Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Jeg har set nogle videoer med Rodrygo nu, og han ser spændende ud!

Man kan ikke lade være med at sammenligne ham med Neymar. Ud fra videoer synes jeg, at Neymar havde et højere niveau dengang. Dog er der nogle ting, som jeg godt kan lide ved Rodrygo, hvor han er bedre end Neymar. Det ligner, at Rodrygo mere er en teamplayer i forhold til Neymar, hvilket er godt! Derudover er han også mere effektiv i sit spil i forhold til Neymar. Det skal forstås på den måde, at han udfordrer sin direkte modspiller for at komme tættere på målet og score, hvorimod ved Neymar var det ligeså ofte for at vise, hvad han kan og ydmyge modstanderen. Neymar venter ofte på, at forsvarsspilleren kommer tilbage, så han kan drible ham igen. Her er Rodrygo noget mere effektiv.

Til sidst vil jeg fremhæve attituden. For mig at se, har Rodrygo en rigtig god attitude, når han bliver fældet/takling. Han er hurtig oppe at stå igen og er ikke provokerende ligesom Neymar.

Jeg håber, vi henter ham her. Om 5 år med ham og Dembele på hver kant, ville være vanvittigt!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

PL-oprykkerne, Wolverhampton, har angiveligt budt 40 mio. euro på Inters Cancelo. Den går nok igennem, da Cancelo er Jorge Mendes-spiller, og Jorge Mendes er meget impliceret i Wolverhamptons aktiviteter, hvor flere af hans spillere er der allerede og sågar træneren er en af hans egne.

Men et PL-oprykkerhold kan brænde 40 mio. euro af på Cancelo, mens vi har angiveligt kun 60 mio. euro at bruge uden at skulle sælge.

Something is fucking wrong. Vi er verdens største klub, men en oprykkerklub kan bruge flere penge end os .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Når jeg laeser de seneste udtalelser fra Griez, så peger det mere og mere i retning af, at han bliver hos Atleti.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor siger han det så bare ikke?

Vi ved at han ikke må/kan sige at han skifter til os hvorfor det giver mening at han ikke udtaler sig om dette. Men hvis han virkelig blev så kunne han jo bare sige det. Intet holder ham tilbage medmindre man køber den der med at atm først nu er begyndt at smide store kontrakter efter ham selvom de har haft et halvt år til dette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Griezmann: "Being a champion in Spain, of course, is very difficult, because Barcelona and Madrid have been playing at a very high level for years and also have an available budget that far exceeds ours. However, we try to win it every year and hope that we eventually get it."
Det her f.eks. Han snakker meget om Atleti som vi... Jeg synes bare ikke, han havde behøvet at sige det her, hvis han ville væk. Det vil gøre ham endnu mere upopulær hos Atleti.
Griezmann: "I've been trying to win a big title for years. I was close with both my club and national team, but we lost the Champions League in 2016 and European Championship in the same year. That's why the Europa League was a great opportunity for me and the team."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg så godt den udtalelse der. Men jeg ved sgu ikke. For mig minder det meget om det vi så i sidste sæson med ney.

Griez har haft rigeligt med muligheder for at sige at han bliver. Men han siger ikke noget og for mig passer det bare med at han smutter. Han må ikke sige noget om et skifte og derfor gør han det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Ja jeg så godt den udtalelse der. Men jeg ved sgu ikke. For mig minder det meget om det vi så i sidste sæson med ney.

Griez har haft rigeligt med muligheder for at sige at han bliver. Men han siger ikke noget og for mig passer det bare med at han smutter. Han må ikke sige noget om et skifte og derfor gør han det ikke.
Men det passer ikke rigtig ind med, at han vil melde ud om sin fremtid, inden VM går i gang. Hvis han ikke må sige noget, så er det vel helt frem til Juli? Hvorfor så melde så klart ud, at han vil kommentere det inden VM?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg tror stadig at vi køber Griezmann, det er jeg ret overbevist om, det giver ikke mening hvis han bliver, han vil jo gerne vinde titler, og han har ikke lige frem alderen med sig.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Ja jeg så godt den udtalelse der. Men jeg ved sgu ikke. For mig minder det meget om det vi så i sidste sæson med ney.

Griez har haft rigeligt med muligheder for at sige at han bliver. Men han siger ikke noget og for mig passer det bare med at han smutter. Han må ikke sige noget om et skifte og derfor gør han det ikke.
Men det passer ikke rigtig ind med, at han vil melde ud om sin fremtid, inden VM går i gang. Hvis han ikke må sige noget, så er det vel helt frem til Juli? Hvorfor så melde så klart ud, at han vil kommentere det inden VM?
Nu må vi se om han overhovedet gør det. Hvis han gør så er det fordi han bliver. Jo længere tid der går uden han siger noget jo bedre for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »


Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Salah, Griezmann, Lenglet, Arthur, Thiago, Eriksen m.m. er ALLE velkomne, men hvis jeg kender vores ledelse ret, så går vi garanteret efter navne som Di Maria. Vores ledelse er af den slags som kunne finde på at hente Yaya "hjem" i håbet om en eller anden ny Larsson.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Det her ER vel en and!?

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... barca.html
Wauw. Ham og Messi kunne blive en sjov duo.

Busquets - Roberto
Coutinho
Salah - Messi - Dembele

Det er i hvert fald fart i den offensiv der.

Tilføjer du lige resten:

ter Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Busquets - Roberto
Coutinho
Salah - Messi - Dembele

Så har du verdens hurtigste sidekonstellation.

Men jeg tror ærligt, at Salah snildt kan koste over 150 mio. euro. Og vores bestyrelse er just ikke verdens bedste til at forhandle, så vi ville nok blive rippet på alle leder og kanter, hvis vi skulle være efter Salah.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:Det her ER vel en and!?

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... barca.html
Mon ikke det er super agent arbejde her?
Han vil ikke væk, men presser Liverpool til at stikke ham en sindssyg kontrakt, på vilkår med nogle af de andre bosser i ligaen?

Tror overhovedet ikke han vil væk allerede.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Nu dukker der rygter op om at Griezmann skal til United.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Thomas Delaney til Dortmund for 150 mio. euro og dermed Danmarks dyreste nogensinde.

Fantastisk udvikling, han har været i de sidste 4 år. Dortmund er en fantastisk storklub for en spiller af hans kaliber. Han bliver aldrig worldbeater, men mindre kan gøre det. En rigtig dygtig spiller og kan sikkert sætte sit præg på Dortmunds hold, der har manglet noget hårdhed og arbejdsomhed.

Blvier spændende at se, hvordan han håndterer det i Dortmund. De er en kæmpeklub i Tyskland, så presset vil være større end hidtil, han har oplevet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster