Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Har der været nogle rygter om, at de penge vi var villige til at bruge på Verratti, før alt det her med Neymar, bliver lagt oveni de 222 millioner euro? I så fald er det 300 millioner euro vi kan bruge nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der var snak om 100 mio... Har lige set noget med dybala på Twitter men ved ikke om det er noget man skal tro på. 110 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Der var snak om 100 mio... Har lige set noget med dybala på Twitter men ved ikke om det er noget man skal tro på. 110 mio.
Det er mange penge, vi har til rådighed efterhånden. Der er nok også et par stykker vi sender afsted efter Neymar-sagen er klaret.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så stor fan af Dybala. Han har aldrig imponeret mig, når jeg har set ham spille, udover da han scorede to mod os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er heller ikke helt solgt. Men det er jeg f.eks. overhovedet heller ikke med dembele. Mbappe er den der har imponeret mig mest men han er for ung til at man kan "regne" med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Kan slet ikke følge det st Dybala ikke har imponeret, eller at han har imponeret mindre end Mbappe. Dybala har over 150 kampe i serie A og over 60 mål, i en sindssyg tung og defensiv liga.

Han er fantastisk. Han kan så meget, så meget, så meget.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

emo skrev:Kan slet ikke følge det st Dybala ikke har imponeret, eller at han har imponeret mindre end Mbappe. Dybala har over 150 kampe i serie A og over 60 mål, i en sindssyg tung og defensiv liga.

Han er fantastisk. Han kan så meget, så meget, så meget.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Han er så sprød. Han er så lækker.
Det lave tyngdepunkt, hans vendinger, hans blik for spillet er helt unikt. Og han er stadig ung.
Han er skræddersyet til os.

Hans blik for spillet minder meget om vores kære troldmand - han har dog ikke samme drive med bolden.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg er meget imponeret over Dybala, og synes virkelig at han er god og ville passe perfekt til vores hold!
Men hvis det er til venstre kanten, så bliver jeg nød til at sige nej tak :cry:

Hvis vi skal have en afløser for NeyNey, så skal det være Hazard, Dembele, Alexis eller som allersidste valg Coutinho.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Drake skrev:Jeg er meget imponeret over Dybala, og synes virkelig at han er god og ville passe perfekt til vores hold!
Men hvis det er til venstre kanten, så bliver jeg nød til at sige nej tak :cry:

Hvis vi skal have en afløser for NeyNey, så skal det være Hazard, Dembele, Alexis eller som allersidste valg Coutinho.
Dybala er helt sikkert fantastisk, men han vil ikke passe ind på vores venstre kant tror jeg. Som 10'er jeg dog sikker på han vil kunne gøre det fremragende. Men det er selvfølgelig svært når man tager vores nuværende 10'er i betragtning :grin:

Mht. en erstatning for Neymar hvis han skulle vælge og skifte er jeg egentlig ret enig med ovenstående spillere:

Hazard: Klart min favorit af de nævnte da han allerede er verdensklasse og vil bidrage med kvalitet fra dag ét. Han er nok det tætteste vi kommer på en 1:1 erstatning for Neymar, dog uden at være det. Han vil samtidigt passe fint ind uanset om vi fortsætter med at spille mere direkte eller overgår til en mere kontrollerende spillestil.

Dembele: Kæmpe potentiale! Men omvendt mangler der af og til noget slutprodukt. Han er lidt af en lottokupon pga. hans unge alder og få sæsoner på allerhøjeste niveau. Personligt syntes jeg dog som spiller han er utroligt spændende og ville ikke begræde hvis han blev indkøbt. Der vil dog være perioder hvor jeg tror han ikke vil præstere grundet alder/erfaring, og der er immervæk et stykke fra Neymar og til Dembele kvalitetsmæssigt.

Alexis: Han var en af mine absolutte ynglings spillere da han spillede for os før. Det er han for så vidt stadigvæk, og jeg er heller ikke i tvivl om at han (ligeosm Hazard) vil kunne bidrage fra dag ét. Hans alder taler dog desværre imod ham, da han lever rigtig meget på sin speed og generelle arbejdsraseri. Han er dog nok den vi vil have nemmest ved at hente grundet hans kontraktudløb om et år. Jeg mener dog all in all, at han vil være det "dårligste" køb af de 4 på den lange bane bla. pga. hans alder og at han fx ikke på nuværende tidspunkt er bedre end en yngre Hazard.

Coutinho: Hvis han købes ind til midtbanen har jeg en relativ stor skepsis overfor et køb da jeg mener vi mangler en mand som kan kontrollere og styre kampe mere end han evner pt. Købes han til gengæld til kanten er jeg straks mere positiv da jeg tror han vil kunne bidrage med rigtig meget her. Igen uanset om vi vil spille direkte eller kontrollerende ligesom Hazard. Noget der tæller imod Coutinho er vel bla. hans skadeshistorik som ikke er særlig prangende sådan som jeg husker den?
(Strø tanke: Coutinho bruges primært på kanten fra starten, men kan evt. også prøves på midten løbende mens der søges efter en ny kant?)


Summa summarum så mener jeg at Hazard er ønske erstatningen hvis Neymar skifter. Hans alder, nuværende niveau, erfaring osv. er helt som det skal være. Jeg tror dog ikke at Chelsea på nogen måde er til at hugge eller stikke i angående et salg... :roll:

Et scenarie som jeg tænker er mere realistisk og også vil være tilfredsstillende er at vi køber Alexis og Dembele i dette vindue. Alexis giver kvaliteten her og nu, mens Dembele lige vil have 1-2 år til at falde til og få noget ekstra hår på brystet :smile:

Hvis fantasien får frit spil kunne man i princippet også gå med Coutinho og Dembele og køre med følgende opstilling:

MATS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussi - Rakitic
Dembele - Messi - Coutinho
Suarez


Jeg ser helst at Neymar bliver, men omvendt åbner 220 mill. også mange døre, forudsat at div. klubber er til at handle med. Nøøj det bliver spændende at følge!! :eek:
Rey Abi!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

!Option skrev:Et scenarie som jeg tænker er mere realistisk og også vil være tilfredsstillende er at vi køber Alexis og Dembele i dette vindue. Alexis giver kvaliteten her og nu, mens Dembele lige vil have 1-2 år til at falde til og få noget ekstra hår på brystet :smile:
Det scenarie vil faktisk være en godt ide, hvis vi virkelig ikke kan få Hazard altså.

Med Alexis og Dembele opvejer deres alder lidt hinanden, Alexis er 29 år til December og rutineret og ved at han kan præstere nu og her, og Dembele er 20 år og urotineret men har et kæmpe talent men har allerede et højt top niveau. Så vil Dembele have 2-3 år til at falde til, og udvikle sig så han at kan overtage for Alexis.
Men det kræver dog at de begge er indstillet på at dele spilletiden :smile:

Vi kunne også spille 4-2-3-1 i nogle kampe, for at give den begge spilletid samtidig, men det vil så gå ud over spiller om Iniesta, D Suarez, Arda og Alena som ikke fungere som en af de to DM.

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
---------Bussi - Rakitic--------
Dembele - Messi - Alexis----
------------Suarez-------------

Vi kunne godt købe Dybala, men så skal vi spille sådan her:

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
--------------Bussi--------------
-------Rakitic - Iniesta--------
-------------Messi---------------
-------Dybala - Suarez--------

Eller

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
--------------Bussi--------------
-------Rakitic - Iniesta--------
---------Messi - Dybala--------
------------Suarez--------------

Eller hvis vi køber både Dybala og Dembele, men igen så kommer det til at gå ud over spiller om Iniesta, D Suarez, Arda og Alena som ikke fungere som en af de to DM.

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
---------Bussi - Rakitic--------
--Dybala - Messi - Dembele-
------------Suarez-------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Drake skrev:
!Option skrev:Et scenarie som jeg tænker er mere realistisk og også vil være tilfredsstillende er at vi køber Alexis og Dembele i dette vindue. Alexis giver kvaliteten her og nu, mens Dembele lige vil have 1-2 år til at falde til og få noget ekstra hår på brystet :smile:
Det scenarie vil faktisk være en godt ide, hvis vi virkelig ikke kan få Hazard altså.

Med Alexis og Dembele opvejer deres alder lidt hinanden, Alexis er 29 år til December og rutineret og ved at han kan præstere nu og her, og Dembele er 20 år og urotineret men har et kæmpe talent men har allerede et højt top niveau. Så vil Dembele have 2-3 år til at falde til, og udvikle sig så han at kan overtage for Alexis.
Men det kræver dog at de begge er indstillet på at dele spilletiden :smile:

Vi kunne også spille 4-2-3-1 i nogle kampe, for at give den begge spilletid samtidig, men det vil så gå ud over spiller om Iniesta, D Suarez, Arda og Alena som ikke fungere som en af de to DM.

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
---------Bussi - Rakitic--------
Dembele - Messi - Alexis----
------------Suarez-------------

Også en mulighed, men har skal Dembele så bare præstere fra dag ét :smile:

Vi kunne godt købe Dybala, men så skal vi spille sådan her:

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
--------------Bussi--------------
-------Rakitic - Iniesta--------
-------------Messi---------------
-------Dybala - Suarez--------

Dybala på toppen vil jeg ikke være fan af. Hvis han skal købes skal han ligge på den plads Messi har her, og det kommer ikke til at ske :glad: . Vil desuden også være nervøs for vores bredde i spillet her...

Eller

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
--------------Bussi--------------
-------Rakitic - Iniesta--------
---------Messi - Dybala--------
------------Suarez--------------

Bedre end den ovenstående syntes jeg, men igen er jeg bange for bredden i spillet :grin:

Eller hvis vi køber både Dybala og Dembele, men igen så kommer det til at gå ud over spiller om Iniesta, D Suarez, Arda og Alena som ikke fungere som en af de to DM.

-----------Ter Stegen----------
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
---------Bussi - Rakitic--------
--Dybala - Messi - Dembele-
------------Suarez-------------

Repeat: Dybala som 10'er, Dembele fra dag ét :grin:
Se mine kommentarer med understregning til div. forslag :smile:

Mht. at spilletiden vil ryge fra nogle af vores spillere mener jeg at Arda er fuldstændig ligegyldig i den sammenhæng. Manden er 30 (?) og får aldrig en fast rolle hos os. Iniesta kan ikke holde til en hel sæson længere og kan sagtens indgå i sparring på midten, såvel som fx Sergi Roberto og André Gomes kan. Alena ser jeg også gerne få spilletid, men han er immervæk stadig meget ung så jeg tror første sæson bliver meget indkøring. D. Suarez syntes jeg har gjort det langt bedre på kanterne end på midten, så han kunne evt. dele spilletiden med nogle af de foreslåede nyindkøb.
Rey Abi!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

!Option skrev:Mht. at spilletiden vil ryge fra nogle af vores spillere mener jeg at Arda er fuldstændig ligegyldig i den sammenhæng. Manden er 30 (?) og får aldrig en fast rolle hos os. Iniesta kan ikke holde til en hel sæson længere og kan sagtens indgå i sparring på midten, såvel som fx Sergi Roberto og André Gomes kan. Alena ser jeg også gerne få spilletid, men han er immervæk stadig meget ung så jeg tror første sæson bliver meget indkøring. D. Suarez syntes jeg har gjort det langt bedre på kanterne end på midten, så han kunne evt. dele spilletiden med nogle af de foreslåede nyindkøb.
Det er helt rigtig, men det er bare den type midtbane type der så går tabt, hvis vi spiller 4-2-3-1.
Men helt enig med de spiller vi har nu, er det realt kun Alena og måske D. Suarez der er værd at satse på til den plads.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Drake skrev:
!Option skrev:Mht. at spilletiden vil ryge fra nogle af vores spillere mener jeg at Arda er fuldstændig ligegyldig i den sammenhæng. Manden er 30 (?) og får aldrig en fast rolle hos os. Iniesta kan ikke holde til en hel sæson længere og kan sagtens indgå i sparring på midten, såvel som fx Sergi Roberto og André Gomes kan. Alena ser jeg også gerne få spilletid, men han er immervæk stadig meget ung så jeg tror første sæson bliver meget indkøring. D. Suarez syntes jeg har gjort det langt bedre på kanterne end på midten, så han kunne evt. dele spilletiden med nogle af de foreslåede nyindkøb.
Det er helt rigtig, men det er bare den type midtbane type der så går tabt, hvis vi spiller 4-2-3-1.
Men helt enig med de spiller vi har nu, er det realt kun Alena og måske D. Suarez der er værd at satse på til den plads.
Arhhh, vil nu mene at en mand som Sergi Roberto har vist langt mere end de to fx? :smile:
Alena må alt andet lige være den som har vist mindst af alle, i den overflod vi har af centrale midtbanespillere. Iniesta, Rakitic, Bussen, Andre Gomes, Sergi Roberto, Rafinha, D. Suarez, Alena, Samper... Jesus, vi har 9 (!!!!) spillere til max 3 pladser..

Det kan godt være at der skal arbejdes hårdt på indkøbs siden i det her vindue, men det skal der godt nok også på salgs/udlejnings siden da! :eek:
Rey Abi!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Kan vi ikke få Verratti, så Hazard. Det vil være en fuldgod erstatning. Det er godt nok en spændende tid vi går i møde på transfermarkedet. Håber ledelsen virkelig forvalter de 222 mio. EUR godt, så vi får nogle spændende, nye profiler.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Øhm - ham der Isco, han har da ikke forlænget sin aftale med Madrid endnu - har han???

Ney millioner i den retning?? Ja tak.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Champione skrev:Øhm - ham der Isco, han har da ikke forlænget sin aftale med Madrid endnu - har han???

Ney millioner i den retning?? Ja tak.
Enig. Isco ville være en fantastisk signing. I mine øjne en af de perfekte og realistiske arvtagere for Iniesta på markedet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster