Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Han er cm.

Firmino er svaret.
Men forestil dig denne fronttrio.

Messi - Firmino - Coutinho

Det er vitterlig ikke særlig meget bevægelse, du vil få ud af de tre, da de alle tre helst vil have den i fødderne. Vi mangler noget bevægelse på holdet, og det er stort set kun Alba, der giver det.

Det ville dog være en meget, meget boldstærk trio dog, og så er spørgsmålet, om det er nok i sidste ende.
Det er nok! Især fordi cou spiller på midten og dembele tager hans plads.

Men firmino kan heller ikke købes. Det er der ingen af de nævnte spillere der kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9272
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Richarlison, den 21 årige brasilianer fra Everton, er i gang med at imponere i Premier League, men også for det brasilianske landshold.

Det kunne måske være en mulighed, og han koster nok knap så meget som Mbappé.
Yeps, Richarlison lagde jeg mærke til i watford. Havde aldrig hørt om ham og pludselig var han der bare. Han kunne godt udvikle sig rigtig fornuftigt. Bliver i hvertfald spændende med ham i denne sæson.

Ellers spændende at høre folks bidrag.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Kunne Malcom på sigt være en Suarez afløser. Han slår mig som typen der godt kunne ligge i front alene. Han har fart og afslutnings teknik til det

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Kunne Malcom på sigt være en Suarez afløser. Han slår mig som typen der godt kunne ligge i front alene. Han har fart og afslutnings teknik til det

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Malcom er helt inde i mine overvejelser og anser ham som en del af truppen. Spørgsmålet er, hvordan han står til om et års tid.

Men selv med Malcom, så ville det være Malcom, Messi, Coutinho og Dembele. Fire spillere til tre positioner er ikke nok, hvis ma nskal være i stand til at konkurrere over 60 kampe. Suarez skal ud af klubben, for vi ksal ikke have en bænkevarmer til 2,5-3 mio. kroner om ugen.

Derfor jeg gerne ser et indkøb til offensiven næste sæson, for vi skal hele tiden rykke os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Selvf. Min pointe var mere at hvis en som Malcom kunne være en 9er på sigt helt fremme så kunne den ekstra spiller til angrebet være en Lozano e.l type som ikke nødvendigvis skal være en 9er så

Lad os håbe Malcom kan få Suarez plads når han skal spares (forhåbentligt) så man kan se ham an på den plads

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Selvf. Min pointe var mere at hvis en som Malcom kunne være en 9er på sigt helt fremme så kunne den ekstra spiller til angrebet være en Lozano e.l type som ikke nødvendigvis skal være en 9er så

Lad os håbe Malcom kan få Suarez plads når han skal spares (forhåbentligt) så man kan se ham an på den plads

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Øh, Malcom er kantspiller? Medmindre du snakker om at omskole ham, men det ville være imod dumt, da Malcom er en Robben-light. Udfordre og skære ind og sparke på mål. Sådan en type ville være synd at omskole til spids.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

MessiPogba skrev:
Rb88 skrev:Selvf. Min pointe var mere at hvis en som Malcom kunne være en 9er på sigt helt fremme så kunne den ekstra spiller til angrebet være en Lozano e.l type som ikke nødvendigvis skal være en 9er så

Lad os håbe Malcom kan få Suarez plads når han skal spares (forhåbentligt) så man kan se ham an på den plads

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Øh, Malcom er kantspiller? Medmindre du snakker om at omskole ham, men det ville være imod dumt, da Malcom er en Robben-light. Udfordre og skære ind og sparke på mål. Sådan en type ville være synd at omskole til spids.
Det var nu ellers det jeg mente. Og ment som en løsning på at hvis ingen 9ere er tilgængelige på markedet kunne det være interessant at se om Malcom kan spille helt i front

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

IMO skal vi ikke købe for at købe. Der er ingen frontangribere, der kan hentes, som vil forstærke os. Bliver Susrez virkeligt en hæmsko, så spil Coutinho-Messi-dembele. Det kræver dog ret mange mål fra Dembele og Coutinho men jeg kan ikke se hvem vi kan hente nu. Så hellere vente på noget dukke op
Men lad os se. Mbappé dukkede jo først op sent i 2016/2017. Har et godt øje til Richarlison men ikke helt overbevist

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:IMO skal vi ikke købe for at købe. Der er ingen frontangribere, der kan hentes, som vil forstærke os. Bliver Susrez virkeligt en hæmsko, så spil Coutinho-Messi-dembele. Det kræver dog ret mange mål fra Dembele og Coutinho men jeg kan ikke se hvem vi kan hente nu. Så hellere vente på noget dukke op
Men lad os se. Mbappé dukkede jo først op sent i 2016/2017. Har et godt øje til Richarlison men ikke helt overbevist
Ikke fordi han lige scorede i dag, men glemte ham, da vi snakkede om ham. Icardi som type kunne være meget spændende. Han er en rigtig dygtig angriber, synes jeg. Spørgsmålet er bare, om rygterne om at Messi virkelig ikke kan døje ham, er sande, for så er det nok hamrende usandsynligt, at han kan komme her.

Icardi kunne være en god angriber for os dog.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis suarez kunne slippe afsted med at lave så lidt som icardi så ville han lave ligeså mange kasser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvis suarez kunne slippe afsted med at lave så lidt som icardi så ville han lave ligeså mange kasser.
Nu er det ikke blot kasser, jeg snakker om, men også at have en medspiller, som kan fastholde en bold, kan true dybden, og kan spille med ryggen til målet og ramme en medspiller 9 ud af 10 gange. Suarez scorer sine mål, men hans begrænsninger kommer jo til syne i de tætte kampe, og det er jo ikke nok, for det er i de tætte kampe, Suarez skal gøre forskellen, og her koster han simpelthen for meget, fordi han smider alt for mange aktioner væk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:IMO skal vi ikke købe for at købe. Der er ingen frontangribere, der kan hentes, som vil forstærke os. Bliver Susrez virkeligt en hæmsko, så spil Coutinho-Messi-dembele. Det kræver dog ret mange mål fra Dembele og Coutinho men jeg kan ikke se hvem vi kan hente nu. Så hellere vente på noget dukke op
Men lad os se. Mbappé dukkede jo først op sent i 2016/2017. Har et godt øje til Richarlison men ikke helt overbevist
Ikke fordi han lige scorede i dag, men glemte ham, da vi snakkede om ham. Icardi som type kunne være meget spændende. Han er en rigtig dygtig angriber, synes jeg. Spørgsmålet er bare, om rygterne om at Messi virkelig ikke kan døje ham, er sande, for så er det nok hamrende usandsynligt, at han kan komme her.

Icardi kunne være en god angriber for os dog.
Er ikke så vild med Icardi. Som det ser ud nu, ville jeg bruge, hvad vi har og så vente.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis suarez kunne slippe afsted med at lave så lidt som icardi så ville han lave ligeså mange kasser.
Nu er det ikke blot kasser, jeg snakker om, men også at have en medspiller, som kan fastholde en bold, kan true dybden, og kan spille med ryggen til målet og ramme en medspiller 9 ud af 10 gange. Suarez scorer sine mål, men hans begrænsninger kommer jo til syne i de tætte kampe, og det er jo ikke nok, for det er i de tætte kampe, Suarez skal gøre forskellen, og her koster han simpelthen for meget, fordi han smider alt for mange aktioner væk.
Suarez er 10 gange bedre end icardi. Hvis hans job var ligeså simpelt som icardis (det du beskriver) så ville han gøre det meget bedre.

Det er helt vildt så dårlig du gør suarez. Man skulle næste tro du har noget imod ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Icardi er glimrende .... Og har været det længe. Og så har han endda været igennem La Masia. Han har dog fucked med Maxi Lopez. Så fuck ham.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis jeg var blevet spurgt for et halvt eller helt år siden, havde jeg med glæde taget Icardi. Jeg har dog set Inter spille nogle gange i mellemtiden, og jeg kan ærligt talt ikke se ham passe ind. Han kan score mål, men han kan vitterlig heller ikke andet. Og så mange mål scorer han ikke engang for tiden. I 2018 har Paulinho, Edin Dzeko, Cristhian Stuani og Memphis Depay scoret flere mål, end Icardi har. Hvis det er en spiller med Icardis profil vi vil have, så kan vi ligeså godt spare 100 millioner euro og købe Krzysztof Piatek i stedet for.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster