Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Kære alle på forummet.

Jeg vil bare lige sige, at jeg skam følger interesseret med her i tråden, men før der sker noget reelt, så har det hele tiden været min holdning, at jeg ikke rigtigt har lyst til at kommentere på de daglige bulletiner.

Jeg håber, ligesom resten af folket herinde, at klubben forstærker sig sundt og godt til den kommende sæson, men er selvfølgelig også klar over, at man ikke bare lige sådan kan få dem, man peger på. Dels pga. økonomi og dels pga. status pt.

De mest presserende positioner er for mit vedkommende på backsne og på CB - også selvom AC. kommer.

Jeg glæder mig over, at vi er kommet af med Coutinho og at Griezman ser ud til at forlade truppen ligeså - og så glæder jeg mig over, at vi har signet AC. og Kessie, jeg tror sagtens at de kan lykkes.

I øvrigt, så tror jeg heller ikke at de Jong bliver solgt, med mindre, naturligvis, at han selv gerne vil. ;-)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Mine semi realistiske ønsker for næste sæson, so fare:

Køb:
AC (Skulle allerede være signet)
Kessie (Skulle allerede være signet)
Pau Torres (Alternativt en anden venstre benet CB)
Ny HB (Der må være en solid en derude med stor potentiale :think: )
Marc Cucurella (Grimaldo)
Drible stærk winger (Måske Raphinha)
Forlæng med Dembele, til en fair løn (Vi kan ikke få andre der er det samme top niveau)
Lewandowski (Vil nok fortrække at satse på Darwin Núñez, men det er selvfølgelig et sats og nok for dyr)
(Pina hjem fra leje og være backup)
(Rykke Torre op, hvis han laver en Pedri i Pre-season)

(Det skulle ikke undre mig at vi forlænger med Roberto, og beholder Dest og Alves, så de tre kan dække HB. Det er sgu useriøst :roll: )

Salg:
Neto
Umtiti
Langlet
Mingueza
Dest (HVIS det er en god pris, og der er en bedre alternativ, som ikke er over 30)
FDJ (HVIS prisen er minimum 100 mil, og det hjælper på at forstærke flere stedet på holdet)
Puig
Martin B
Coutinho
Griezz
Mimphis

Leje Balde ud, og Nico hvis vi ikke sælger FDJ, ellers ender han som Puig.

Jeg ville også gerne sælge Ferran og Erik, da jeg ikke ser en kæmpe talent i dem, men det komme ikke til at se :?
Jeg håber dog se modbeviser mig, og bliver verdensklasse :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 6:18 pm
Helt ærligt Easy, FDJ har haft 3 år, og vi snakker stadig om ham som et håb. Vi har ikke tid til at sidde og vente. Han skulle være vores KDB, i den forstand at han bar os, eller man kunne turde drømme om en ny Johan Cruyff, men hans køb har været undervældende.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Isageren skrev:
tors maj 12, 2022 7:26 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 6:18 pm
Helt ærligt Easy, FDJ har haft 3 år, og vi snakker stadig om ham som et håb. Vi har ikke tid til at sidde og vente. Han skulle være vores KDB, i den forstand at han bar os, eller man kunne turde drømme om en ny Johan Cruyff, men hans køb har været undervældende.
En lille hemmelighed: KDB'er kommer kun frem på hold der fungerer :-)

meen jeg er også kæmpe fan af Frenkie og mener han, i de år han har været her, har været blandt de mest konsistente og bedst præsterende spillere. Og at han har en vanvittigt potentiale, som vil udfolde sig, når holdet omkring ham fungerer.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SantJordi skrev:
tors maj 12, 2022 7:53 pm
Isageren skrev:
tors maj 12, 2022 7:26 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 6:18 pm
Helt ærligt Easy, FDJ har haft 3 år, og vi snakker stadig om ham som et håb. Vi har ikke tid til at sidde og vente. Han skulle være vores KDB, i den forstand at han bar os, eller man kunne turde drømme om en ny Johan Cruyff, men hans køb har været undervældende.
En lille hemmelighed: KDB'er kommer kun frem på hold der fungerer :-)

meen jeg er også kæmpe fan af Frenkie og mener han, i de år han har været her, har været blandt de mest konsistente og bedst præsterende spillere. Og at han har en vanvittigt potentiale, som vil udfolde sig, når holdet omkring ham fungerer.
Nu må det også holde med alle de undskyldninger. Hvis han er så skide god, hvorfor har Gavi, Pedri og Busi så alle præsteret bedre i denne sæson? Stop nu med at give alle andre skylden end De Jong. Det han har præsteret i klubben er ganske enkelt for ringe, han kostede over 80 mio euro, og har været et flop. Elendig i første sæson, god i anden halvdel af anden sæson, og enormt middelmådig og til tider på sit laveste i indeværende sæson. Jeg gider simpelthen ikke at sidde og vente på den spiller i snakker om, der er gået 3 år. Demb skulle også for længst have været skiftet, men i det mindste kan man tilskrive skaderne for hans forfærdelige tid. Hvis I gerne vil sidde i lænestolen og rokke frem og tilbage i de næste 5 år, mens vi venter på et “ordentligt hold” til Frenkie, så gør endelig det. Vi får bare aldrig et ordentligt hold til Gavi og Pedri så, hvis vi ikke kan forstærke angrebet og forsvaret uden penge.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors maj 12, 2022 7:26 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 6:18 pm
Helt ærligt Easy, FDJ har haft 3 år, og vi snakker stadig om ham som et håb. Vi har ikke tid til at sidde og vente. Han skulle være vores KDB, i den forstand at han bar os, eller man kunne turde drømme om en ny Johan Cruyff, men hans køb har været undervældende.
Ja, okay. Den kan jeg sgu heller ikke helt svinge mig op til selv :lol:

Men altså, jeg er lodret uenig i din vurdering af hans værdi for holdet og hans tid i Barca. Nuvel, det har måske ikke helt været det, man havde håbet på, da man hentede ham. Men er det holdet og klubbens skyld? Eller er det Frenkie´s? Langt mere det første, end det andet, hvis du spørger mig. Vi bliver nok ikke enige, men jeg er sikker på, med de rette forstærkninger til holdet, så letter Frenkie og tager tingene til et nyt niveau i løbet af næste sæson. Det er nu, han skal toppe i forhold til hans alder og position og så vil være direkte tåbeligt at sende ham væk netop, som man skal til at høste frugterne af det arbejde, man har lagt i ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Real Madrid får mere for Mariano end vi får for Coutinho.

Selv med forkøbsret aftalt på forhold, kan klubber forhandle sig til 50% nedsættelse

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors maj 12, 2022 12:11 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 11:10 am
Vi tabte Mazaroui til en stormagt i europæisk fodbold... Vi er ikke i en situation, hvor vi kan håndplukke, hvem vi end ønsker.
Pointen med Mazraoui var mere, man ikke ville gå de få ekstra meter, for at få en spiller på HB, der kunne sikre positionen i mange år ud i fremtiden med verdensklasse niveau, men man vil gerne give 30-40 mio euro i transfer + 20 mio euro netto i løn, for en spiller, der er 34 år til sommer, på en position, hvor man ikke mangler.

Hvis man gerne vil forstærke holdet, så giver den slags ingen mening. HB skriger på forstærkning.
Den spiller værende Lewandowski, nok den bedste angriber i verden :grin:
Måske, men i en større sandhed, en spiller, der er 34 år og vil dale stille og roligt i niveau fra nu af. Han vil, som du selv siger, ikke vinde noget CL trofæ til klubben alene og i forhold til ligaen er det andre dyder, der skal til. Konsistens blandt andet. Ved at sælge FdJ, så skal man starte forfra igen og med alle de udskiftninger, som ledelsen planlægger, så forudser jeg et år mere med masser op og fremfor alt, nedture.

Igen det er fair at sælge, hvis man mangler pengene, men igen, igen, lad være med at fylde holdet med afdankede spillere, som ikke rykker holdet. Det vil være at pisse de surt tjente penge ud vinduet nok engang. Så hellere vente et år mere, trække i arbejdstøjet og kæmpe sig igennem en sæson mere, hvor man udvikler på talenterne og så identificere med større grundighed de spillere, man vil bygge på udefra. Lige nu ligner det panik før lukketid, nok engang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

MarkMenace skrev:
tors maj 12, 2022 9:40 pm
Real Madrid får mere for Mariano end vi får for Coutinho.

Selv med forkøbsret aftalt på forhold, kan klubber forhandle sig til 50% nedsættelse
Jo, men Diaz tjener 5,5 mio euro netto om året, Coutinho tjener 20 mio. Det indsnævrer unægtelig det marked, man appellerer til.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Mateu Alemany and Atletico Madrid CEO Gil Marín met today to negotiate a swap-deal including Griezmann and Morata. With this move, Atlético would not pay for the signing of Griezmann.


@marca
Seriøst? Det bliver sgu værre og værre. Det må simpelthen ikke ske!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 10:56 pm
Mateu Alemany and Atletico Madrid CEO Gil Marín met today to negotiate a swap-deal including Griezmann and Morata. With this move, Atlético would not pay for the signing of Griezmann.


@marca
Seriøst? Det bliver sgu værre og værre. Det må simpelthen ikke ske!
Ej, come on... Det er en and, ikk? :eek:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are the club in the best position to sign Kalidou Koulibaly from Napoli and will prepare an offer soon. The Senegalese center-back won’t renew with Napoli and his contract ends next year, so Napoli will be asking for at least €25M to €30M.


[Diario Sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors maj 12, 2022 11:00 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 12, 2022 10:56 pm
Mateu Alemany and Atletico Madrid CEO Gil Marín met today to negotiate a swap-deal including Griezmann and Morata. With this move, Atlético would not pay for the signing of Griezmann.


@marca
Seriøst? Det bliver sgu værre og værre. Det må simpelthen ikke ske!
Ej, come on... Det er en and, ikk? :eek:
Xavi has been in contact with Morata for several weeks.


@diarioas
Morata is an alternative if Barça cannot sign Lewandowski.


@diarioas
Så må man satme håbe på Lewa! Jeg vil hellere æde en lort, end at se Morata i Blaugrana.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster