Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

det er ikke rygter.. det er fakt at Milan gerne vil have Eto'o.
#jesuisSheep

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

zqa skrev:det er ikke rygter.. det er fakt at Milan gerne vil have Eto'o.
Så er det stadig rygter. hvad sider du så til at der er artikler om pique, keita og alves under "rygter"?

Det er også fact...

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Angående Dani Alves. Nu er han endnu en gang gået til pressen, for at fortælle om hans passion for Barcelona, hvilket jeg godt kan fortså. Men nu er det lang tid siden man har hørt noget konkret i Alves-handlen, og jeg tænkte, da jeg så denne udtalelse, at det er bare for at holde gang i handlen. Jeg tror man er gået i stå i prisen, og frygter at han kan smuldre ned gennem fingrene på Txiki og Joan. Også på grund af, man ikke har hørt om bud fra milan på Luca Zambrotta.

Er jeg den eneste der tænker på denne måde?! for jeg håber virkelig han bliver nr. 3!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Vi er ved at komme af med navne som Ronaldinho og Deco. Ville ikke overraske hvis Etoo også kom videre. Vi vandt intet denne sæson og hvis vi skal vinde noget næste sæson skal der altså boller på suppen!

Hvis vi ikke får Alves ser jeg det som en fallit erklæring. En klub som Barcelona bør kunne få sin mand. Barca vil have ham og han drømmer om at spille hos os. Det virker lidt som om ledelsen er lige så påpasselig som foregående år og det mener jeg ikke de skal være i denne omgang. Ikke at de skal købe hovedløst men uden Alves mener jeg Keita og Pique blot er middelmådige køb som ikke henter trofæer hjem. Vi skal have vindermentalitet... selv i transfers. Håber i kan reletere til min tankegang

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af Pieyanthikos »

Transfermarkedet er knapt nok begyndt på tværs af landene, så vent nu og se - der er stadig en lang sommerperiode, hvor der kan ske mange ting. Sevilla slipper nok næppe Alves til en anden klub, uden at give Barcelona muligheden for at byde over. Samtidig er jeg glad for, at ledelsen stadig virker velovervejede i deres forhandlinger.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

lamsn

Indlæg af lamsn »

[/quote]
Er begyndt at tro på at Ronnie bliver, mener også barca har brug for ham, hans fravær har kostet meget denne sæson[/quote]

Ja, det kunne ikke være helt dumt, men jeg tvivler nu stadig stærkt på at han gør. Men lad os se. Det bliver i hvert fald en spændende sommer, vi går i møde :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Håber også at alves kommer til. Så må zlatan sq godt joine.. der er noget over ham som jeg mener at barca kunne bruge, fx hans styrke, dribleevne og underholdning.

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=718309

Hvis man både smider Dani Alves og Dos Santos på gulvet, begynder jeg snart at gøtr mig klar til valg. Og da man netop har solgt sin højre back, skal man sku have den nye klar!

Jeg har sagt der før og nu siger jeg det igen! Jeg frygter for alves

Puje

Indlæg af Puje »

Caceres er meget tæt på Barca og en tanke jeg har gjort mig er at man måske vil rykke Puyol ud på backen. Ikke den mest optimale løsning, men jeg er dog sikker på at Puyol kan gøre det godt der. Problemet med Alves er jo den høje transfersum. 300 mio kroner for en højreback er jo sindssygt. Så hellere lade United smide de penge.

Remmen

Indlæg af Remmen »

FCB_er_bare_bedst skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=718309

Hvis man både smider Dani Alves og Dos Santos på gulvet, begynder jeg snart at gøtr mig klar til valg. Og da man netop har solgt sin højre back, skal man sku have den nye klar!

Jeg har sagt der før og nu siger jeg det igen! Jeg frygter for alves
Tror nu stadig det er Barca der er i pole til Alves.. Synes det er en lidt utroværdig kilde.. Self skriver en Manchester avis sådan noget for at sælge nogle aviser.. Men man ved aldrig.. Men jeg tror nok Barca skal få Alves, da han jo også selv har udtalt, at han ønsker at spiller for Barca næste år..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Pep skulle ifølge DiarioSport have et godt øje til Roma's venstrekant Mancini.
#jesuisSheep

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Remmen skrev:
FCB_er_bare_bedst skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=718309

Hvis man både smider Dani Alves og Dos Santos på gulvet, begynder jeg snart at gøtr mig klar til valg. Og da man netop har solgt sin højre back, skal man sku have den nye klar!

Jeg har sagt der før og nu siger jeg det igen! Jeg frygter for alves
Tror nu stadig det er Barca der er i pole til Alves.. Synes det er en lidt utroværdig kilde.. Self skriver en Manchester avis sådan noget for at sælge nogle aviser.. Men man ved aldrig.. Men jeg tror nok Barca skal få Alves, da han jo også selv har udtalt, at han ønsker at spiller for Barca næste år..
Jeg håber du har ret. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro på længere... :?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
#jesuisSheep

lamsn

Indlæg af lamsn »

zqa skrev:Italienske medier skriver Deco er få timer fra at skifte til Inter.. Ingen overraskelse eftersom de har fået Mourinho som træner. Prisen skulle angiveligt være omkring 12-13 mil euro.
Ja, det undrer ingen. Men jeg forstår ikke hvorfor Barca vil sælge ham, og jeg tror heller aldrig at jeg kommer til at forstå det. I Portugal kampen imod Tyrkiet spillede han kanon, og det synes jeg egentlig at han gør hver gang jeg ser ham spille :?

dinero

Indlæg af dinero »

Enig. Deco er altid klasse. En skam han er på vej væk, men det lå lidt i kortene.

Vi rygter også spillere væk i den her tråd, ikk?
For Henk ten Cate, der lige har taget over i Panathinaikos vil angiveligt forsøge at købe Oleguer og Gudjohnson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster