Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg tror at disse sportssider/aviser, konstant har 2-3 mand til at udtænke de mest langt ude, men dog stadig perifert realistiske scenarier...

Mbappe er potentielt et fantastisk talent.

Dembele syntes jeg (som flere andre) var et sats, men tror simpelthen ikke man bare kan skippe ham igen, i hvertfald ikke uden et astronomisk tab. Han kan stadig blive en succes.

Hellere griezmann end Mbappe, også i forhold til at man så har 2 ca 20 årige rendende rundt med Messi..går ik.

Hent Griez og Thiago. Så kan Messi også komme lidt længere frem igen. Mef Cou, Griez og Thiago, behøver Messi ikke konstant at ligge som cm, for at den overhovedet kan balancere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Jeg tror at disse sportssider/aviser, konstant har 2-3 mand til at udtænke de mest langt ude, men dog stadig perifert realistiske scenarier...

Mbappe er potentielt et fantastisk talent.

Dembele syntes jeg (som flere andre) var et sats, men tror simpelthen ikke man bare kan skippe ham igen, i hvertfald ikke uden et astronomisk tab. Han kan stadig blive en succes.

Hellere griezmann end Mbappe, også i forhold til at man så har 2 ca 20 årige rendende rundt med Messi..går ik.

Hent Griez og Thiago. Så kan Messi også komme lidt længere frem igen. Mef Cou, Griez og Thiago, behøver Messi ikke konstant at ligge som cm, for at den overhovedet kan balancere.
Nu er der ingne, der har sat Mbappe i rygte med os. Jeg videregav bare informationen om, at der er snak om, at PSG nok ikke kan fuldføre Mbappé-handlen, hvis ikke de sælger Neymar, og af de to vil PSG helst beholde Neymar, hvorfor Mbappe kan komme i overskud, hvorfor jeg vilel høre jer om, I ville være hooked på ideen, da jeg rent personligt synes, at Mbappé er et ekstraordinært talent.

Alder er i sidste ende et tal. Mbappé har i flere omgange vist, at han ikke er som andre jævnaldrende. Han rev altså Juventus i sdiste sæson rundt som grønskolling. Pånær kampene i år mod Real i 1/16-finalerne, har Mbappe altid været strækt spillende. Men af en eller anden grund, er alle ringe mod Real, bare se Muller og Lewandowski, der lignede amaøtrer mod de hvide aber.

I år var Mbappe også altdominerendem od Bayern i deres gruppespilkampe.

Så at bruge alderen imod Mbappe finder jeg noget mærkeligt, da han har vist, at han er allerede ufattelig god og har vist god mental styrke at kapere med den enorme opmærksomhed, der har været på ham.

Læg dertil, at Mbappe både er en dybdeløber, men også en, der kan spilles i fødderne. Det synes jeg ikke, at Griezmann kan. Grizen vil helst have den i fødderne, og derfor er jeg bange for, at med både Cou, Messi og Griez, så ville du have for mange spillere, der ikke bevæger sig nok for at kreere plads til de andre.

Med Mbappé ville du få en enormt fleksibilitet, der kan være svær at læse. Han kan spille alle tre forreste pladser, og han har også blik for holdkammeraterne. Læg dertil, at han er en ufattelig fysisk stærk spiller af sin størrelse og derfor også svær at komme ind på, og han kan kapere stærke modstandere i fysisk statur.

Ja, Mbappe bliveru fattelig dyr, men du vil også få en investering, der som minimum kan give dig 8-10 års topfodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Uniteds indkøbsliste til denne sommer.

Alex Sandro
Alderweireld
Fred
Fabinho
Bale

Efter Mourinho har brændt 300 mio. pund af og stadigvæk spiller noget af det ringeste fodbold set i Uniteds minde, så er bestyrelsen stadigvæk villige til at give ham så mange penge at brænde af.

United og Mourinho kunne hente Messi, Neymar, Kroos, Godin, Alaba, Busquets, og de ville med Mourinho stadigvæk være et ringe hold.

Det er vildt, at Mourinho stadigvæk er United-manager. De har solgt deres sjæl i Manchester.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Messipogba@

Nu spurgte du om mbappe og jeg gav min mening.

Lige meget hvor god mbappe måtte være, så er det imo et stort sats med Messi samt 2 meget unge.

Selvfølgelig vil han være en god investering på den lange bane, eller det tror jeg han vil. Vi ved det jp ikke. Men lige nu, som tingenes tilstand er, så foretrækker jeg Griezmann. Kan vi evt få Thiago også, vil jeg overhovedet ikke være i tvivl om min prioritering.
Men nu er det heldigvis andre der skal tage de beskutninger!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Messipogba@

Nu spurgte du om mbappe og jeg gav min mening.

Lige meget hvor god mbappe måtte være, så er det imo et stort sats med Messi samt 2 meget unge.

Selvfølgelig vil han være en god investering på den lange bane, eller det tror jeg han vil. Vi ved det jp ikke. Men lige nu, som tingenes tilstand er, så foretrækker jeg Griezmann. Kan vi evt få Thiago også, vil jeg overhovedet ikke være i tvivl om min prioritering.
Men nu er det heldigvis andre der skal tage de beskutninger!
Og jeg har blot svaret, at jeg personligt ikke kan forstå, hvorfor alder skulle være et problem? Det er jo ufattelig sort/hvidt at bare se på alderen og så sige, at den nok ikke går.

Bare som eksempel, så hentede United en bundrutinerede Sanchez, der kom fra samme liga, og han erstattede 22-årige MArtial, men alligevel har Sanchez været en katastrofe, mens Martial inden Sanchez' ankomst, var Uniteds bedste spiller.

Hvis man virkelig opvejer rutine og alder så meget, så ville man aldrig se et talent i en storklub. Man bør i stedet for se på det helt store billede, og der har Mbappé vist meget allerede i sin unge alder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Mp@

Det her tangerer lidt ordkløveri og det gider jeg ikke rigtigt.

Jeg er ikke sort/hvid på alder. Jeg ser blot noget uhensigtsmæssigt ved at satse 2/3 af sit angreb på unge spillere der, trods deres talent, ikke har varet i top-gamet mere end 1-1.5 år. Havde vi griezmann og ikke dembele, kunne jeg godt se mbappe komme til klubben.

Jeg gad hellere at man købte mere erfarent, så længe Messi stadig er på top. Mener det andet er for satset. Der mener du så noget andet og fred være med det.

Ift Sanchez. Tror sagtens der kan være masser af grunde til at det er startet mindre godt i united. Nye omgivelser, holdkammerater, system, midt i sæsonen, andre årsager vi ikke kender til..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men samtidig bliver der kun set på præstationer. Alder kan også betyde noget for hvordan en spiller falder til i truppen. Om denne er klar til at gøre hvad der bliver sagt osv. Det er ting der kan påvirke hvordan spillerne falder til.

Her har vi selv set hvordan der, hvis man skal tro rygterne, har været problemer med dembele med alt fra at spise ordentligt, få venner i truppen, lære sproget og møde i god tid til træning. Han viste både i Frankrig og Tyskland at hans alder ikke var et problem på banen. Det har det dog været udenfor hos os.

Selve snakken om mbappe vil jeg ikke rigtig forholde mig til da jeg ikke kan se det ske. Vi henter griez og det har jeg det godt med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



Det kunne sgu være stort for Liverpool, den der. Vild pris også.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:

Det kunne sgu være stort for Liverpool, den der. Vild pris også.
Ja, det ville være et fantastisk indkøb af dem. Fabinho er rigtig, rigtig dygtig, synes jeg. Forstår ikke helt, hvoradn han er blevet forbiset til Brasiliens VM-trup, når midtbanen ikke er så stærk.

Hvis de formår at hente Allison og Fekir, som rygterne også lyder på, så kunne Liverpools opstilling se sådan her ud.

Allison
Clyne/Trent - Van Dijk - Matip/Lovren - Roberson
Fabinho - Keita
Salah - Fekir - Mane
Firmino

van Dijk har styrket dem gevaldigt i forsvaret. Han har sågar fået Lovren til at ikke ligne en amatør mere, men hvis de kan finde en CB mere, så har Liverpool en rigtig stærk starter. Deres problem er dog stadigvæk bredden. De har intet at skyde med i offensiven udover deres startere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Fabinho er bekræftet i Liverpool.

39,3 mio. pund og 5 mio. pund i add-ons.

Ud fra nutidens markedet, er det en fantastisk pris for en dygtig CM. Virkelig godt købmandsskab af Liverpool.

Liverpools midtbaneudvalg nu:

Fabinho, Keita, Henderson, Lallana, Wijnaldum, Milner, Oxlade-Chamberlain.

Nu siger rygterne, at Fekir er next, men den handel skulle vist være så godt som done.

Så vil Liverpool i realiteten have skiftet deres midtbane ud på samme sommer med Fabinho, Fekir og Keita.

Så mangler de blot at styrke angrebsbredden med talent, så er Liverpool ved at få et etableret hold med god starter og bredde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Tror mere de burde kigge på defensiven

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Tror mere de burde kigge på defensiven

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det er faktisk lidt sjovt. Siden van Dijk er kommet til Liverpool, har de ligaens næstbedste defensiv. De indkasserede blot 9 mål i hans tid.

Og de havde 17 clean sheets ud over 38 i ligaen. United, som var nummer 1, havde til forskel 19, og de spiller med langt mindre risiko end Liverpool.

Men ja, hvis de altså formår at hente Allison, som rygterne siger, at de vil forsøge at hente igen, så er det også en stor forstærkelse af defensiven.

Og så vil Fabinho i den grad også bidrage til hele organisationen af holdet, da han er en rolig spiller på bolden, og ikke taber for mange bolde i stressede situationer, samt at han er meget mobil og ikke bleg for at skralde igennem. Alt i alt en stor, stor forbedring af Henderson f.eks..
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

Med tilgang af keita, fabinho, fekir og allison bliver Liverpool jo et hold man skal regne med igen. Klopp kommer til at få det maksimale ud af de spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jean-Pierre Rivère (OGC Nice president): “Barcelona have received a €20m offer for Marlon. He is therefore set to leave OGC Nice.”
Hvis det er rigtigt så er det en OK deal...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
Jean-Pierre Rivère (OGC Nice president): “Barcelona have received a €20m offer for Marlon. He is therefore set to leave OGC Nice.”
Hvis det er rigtigt så er det en OK deal...
Enig - og Lenglet skulle blive præsenteret som købt snarest - melder flere aviser i spansk presse.
Vi har aktiveret frikøbsklausulen på 35 mio euro.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster