte da ham her:
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Skydefinten skrev:
fre feb 21, 2020 1:08 pm
Der skal om nogle år bygges en legend-etage på stadion-museet.

Hleb, Turan, Matthieu, Douglas, Boateng, Paulinho, Mina, Gomes, Marlon, Song, and the list goes on...
Hvad har Paulinho at gøre på den liste? Marlon og Mina var der omkring 1 år, de var uprøvede og man tjente på dem begge. Resten enig, man kunne eventuelt tilføje Coutinho og Vermalen,
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Matthieu har jeg heller ikke noget imod
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre feb 21, 2020 2:29 pm
Skydefinten skrev:
fre feb 21, 2020 1:08 pm
Der skal om nogle år bygges en legend-etage på stadion-museet.

Hleb, Turan, Matthieu, Douglas, Boateng, Paulinho, Mina, Gomes, Marlon, Song, and the list goes on...
Hvad har Paulinho at gøre på den liste? Marlon og Mina var der omkring 1 år, de var uprøvede og man tjente på dem begge. Resten enig, man kunne eventuelt tilføje Coutinho og Vermalen,
Mener kun Mina var der et halvt år. Der er også forskel på stupide handler helt fra starten af eller fornuftige køb, som bare ikke slog til, af den ene eller anden årsag.

Hleb og Gomes, virkede begge som ok køb, udefra set. Det endte bare lidt i kage for dem.
Song var faktisk rigtig højt værdsat i PL, men fejlcastet og det gik lidt ligesom med Hleb.

Mathieu og Paulinho var weird, men de gjorde det faktisk fint

Turan var både weird og en katastrofe.Douglas og Boateng i samme båd, men en mindre udgift.

Vermaelen (pga skadeshistorikken) også en fejl.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Norbit skrev:
man feb 17, 2020 10:36 pm
[...]
Gad vide hvor lang tid der går før de begynder at invitere fans til at sidde på bænken.
Er der andre end mig, som har fået en mail om man har tid og lyst til at sidde på bænken i returopgøret mod Napoli? :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Neymar fik rødt i dag, er det ikke noget med at han altid planlægger et eller andet op til hans søsters fødselsdag? Hvornår er det nu? :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Skydefinten »

Norbit skrev:
man feb 24, 2020 1:24 am
Neymar fik rødt i dag, er det ikke noget med at han altid planlægger et eller andet op til hans søsters fødselsdag? Hvornår er det nu? :lol:
Det er den 11. marts (hvert år;)), at søster Rafella har fødselsdag. Umiddelbart, har Ney regnet forkert, medmindre han får 4 dages karantæne. Desuden har de Dortmund i CL på selve dagen. Den bliver svær for ham i år.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Messi udtaler at han godt kunne se Neymar og Lautaro i Barca.

Tror i der er en reel chance for at hente dem begge i sommers vindue? Daaaamn det ville være skørt.

Hvis vi kunne skippe dembele + griezmann + rakitic+vidal+roberto for at få de to så gør jeg det gerne, selv hvis vi kun har 14 første holds spillere i truppen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
man feb 24, 2020 5:47 pm
Messi udtaler at han godt kunne se Neymar og Lautaro i Barca.

Tror i der er en reel chance for at hente dem begge i sommers vindue? Daaaamn det ville være skørt.

Hvis vi kunne skippe dembele + griezmann + rakitic+vidal+roberto for at få de to så gør jeg det gerne, selv hvis vi kun har 14 første holds spillere i truppen.
Keep your pants on.. ;-)

Lautaros klausul betød 110-120m€ ik? + eftersignde 180 m€, hvis neymar skulle ønske et skifte.

Det vil forudsætte et salg af Griez, både da han har en høj værdi og fordi han vil komme i overskud. Hertil Cou. Det vil måske indbringe 150-160m€ i alt. Realistisk.
Dog har jeg svært ved at tro på, at man vil af med Griez allerede (dog ikke umuligt), lige som han sikkert ønsker at blive.

Tror ikke Demb kan sælges til sommer pga skaden, det vil blive leje.

Rak og Vidal kan ikke indbringe meget med deres alder. Maks 40m€ i alt.

Roberto bliver ikke solgt. Er du skør :grin:

Men i den perfekte verden, er det vel ikke umuligt, hvis man kan finde 100m€ andet steds!?

Det forudsætter så også nok, at man nedprioriterer alle øvrige positioner.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Roberto var et ønske fra min side, ved godt det aldrig sker. Det lyder ikke helt umuligt.
Lautaro for Rakitic og vidal + ca. 60 mio.
Dembélé, griezmann og coutinho bør kunne dække for neymar+eventuelt en mere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
man feb 24, 2020 6:34 pm
Roberto var et ønske fra min side, ved godt det aldrig sker. Det lyder ikke helt umuligt.
Lautaro for Rakitic og vidal + ca. 60 mio.
Dembélé, griezmann og coutinho bør kunne dække for neymar+eventuelt en mere.
Med tanke på den vage succes, ledelsen har haft til at få handler til at gå op, så kommer det sku nok ikke til at ske.

Demb er jeg overbevist om, ikke bliver solgt. Så bliver det i hvert fald til brandudsalg.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
man feb 24, 2020 8:00 pm
Norbit skrev:
man feb 24, 2020 6:34 pm
Roberto var et ønske fra min side, ved godt det aldrig sker. Det lyder ikke helt umuligt.
Lautaro for Rakitic og vidal + ca. 60 mio.
Dembélé, griezmann og coutinho bør kunne dække for neymar+eventuelt en mere.
Med tanke på den vage succes, ledelsen har haft til at få handler til at gå op, så kommer det sku nok ikke til at ske.

Demb er jeg overbevist om, ikke bliver solgt. Så bliver det i hvert fald til brandudsalg.
Jeg føler mig dog sikker på, at klubben henter Lautaro uagtet om man får solgt ud. Især når Messi udtaler sig så varmt om ham + at han selv nok har et ønske om at spille med Messi.

Neymar vil kun være et plus i det. Håber dog ikke at ledelsen igen igen går 100% efter én spiller og lukker øjnene for øvrige handler. Griezmann skal efter min mening bare skippes afsted. Kan man få 80 mio for ham, så skal han væk. Han har ikke Barca potentiale, hverken som central angriber eller som kant.
Hvis man ikke kan komme af med Dembele, Coutinho og Griezmann, så ser jeg det ikke muligt for et Neymar comeback.

Et drømme scenarie ville være dog være at vi kom afsted med spillere som er overflødige og fylde truppen op med spillere som kan bringe kvalitet og styrke til.

Jeg så gerne, at man rensede lidt ud: Neto, Rakitic, Vidal, Griezmann, Coutinho, Dembele, Umtiti, Roberto+Alba (en drøm at få dem væk).
Neto fordi jeg ikke synes at han er de håbløse 40 mio værd som klubben gav for ham, få hentet så meget af det som muligt igen ca. 20 mio?

Umtiti fordi han er begyndt at falde så drastisk i niveau og fordi vi stadigvæk kan få en god sjat for ham, ca. 60-70 mio? (prøv bare at se hvor mange PL klubber kunne bruge ham).

Griezmann fordi jeg ikke ser ham som værende god nok til Barca, han er i hvert fald ikke afgørende nok og man kan stadigvæk få en god sjat for ham ca. 90 mio?

Rakitic og Vidal giver sig selv, de burde ikke indgå i klubbens planer, omend jeg synes Vidal er god som backup (dog tror jeg ikke at han selv gider sidde på bænken) - ca. 40 for dem begge.

Coutinho ville jeg gerne se tilbage i Barca under Setien, men tror ikke at ledelsen vil have ham i endnu et år i klubben for hvis det går galt igen så har man spildt 3 år og værdien falder ekstremt ca. 70-80 mio.

Dembele tror jeg på ingen måder har klubbens tillid, især efter de seneste skader. Han er ung og kunne blive vanvittig god hvis han holdt sig skadesfri - det tegner bare ikke til at være tilfældet. ca. 70 mio.

Roberto+Alba er bare to spillere som jeg ønsker kommer væk, Roberto er ikke god nok til Barca og når han nu er her, så får han så latterligt mange kampe. ca. 40-50 mio hvis man finder en dum nok klub. Alba synes jeg er blevet dårligere og dårligere, han er stadig god på toppen, men alt for mange kampe hvor han er helt ved siden af + han er begyndt at få skades-problemer (tror ikke han bliver solgt derfor intet beløb på ham).

Samlet håber jeg at vi sælger for: 370-400 mio + 50 mio fra budgettet= maks. 450 mio! :lol:
Det burde være rigeligt til at kunne få samlet et nogenlunde stabilt hold på benene, som kan give konkurrence på samtlige pladser:
Onana ind som backup til Stegen (ca. 25 mio), Todibo som 1.backup til Pique (gratis), Emerson i Betis som backup til Semedo (gratis), Puig på 1.holdet som erstatning for Robertos plads på midtbanen (gratis), Gaya fra Valencia ind hvis man kan få skippet Alba(ca. 40 mio), Neymar ind (ca. 150 mio), Laurato ind (ca. 110mio), Thiago tilbage fra Bayern så han kan overtage for Bussi (70 mio), 1 CB til maks 30-35 mio der er god nok til at være backup og som samtidigt kan presse Lenglet, 1 ung MC til maks 30 mio som kan presse Arthur/Jong/Bussi/Thiago med tiden.

Det vil sige en "ny" trup:
stegen, onana, emerson, semedo, todibo, pique, lenglet, ny cb, junior, gaya, puig, thiago, bussi, FDJ, arthur, ny mc, Messi, Suarez, Lautaro, Neymar, Fati, Brathwaite.

så lukker man FM og finder ud af at Bartomeu er præsident = 1 ny signing til 150 mio som er lort, og vi har samme trup næste år.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Neymar has rejected each and every renewal proposal from PSG. The French side know about his desire to return to Barça, and would rather sell him than their other star player Mbappé. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Michman skrev:
fre mar 06, 2020 1:18 am
Billede
Hvad kan han?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster