Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=708867

Malouda for Dos Santos

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=708508

Hleb meddeler han er ude af Arsenal, og barca meldes som favorit, inklusiv Inter og Real

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Hleb ville passe perfekt ind. Dribler godt, kan lave små stikninger i dybden og elsker at spille på meget små områder. En hviderussisk Messi. Jeg har faktisk ganske stor respekt for ham. Han giver dog overhovedet ikke den bredde som Barca har manglet siden Giuly forsvandt og han har en lidt kedelig tendens til at ville drible den ind i mål (han kan åbenbart ikke li' at afslutte). Så han skal nok kombineres med en direkte, dybdeløbende kantspiller. Malouda kunne være en mulighed, selvom han har været forfærdelig skuffende i Chelsea.

I øvrigt en fornuftig liste Guardiola og Txiki har lavet, hvis det passer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber virkelig at Hleb,Berbatov,Adebayor og Benzema ikke kommer til Barca.
Vi har Eto'o,Bojan,Messi,Henry,Dos Santos og hvis vi henter Silva så har vi ikke brug
for de overnævnte spillere.
MDCCCXCIX

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Lopezzz skrev:Jeg håber virkelig at Hleb,Berbatov,Adebayor og Benzema ikke kommer til Barca.
Vi har Eto'o,Bojan,Messi,Henry,Dos Santos og hvis vi henter Silva så har vi ikke brug
for de overnævnte spillere.
Agree, bortset fra hleb

AndersDK

Indlæg af AndersDK »

Flax_Generous skrev: I øvrigt en fornuftig liste Guardiola og Txiki har lavet, hvis det passer.
Jeg mangler Philip Lahm på listen...
(og Fabregas, men der er nok lidt uenighed om ham)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

AndersDK skrev:
Flax_Generous skrev: I øvrigt en fornuftig liste Guardiola og Txiki har lavet, hvis det passer.
Jeg mangler Philip Lahm på listen...
(og Fabregas, men der er nok lidt uenighed om ham)
Hvorfor Lahm??
Hvad skal vi med ham når Alves kommer.. Og desuden har han lige skrevet ny kontrakt med Bayern..
#jesuisSheep

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Ifølge Goal.com, forventer Barca at præsentere Keita imorgen, Mandag den 26.

Noget overraskende når man ikke er blevet enig om slagsprisen endnu. De vil ikke betale de ekstra 16 procent.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

Mon ikke Sevilla har accepteret den samme pris, som står i hans frikøbskausul (mener det er 16 mio.euro) - forholdet mellem de to klubber skulle efter signende være godt, og Keita ser under alle omstændigheder ud til at være tabt for Sevilla.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

altså hvis barca byder frikøbsklusulen, har sevilla intet at sige. Personligt syntes jeg dog 16 mill euro er for dyrt for keita. Jeg har ikke set super mange sevilla kampe, men jeg syntes da bestemt at han har været god i de kampe jeg har set men 16 mill.
Men det nok bare mig, priserne er sku for vilde, var det ikke også 16 mill tottenham måtte give for modric og 16 mill chelsea har givet for bosingwa.
Keita er 29 år, afrikaner hvilket vil sige lange fly rejer til landskampe og mulig afgang til ANC næste gang desuden har han kun spillet og vist sit talent i spanien i 1 sæson.
Efter min mening skal en spiller til 16 mill, være et mere sikkert kort og helst også yngre så man har mulighed for at få noget for pengene i længere tid....

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

14 Mil(som er frikøbsklausulen) synes jeg er en fair pris for Keita. Han er godt nok forholdsvis gammel, ja, men man må gå ud fra han stadig har 2 sæsoner tilbage, inden vi sælger ham videre. Men tilgængel, Keita er virkelig en kvalitetsspiller. Han er nok mest offensiv i hans spillestil, men ellers ligner han Toure utrolig meget.
Han har et fantastisk skud, fint overblik, gode afleveringer,og god teknisk, som kræves af en spiller der skal være med i det opbyggende spil. Jeg håber på han bliver præsenteret imorgen, så vi kan prale med vores første køb til den kommende sæson. Det er altid dejligt at få hul på bylden...

Remmen

Indlæg af Remmen »

Synes Keita er et rigtig godt køb.. så kan vi også få en spiller der tør skyde lidt mere end dem vi har nu.. det vil give os lidt mere variation i spillet, så vores modstander ikke bare kan stille sig helt ned, fordi så skyder Keita dem i smadder :lol: og hvis vi får Alves, så har vi endnu en der har et rigtig godt skud :D

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Ja både Keita og Alves vil gøre meget for det direkte spil. Men lad os nu se om Sevillas præsident bløder op mht Alves. Jeg syntes det virker som en spændende signing. Keita og Toure er begge store og de vil fylde meget på midtbanen.

Remmen

Indlæg af Remmen »

Todden skrev:Jeg kunne ikke være mere enige med indkast.dk's "eksperter" som har givet deres bedste bud på hvordan vores hold kommer til at se ud næste sæson... Se dette link: http://indkast.dk/index.php?nyhed=39422

Vi taler her om: Pique, Alves, Coloccini, Keita, Silva, Villa/Benzema... det ville være fantastisk!!!!
Rigtig nok, men tror ikke der er de store chancer for Benzema(desværre), og så sender de alt for mange spillere ud..

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84286

Tjek den ud. Jeg ved ikke hvor pålidelig den er.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

FCB_er_bare_bedst skrev:http://www.bold.dk/nyt/?vis=84286

Tjek den ud. Jeg ved ikke hvor pålidelig den er.
Ja, det gør jeg heller ikke. Men jeg er efterhånden fuldstændig ligeglad med alle de rygter der kører. Der havde ikke været det mindste om Keita indtil for en måneds tid siden, og se bare hvem vi så købte. Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg faktisk bare at de mister en stor del af min tiltro til dem, altså medierne, med alle de rygter de kaster omkring sig med. :) Men det må de jo selv om. ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster